Grieks Restaurant Mylos

Marktstraat 2B 1811 LG Alkmaar Nederland Kaart

Over restaurant Grieks Restaurant Mylos

Gezelligheid is eten

Alkmaarders treffen het goed met restaurant Mylos, zij hebben alle dagen van het jaar de Griekse zon onder handbereik. Op de kaart staan zongerijpte ingrediënten bereid met respect voor traditie en onweerstaanbare passie. Je hebt er veel keuze uit Mediterrane gerechten en bijpassende Griekse wijnen. Stel je menu à la carte samen of bestel Griekse tapas, een heerlijke combinatie van warme en koude hapjes. Elke laatste zondag van de maand is er Griekse traditionele live muziek, vergeet niet te reserveren.

Meer informatie over restaurant Grieks Restaurant Mylos

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 10:30
- Lunch vanaf 10:30
- Diner vanaf 16:00

• Betaalpas , Mastercard , Visa card
  • Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Rolstoelvriendelijk , Terras , Wi-Fi
Eten8/10
Service8,4/10
Decor7,6/10
Aejmvanrijn . 1e beoordeling (1 recensie) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Het eten was heerlijk! We konden het niet op.het leukste was dat je je toetje mee naar huis mocht nemen. En de bediening was goed. Je voelde je zeer welkom....

Anoushka
Marryarnold . Fijnproever (8 recensies) 6 /10
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Online bestelt voor het diner voor twee van AH. Wij werden vriendelijk ontvangen. Wij mochten uit de kaart kiezen wat en het goedkoopste gerecht per gang was gratis. Als voorgerecht een tomatensoep met een mooie smaak van paprika. was mooi van smaak. Mijn man had Gyros souflaki die een beetje flauw was. Zelf had ik de zeetong gekozen die prachtig gekruid was. Als bij gerecht Griekse salade die flauw van smaak was. Als nagerecht Griekse yoghert met honing en walnoten en dat was smullen. Mijn man had liever een kopje koffie als nagerecht maar dat mocht niet want de drankjes en koffie/thee hoorde niet bij het AH diner, dus moest mijn man een nagerecht nemen en heeft toen maar een ijsje genomen en er twee hapjes van gegeten want hij zat vol van de andere gerechten. Dit vonden wij wel erg rechtlijnig.

Marry en Arnold Vink
Siemvanamersfoort . 1e beoordeling (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
We waren vroeger da de gereserveerde tijd. Was geen enkel probleem. Wij gaven aan dat wij kwamen voor het 2e 3 gangen gratis menu. Werd duidelijk uitgeleged dat wij alles uit de menukaart konden bestellen, waarbij de goedkoopste gekozen voor-, hoofd en nagerecht gratis was. We hebben heerlijk gegeten. Er werd, qua hoeveelheid, geen rekening gehouden met het feit dat wij het 2e 3gangenmenu gratis hadden.
Mariquewentink . 1e beoordeling (1 recensie) 5,5 /10
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Het eten was prima, helaas moesten wij meer dan een half uur wachten op het voorgerecht. Voor het hoofdgerecht viel het mee en voor het nagerecht moesten we weer erg lang wachten.

De tafeltjes buiten staan erg dicht op elkaar zodat je amper goed kon zitten. De stoelen waren ten opzichte van de tafel laag, of de tafel te hoog het is maar net hoe je dat ziet.

Marthe K. Fijnproever (7 recensies) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Heel plezierig gegeten via AH Actie. Fijn dat we echt konden kiezen waar we op dat moment trek in hadden. Gebeurt lang niet altijd. Zeer attente bediening. Raden dit restaurant voor 100% aan.
MK1980 . 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
ik weet helaas de namen van de gerechten niet meer excuses hiervoor

het eten was erg lekker het werd netjes opgediend mooie opgemaakte borden en ook veel je kan er zeker van wezen dat je met een voldaan gevoel vertrekt ook is het soms mogelijk het nagerecht mee te kunnen nemen ligt er natuurlijk aan wat je/uw kiest mijn dochter zat al aardig vol en kon niets meer op wij hadden gebak gekozen dit konden wij meenemen

de mensen die er werken zijn erg vriendelijk ook zeer behulpzaam ook erg klantvriendelijk

het resturant is mooi ingericht je zit er prima op je gemak decoraties zijn ook mooi.

met vriendelijke groet M.
Oudcca . Fijnproever (8 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Voor het echte Griekse eten en de sfeer zit je hier helemaal goed. Heerlijke tzatziki goed vlees. Alleen de fruitsalade was een beetje matig (weinig smaak /kleur)

Eventueel kan je ook allemaal kleine hapjes (meze) nemen is ook erg leuk
JRSmith . Fijnproever (6 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij Grieks Restaurant Mylos in Alkmaar met de AH restaurantactie.
De sfeer is geweldig, de bediening is goed en gezellig.
Het eten was prima, we mochten van de kaart uitzoeken:
Voorgerecht:
Keftedakia - gehaktballetjes in tomatensaus goed van smaak, lekker stokbrood erbij om te dippen in de saus.
Spanakopitakia - Bladerdeeg met sesamzaadjes gevuld met spinazie en fetakaas, volgens mijn vrouw heerlijk van smaak.
Hoofdgerecht:
Glositses - sliptongetje, goed gebakken, lekker van smaak.
To stifados tis mamas - stoofschotel van konijn, sjalotjes en aardappeltjes uit de oven afgemaakt met rode wijnsaus, geweldig van smaak, wel veel, dus ik moest wat laten staan.
Nagerecht:
IJ met warme kersen en slagroom, heerlijk
Coupe Korfu, IJs met rozijnen en Kum Quat, ook lekker van smaak.

