Grieks Restaurant Mylos

Marktstraat 2B 1811 LG Alkmaar Nederland Kaart

Over restaurant Grieks Restaurant Mylos

Gezelligheid is eten

Alkmaarders treffen het goed met restaurant Mylos, zij hebben alle dagen van het jaar de Griekse zon onder handbereik. Op de kaart staan zongerijpte ingrediënten bereid met respect voor traditie en onweerstaanbare passie. Je hebt er veel keuze uit Mediterrane gerechten en bijpassende Griekse wijnen. Stel je menu à la carte samen of bestel Griekse tapas, een heerlijke combinatie van warme en koude hapjes. Elke laatste zondag van de maand is er Griekse traditionele live muziek, vergeet niet te reserveren.

Meer informatie over restaurant Grieks Restaurant Mylos

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 10:30
- Lunch vanaf 10:30
- Diner vanaf 16:00

Voordelig
Ted C.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Ondanks dat het fris was binnen hebben we heerlijk en " warm " gegeten. Het menu was erg veelzijdig en van alles wat. Bediening en de koks waren erg alert en vriendelijk.Ja het was de moeite waard en zeker voor herhaling vatbaar.
Hetty B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Het was gezellig
Het eten was heerlijk
De bediening was aardig
Volgende keer ga ik zeker weten weer
Zeg het tegen vrienden en familie
P.E. S.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Een complete verrassing: In Alkmaar Grieks halen wat helemaal gesealed en dus warm in Noord-Scharwoude aankomt. Heerlijk! Mals vlees, goed van smaak en zeer royale porties. Verse salades. Prima! Aanrader.
Sylviaiens .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten met de AH restaurantactie!
Vrije keuze uit de kaart, elk 2e voor-, hoofd- en nagerecht was gratis.
De tiramisu is een aanrader!
MargretDekker .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Gezellig gegeten met vrienden en geprofiteerd van de AH-actie. Wat leuk was, is dat je niet vast zit aan een speciaal AH-menu, maar dat je van de hele (overigens zeer uitgebreide) kaart mocht kiezen. Het goedkoopste voor-, hoofd- en nagerecht zijn dan gratis. Het personeel was zeer vriendelijk en vlot. We hadden een beetje pech voor wat betreft het geluidsniveau, omdat er een zeer luide groep achter ons zat. Toen zij eenmaal weg waren, werd het aangenaam rustig. Het eten was prima, maar niet uitzonderlijk. Voor deze prijs klagen we absoluut niet...
F.R. B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Gewoon een 'prettige Griek', met voorspelbaar eten, gewoon fijne bediening. 't Smaakte goed, huiswijn was prima evenals de Coca Cola Zero. Hadden zo weer zin om naar Griekenland te gaan, nog even wachten tot april.
Piet O.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
We komen hier wel meer maar als deelnemer aan de AH aktie werd je met dezelfde egards ontvangen. Lekker een plaatsje aan het raam en goede stoelen. Het personeel is uiterst vriendelijk en beslist niet opdringerig. Ze staan zeker niet te dringen om je bord weg te halen zodat je zelf het tempo bepaalt. De wachttijd tussen het plaatsen van de bestelling, het serveren van het voorgerecht, het serveren van het hoofdgerecht en als laatste bij ons het serveren van het dessert is verrassend kort. Het is beslist niet zo, dat helaas in tegenstelling tot vele andere gelegenheden, dat ze de boel aan het rekken zijn om de drank consumptie te vermeerderen. Ik had o.a. schotel Katerina waarbij de lamsbout heerlijk mals was en zelfs het dessert ijs met watme kersen werd uiterst mooi op een groot bord geserveerd. Kortom een uiterst tevreden klant en voor herhaling vatbaar (ook zonder de AH aktie)
EatSnake .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Met een goede vriendin hier gegeten. Gezellige sfeer. Ongedwongen. Men biedt a la carte aan en de duurste gerechten worden dan berekent. Eten smaakvol. Porties zijn met name door het 3 gangenmenu groot. Gevolg dat wij als min of meer kleine eters, snel vol zitten. Op verzoek om iets meer tijd tussen de gerechten te hebben, werd prima voldaan. Men vroeg wanneer men de gerechten kon serveren. Er was 1 bediende die bijna geen Nederlands of Engels sprak, wij kwamen er wel uit. Hopend dat hij het had begrepen en dat was wel zo. (Kleine opmerking, ik zag iemand bij de ingang met een dweil de vloer vegen, regende die avond veel, het vegen kwam wat raar over met name omdat er mensen vlakbij zaten te eten. ) Voor Grieks eten een aanrader om terug te komen. Prijs- kwaliteit verhouding netjes.
Marietje1977 D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Ik vond het personbeel erg aardig en zeer gastvrij.
Maar het eten erg flauw en ik hou niet van kippendijen. Dus ik koos een kipgerecht uit waar niet (zoals bij andere gerechten op kaart wel netjes stond) aangeven stond dat het op kippendijen ging. Toch vette dijen. Rijst was smaakloos net als de gegrilde stukken vlees van mijn partner.

