Grieks Restaurant Minos Pallas

Handelskade 83 3434 BE Nieuwegein Nederland Kaart

Over het restaurant Grieks Restaurant Minos Pallas

Grieks, sfeervol en romantisch Het Griekse restaurant Minos Pallas is gevestigd in 1992. Een begrip in Nieuwegein en omgeving, staat bekend om haar sfeerbepalende elementen en culinaire gangen. Geniet hier van de traditionele Griekse gerechten. Door de romantische sfeer en inrichting waan je je absoluut in een waar paleis.

Meer informatie over restaurant Grieks Restaurant Minos Pallas

Maurice M.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Ilma K.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Er loopt inderdaad een kat rond in het restaurant en hoewel ik geen katten fan ben, mag hij van mij blijven.
Ze denken er met je mee als je met een kind komt. Prima.
Marjan L.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Het eten was weer heerlijk. Vriendelijk personeel en een gezellige sfeer. Omdat het droog en warm weer was hebben wij buiten kunnen eten. Een aanrader.
Jan F.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Ik vond het niet zo hygiënisch dat de kat van het restaurant constant tussen de tafels door loopt. Het voorgerecht keftedakia hoort warm te zijn, maar was lauw. Bij het afrekenen wilde het restaurant koffie in rekening brengen van de tafel naast ons. Wij hebben geen koffie besteld. Mijn totaal eindcijfer is een 6.
Carla L.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Het was erg weinig en we miste toch wel wat groente.
Het voorafje was te koud.
Verder was er erg weinig keus.
3 van de 5 voorgerechten met feta , als je dat niet lust heb je toch wel een probleem
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Wederom uitstekend (eten, bediening). Heerlijk gegeten met als hoofdgerechten: Dorade, Gamba's. Deze visgerechten worden geserveerd met gegrilde groeten, een prima keuze van de kok. Geen friet of rijst erbij. Misschien vergeten? Voor ons met een voorgerecht (gerookte zalm en tapenade) en nagerecht geen probleem.
Toch jammer en onbegrijpelijk dat er soms van die negatieve ervaringen zijn.
johan V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
We aten met het gezin van mijn dochter met drie opgroeiende jongens - gezellig. Mooie plek gereserveerd. Snelle en aardige bediening en lekker eten. Zoals gebruikelijk nogal veel maar goed geserveerd en ook bij de keuze goed geadviseerd over wel of geen voorgerecht, componenten van de Mèzethes e.a. Ontspannen sfeer in het restaurant.
bourgondisch2 .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
zeer goed 3 gangen diner, er is genoeg keuze, de porties zijn zeer voldoende en de opmaak ziet er fantastisch uit, we komen graag terug
Leen K.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Prima keuze menu voor een redelijke prijs. Lekker gegeten. Voor herhaling vatbaar. Leuk dat ze een speciale keuzemenu kaart hebben gemaakt voor deze actie
Anja D.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Heerlijk op het terras gegeten bij Minos Pallas.
Vanwege de AH actie hadden we een aangepaste kaart met 3 gangen met elke gang 4 keuze's, wat ons betreft ruim voldoende keuze.
Het eten is heerlijk, de bediening zeer vriendelijk.
Leuke locatie aan het kanaal met voldoende parkeer gelegenheid.
Anne S.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Waardeloos!! Ronduit schandalige service. Gereserveerd voor 2 maar bij aankomst moesten wij buiten in de regen wachten omdat de tafel nog bezet was. We kregen geen excuses, geen drankje, helemaal niets. Wij hebben ruim drie kwartier gewacht, totdat wij erachter kwamen dat grotere groepen ( 2 x een gezelschap van 3 personen en 1 x een gezelschap van vier personen) die na ons aankwamen (zonder reservering) wel al een tafel kregen. Er zijn veel betere Griekse restaurants in Nieuwegein die wel de moeite waard zijn om te wachten. Tot slot loopt er zeer onhygiënisch een kat rond in de zaak, voor mensen met een allergie ook niet prettig!
Maarten Y.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Bij Minos Pallas is het altijd fijn te vertoeven en is het eten zoals heerlijk! Gezellig en leuk personeel zoals Romy. Zij wasberen ook en ze is altijd vrolijk en attent. Groet Geertje en Maarten.
Hennie Corrie K.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Was gezellig en personeel erg vriendelijk en het eten was lekker maar voor ons een beetje veel vlees maar het smaakte erg lekker
Pam L.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Het tempo van opdienen was alleen enorm hoog. Ik had een beetje het gevoel dat dit alleen bij ons was. Anderen mensen om ons heen bestelden rond dezelfde tijd, maar zaten aan hun hoofdgerecht toen wij ons ijs kregen. Personeel was wel enorm vriendelijk!
M. D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
We gingen met een groepje n.a.v. de AH Restaurantactie, ik had hier zelf nog nooit gegeten. De bediening was vriendelijk en snel en de gerechten zijn van goede kwaliteit. Het enige minpuntje vond ik dat de AH site vermeldde dat je met de spaarkaarten á la carte kon eten, maar bij aankomst bleek het restaurant tóch een AH keuze-menu te hebben (34,50 euro). Beetje lastig voor vegetariers, want alleen bij het voorgerecht stond er iets zonder vlees. Maar desalniettemin konden we allen toch een goede keuze maken uit het menu en hebben we heerlijk gegeten en het Griekse bier smaakte er goed bij!
yvonne T.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Goede ontvangst, erg vriendelijk, tempo was erg snel, binnen 3 kwartier weer buiten, maar het eten was goed. maar had niet het idee dat ik met mijn ah-korting goedkoper gegeten heb.
Jammer.
Apeldoorn60 .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Vriendelijke ontvangst. Het eten vonden we een beetje tegenvallen. Vlees was net aan gaar. Geen culinair avontuur. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.
Maarten Y.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
We hebben gisteren alle drie een girosschotel genomen met 2 wijntjes en een biertje wat weer heerlijk gesmaakt heeft. We zijn daarbij natuurlijk weer uitstekend, fijn en gezellig geholpen door Jannis en de mooie Romy. Onze complimenten aan Jannis en Romy.
pmasereeuw .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017