Grieks Restaurant Mylos

Marktstraat 2B 1811 LG Alkmaar Nederland Kaart

Over het restaurant Grieks Restaurant Mylos

Gezelligheid is eten

Alkmaarders treffen het goed met restaurant Mylos, zij hebben alle dagen van het jaar de Griekse zon onder handbereik. Op de kaart staan zongerijpte ingrediënten bereid met respect voor traditie en onweerstaanbare passie. Je hebt er veel keuze uit Mediterrane gerechten en bijpassende Griekse wijnen. Stel je menu à la carte samen of bestel Griekse tapas, een heerlijke combinatie van warme en koude hapjes. Elke laatste zondag van de maand is er Griekse traditionele live muziek, vergeet niet te reserveren.

Meer informatie over restaurant Grieks Restaurant Mylos

mbloksma .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Sjur D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Gezellig uitziend restaurant (wij zaten in het linker gedeelte)
Aanvang was gastvrij en bediening was goed. Niet teveel de vraag of het lekker was. Dus je kon rustig eten. Enige kleine puntje was de rijst bij het hoofdgerecht (divers vlees) die net aan gaar was. Sardientjes en
kalamari vooraf en dessert baklava en sinaasappel taart. Smullen! Aanrader hoor!
robhoekstra.carlakater .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Met AH actie hier gegeten, we konden kiezen van de kaart, het eten was lekker maar erg veel. De bediening vriendelijk. De sfeer was prettig en gezellig. De gerechten kwamen met goede tussenpozen op tafel alleen het nagerecht daar moesten wij 3 kwartier op wachten dat was een min punt. Prijs en kwaliteit redelijk.
Richanne V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het voorgerecht en het toetje was lekker, maar het hoofdgerecht kon beter.
Het personeel was oké en het interieur was ook redelijk
eleonardo .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Met de AH zegels, hebben we dit restaurant aangedaan. Het wachten op de gerechten duurde helaas echt veel te lang, en het eten was gewoon 'Ok'. Een 6.5 zou ik het geven, opgerekt naar een 7 door de vriendelijke bediening.
Anoif .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heel prettig om zelf de gerechten van het AH-menu te mogen samenstellen. Geeft veel keuze. Lekker voorgerecht van kastanjechampignons. De hoofdschotels vielen wat tegen, een beetje flauw van smaak. Mogen wat meer kruiden bij zoals bij de gyros. Heerlijk ijs toe. Vriendelijke bediening die je ook netjes gedag zeggen en uitlaten.
mjjloverkathlin .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
We mochten kiezen van de gewone menu kaart, als we maar wel 3 gangen bestelden. De voorafjes van ons waren beide lekker, het hoofdgerecht van mijn vriend was helaas taai vlees, van mij was een heerlijke bord vol met vegetarische hapjes. Het dessert konden we niet meer op, maar mochten we mee, eveneens mijn chocolade gebak was overheerlijk en mooi!
Carla S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Het eten was heerlijk, aten met de AH actie en konden a la carte eten, wat ik altijd super vind!! Komen zeker terug hier!
mbloksma .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Wij hebben heerlijk genoten bij Mylos. Prima restaurant en zeker voor herhaling vatbaar.
Vooral het hoofdgerecht (Mylos Special) is zeker aan te bevelen.
Dit alles in een zeer sfeer volle athmosfeer.
Ook de prijs verhouding met het aangeboden eten was zeker in balans.
Echt voortreffelijk.
sjoukjezuidema .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Heerlijk gegeten hier met mijn dochter. Het is een sfeer vol restaurant, vriendelijke bediening. En het eten was heerlijk, we maakten gebruik vande AH-zegels konden gewoon kiezen van de kaart. Wij vinden het een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.
sjoukjezuidema .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Het was allemaal prima verzorgd, vriendelijke bediening. Je kunt er goed eten en goed betaalbaar. Voor herhaling vatbaar. Wij vinden het een aanrader.
TC T.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijk 3 gangen à la carte mogen eten met de restaurantactie van AH. De baklava smaakte weer top! Zeker aan te bevelen
Erna W.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Heerlijk gegeten. In gezellig sfeervol restaurant. Het toetje netjes verpakt mee naar huis gekregen. Vriendelijk personeel.
Rina R.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Een goed en betaalbaar restaurant, waar we zeker nog een terug zullen komen . Gemoedelijk en heerlijk gegeten!
Leuk personeel en alles was goed
Ted C.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Ondanks dat het fris was binnen hebben we heerlijk en " warm " gegeten. Het menu was erg veelzijdig en van alles wat. Bediening en de koks waren erg alert en vriendelijk.Ja het was de moeite waard en zeker voor herhaling vatbaar.
Hetty B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Het was gezellig
Het eten was heerlijk
De bediening was aardig
Volgende keer ga ik zeker weten weer
Zeg het tegen vrienden en familie
P.E. S.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Een complete verrassing: In Alkmaar Grieks halen wat helemaal gesealed en dus warm in Noord-Scharwoude aankomt. Heerlijk! Mals vlees, goed van smaak en zeer royale porties. Verse salades. Prima! Aanrader.
Sylviaiens .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten met de AH restaurantactie!
Vrije keuze uit de kaart, elk 2e voor-, hoofd- en nagerecht was gratis.
De tiramisu is een aanrader!
MargretDekker .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Gezellig gegeten met vrienden en geprofiteerd van de AH-actie. Wat leuk was, is dat je niet vast zit aan een speciaal AH-menu, maar dat je van de hele (overigens zeer uitgebreide) kaart mocht kiezen. Het goedkoopste voor-, hoofd- en nagerecht zijn dan gratis. Het personeel was zeer vriendelijk en vlot. We hadden een beetje pech voor wat betreft het geluidsniveau, omdat er een zeer luide groep achter ons zat. Toen zij eenmaal weg waren, werd het aangenaam rustig. Het eten was prima, maar niet uitzonderlijk. Voor deze prijs klagen we absoluut niet...
F.R. B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Gewoon een 'prettige Griek', met voorspelbaar eten, gewoon fijne bediening. 't Smaakte goed, huiswijn was prima evenals de Coca Cola Zero. Hadden zo weer zin om naar Griekenland te gaan, nog even wachten tot april.