Grieks Restaurant Mylos

Marktstraat 2B 1811 LG Alkmaar Nederland Kaart

Over het restaurant Grieks Restaurant Mylos

Gezelligheid is eten

Alkmaarders treffen het goed met restaurant Mylos, zij hebben alle dagen van het jaar de Griekse zon onder handbereik. Op de kaart staan zongerijpte ingrediënten bereid met respect voor traditie en onweerstaanbare passie. Je hebt er veel keuze uit Mediterrane gerechten en bijpassende Griekse wijnen. Stel je menu à la carte samen of bestel Griekse tapas, een heerlijke combinatie van warme en koude hapjes. Elke laatste zondag van de maand is er Griekse traditionele live muziek, vergeet niet te reserveren.

Meer informatie over restaurant Grieks Restaurant Mylos

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 10:30
- Lunch vanaf 10:30
- Diner vanaf 16:00

Rene K.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Hier zijn wij mijn vrouw en ik Zaterdagavond 29 April wezen eten.
Voordat wij naar de Voorstelling van Tineke Schouten gingen.
Goh alles was lekker ,,de voor gerechten en de keuze was een menu voor 2 personen,, wat een hoop vlees lag er op de schaal..
Konden het niet eens op,, het volgende bent ik helemaal niet gewend,,,maar mijn vrouw hebt het in laten pakken,,dat kan tegenwoordig..wij willen een pluim geven aan de gehele garde,, en willen jullie bedanken voor de grandioze uurtjes.
Dit is een gezellige zaak ,,met sfeer,, goede bediening ,,een goede brigade,,,een Aanrader..
R N.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Gezellig, eten is lekker. Vriendelijk personeel. Alsof je in Griekenland bent!
Thomas M.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Klantvriendelijk, interieur ziet er gezellig en knus uit echt op zijn Griekse stijl!!!

