Grieks Restaurant Mykonos

Zeekant 30 2586 AA Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Grieks Restaurant Mykonos

G. K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
super goed eten altijd.vers lekker warm en goed gebakken. Stoelen zijn inmiddels vervangen voor nieuwe. Mayonaise in zakjes niet fijn, liever in schaaltje vers. Verder doet Jannis onwijs zijn best en maakt van de verwaarloosde zaak van de vorige eigenaar weer een restaurant waar je heerlijk kunt eten. Een zeer welkome Griek op Scheveningen
1958Sylvia .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Bij binnenkomst kregen we een tafel aan het raam. Helaas was er geen zonnescherm, zodat mijn man de hele tijd tegen de zon inkeek. Verder waren de stoelen zowat in het gehele restaurant versleten. Het leer was er gewoon van afgesleten. Ik snap niet, dat ze die stoelen niet vervangen. Zo ziet het er ontzettend armoedig uit. Het eten was redelijk. Vooraf een salade voor 2 personen, wat lekker was. Daarna had ik de Kreta schotel met allemaal soorten vlees (goed gebakken), mijn man de Calamaris schotel. De patat, die erbij zat, was totaal niet lekker. Uit de diepvries, dus smakeloos, en veel te hard gebakken. De mayonaise kregen we uit een zakje, wat trouwens ook niet lekker was. Verder hadden we een extra portie rijst en van die giga bonen besteld. Maar in plaats daarvan kregen we een extra portie patat en sperciebonen, die bij mijn man op zijn bord was gedaan. Nou, na klachten hierover zei de eigenaresse? dat ze het van de rekening zou halen. Ze bood nog wel haar excuses aan en zei, dat het momenteel nogal chaotisch was in de keuken. Nou, de zaak zat nog niet eens vol. Bovendien vind ik het onproffesioneel als ze niet eens de juiste gerechten kunnen brengen. We zijn daarna ook gelijk weggegaan en hebben ergens anders ijs en koffie genomen. Ik zal hier ook niet nog eens zo gauw naar toe gaan.
Hanneke L.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Eten was heel goed, service was belabberd. 4x drinken bestellen voor je iets krijgt. Eten gekregen wat we niet besteld hadden. De bediening boeide dit echter niets en er werd niets mee gedaan. Heel jammer aangezien het eten echt prima was.
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Heerlijk eten in een sfeervolle omgeving. Schotel voor 2 personen genomen en daar heb je ruim genoeg aan. Kijk uit naar het toetje.
Scholletje P.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Na een middagje bij een strandtent zijn we hier een hapje gaan eten. Wij werden zeer warm verwelkomt. Restaurant ziet er netjes en schoon uit. Als voorgerecht hadden wij de gebakken mosselen en de calamaries. Beide zeer vers en heerlijk van smaak. Als hoofdgerecht hadden wij een schotel voor 2 personen genomen. Je kreeg een heerlijke salade erbij. De tzaziki smaakte niet zoals wij het gewend zijn. Het vlees was goed gekruid, maar wat aan de droge kant, jammer. De giros was wel heerlijk klaargemaakt. Helaas zaten wij te vol om een toetje te proberen.
Ksac .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Waarschijnlijk omdat wij vroeg waren, konden we zelf een plaats kiezen. De menukaart wordt persoonlijk gebracht met een glaasje ouzo. Uitgebreide keuze aan gerechten. Als voorafje namen wij de Choriatiki salade voor 2 personen, hierbij werd ook brood geserveerd. Als hoofdgerecht de giros schotel, hierbij werden frietjes, rijst en tzatziki geserveerd. Royale hoeveelheden, waardoor wij geen nagerecht genomen hebben.
Gezellige en rustige sfeer. Het buitenterras verdient een opknapbeurt qua tegels en planten.