Grieks Restaurant Minos Pallas

Handelskade 83 3434 BE Nieuwegein Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 34.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      baklava
      dame blanche
      giaourti

Over het restaurant Grieks Restaurant Minos Pallas

Grieks, sfeervol en romantisch Het Griekse restaurant Minos Pallas is gevestigd in 1992. Een begrip in Nieuwegein en omgeving, staat bekend om haar sfeerbepalende elementen en culinaire gangen. Geniet hier van de traditionele Griekse gerechten. Door de romantische sfeer en inrichting waan je je absoluut in een waar paleis.

Meer informatie over restaurant Grieks Restaurant Minos Pallas

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Per boot te bereiken

Jouw recensie over het restaurant Grieks Restaurant Minos Pallas

Marian D.
Gegeten met AH aktie.
Voldoende keuze in dit 3 gangen diner.
Vooraf lekker knapperig gebakken mosselen met cocktailsaus en citroen.
Hoofdgerecht gekozen voor royale mix grill schotel Ermis: lekkere grillsmaak en sappig vlees met rijst, patat en tzaziki.
Nagerecht voor partner Griekse yoghurt met honing en walnoten, ik koos de cheesecake met bosvruchten. Gewoon lekker.
Vlotte bediening. Groot restaurant,
Nel T.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Prettige bediening en heerlijk eten
Rinus G.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Gezellig restaurant, goed eten en vriendelijk personeel!
Fen K.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
heerlijk gegeten .de wacht tijd voor het volgende gerecht precies goed.de bediening was vriendelijk ,geen gehaast met opdienen .het is een aanraden voor nog een keer te gaan eten bij restaurant minos pallas wij gaan zeker nog een keer eten bij dit restaurant.
Awam K.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Prima locatie met terras.
Tevreden over de bediening.
Eten was alleen niet bijzonder, was niet slecht, maar waarom bijvoorbeeld niets van salade of groente bij hoofdgerecht?
Marloes P.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Vanavond heerlijk gegeten. Genoeg keuze voor het AH restaurantactie menu.
Direct bij aankomst kregen we ook de juiste kaart.
Nette en vlotte bediening. Buitengewoon grote porties, je komt echt niks te kort en het eten was wat ons betreft niks op aan te merken.

Heerlijk buiten op het terras gezeten, maar binnen is ook prima zitten en gezellig aangekleed.

Zeker voor herhaling vatbaar.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Ga zo door!
Ditha D.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Te weinig personeel
Waardoor je lang op je eten moet wachten, en je kon ook niet drinken bestellen.
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Voor herhaling vatbaar,veel succes.
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
We zijn hier al veel vaker geweest, vandaag via de AH actie.
Aanvankelijk hadden we er voor gekozen om binnen plaats te nemen, omdat het terras wel erg vol leek. Maar de airco maakte het binnen zo koud, dat het onaangenaam was. (terwijl het buiten rond de 25 gaden was)
Daarom zijn we naar buiten verkast. Een aardig plekje, vooraan bij de reling, met zicht op de straat en het kanaal.
De rand van het terras werd gevorm door een afvoergoot met stalen rooster, daarin lagen rottende bladeren en ander vuil en dat stonk zo erg dat ik daar niet kon eten.
Weer verhuisd.
Het AH menu was keurig van uitvoering; goed uitgebalanceerd en voor elk wat wils.
Wij kozen de gefrituurde Feta en de Ermis schotel.
De Feta was wat fris, maar dat werd fraai gecompenseerd met het bijgevoegde schaaltje honing. De structuur was erg goed.
De Ermis schotel bestaat uit de traditionele Griekse gerechten, Bifteki, Souflaki, Gyros, etc.
Het was wel heel veel, ik kon niet alles op en allemaal vrij zout.
Bediening is vlot en vriendelijk.
JW W.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Prima gegeten. Goeie bediening, ondanks de drukte.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
goede en fijne sfeer met prima eten en drinken
J.M.C. V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Was goed maar gerechten kwamen snel achter elkaar. Had iets meer tijd tussen mogen zitten.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Traditionele Griek met herkenbare inrichting. De service is prima maar gerechten komen zeer snel op tafel. De Carpaccio als voorgerecht was niet bijzonder. Was te koud opgediend en had geen smaak. Het hoofdgerecht met diverse vleessoorten was goed maar beetje flauw. Kortom, voor een snelle hap is voldoende maar voor mij passé.
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Eten was prima. Ik miste de salade erbij net als de tafel naast ons. Die hebben hun erbij besteld. Dus zal wel geld kosten. Opletten met hoeveel je drinkt proberen meer op de rekening te zetten. 2 aardige obers op terras. Een jonge lange ober en een kleinere die van grapjes houdt en erg sympathiek is. Terras prima en ruim. Maar door gedoe op rekening en met iets wat al jaren eerder is gebeurd. Is het definitief nu klaar dat we niet meer gaan.
Ellen J.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Gezellig druk op het terras zoals te verwachten met mooi weer. Wij zijn- als vaste gasten - niet anders gewend om hier weer te genieten van een overheerlijke maaltijd.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
we zaten buiten lekker te eten en drinken en het beviel ons uitstekend!
Roberta V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Eenvoudig en heerlijk gegeten!
Riet B.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Prima en lekker gegeten. Zeebaars was heerlijk. Bediening herrl goed en aardig. Wel behoorlijk aan de prijs. Ga er beslist nog wel een keer heen.
Jan F.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
De tzaziki en de gyros staan niet op de menukaart maar zijn wel te bestellen. Bestel je bifteki dan krijg je een klein beetje bifteki (gehaktgerecht) en heel veel gyros op je bord. Dit is helaas niet vermeld op de menukaart. Erg jammer!