Baklava was wel heerlijk.
Vond echt te veel gerechten op de kaart en kan me niet voorstellen dat dat allemaal vers te maken is. Ik zou zeker een gerecht of 30 scrappen. En dan wat je wel maakt heel goed en goed gekruid en met goed vlees/kip en groentes. Vond erg jammer kwalitatief.
Estherpp .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Ondanks dat het personeel zeer vriendelijk is viel het eten erg tegen. De vegetarische schotel was voornamelijk vet en bevatte zeer weinig groente. De kalamari leek wel vers maar was ook erg vet. De Baklava was ronduit slecht. Slap en niet lekker. Helaas, niet voor herhaling vatbaar.
Mbloksma .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Prima restaurant zeker voor herhaling vatbaar we hebben hier heerlijk van genoten en kome zeker terug!
Het eten was zeer goed en we haden een zeer ruime keuze. Heerlijk in het hartje van Alkmaar en zeker een aanrader?
Aad D.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
wij hebben heerlijk ge eten het was er gezellig om te eten
Leen K.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Het eten is smaakvol.
De bediening is goed.
Het restaurant is makkelijk te bereiken.
De inrichting is ruim opgezet.
Het restaurant heeft een uitgebreide menukaart.
JTde .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Voorgerecht met goed bereide inktvisringen met knoflooksaus en ik had gebakken mosselen met knolooksaus en stokbrood . Daarna een schotel met kipfilet , 1 lamskotelet , lamsfilet , gyros (kip) met friet en een schaaltje salade . Ik had 2 lamskoteletten , souvlaki , gyros (deze was iets te droog) met ovenaardappels en ook salade .Als dessert hadden we ijs met slagroom en caramelsaus . Alles smaakte goed en kregen het niet helemaal op .
Ruud S.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Een Grieks restaurant met echte Griekse rechten. Zorg dat je met een lege maag heen gaat, want na een drie gangen menu zit je echt vol. En voor de prijs hoef je het niet te laten, want het waarde voor geld. Persoonlijk vind ik dat meer dan 100 menus waar je uit kan kiezen een wat veel.
Frans967 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
We hebben laatst in dit restaurant gegeten van een AH-kaart. Het voorgerecht begon goed maar daarna ging het mis. We moesten zo lang wachten op ons hoofdgerecht dat ik op een gegeven moment ben gaan vragen of ze ons vergeten waren. Het antwoord van de serveerster was dat ze wist dat we lang moesten wachten, maar dat het voor iedereen gold omdat ze het druk hadden (was idd vol maar ze nam de moeite niet eens om te verontschuldigen) Toen ons hoofdgerecht eindelijk arriveerde was het zo smaakloos dat we het niet op konden eten. Het vlees was echt taai en er zat geen zout of smaak aan, zelfs de giros smaakte nergens naar. Toen mijn zoon bij de serveerster hierover klaagde, riep zij de eigenaresse erbij. Een zeer vriendelijke dame nam onze klacht op, bedankte ons voor ons feedback en bood ons de drankjes en toetjes aan van de zaak als goedmaker. Ook al waardeerden wij dit gebaar ten zeerste, gaan wij hier nooit meer heen. Als je uit eten gaat, dan gaat het niet alleen om de prijs en de hoeveelheid, in de eerste plaats gaat het om de smaak en die is hier dus ver te zoeken. Ik zou dit restaurant dan ook niemand aanraden!
Btree .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Vriendelijk personeel, grote variatie aan gerechten. Het eten is lekker maar wel zout. We kregen al heel snel een opgeblazen gevoel (dus alsof je vol zit terwijl je nog niet heel veel gegeten hebt).
Niet scheutig met het nagerecht. Dus waar voor je geld.
Coenraad V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
We hebben er gezellig gegeten, de huiswijn was OK en achteraf werd ik gebeld dat we mijn fototoestel had laten liggen. Dit dank zij mijn in de AH reservering opgenomen mobiele nummer. Fantastisch. Op het feestje waar we waren hebben we daarom wat flyers uitgedeeld.
Aejmvanrijn .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Het eten was heerlijk! We konden het niet op.het leukste was dat je je toetje mee naar huis mocht nemen. En de bediening was goed. Je voelde je zeer welkom....

Anoushka
Marryarnold .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Online bestelt voor het diner voor twee van AH. Wij werden vriendelijk ontvangen. Wij mochten uit de kaart kiezen wat en het goedkoopste gerecht per gang was gratis. Als voorgerecht een tomatensoep met een mooie smaak van paprika. was mooi van smaak. Mijn man had Gyros souflaki die een beetje flauw was. Zelf had ik de zeetong gekozen die prachtig gekruid was. Als bij gerecht Griekse salade die flauw van smaak was. Als nagerecht Griekse yoghert met honing en walnoten en dat was smullen. Mijn man had liever een kopje koffie als nagerecht maar dat mocht niet want de drankjes en koffie/thee hoorde niet bij het AH diner, dus moest mijn man een nagerecht nemen en heeft toen maar een ijsje genomen en er twee hapjes van gegeten want hij zat vol van de andere gerechten. Dit vonden wij wel erg rechtlijnig.

Marry en Arnold Vink