Grieks Restaurant Nostalgia

Dinsdag t/m Zaterdag 13:30 - 23:00

• Af te huren , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen
Heric68 .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Het eten kwam al vlot terwijl het toch behoorlijk druk was. Het eten smaakte goed en er was ruim voldoende keus op de kaart. Wat echter het meest opviel was de geweldige bediening! De jongedame stuurde de medewerkers aan als een generaal van de vriendelijkste soort. Voor alle gasten (ook voor ons als "onbekenden") was er een vriendelijk woord. In de afgelopen jaren heb ik zelden zo genoten van de service. Alles klopt hier.
Renè C.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
super lekker van voorgerechten tot de Dorada en vlees specialiteiten , er was deze avond levende muziek en super druk maar alles liep op rolletjes. Kortom geweldig genoten met 4 mensen.
Alex P.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Vorige week met een groot gezelschap bij Nostalgia gegeten. De voorgerechten waren prima, lekkere mezes. Het hoofdgerecht was echter droog en flauw van smaak. De borden wat slordig opgemaakt, de verhouding van de porties op de verschillende borden waren groot. Het nagerecht eenvoudig maar ok. De bediening was prima, vriendelijk en niet opdringerig.
King224 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Wederom heerlijk gegeten bij Grieks Specialiteitenrestaurant Nostalgia in Soest!!
We waren met 8 personen. De tafel stond vol met de heerlijkste gerechten. Zo hebben we onder andere gesmuld van de huisschotel Nostalgia, waaronder giros, lamskoteletten, souflakies en susuki's. Perfect gekruid en heerlijk gebakken. Ook de vis waaronder gamba's, calamaris en de zeebaars waren weer van uitzonderlijke kwaliteit. Heerlijk gebakken met verse knoflook en afgeblust met witte wijn. Ook hebben we genoten van de garnituren zoals de Griekse Boerensalade met feta kaas overgoten met pure olijfolie, olijven, pepertjes en heerlijke komkommer, tomaten. De gigantes ( grote witte bonen in tomaten saus ) en rijst in tomatensaus met doperwten waren subliem.
Verrassend waren de heerlijke wijnen op de vernieuwde wijnkaart.
De prijs-kwaliteit verhouding was weer prima in balans.
Grote porties heerlijk eten, en niet te vergeten drinken, voor een zeer redelijke prijs!
Net als de vorige keren was het een feestavond, mede door de zeer professionele en sympathieke bediening, die zeer zeker voor herhaling vatbaar is!!

Johnnyrambo .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
De Nostalgia schotel voor twee personen is te duur, voor wat we er voor hebben gekregen. Het zit er niet bij, maar bij de schotel hebben we friet gevraagd. Er zijn Griekse restaurants in ons land waar je voor de prijs van één Nostalgia schotel samen nog lekker(der) kan eten. Lamskotelet, een soort van dakpan, was vooral bot en vet. De friet was sloom en vet. Er zaten amper kruiden op de Gyros. Al met al een onprettige ervaring, met name omdat de prijs kwaliteitverhouding ver te zoeken is.
Kate020 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Mooie gerechten op de menukaart en heerlijk gegeten! Wel veel vlees, kleine tip... misschien iets minder vlees en meer groenten? Maar misschien hoort dat ook bij Grieks eten.
Supervriendelijk en gastvrij! Wij kwamen met 5 volwassenen en hadden niet gereserveerd. Ondanks dat vol gereserveerd was, dacht men in mogelijkheden en we kregen een prima knus plekje. Het interieur is sfeervol ingericht: mooie combinatie van licht en warm. Ik kom er zeker terug. We hebben een heerlijke avond gehad: echte aanrader!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2015
Prima gegeten bij een traditioneel Grieks restaurant. Het etene was lekker van smaak, goed klaar gemaakt. Heerlijk glas wijn erbij. Aardige bediening van jonge eigenaars.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2014
Ter gelegenheid van een jubileum hier voor de eerste keer geweest, maar de tweede keer is inmiddels gereserveerd. Wat een mooi en sfeervol Grieks restaurant. Gastvrij ontvangst en prima bediening. Een plezier om naar toe te gaan!
En de gerechten: heerlijke Spanakopita en pittige Tirogtipiti (geen spellingsfout). Beiden huisgemaakt en dat was te proeven. De hoofdgerechten waren ook erg lekker. Eén tafelgenoot had voor een bifteki gekozen en kreeg een flinke "hamburger" die goed gevuld was met feta. Mijn andere tafelgenoot en ik hadden Manestra met lamsvlees. Eens wat anders dan een bord vol vlees. Lekkere pasta met mals lamsvlees en een dakje van gesmolten kaas. Goed gekruid en rechtstreeks uit de oven, dus heet!
Onze buiken zaten vol. Er kon geen nagerecht meer bij.

