Grieks restaurant Kreta

Meer informatie over restaurant Grieks restaurant Kreta

7,2
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Is een goed restaurant het eten is smaakvol en het personeel is vriendelijk. De sfeer is rustig en er een mooi buiten terras.
De porties zijn aan de ruime kant maar dat geeft niet want het zo lekker dat je het toch vanzelf opeet.
Ze zijn kindvriendelijk.
Marianne P.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Zeer vriendelijke ontvangst. Eigenaresse denkt mee over het menu i.v.m. Lactose-intolerantie. Eten en wijn zijn niet bijzonder maar redelijk. Prijs-kwaliteitverhouding is ok. Inrichting oogt wat goedkoop. Bediening is zeer vlot.
Guido V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
met de schoon familie die hier al 8 jaar een à tweemaal per jaar komt hier geweest. Reservering om 19u met verzoek op tijd te zijn. Gevraagd om uitloop tot 19:30 vanwege laat- en van ver komers( vrijdagavond; files en open bruggen)wachttijd te gebruiken voor aperitief. Aankomst 19u. Opnemen drank pas om 19:30! Van ver komers nog niet gerarriveerd en gevraagd om 10 min. extra. Om 19:45 gezelschap( 8 personen) compleet. Opname bestellingen om 20:00u. Nu komt 't: met een om de mond gebakken, kunstmatige glimlach werd door eigenaresse ons de les gelezen: ze had vanaf 17:00 u 8 plaatsen vrijgehouden !!!! en wij zaten hier om 20:00 u.
Ze had dus door onze schuld financiële schade geleden. En dat moesten wij begrijpen! NEE DUS!! 't ontbrak er nog aan dat ze dat in rekening bracht. Wat een idiotie!! 2 uur lang plaatsen vrij houden terwijl je weet hoe laat(ongeveer) de gasten komen. Wij werden verantwoordelijk gemaakt voor het klungelige tafel management! Ik ben nog nooit zó beledigd! We werden behandeld als stoute schoolkinderen!!Omwille van de schoonfamilie ben ik blijven zitten. We hebben voor ruim 300 Euro afgerekend, maar dat voor de laatste keer!!
Roel6155 .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Het eten bestaat vooral uit veel te zout varkensvlees in verschillende gedaantes. Het personeel weet niet wat voor vlees ze serveren. Vakantietent voor Duitsers. Vier personen: 100 euro en dat nog zonder nagerecht.
Ilona84 .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
De bediening was erg spontaan en vriendelijk. Het eten kwam erg snel en was overheerlijk, elke gang. Ze hielden goed rekening met specifieke wensen. Dit is een echte aanrader en volgende vakantie gaan we er weer lekker eten!
Arno V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2014
Uitstekende kwaliteit van eten. Voorgerecht wat gebakken vis genomen en diverse koude gerechtjes laten serveren. Allemaal van lekkere smaak en goede hoeveelheden.

Kreta speciaal voor 2 personen genomen als hoofdgerecht. Al het vlees was mals en verschillend van elkaar gekruid.

Nagerecht was aan de standaard kant, welke je bij meerdere Griekse restaurants tegen komt. Hier hadden wel wat verassingen bij mogen zitten.

Uitstekende gastvrouw, welke spontaan en oprecht overkwam. Gastheer was galant, hoffelijk, en beleefd. Mix van informeel en formeel door elkaar, precies onze smaak. Tevens is het restaurant smaakvol ingericht.

Nu 2x tijdens vakanties hier gegeten en er volgt zeker weer een vervolg. In de tuin hebben we nog niet gezeten..!
RHN .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2013

R B
Nijverdal
“Klantonvriendelijk, wel goed eten.”
Beoordeling in behandeling

De kwaliteit van het eten was goed. De prijzen daarentegen staan niet in verhouding met elkaar.
Stokbrood bijbestellen, dat kan, echter 5 plakjes goedkoop stokbrood voor een kleine prijs van €3,75. We waren met 4 volwassenen en een kind.
Bestel je 4 schotels dan krijg je 2 piepkleine bakjes patat erbij welke niet voldoende zijn voor 1 persoon. Wederom kan er een extra bakje worden bijbesteld voor het mooie bedrag van €3,50.
Normaal gesproken hoor je voldoende eten te krijgen voor wat je beteld. Dus de honger kon hier helaas niet gestilt worden.

Het restaurant is ruim opgezet waardoor er ruim voldoende plaats is en je geen last hebt van mederesturantbezoekers met schuivende stoelen. Want hierdoor wel vreemd is dat als er borden worden gebracht of opgehaald dat je de borden van de serveerster moet aannemen en/of terug moet geven. Dit ondanks alle ruimte. De serveerster was vrij jong dus ervaring op doen moet kunnen. Maar als de serveerster tot 2 maal toe met overvolle armen hete gerechten aangeeft over de zitplaats van een baby/peuter en naderhand lege borden met los bestek erop (mes/vork) ophaald. En hierop geattendeerd wordt en hier totaal niet op word gereageerd (totaal genegeerd) dan is dit gewoon een slechte zaak.

Van de 4 volwassenen was er 1 nog niet klaar met eten (het net gebrachte schaaltje patat van €3,50) toen het bord na het vorige voorval zonder pardon werd meegenomen terwijl er nog er enkele ogenblikken hiervoor is aangegeven dat men nog niet klaar was met eten. Dit nogmaals aangegeven, maar dit werd opnieuw genegeerd.

Hierop gelijk de rekening gevraagd zonder ooit een dessertkaart te hebben gezien. We hebben de rekening gekregen met allerlei onregelmatigheden. Naar aanleiding hiervan hebben we verhaal gehaald de manager cq vermoedelijk de eigenaresse.

En nu komt het mooie. We werden behandeld op een manier waar waar je stijl van achterover slaat.

Ik citeer:

- we moesten gewoon betalen wat er stond zonder enige vorm opheldering te krijgen.
- het eten was al op, wat overigens niet zo was zie bovenstaand, we moesten niet vervelend doen. Terwijl we te allen tijde zeer net en begripvol waren.
- volgens mevrouw waren ze het beste restaurant in de regio die het moet hebben van haar vaste klanten en dat ze niets hadden aan "vakantiegangers". Als we goede service wilden moesten we maar ergens anders eten. Zij had niets aan ons(dit waren de letterlijke woorden van de manager)
- en als laatst vond de manager het geen enkel probleem om borden te serveren met hete gerechten en het ophalen van de lege borden met scherp bestek over het hoofd van een baby. Dit zou volgens haar heel normaal zijn. Dit zelfs ondanks de meer dan voldoende ruimte.

Samenvattend:

Uitstraling is goed
Kwaliteit voedsel is ook goed
Service (als dat hier zo mag heten) is zeer slecht. Nog nooit in mijn leven zo slecht behandeld bij een restaurantbezoek. Menig shoarmatentje is beter qua service).
Bertmarskamp .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2012
Wij hebben hier heerlijk gegeten, de bediening was prettig en er heerste een aangename sfeer. Ook was het mogelijk om van de standaard kaart af te wijken voor onze specifieke wensen.
Wij komen beslist nog eens terug.