Grieks Restaurant Minos Pallas

Handelskade 83 3434 BE Nieuwegein Nederland Kaart

Over het restaurant Grieks Restaurant Minos Pallas

Grieks, sfeervol en romantisch

Het Griekse restaurant Minos Pallas staat bekend om haar sfeerbepalende elementen, schitterende muurschilderingen en culinaire gangen. Geniet hier van de traditionele Griekse gerechten en live-muziek. Door de romantische sfeer en inrichting waan je je absoluut in een waar paleis.

Meer informatie over restaurant Grieks Restaurant Minos Pallas

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Per boot te bereiken , Terras
Joke M.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
dukaatje .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Lekker gegeten bij Minos Pallas met de Ah actie. Genoeg keus van een speciale kaart. Beetje vreemd was dat we ons nagerecht meteen bij de bestelling moesten opgeven. Porties waren groot. Bediening had voor ons in een iets rustiger tempo gemogen.
Marian D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Eten: wij aten met een AH bon, porties waren ruim voldoende. Drie gangen keuze menu, elke gang keus uit 4.
Vleesschotel met lekkere grill smaak. Frites was wat taai. Er zat geen koolsalade bij de schotel, maar werd toch bij geleverd op verzoek.
Bediening: geholpen door erg aardige serveerster, ze hebben er zin in hier.
Interieur: traditionele Griekse aankleding. Er Groot restaurant, maar door niveau verschil wel intiemere sfeer.
Truus G.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Uitstekende gerechten. Het hoofdgerecht met meerdere soorten vlees was zeer royaal en ons zelfs iets
teveel.
Er wordt aan een nieuwe wijnkaart gewerkt, zodat helaas de keus aan open wijnen zeer beperkt was.
Bediening zeer attent en supersnel. We moesten een beetje afremmen.
Toiletten zijn zeer fraai, maar moeten beter schoongehouden worden.
Maarten Y.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Wij hebben gisterenavond alle drie een Girosschotel gehad wat heerlijk was en volgens de verwachtingen! Mijn vrouw was jarig en toen kreeg zij ook een cadeau in de vorm van een pijpje met sterretjes wat heel erg leuk en fijn was. Hierbij toont het restaurant de betrokkenheid aan. Onze complimenten gaan uit naar Jiannis en Felicia!! Geertje en Maarten Ydema
Peeman K.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
We hebben gisteren heerlijk gegeten bij Minos Palas. Het eten was smakelijk zowel het voorgerecht, hoofdgerecht als het nagerecht. Een aanrader!
Elwin M.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Wij komen hier regelmatig en nu een keer met de Ah actie. Het is voor ieder wat wils. Porties zijn gewoon goed!Het personeel is altijd super. Het boven gedeelte is al bijna af, de eigenaar heeft het goed aangepakt. Echt een top tent! Mijn nr 1 Grieks restaurant.
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
We vonden het niet kindvriendelijk erg jammer dus zal fijn zijn om daar wattracties aan te doen al is her maar een klein hoekje met wat speelgoed
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
geen extra's en dan bedoel ik gewoon een bakje met broodjes met kruidenboter of iets dergelijks als voorafje, en bij het hoofdgerecht miste ik wel een klein schaaltje salade wat 't juist leuker en lekkerder maakt!..
Theun V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Wij komen er vrij regelmatig. Ook met zakenvrienden. De kwaliteit van het eten is zeer goed, iedere keer weer.
Afwijken van de kaart kan op verzoek ook. Bediening is gastvrij en vriendelijk, hardwerkend team, gericht op de mens achter de klant.
Levien H.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Heerljjk gegeten. Beste Griek van Nieuwegein. Tzatiki is de beste die ik ooit eet. Vlees goed gekruid personeel super vriendelijk
Marga H.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Prima ontvangst, meer voldoende op het bord maar zeer snel achter elkaar geserveerd. Mag wat meer tijd tussen zitten. Ook was het vlees snel koud. Voor de rest prima gegeten.
ceessie51 .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Dit restaurant is zeker een aanrader! De bediening was vriendelijke en vlot, ook het helpen in de keuze voor gluten- en lactose vrij. Het eten was heerlijk. We komen vast nog eens terug.
Corrien D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Wat is het toch jammer dat als je met een AH bon gaat eten, de kwaliteit veel slechter is, dan als je van de kaart eet. We hebben hier al diverse malen gegeten, maar nu een keer met een AH bon, voorlopig komen we niet meer.
Het vlees was zo taai, bah.
magda V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Kwaliteit van eten prima alleen door het systeem lijkt het meer op een vreetschuur dan restaurant zo snel de mogelijk alles opdienen en als je het vlees allemaal tegelijk op 1 bord krijgt en geen warmhoudplaatje is de helft koud zonde van het vlees heb dan ook gedeelte niet op Buiten de kosten erg jammer en totaal geen sfeer grote ramen zonder gordijnen of bloemetje en er kwamen ook mensen met hond binnen om te eten hoort niet vind ik sorry maar ik vind het eten prima maar het geheel schiet duidelijk te kort
En dat je alle 3 de gangen in een keer moet bestellen is niet prettig en bijv bij voorgerecht kon ik als absoluut geen kaas eter alleen balletjes gehakt nemen en geen schaaltje brood erbij jammer
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening
bourgondisch2 .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
we voelden ons welkom, keuze voor 3 gangen diner is duidelijk, lekkere gerechten, snelle bediening, voor herhaling vatbaar, met of zonder AH restaurant actie.
Door de geuren en de muziek en de inrichting even in Griekenland geweest
Kaassie65 .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Goede sfeer, lekker vlees, vlees wat je krijgt is echt veel. Wij waren geweest met een AH actie, ook dan geweldig.
Voorafje was heerlijk, feta gegrild in bladerdeeg met honing en spinazie
Sandra R.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Super lekker gegeten en alles verliep zeer vlot en prettig. De mensen in de bediening waren erg spontaan en het eten was echt heerlijk. Wij hadden als hoofdgerecht voor meerdere soorten vlees gekozen en we hadden aan 1 menu al wel genoeg gehad met z'n 2-en. Was echt een mega bord vol. Het enige minpuntje zou kunnen zijn dat er geen groenten of rauwkost bij het AH menu zaten, maar dat zou je er uiteraard wel (tegen betaling) bij kunnen bestellen.
Als wij daar in de buurt zouden wonen dan gingen we er zeker nog een keer heen!
Arend B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Een en al verrassing, van ontvangst tot en met vertrek/afscheid. Hartelijke bediening, uitstekende keuken.
Nogmaals: blij verrast!