Grieks Restaurant Minos Pallas

Handelskade 83 3434 BE Nieuwegein Nederland Kaart

Over restaurant Grieks Restaurant Minos Pallas

Grieks, sfeervol en romantisch

Het Griekse restaurant Minos Pallas staat bekend om haar sfeerbepalende elementen, schitterende muurschilderingen en culinaire gangen. Geniet hier van de traditionele Griekse gerechten en live-muziek. Door de romantische sfeer en inrichting waan je je absoluut in een waar paleis.

Meer informatie over restaurant Grieks Restaurant Minos Pallas

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Per boot te bereiken , Terras
Sandra R.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Arend B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Een en al verrassing, van ontvangst tot en met vertrek/afscheid. Hartelijke bediening, uitstekende keuken.
Nogmaals: blij verrast!
Madewi .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Wij komen al regelmatig in dit restaurant omdat het altijd goed is. We nemen dan meestal hetzelfde gerecht als altijd, gewoon omdat we dat zo lekker vinden. Nu met de AH actie kon dat niet en moesten we ergens anders uit kiezen, maar dat was juist ook wel weer eens leuk. En hoe fijn, het was geweldig lekker, zowel voor- hoofd- en nagerecht. Super tevreden!!
Valkestijn .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Met de ah restaurantactie hier gegeten. Duidelijke aparte kaart voor deze actie.
Keus uit 4 voor-hoofd en nagerechten.
Ouzoootje als welkomstdrankjes,snel eerste drankje en opname van de bestelling.
3. Gangen werden snel geserveerd . Goede bediening,wel druk en rumoerig.
Door de actie acceptabel prijsniveau,anders erg duur 34,50 voor 3 gangen diner.
Brigitte V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Van de AH zegels gaan eten. op tafel lag al de menukaart met AH erop. 3 gangen voor €34,00. Erg duur voor een Griek. Moesten alle drie gangen meteen opgeven. Mochten niet over toetje nadenken, Voorgerecht gehaktballetjes. Dat waren er 3 op een enorm bord. Hoofdgerecht meteen erna. Ongelofelijk vet en smakeloos. kregen bovendien een tafeltje bij de deur wat enorm tochte. Onze vraag om een ander tafeltje kon niet omdat er andere gasten waren zonder AH bonnen. Liep ook nog een kat door de zaak. Mijn vriendin zeer allergisch voor katten hield hier dikke ogen aan over. Kortom een afknapper en we gaan hier beslist nooit meer heen.
MartinBlack .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Erg leuk ingericht Grieks restaurant. We hadden de AH-kaarten bij ons, maar hadden aangegeven ook evt van de gewone kaart te willen eten. Dat was niet nodig want de speciale AH-actiekaart was echt mooi verzorgt en uitgebreid genoeg. Dus daar ons menu (4 personen) uit gekozen. Echt allemaal geweldig goed!!! Zeker de complimenten waard. Voorgerechten: 1x mosselen (heerlijk!), 1x filodeeg (heerlijk), 2x gehaktballetjes (heerlijk)... We hebben allemaal ook van elkaars voorgerecht geproefd en waren het unaniem er over eens dat we het allemaal erg lekker vonden. Hoofdgerechten: 1x Soeflaki kip, 1x Ermis, 2x Solomos (allemaal super, vooral de zeekraal bij de zalm was een goede keus van de kok!). Het werd ook vlot geleverd, wel zouden de obers nog een klein beetje uit serveer etiquette kunnen leren (tip!), was niet storend. De nagerechten waren wat minder "Grieks" met 2x tiramisu, 1x vruchten en toch 1x Griekse yoghurt met fruit/ijs. Was allemaal ook heerlijk. Kortom: allemaal super goed geregeld, klaar gemaakt en heerlijk. Absoluut een aanrader om terug te komen en van de gewone kaart te eten (waar al deze gerechten trouwens ook op staan). Ons zien jullie zeker terug!
Eveline V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
De porties vooraf zijn erg groot, hoofdgerecht (gehakt, biteki) was niet gaar, leek toch meer snel en makkelijk dan met zorg bereid.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Fijn dat er weer een horeca ondernemen in zit die hart voor de zaak heeft!
Heerlijk gegeten en genoten van de life muziek.
