Grieks Restaurant Minos Pallas

Handelskade 83 3434 BE Nieuwegein Nederland Kaart

Over het restaurant Grieks Restaurant Minos Pallas

Grieks, sfeervol en romantisch

Het Griekse restaurant Minos Pallas staat bekend om haar sfeerbepalende elementen, schitterende muurschilderingen en culinaire gangen. Geniet hier van de traditionele Griekse gerechten en live-muziek. Door de romantische sfeer en inrichting waan je je absoluut in een waar paleis.

Meer informatie over restaurant Grieks Restaurant Minos Pallas

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Per boot te bereiken , Terras
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Wij zijn 15 april giros gaan eten met een lekker drankje. Wijn zijn geholpen door de zeer lieftallige en mooie Romy en verwezen naar de tafel door Jannis. Doe allebei de groeten en aan Romy onze complimenten. We hebben ook een leuk praatje gehad met Romy en hopelijk zien we haar weer terug wat we ook gezegd hebben tegen haar.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Heerlijk gegeten
Micheline B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Lekker eten en goede bediening. We hadden eerst een tafeltje naast de deur. Mijn vriend vond het nogal tochten en vroeg om een ander plekje. Dat was geen enkel probleem, we kregen een prima nieuwe tafel. Al met al prima restaurant!
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Heerlijk gegeten bij jullie van de

girosschotel. Heerlijke en gezellige sfeer en goed geholpen door jullie! Tot de volgende keer.
Joriek V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Erg leuk restaurant in Nieuwegein. Heerlijk gegeten en Mn partner kon 2 voorgerechten als hoofdgerecht krijgen. Voor herhaling vatbaar! :)
Thea M.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Top restaurant heerlijk eten, meeste bediening is super aardig en bereidwillig.
snelle bediening snel eten op tafel.
alleen ammer dat je om je ouzo-tje moet vragen.
Rosita J.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Eten was lekker. Ik kreeg het vlees niet op omdat het best veel was.Had liever minder vlees en meer rijst,friet en groente gehad.
Kees B.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Lekker gegeten, bediening was gezellig.
Hanneke B.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
We heben een hele gezellige avond gehad.
Het eten en bediening was uitstekend.
Voor herhaling vatbaar.
Marte V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Prima sfeer en bediening, we komen hier vaker, we vonden dit keer het vlees slap; niet warm en niet knapperig, alsof het opgewarmd was e/o te lang had gestaan voordat het op tafel kwam.
De salade en tapenades waren zeer goed. We blijven komen, verder alles naar wens! Top bediening!
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Prima gegeten! Vriendelijke bediening. Overvloedig qua hoeveelheid. Fijne Griek!
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
We hebben weer heerlijk giros gegeten op 18 februari en uitstekend geholpen door medewerkers. De hartelijke groeten aan de beeldschone Rianne en tot een volgende keer!
Dick H.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
De borden zien er niet fris uit. Zijn schoon. Beter zou zijn ze na de afwas te drogen. In ieder geval een doel er over heen.
San B.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Lekker eten, vriendelijk personeel en prima sfeer. Wel wat druk en rumoerig. Voorgerecht verrassend. Hoofd- en nagerecht iets minder spannend, maar zeker erg lekker. We moesten wel even wachten op een tafel terwijl we wel gereserveerd hadden. Vond de inrichting wel wat kitch, maar dat hoort er denk ik wel een beetje bij. Een aanrader.
Netty V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten voor een schappelijke prijs. Wij kwamen met een ah bon, Bediening zeer vriendelijk.
Eten van goede kwaliteit, komen zeker een keer terug!
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Hartelijk ontvangst in een gezellige, levendige gelegenheid. Zo'n tien jonge mensen van de bediening deden hun best om het de gasten naar hun zin te maken. We werden welkom geheten met een koel glaasje Ouzo.
Op tafel lag al de menukaart voor de 'Iens-gasten'. Voor- en hoofdgerecht waren heerlijk en werden vlot geserveerd. Ook het nagerecht was voortreffelijk, maar liet wat lang op zich wachten, omdat de bediening het in de topdrukte rond achten, het nét niet aankon. Een aanrader!
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
De ontvangst begon al met wachten midden in een overvolle zaak waar je het bedienend personeel continu in de weg stond. De gereserveerde tafel was ook niet gereed, maar dat vond de 'gastheer' normaal.
Snelle keus van de kaart gemaakt. Vooraf een kefthedakia dat op een wonderlijk bord met 3 holletjes, waarin in elk holletje een balletje lag, wordt geserveerd. Erg lastig snijden. Hoofdschotel Ermis geserveerd met friet en rijst, maar zonder kleine (kool) salade. Toch wat kaal en karig. Vlees had steviger gekruid mogen zijn. Nagerecht in orde.

Hoog ons- kent-ons-gehalte. Grote zaak en daardoor erg rumoerig. Wij hadden moeite elkaar te kunnen verstaan.
Was eerste keer na jaren dat we hier weer zijn geweest. Ook weer de laatste keer. Er zijn veel betere Griekse restaurants.
Ad W.
gezellig
wheesen .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk, verrukkelijk gegeten. Deskundige en zeer vriendelijk personeel. Komen beslist terug. Kwaliteit op hoog niveau. Keuze genoeg.
R G.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
lekker gegeten met de kinderen. aardige bediening. Lekker eten in een gezellige sfeer. Heb er al eerder gegeten. Niets van te merken dat het om de AH actie ging. Echt een aanrader. Volgend jaar weer.