Eten was goed!!
Linda J.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
De wachttijd van het voorgerecht tot het hoofdgerecht was behoorlijk lang (het was héél druk) maar dat kwam mij goed uit want ik kan toch niet zoveel eten vanwege mijn maagverkleining, en het gezelschap was goed. Eten was erg lekker en behoorlijk veel (voor mij niet alleen). Als goedmakertje hebben we nog koffie van het huis gehad. Gezellige avond, lekker gegeten, fijn gezelschap. Wat wil je nog meer?
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
We hebben hier wel eens beter gegeten. De geserveerde droge sherry was bruin (dus oud), de keftedakia ruim voldoende, maar met weinig fantasie, de tomaten in de salade niet vers en de dressing had wat smaakvoller mogen zijn. Vleesgerechten waren heerlijk, de bediening vriendelijk/correct en de bril van de heren-wc was echt niet om op te zitten. Bah!
Ben D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Prettige bediening, leuke ambiance en heerlijk gegeten. Kortom een aanrader. Wij zijn zeker van plan hier terug te komen.
JRSmith .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Weer heerlijk gegeten met de AH restaurant actie bij restaurant Mylos in Alkmaar. We zouden eerst met vrienden gaan, maar door ziekte (griep) moesten zij het overslaan. Allemaal goed geregeld door het restaurant. We mochten een 3- gangen menu uitzoeken van de kaart, het 2emenu was gratis.
Het eten was overheerlijk, de sfeer geweldig en de ontvangst en service waren erg vriendelijk en goed.
Al met al een heerlijke avond gehad met mijn partner.
Jacinta T.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Gisteravond hebben mijn zoon en ik heerlijk gegeten.
Het voorgerecht 'verrassing' was inderdaad een verrassing. Vooral het gerechtje met de bonen was heerlijk.
Alles was prima en ruim voldoende. En dat alles voor een zeer schappelijke prijs
Het attente en aardige personeel maakt dat je je echt gast voelt zodat je graag terugkomt
Een echte aanrader!
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Heerlijk gegeten, we mochten zelf een drie gangen menu samenstellen. De bediening was uitstekend. We komen hier zeker terug
mjjloverkathlin .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Voor de tweede keer voor dit restaurant gekozen met de AH actie. We kozen beiden ook weer hetzelfde aan eten. Er ging wat fout bij mijn partners hoofdgerecht, maar werd zonder problemen opgelost. Mijn hoofdgerecht had iets minder hapjes dan de vorige keer, jammer, maar was wel weer lekker. Nagerecht weer meegenomen, wel warme chocolademelk na genomen, vondt dit wat waterig. Verder erg vriendelijke en gezellige bediening!
M.C. V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Goed en gezellig restaurant we hebben er heerlijk gegeten pluspunt is dat je van de hele kaart kunt kiezen
De eigenaar en bediening zijn erg vriendelijk,zonder opdringerig te zijn
We waren er voor de eerste keer maar zeker niet voor de laatste
D R.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Gisteren daar gegeten en de bediening en service was erg goed,ook het eten was zalig niet lang hoeven wachten op het eten,en we konden rustig eten zonder dat er iemands steeds kwam vragen of alles naar wens is.Mylos is zeker een aanrader en we komen zeker nog vaker terug daar,we hebben erg genoten.
mbloksma .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Heerlijk gegeten bij Mylos, de kwaliteit is erg goed en zeer smaakvol. Wij hadden als hoofdgerecht de mixgrill Olympia voor 2 personen. Dit was zoveel dat er wel 3 personen van hadden kunnen eten en vooral dat er geen patat bij geserveerd werd maar lekkere aardappels en rijst. Wij komen zeker hier terug en persoonlijk vinden wij deze griek beter als bij ons (HHW).
Sjur D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Gezellig uitziend restaurant (wij zaten in het linker gedeelte)
Aanvang was gastvrij en bediening was goed. Niet teveel de vraag of het lekker was. Dus je kon rustig eten. Enige kleine puntje was de rijst bij het hoofdgerecht (divers vlees) die net aan gaar was. Sardientjes en
kalamari vooraf en dessert baklava en sinaasappel taart. Smullen! Aanrader hoor!
robhoekstra.carlakater .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Met AH actie hier gegeten, we konden kiezen van de kaart, het eten was lekker maar erg veel. De bediening vriendelijk. De sfeer was prettig en gezellig. De gerechten kwamen met goede tussenpozen op tafel alleen het nagerecht daar moesten wij 3 kwartier op wachten dat was een min punt. Prijs en kwaliteit redelijk.
Richanne V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het voorgerecht en het toetje was lekker, maar het hoofdgerecht kon beter.
Het personeel was oké en het interieur was ook redelijk
eleonardo .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Met de AH zegels, hebben we dit restaurant aangedaan. Het wachten op de gerechten duurde helaas echt veel te lang, en het eten was gewoon 'Ok'. Een 6.5 zou ik het geven, opgerekt naar een 7 door de vriendelijke bediening.
Anoif .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heel prettig om zelf de gerechten van het AH-menu te mogen samenstellen. Geeft veel keuze. Lekker voorgerecht van kastanjechampignons. De hoofdschotels vielen wat tegen, een beetje flauw van smaak. Mogen wat meer kruiden bij zoals bij de gyros. Heerlijk ijs toe. Vriendelijke bediening die je ook netjes gedag zeggen en uitlaten.
mjjloverkathlin .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
We mochten kiezen van de gewone menu kaart, als we maar wel 3 gangen bestelden. De voorafjes van ons waren beide lekker, het hoofdgerecht van mijn vriend was helaas taai vlees, van mij was een heerlijke bord vol met vegetarische hapjes. Het dessert konden we niet meer op, maar mochten we mee, eveneens mijn chocolade gebak was overheerlijk en mooi!
Carla S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Het eten was heerlijk, aten met de AH actie en konden a la carte eten, wat ik altijd super vind!! Komen zeker terug hier!