Een Grieks restaurant met andere originele gerechten op de kaart dan de vele vleesschotels met frites of rijst. Het is het omrijden waard!
Levensgenieters2009 .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Afgelopen zaterdag heerlijk gedineerd met mijn partner in dit Griekse restaurant.

Voor de eerste keer hier geweest, maar was de moeite waard. Ga met enige regelmaat dineren met mijn partner. Heb bij verschillende Griekse restaurants gegeten in het land.

Deze sprong er duidelijk uit in positieve zin. Leuke, gezellige en ruime ambiance. Genoeg privacy voor een goed gesprek. Eten was zeer goed van smaak. Ruim voldoende vlees en toebehoren bij een complete schotel.
Goede salade en verse sauzen.

Geen gedram of je nog iets drinken wilt, zoals in sommige andere restaurants.
Vlotte en keurige bediening.

Aanrader voor een leuke avond uit eten voor een mooie prijs in een leuke sfeervolle ambiance.
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2014
Hier met zijn tweeën gegeten. Vooraf garnalen coktail. Jammer genoeg met Noorse ipc Hollandse garnalen. Was voor de rest best lekker. Als hoofdgerecht een schotel met 4 soorten vlees. Was ook lekker. De bediening is erg aardig en beleefd en snel. Kom zeker nog een keer terug.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2014
Ontvangst door de familie is buitengewoon vriendelijk. Geven je direct een gevoel van hier is het goed toeven. De uitgebreide menukaart is zoals gebruikelijk vol met gerechten met een Hollands karakter. Commercieel misschien wel te rechtvaardigen.
De gerechten lijken sterk op de toeristische schotels zoals bekend bij de vakantiegangers.
Jammer want met meer authentieke Griekse invloeden zou de keuken met sprongen vooruitgaan. De keuken kan ook iets buiten de kaart maken. Combinaties heel verrassend.
De keuken van Nostalgia heeft wel potentie. Dat is zeker. De menukaart enigszins inkorten is aan te bevelen.
De uitleg van de diverse schotels door de bediening(familie)is aangenaam maar niet altijd nodig aangezien de smaken bekend voorkomen.
Conclusie: heeft potentie voor meer authentieke Griekse gerechten.
Lekker gegeten en voldaan naar huis.
Michel79 .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2014
Heerlijk gegeten! 4 verschillende soorten vlees, en zoals de echte griek, lekker gekruid! Service was goed. Snelle bediening, geen moment het idee gehad dat ik lang moest wachten, niet alleen met eten, maar ook bestellen en afrekenen. En wat een vriendelijke familie!
Betty V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2014
Gisteravond in restaurant Nostalgia heerlijk gegeten. Zeer gastvrij ontvangen. De sfeer was ongedwongen en de hardwerkende Grieken zorgden voor een fijne avond met een vakantiegevoel. Wij komen zeker terug. Een aanrader voor mensen die van Grieks eten houden. Para polí Nostimó .
Betty en Henk Veenendaal uit Ede
Joost H.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2013
Prima restaurant en gemakkelijk bereikbaar. Parkeren soms lastig, vooral op vrijdag (koopavond). Lekker glaasje Uzo vooraf. Wij namen een mix van diverse Griekse gerechten en dat smaakte prima. Wel erg veel vlees, misschien de balans iets naar de groente en salade leggen. De bediening was zeer vriendelijk, maar de expresso machine is luidruchtig als je er vlak naast zit.
