Grieks Restaurant Minos Pallas

Handelskade 83 3434 BE Nieuwegein Nederland Kaart

Over het restaurant Grieks Restaurant Minos Pallas

Grieks, sfeervol en romantisch Het Griekse restaurant Minos Pallas is gevestigd in 1992. Een begrip in Nieuwegein en omgeving, staat bekend om haar sfeerbepalende elementen en culinaire gangen. Geniet hier van de traditionele Griekse gerechten. Door de romantische sfeer en inrichting waan je je absoluut in een waar paleis.

Meer informatie over restaurant Grieks Restaurant Minos Pallas

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Per boot te bereiken

Jouw recensie over het restaurant Grieks Restaurant Minos Pallas

Karel B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Prima restaurant, eten is gewoon goed en de porties giro's kunnen iets groter
Bianca K.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Zeer vriendelijk personeel en goed eten. Komen zeer zeker terug
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Gisteren, 2 april, lekker girosschotel gegeten met een rood wijntje en een biertje. Hierbij goed en fijn en vlot bediend door de lieftallige en beeldschone Sadiko. Onze complimenten aan Sadiko!
Ellen J.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Al jarenlang ons favoriete restaurant om heerlijk te eten. De kwaliteit is prima en het delen van een voorgerecht bij wat minder trek is geen enkel probleem. Ook de keus om twee voorgerechten te nemen in plaats van voor- en hoofdgerecht is geen bezwaar. Kortom wat ons betreft een aanrader.
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Alles was prima
Loes K.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was snel en erg vriendelijk
nilima B.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Na lange tijd weer hier gaan eten. Vanouds gezellige sfeer. Ondanks late reservering hadden we een mooie plek om te zitten. Bediening was ook heel vriendelijk en oplettend. Daarmee is voor mij de helft al goed. Voorgerecht geitenkaas bleek anders dan op de kaart stond. Hoofdgerecht lamskoteletten+gyros+patat>>>De lamskoteletten waren lekker. Die van mijn man veel meer rosé, jammer. De gyros was echt droog en gewoon absoluut niet lekker. Huisgemaakte tiramisu gedeeld met mijn man: verrukkelijk! Conclusie: nu ze ook de vispallet niet meer hebben, zal ik eerder naar Oregano gaan. De lams en gyros zijn er véel lekkerder. De sfeer en bediening zijn top!
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
We hebben een aantal keren om dingen moeten vragen...kwamen opnemen terwijl het andere opgenomen drinken nog niet was geserveerd en het dessert kwam niet voor 1 persoon.... weer vragen..na het vervelende wachten... wel korting gekregen maar ik ga voorlopig niet meer.
Ruben V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Eten was zeer goed, bediening en service ook. Heren-wc echter dermate smerig dat je je afvraagt hoe de verdere hygiëne is.
Hanneke B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening.
Komen graag nog een keer terug.
Ted V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
reservering via Iens was niet bekend. Was erg druk en gelukkig nog wel plaats. Gerechten zijn prima van kwaliteit en goed geportioneerd. Bediening is vriendelijk. Door de drukte ging er iets mis en dat hebben ze heel netjes en vriendelijk opgelost. Aanrader, wij komen er zeker nog een keer terug
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Het eten was goed. Alleen erg lang moeten wachten . Wij waren er om half 7 en er was nog geen plaats terwijl wij via de mail hadden gereserveerd maar dat stond niet genoteerd, want daar hadden zij niet naar gekeken. Wat te drinken besteld, daarna rond 7 uur kregen wij een tafel en na een half uur ben ik gaan vragen of wij wat konden bestellen.. nadat wij ons voorgerecht op hadden werden de borden niet weg gehaald en werd pas gedaan nadat het hoofdgerecht werd gebracht.
Op het herentoilet zat mijn vriend opgesloten omdat de klink eraf viel dit door gegeven aan de bediening maar die moest alleen lachen., kortom het viel qua service erg tegen .
Monique T.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Ontvangst was vriendelijk, de reservering was niet bekend, maar kregen toch een tafeltje. Hadden daarna wel het idee dat we weer snel weg moesten zijn, want het eten kwam zeer snel op tafel.
Het eten op zich was prima, maar voor mij persoonlijk had het hoger op smaak mogen zijn. Het was allemaal wat tam van smaak. Wij hadden met 4 personen de Mèzethes genomen en dat vonden wij achteraf te duur voor hetgeen je krijgt. Ze geven aan dat het traditionele gerechten zijn, maar dan verwacht ik ook bijv. lamsvlees, moussaka, maar geen gyros, souflaki en souzouki. Ze hebben heerlijke traditionele gerechten op de menu kaart staan.
Op de website staat dat je een karaf water kan bestellen voor € 1.50 maar in het restaurant kregen we te horen dat dit niet mogelijk meer is en een foutje op de website is. Een glas kraan water was ook niet mogelijk. Nu een fles water van bijna 7 euro moeten nemen.
De inrichting is wel grieks, maar een systeemplafond haalt de sfeer wel naar beneden.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Heerlijk gegeten en gedronken in een gezellige restaurant. Wij zijn goed geholpen door de kleinste bediende en later door Sadika!
Dirk H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
eigenlik gewoon goed ga zo door
Sander H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Top plek!
Karen V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Heerlijk gegeten, we hadden een leuk menu met allerlei hapjes! Er hangt een fijne sfeer! Hier komen wij zeker nog een keer terug
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten en gedronken en goed geholpen door de bediening. Extra complimenten voor Sadika Bo dat zij ook goed geholpen met oa betalen. Onze complimenten voor deze schoonheid!
Benno O.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Leuk om wat 'laagdrempelig te eten met vrienden of collega's. Vind het persoonlijk wat minder geschikt om met partner gebruik van te maken. Eten wat lekker maar niet uitzonderlijk. Voor mijn gevoel werden we (de laatste) om 22:15 wel de deur uitgejaagd, door de muziek steeds harder te zetten.
M.B R.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017