Grieks Restaurant Nostalgia

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Grieks Restaurant Nostalgia

Annet V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Heerlijk gegeten daar. Hoefde niet te lang te wachten op het eten. Kwamen vragen of alles naar wens was. Niet te duur. Echt prima restaurant.
Sandy M.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Leuk restaurant om heerlijk te eten. Gastvrij en vriendelijk personeel. Kom hier redelijk vaak met mijn vader eten.
Porties zijn goed. Eindelijk weinig aan te merken!!
Eddy J.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
We waren er niet voor het eerst, en ook zeker niet voor het laatst. Uitstekend eten, heerlijk smaak, lekker gekruid en ruime porties. Inrichting eenvoudig maar als het vol zit is het wel gezellig. Ook deze keer waren alle tafels weer bezet en dat is ook wel te begrijpen.
Jacques K.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Een uitstekend restaurant, gezellige sfeer, heerlijk eten en uiterst vriendelijk. kundig en gastvrij personeel. Ik had als voorgerecht sardines en als hoofdgerecht doradefilet. Het smaakte uitstekend en het is zeker voor herhaling vatbaar. Mijn tafelgenoten hebben ook genoten van hun souflaki resp. sliptonggerechten. Er was live muziek van een Grieks duo en de eigenares bleek ook nog een mooie stem te hebben, Kortom: Grieks culinair en muzikaal genot.
Ana M.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Omdat ik allergisch ben voor dierlijke producten is 't voor mij erg moeilijk om uit eten te gaan.
Maar vanavond heb ik heerlijk gegeten bij de Griekse Restaurant Nostalgia in Soest.
De bediening was niet alleen ongelooflijk vriendelijk, maar de chef heeft nog ook een heerlijke groente mix voor mij bereid met komkommer en tomaten salade.
Echt een aanrader voor velen net als ik en ook voor veganisten.
Dank je wel voor de top avond!
Heric68 .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Het eten kwam al vlot terwijl het toch behoorlijk druk was. Het eten smaakte goed en er was ruim voldoende keus op de kaart. Wat echter het meest opviel was de geweldige bediening! De jongedame stuurde de medewerkers aan als een generaal van de vriendelijkste soort. Voor alle gasten (ook voor ons als "onbekenden") was er een vriendelijk woord. In de afgelopen jaren heb ik zelden zo genoten van de service. Alles klopt hier.
Renè C.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
super lekker van voorgerechten tot de Dorada en vlees specialiteiten , er was deze avond levende muziek en super druk maar alles liep op rolletjes. Kortom geweldig genoten met 4 mensen.
Alex P.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Vorige week met een groot gezelschap bij Nostalgia gegeten. De voorgerechten waren prima, lekkere mezes. Het hoofdgerecht was echter droog en flauw van smaak. De borden wat slordig opgemaakt, de verhouding van de porties op de verschillende borden waren groot. Het nagerecht eenvoudig maar ok. De bediening was prima, vriendelijk en niet opdringerig.
Johnnyrambo .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
De Nostalgia schotel voor twee personen is te duur, voor wat we er voor hebben gekregen. Het zit er niet bij, maar bij de schotel hebben we friet gevraagd. Er zijn Griekse restaurants in ons land waar je voor de prijs van één Nostalgia schotel samen nog lekker(der) kan eten. Lamskotelet, een soort van dakpan, was vooral bot en vet. De friet was sloom en vet. Er zaten amper kruiden op de Gyros. Al met al een onprettige ervaring, met name omdat de prijs kwaliteitverhouding ver te zoeken is.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2015
Prima gegeten bij een traditioneel Grieks restaurant. Het etene was lekker van smaak, goed klaar gemaakt. Heerlijk glas wijn erbij. Aardige bediening van jonge eigenaars.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2014
Ter gelegenheid van een jubileum hier voor de eerste keer geweest, maar de tweede keer is inmiddels gereserveerd. Wat een mooi en sfeervol Grieks restaurant. Gastvrij ontvangst en prima bediening. Een plezier om naar toe te gaan!
En de gerechten: heerlijke Spanakopita en pittige Tirogtipiti (geen spellingsfout). Beiden huisgemaakt en dat was te proeven. De hoofdgerechten waren ook erg lekker. Eén tafelgenoot had voor een bifteki gekozen en kreeg een flinke "hamburger" die goed gevuld was met feta. Mijn andere tafelgenoot en ik hadden Manestra met lamsvlees. Eens wat anders dan een bord vol vlees. Lekkere pasta met mals lamsvlees en een dakje van gesmolten kaas. Goed gekruid en rechtstreeks uit de oven, dus heet!
Onze buiken zaten vol. Er kon geen nagerecht meer bij.

Een Grieks restaurant met andere originele gerechten op de kaart dan de vele vleesschotels met frites of rijst. Het is het omrijden waard!
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2014
Hier met zijn tweeën gegeten. Vooraf garnalen coktail. Jammer genoeg met Noorse ipc Hollandse garnalen. Was voor de rest best lekker. Als hoofdgerecht een schotel met 4 soorten vlees. Was ook lekker. De bediening is erg aardig en beleefd en snel. Kom zeker nog een keer terug.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2014
Ontvangst door de familie is buitengewoon vriendelijk. Geven je direct een gevoel van hier is het goed toeven. De uitgebreide menukaart is zoals gebruikelijk vol met gerechten met een Hollands karakter. Commercieel misschien wel te rechtvaardigen.
De gerechten lijken sterk op de toeristische schotels zoals bekend bij de vakantiegangers.
Jammer want met meer authentieke Griekse invloeden zou de keuken met sprongen vooruitgaan. De keuken kan ook iets buiten de kaart maken. Combinaties heel verrassend.
De keuken van Nostalgia heeft wel potentie. Dat is zeker. De menukaart enigszins inkorten is aan te bevelen.
De uitleg van de diverse schotels door de bediening(familie)is aangenaam maar niet altijd nodig aangezien de smaken bekend voorkomen.
Conclusie: heeft potentie voor meer authentieke Griekse gerechten.
Lekker gegeten en voldaan naar huis.
Manon T.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2013
Gisteren heerlijk gegeten bij Nostalgia in Soest.
Het restaurant is bijzonder mooi aangekleed, en heeft een hele warme modern-Griekse uitstraling met veel oog voor detail.
Het eten was heerlijk, vers en erg goed bereid, en de bediening erg vriendelijk. Zeker een aanrader!
Karin M.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2013
Door de week is het hier lekker rustig, in het weekend zit je wel vrij dicht bij elkaar.
Alles is schoon, van de tafel tot de vloer en het toilet.
Onthaal met een glaasje Ouzo.
De prijzen van de toetjes zijn vrij hoog, jammer dat de toetjes standaard zijn, niet typisch Grieks. Jammer dat vooraf niet iets kleins als olijfjes of stukjes brood worden geserveerd, zeker als je wel wijn bestelt. Hoeft niet veel te zijn, maar 't gaat om het idee. De Griekse schotels van rond de 16 euro zijn prima, twee bolletjes rijst, standaard een portie frietjes erbij ook wel lekker. De koolsalade is heerlijk fris. Het vlees is goed gekruid en is niet vet, we hebben echt zitten smikkelen, het is zeker geen shoarmatent kwaliteit!
De dame en heer die ons bedienden waren passend enthousiast
en gastvrij. De service is snel en correct.
Wij komen zeker nog eens terug, in Soest een van de betere tenten waar je voor een normale prijs kunt eten.