Al met al een geweldige avond gehad! We komen vast en zeker terug.
Pietennel . Bourgondiër (4 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Heerlijk gegeten.Zeer vriendelijke en gastvrije bediening.We hadden ,met de AH.aktie keus voldoende uit het complete menu. Dit was niet de laatste keer dat we daar zijn geweest.
Hubert-Jan E. Fijnproever (9 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Voor het eerste gegeten bij dit restaurant. We werden gelokt door de mogelijkheid om Griekse gerechtjes als een soort van tapas te eten in plaats van een bord met alleen een berg gyros waar je niet overheen kan kijken. We werden allervriendelijkst ontvangen en snel voorzien van een droge witte wijn, die je normaal niet verwacht bij een Grieks restaurant. De bediening was leuk, attent en gaf een goed advies m.b.t. de hoeveelheid gerechtjes. Je moet bij een Grieks restaurant geen ster verwachten, maar alles wat we voorgeschoteld kregen was boven verwachting lekker. Aanrader !
Karin S. 1e beoordeling (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Gisteren de 60ste verjaardag van mijn man gevierd met familie in de leeftijd van 3 tot 82 jaar. Begonnen met drankje op ruim en gezellig terras met borrelhapjes, daarna binnen aan tafel die wij zelf mochten versieren. Ik had vooraf alles besproken met Soula, de eigenaresse, omdat ik graag een gezellige gulle maaltijd wilde. Dus er kwamen schalen vol heerlijke voorgerechten zodat iedereen van alles kon kiezen. In overleg even gepauzeerd want het was inderdaad erg veel. Daarna heerlijk verder met de hoofdgerechten, iedereen smulde weer verder. Maar het was eigenlijk teveel. Overgebleven zalm in doggiebag gevraagd en dat was geen probleem. Het personeel was enorm enthousiast en zorgzaam. Na een verrukkelijk dessert en kopje koffie sloten wij deze zeer geslaagde avond af. Bedankt!
Mlb1993 . Bourgondiër (2 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Voor het eerst bij restaurant Mylos en zeker niet de laatste keer. Met de AH bon mocht je een 3 gangenmenu van de kaart kiezen en er was onwijs veel keus. Eten was goed en lekker, bediening ongelovelijk aardig en behulpzaam.
Gerard P. Fijnproever (6 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Zoals je van Grieks mag verwachten. Grote gerechten, met veel keus en een prima service. Jammer dat het uitzicht vanaf de raamplaatsen naar de weg redelijk rommelig overkomt door de geparkeerde auto's en fietsen.
Ingridkos . 1e beoordeling (1 recensie) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Heerlijk gegeten eten werd snel gebracht wij hadden pannetje gerecht en oven gerecht gekozen erg smakelijk. Verschil met andere Griekse restaurants veel keuze uit gerechten zowel uit voor, hoofd en nagerechten.
Binnen gezellig buitenkant ziet er niet uitnodigend uit. Wij gaan hier zeker nog een keer eten.
AnnemiekeTheo . 1e beoordeling (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Het eten was prima en het werd leuk op gediend. De bediening was voortreffelijk. Erg vriendelijk. Het is zeker een aanrader om bij Mylos te gaan eten. Wij komen in ieder geval zeker terug!
Arnoldhia . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
We hebben heerlijk op het terras gegeten, konden alles kiezen van de kaart. Eten was heerlijk, medewerkers erg vriendelijk.
TKooij . Bourgondiër (2 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Fijn knus, intiem restaurant.
Best een goed en uitgebreide menukaart.
Vriendelijke, alerte bediening.
Heerlijk gegrild eten.
Prima restaurant.
SonjaB83 . Fijnproever (6 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Gegeten met de Albert Heijn actie. Erg leuk dat je gewoon lekker van de kaart mag kiezen. Voorgerecht Pikilia en gehakt balletjes, deze waren helaas nog koud van binnen maar na aangeven hiervan werd dit netjes opgelost. Hoofdgerecht waren heerlijk en flinke porties! De desserts mochten we ook mee naar huis nemen en dit hebben we dan ook gedaan (zoals al gewaarschuwd is de Pikilia goed voor meerdere personen!) Baklava was echt heeerlijk en het chocolade taartje om je vingers bij op te eten!
Mjfan . 1e beoordeling (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Mylos in hartje Alkmaar is een aanrader. De sfeer is er gemoedelijk en het is er huiselijk. We mochten kiezen van de kaart wat we wilden en werden heel netjes geholpen. Het eten was heerlijk..ik had een grillschotel genomen met vooraf gebakken mosselen en beide was heerlijk en smaakvol. Lekkere aardappeltjes erbij uit de oven. En de salade erbij was goed. Helemaal top. Mijn man had een ovengerecht wat ook heerlijk smaakte! Het toetje was gelijk; baklava. Dat is ons favoriete nagerecht en was ook heerlijk! Al met al heel vriendelijk personeel! Zeker een aanrader!
Joketenheuw . Bourgondiër (3 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Goed gegeten bij Mylos, zeer vriendelijk personeel, ruime porties. Wij hadden een AHvoucher, geen speciaal menu, konden gewoon van de kaart bestellen.