Grieks Restaurant Minos Pallas

Handelskade 83 3434 BE Nieuwegein Nederland Kaart

Over het restaurant Grieks Restaurant Minos Pallas

Grieks, sfeervol en romantisch Het Griekse restaurant Minos Pallas is gevestigd in 1992. Een begrip in Nieuwegein en omgeving, staat bekend om haar sfeerbepalende elementen en culinaire gangen. Geniet hier van de traditionele Griekse gerechten. Door de romantische sfeer en inrichting waan je je absoluut in een waar paleis.

Meer informatie over restaurant Grieks Restaurant Minos Pallas

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Per boot te bereiken , Terras

Jouw recensie over het restaurant Grieks Restaurant Minos Pallas

ditha.dekker .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Biko16 .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
super druk. 2 uitserveerders. kei hard gewerkt perfect gehandeld. Geen klankbord gehoord. compliment mevrouw en mijnheer die vrijdag avond gewerkt hebben. eten was heerlijk. tiramisu goddelijk
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
In een Griekse ambiance heerlijk gegeten en geholpen door vriendelijk en service gericht personeel! Toppie................
M.C. Y.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten bij jullie zoals gewoonlijk. Daarbij zijn we goed en heel fijn geholpen door de mooie Romy en een andere vrouwelijke collega van Romy. Onze complimenten aan beiden dames. Groetjes Geertje en Maarten.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening . Voor herhaling vatbaar , wat we ook gaan doen .
Ook genoeg keus met de AH actie
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Prima gegeten in een gemoedelijke sfeer
Mzoeri .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
We gaan er vast nog een keer terug. Het eten was uitstekend maar wel heel veel maar dat is gebruikelijk bij De Griek. Er mag wat meer tijd tussen de gangen inzitten.
Regina I.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Wij, hadden 2 jaar achter elkaar het zelfde menu gehad. Dus na 2 jaar moet er eigenlijk wat aan het menu veranderen. Dus voor de volgende keer een andere menu.
Gert Jan B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijk gegeten van lekkere Griekse gerechten. We hadden twee kleine kinderen en een prima tafel incl kinderstoelen. Bediening was erg vriendelijk en persoonlijk
Ilse K.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
oké Griek, gegeten via AH restaurantactie. Voldoende keuze (3x 4 keuzes) en variatie. Keftedakia lekker, maar het vlees van het hoofdgerecht was wat droog en met name de gyros wat smakeloos. Tiramisu was erg lekker (en veel). Je zit echt (te;)) vol na 3 gangen!
Service had wat meer aandacht mogen hebben. Geen glazen bijvullen (hier hadden ze op kunnen verdienen!), afruimen duurde lang (of gebeurde niet). Wel kregen we nog gratis wat te drinken aangeboden! prima voor een keertje, maar toch niet voor herhaling vatbaar.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Het restaurant heeft een goed gevarieerde kaart en in ons geval een keuzekaart voor de Albert Heijn actie. We konden goed kiezen en het smaakte uitstekend. Gezellig personeel die regelmatig kwamen vragen of alles in orde was. Leuk avondje uit.
Piet R.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
We waren er echt even uit, heel vriendelijke, attente bediening. Voor ons teckeltje werd direct wat water gehaald bv. Lekker gegeten, wij komen terug!
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Wederom in ons favoriete Griekse restaurant gegeten. Dit keer maar a la carte en geen AH actie zodat we weer wat anders konden kiezen. De varkenshaas souvlaki had iets malser gekund, net iets te lang onder de gril. Verder alles prima inclusief de bediening. Prima droge witte huiswijn.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Fijne bediening, mooie gerechten, die verrassend mooi geserveerd worden...
Kortom, een restaurant waar we nog een keertje heen willen gaan!
Loraine B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Hebben heerlijk gegeten met de AH actie, ze hadden daar een beperkte kaart voor wat wij al wisten. Wat ons betreft genoeg keus en de gerechten waren heerlijk en goed aan de maat. We werden hartelijk ontvangen en bediend door het personeel en zaten op een leuke plek. Ik heb eigenlijk maar 1 minpunt en dat is de kat die door het restaurant liep, dat hoort naar mijn idee niet thuis in een gelegenheid waar eten geserveerd wordt :-S
M.C. Y.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
We hebben weer heerlijk een girosschotel gegeten met spa erbij. We zijn, zoals gewoonlijk, goed geholpen door de medewerkers. Groet, fam Ydema
Helma B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
U
Ron G.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Wij zijn vaste klanten bij Minos, maar vanavond ging t niet goed.
Veel te weinig personeel voor een volle zaak.
Geen ouzo vooraf...(andere klanten wel)
en bestelde biertjes werden niet gebracht....en de gevraagde mayo ook niet(wel op de rekening).
Het was geen topper vanavond, jammer want we weten dat top kan zijn.
Volgende ronde ,nieuwe kansen.
vaWe .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Het eten was heerlijk,de bediening super vriendelijk je kon geen verschil merken of je er was met een restaurantcheque..
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Wederom heerlijk hier gegeten. Dit keer met de AH diner actie. Ruime keuze uit 4 gerechten per gang. Lekker flesje retsina erbij. En dat voor €45 met zijn tweeën.