VKP .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Gegeten met AH-actie. Het was erg druk, waardoor we af en toe werden vergeten. Ondanks dit hebben we heerlijk gegeten en was het personeel heel vriendelijk.
Maarten B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening. Niet gaan als eten op zaterdag als je niet van harde Griekse live muziek houdt! Wij komen volgende keer op een andere dag.
Hanneke E.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Gezellig restaurant. Vriendelijk personeel. Gegeten met AH actie. Voldoende keus. Feta buideltjes zijn heerlijk!
Nancy V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Prima eten in een gezellig restaurant. Zelfs een grote eter heeft er meer dan genoeg aan! De bediening is goed en vriendelijk.
Corrie R.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Lekker gegeten, voldoende keuze en bediening was erg aardig. Het menu lag al op tafel klaar dus je kon gelijk je keuze maken.Zeker aanrader!!
Gerda R.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Heerlijk gegeten vriendelijke bediening niet lang hoeven wachten al met al hele leuke avond gehad zeker een aanrader en we komen zeker terug
Huub V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
goede ontvangst. vriendelijk personeel.goed eten. een 10 komen gauw terug.
Ciska D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Prima restaurant met goede sfeer. Het eten was heerlijk, wel wat eenvoudig maar prima.
De bediening is wisselend. De een is uitermate vriendelijk terwijl een ander gehaast is en kortaf.
De prijs/kwaliteitverhouding is prima.
Ans D.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Het eten was aan de "lauwe" kant.
En voor wat je krijgt........beperkte keuze.........kun je ergens anders via aanbiedingen ook goed eten. Voor 17,50,!
Wilma A.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Met Albert Heijn korting bonnen. De ontvangst was prima, en vriendelijk. De menukaart voor de Albert Heijn actie heeft voldoende keus. Het eten was lekker en we hebben gezellig gezeten. Een serveerster kwam ons vragen of we al verder wilden eten of toch nog even wilden wachten zodat we rustig op ons tempo konden eten ze wilde niet de indruk wekken dat we moesten opschieten . We vonden haar wel grappig.
We kennen Minos Palas al want we wonen in vreeswijk, toch was het heel fijn om eens met korting te komen eten.
We komen zonder korting ook zeker weer terug.
Gerard T.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Ober was erg kortaf. Gerechten zijn erg klein en ze komen tussendoor niet langs om eventueel wat bij te bestellen zoals extra patat of zo. Ook was waren mijn gepofte aardappelen koud. Je kunt merken dat je eigenlijk niet welkom bent via de Albert Heijn actie. Dit lossen ze op door je minimaal te bedienen. Voor ons nooit meer daar naar toe!
Hilly V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Laatste keer in dit restaurant. Wij kwamen hier door de AH actie: 2e driegangenmenu gratis. Ze hebben dus maar even iets in elkaar geknutseld. Keuze uit 4 warme voorgerechten, 4 hoofdgerechten en 4 toetjes. Erg beperkt, iets anders was dus ook niet mogelijk, bijv. Alleen een voor- en hoofdgerecht van de kaart. Kon niet. Zeer onvriendelijke ober die ons toesnauwde dat we eerst alle voorgerechten op moesten geven, daarna alle hoofdgerechten en dan de toetjes. Anders kon hij het blijkbaar niet onthouden. Ik weet vooraf niet welk toetje ik wil, dat hangt af van de maaltijd. Dat kon niet want hij moest het allemaal vooraf invoeren. We zijn bijna opgestapt, ben nog nooit zo ongastvrij behandeld. Toen we na het hoofdgerecht toch een toetje wilde bestellen bleek het ijs op te zijn!!! En een vreselijke herrie in het restaurant. Je kon bijna geen normaal gesprek voeren.
Na een uur ging ook nog eens de muziekinstallatie aan. Gelukkig waren we toen bijna klaar. Hier nooit meer naar toe. Oh ja, de meisjes in de bediening waren wel heel aardig en gezellig.