Robert__ .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2013
Gisteren heerlijk gegeten bij Nostalgia in Soest.
Het restaurant is bijzonder mooi aangekleed, en heeft een hele warme modern-Griekse uitstraling met veel oog voor detail.
Het eten was heerlijk, vers en erg goed bereid, en de bediening erg vriendelijk. Zeker een aanrader!
Karin M.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2013
Door de week is het hier lekker rustig, in het weekend zit je wel vrij dicht bij elkaar.
Alles is schoon, van de tafel tot de vloer en het toilet.
Onthaal met een glaasje Ouzo.
De prijzen van de toetjes zijn vrij hoog, jammer dat de toetjes standaard zijn, niet typisch Grieks. Jammer dat vooraf niet iets kleins als olijfjes of stukjes brood worden geserveerd, zeker als je wel wijn bestelt. Hoeft niet veel te zijn, maar 't gaat om het idee. De Griekse schotels van rond de 16 euro zijn prima, twee bolletjes rijst, standaard een portie frietjes erbij ook wel lekker. De koolsalade is heerlijk fris. Het vlees is goed gekruid en is niet vet, we hebben echt zitten smikkelen, het is zeker geen shoarmatent kwaliteit!
De dame en heer die ons bedienden waren passend enthousiast
en gastvrij. De service is snel en correct.
Wij komen zeker nog eens terug, in Soest een van de betere tenten waar je voor een normale prijs kunt eten.
Larini .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2013
Eerder hier gegeten, eerst bij de opening, dat was goed. Keer erna was het al minder en recent weer gegeten en dat was ook de laatste keer. Ingredienten uit potjes, droog vlees, bord erg simpel opgemaakt. Jammer maar ook typisch grieks. Prijs daarmee fors. Helaas weer geen aanwinst voor Soest. Personeel is vriendelijk maar heef geen aandacht voor je. Je moet steeds achter je drankjes aan enz. Niet aan te raden.
SDavids .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2013
Het restaurant zit pas een jaar op WC Soest-Zuid, maar het zou mij niet verbazen als er al een behoorlijke vaste klantenkring is opgebouwd. En terecht: het eten is er goed, de mooie grote ruimte strak ingericht met een aantal Griekse details (gelukkig nu eens geen wijnranken en amforen) en er is een zeer attente bediending. Hoewel de kaart zich niet in alle opzichten onderscheidt van andere Griekse restaurants, is de bereiding ervan uitstekend en zeer smakelijk. En er is zelfs keus uit 3 vegetarische hoofdgerechten !
Fijnp .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2013
Een super Grieks restaurant,

Wij hebben bij veel restaurants gegeten, maar deze is onze favoriet. Het eten is super vers en goed bereid, schalen vol, bediening super en plezier in het werk en het restaurant heeft een mooie ambiance.
De Nostagia schotel, met lamskotelet, gyros , rijst en knoflooksuas was heerlijk.
Iets te vieren ga genieten van de gastvrijheid van Christina en haar familie. De familie weet van iedere gelegenheid een feest te maken. Niemand komt iets te kort in dit restaurant. Voor ons het beste restaurant in de wereld.
Bedankt Christina en familie!

Klaas en Joke
B K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2013
Het eten was lekker maar vond het veel te weinig voor best een stevige prijs.
Het was het niet waard.
Ook moesten we zelf achter ons drinken aan.
Wel vriendelijke bediening