Grieks Restaurant Minos Pallas

Handelskade 83 3434 BE Nieuwegein Nederland Kaart

Over het restaurant Grieks Restaurant Minos Pallas

Grieks, sfeervol en romantisch Het Griekse restaurant Minos Pallas is gevestigd in 1992. Een begrip in Nieuwegein en omgeving, staat bekend om haar sfeerbepalende elementen en culinaire gangen. Geniet hier van de traditionele Griekse gerechten. Door de romantische sfeer en inrichting waan je je absoluut in een waar paleis.

Meer informatie over restaurant Grieks Restaurant Minos Pallas

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Per boot te bereiken , Terras
Hannie B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Gezellig Grieks restaurant, eten heerlijk en ruim voldoende. Waren met 4pers. en hadden alle 4 verschillende gerechten van de AH menu kaart en alles was heel smakelijk. Onze complimenten voor de mensen in de keuken.Ontvangst was heel hartelijk, onze serveerster Romy deed er alles aan om het ons naar de zin te maken, ik kan het iedereen aanraden .
Danielle B.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Heerlijk gegeten, goede service en vriendelijke snelle bediening.
We gaan binnenkort weer eens gezellig grieks eten
John F.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
bediening en eten gewoon prima, misschien een iets grotere keuze bij een voordeel menu.
Je kan wel een wijziging aanbrengen, en daar wordt wel naar geluisterd.
Komen zeker terug
Hèlen V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Heerlijk gegeten, jammer dat het keuze menu op de site anders is dan die daadwerkelijk wordt aangeboden in het restaurant (1 keuze per gang stond er niet op). Maar all met al goed genoten. Sfeer, personeel en eten waren allemaal top!
Celine B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Met moederdag (14 mei) met gezin (4 personen) gegeten. Teleurstellende ervaring. Na 40 minuten was er nog niemand bij ons geweest.... Geen ouzo ter verwelkoming. Excuus: zieke medewerkers.... Als klap op de vuurpijl: geen baklava meer.... En dat alles op moederdag.... Geen beste beurt voor dit restaurant.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
14 mei geweest en prima ontvangen door iedereen. We hebben heerlijk gegeten de girosplate met een spaatje. We zijn goed en fijnen heel prettig geholpen de mooie en lieve Romy, net als de vorige keer! Onze complimenten aan het personeel en aan Romy.
bourgondisch2 .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
we worden altijd gastvrij ontvangen, hebben een heerlijke maaltijd genoten, er is keuze genoeg, we komen zeker terug, met of zonder AH restaurant actie
Ramona W.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijk gegeten, supersnelle bediening ook al was het restaurant vol. De gerechten waren groot, zoals bekend in de Griekse keuken.
P.J. V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Minos Pallas is ons favoriete Griekse restaurant. We zijn vaste klanten, worden als zodanig begroet (altijd hartelijk), en de kwaliteit van het eten is prima. Suggestie: welkomst-ouzo iets kouder serveren.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Wij zijn 15 april giros gaan eten met een lekker drankje. Wijn zijn geholpen door de zeer lieftallige en mooie Romy en verwezen naar de tafel door Jannis. Doe allebei de groeten en aan Romy onze complimenten. We hebben ook een leuk praatje gehad met Romy en hopelijk zien we haar weer terug wat we ook gezegd hebben tegen haar.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Heerlijk gegeten
Micheline B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Lekker eten en goede bediening. We hadden eerst een tafeltje naast de deur. Mijn vriend vond het nogal tochten en vroeg om een ander plekje. Dat was geen enkel probleem, we kregen een prima nieuwe tafel. Al met al prima restaurant!
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Heerlijk gegeten bij jullie van de

girosschotel. Heerlijke en gezellige sfeer en goed geholpen door jullie! Tot de volgende keer.
Joriek V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Erg leuk restaurant in Nieuwegein. Heerlijk gegeten en Mn partner kon 2 voorgerechten als hoofdgerecht krijgen. Voor herhaling vatbaar! :)
Thea M.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Top restaurant heerlijk eten, meeste bediening is super aardig en bereidwillig.
snelle bediening snel eten op tafel.
alleen ammer dat je om je ouzo-tje moet vragen.
Rosita J.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Eten was lekker. Ik kreeg het vlees niet op omdat het best veel was.Had liever minder vlees en meer rijst,friet en groente gehad.
Kees B.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Lekker gegeten, bediening was gezellig.
Hanneke B.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
We heben een hele gezellige avond gehad.
Het eten en bediening was uitstekend.
Voor herhaling vatbaar.
Marte V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Prima sfeer en bediening, we komen hier vaker, we vonden dit keer het vlees slap; niet warm en niet knapperig, alsof het opgewarmd was e/o te lang had gestaan voordat het op tafel kwam.
De salade en tapenades waren zeer goed. We blijven komen, verder alles naar wens! Top bediening!
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Prima gegeten! Vriendelijke bediening. Overvloedig qua hoeveelheid. Fijne Griek!