Grieks restaurant Irodios

Strandweg 119 3891 AJ Zeewolde Nederland Kaart

Over het restaurant Grieks restaurant Irodios

Maak van het leven een paradijs

Bij Grieks restaurant Irodios is zorg en aandacht voor de gast heel belangrijk! Ze hebben een oase van rust gecreëerd aan de idyllische haven van Zeewolde, waarin ze de tijd nemen om je een ontspannen avond te laten beleven. Er worden enkel verse ingrediënten en topproducten gebruikt uit de Griekse keuken. Kom deze Griekse ervaring beleven!

Meer informatie over restaurant Grieks restaurant Irodios

• Contant betalen niet mogelijk , Mastercard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Ivo C.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Heerlijk gegeten! Hier wordt aandacht besteed aan de gerechten.
Daarnaast complimenten over de prachtige locatie; prachtig uitzicht over de haven.
Conny A.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Prima restaurant en heerlijk eten en prima leuke bediening. Wij komen er geregeld en hebben het altijd goed. Een van de beste restaurants van Zeewolde!!!!!!!
Schokker101 P.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
We hebben hier al meerdere keren gegeten en dat blijven zeker nog doen het was weer lekker via AH restaurant bon lekker van de kaart je gerechten uit zoeken
Annette P.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Heerlijk gegeten en vriendelijke professionele bediening. Een aanrader!
Armanda D.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Super lekker gegeten. We gaan hier zeker weer heen, maar dan nemen we de kinderen wel mee.. Voor de AH actie kon je kiezen van de hele kaart. Super..
Ina H.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Komen er best vaak ! Het is en blijft de leukste, lekkerste en gezelligste grieks restaurant op 100 km , gisteren waren wij er met zen 6 en en zelf toen liep alles gelijk , iedereen voor en hoofdgerecht tegelijk !
Mary V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Gezellig en smakelijk.
Ina H.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Een super leuk gezellig en voral lekker restaurant , een aanrader zelf zonder ah aktie! Er word gekookt op de ouderwetse en nieuwe manier , een erg smakelijke kombinatie !
willem V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Het eten is voortreffelijk, lekker gekruid en de bediening is vlot en dienstbaar. De luide muziek verknalde ons bezoek, dat is echt niet normaal in een restaurant.
M. E.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Heerlijk gegeten. We waren met z'n 2-en en hadden een gerecht voor 2 personen, maar daar hielden we ruim van over. De prijs viel ons reuze mee. Echt een aanrader.
Denise V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Wij komen graag geregeld eten
Zeer goed restaurant
Kwa kwaliteit vind ik jullie de beste in zeewolde
Vriendelijk personeel
Kwaliteit eten
sylvia.butterman .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
We hebben hier weer erg lekker gegeten. We komen hier zeker nog een keertje terug. Ook is de bediening altijd erg vriendelijk.
Remke V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Zeer goed restaurant waar we al meerdere keren zijn geweest. Je wordt altijd als gast ontvangen. Vlotte bediening. De gerechten zijn overheerlijk. Zeker een aanrader. Wij komen hier zeker terug.
Remke V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Vriendelijk personeel, je wordt als gast ontvangen, vlotte bediening. De gerechten waren overheerlijk. Ook voor de AH-actie mag de hele menukaart worden gebruikt. Een echte aanrader.
Ton H.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Lekker en goed. Flinke porties!
Bediening gastvrij en vlot. Korte wachttijd tussen de drie gangen. Voor herhaling vatbaar!
karelhelden1970 .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijk gegeten en alles was naar wens. Hier komen wij zeker nog terug. Bediening ook erg vriendelijk. Ook terras ziet er netjes uit
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Wij hebben als familie genoten van het heerlijke eten. Ook met de AH actie kun je onbeperkt kiezen uit de kaart. Het is ons hel goed bevallen tot een volgende keer, met of zonder actie wij komen een keer terug.
berry_zwarts .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Gegeten met AH bon. We mochten van de complete kaart kiezen en die was erg compleet.
Prima avond gehad met vriendelijke bediening en lekker eten.
Een restaurant om zeker nog een keer heen te gaan.
Jacqueline P.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Gisteren voor de zoveelste keer bij dit restaurant geweest; de standaard v.w.b. de service en de kwaliteit van de gerechten blijft hoog. Veel keuze, dus voor ieder wat wils. Gisterenavond was er een vervelend voorval doordat een van de gasten onwel werd en moest worden opgehaald door een ambulance. Diverse gasten, waaronder mijn man, schoten te hulp. De eigenaar en zijn vrouw bleven kalm, waren zeer behulpzaam en attent;zo schakelden zij bijv. de muziek uit, want dat was niet gepast. Samen met gasten heeft het personeel ervoor gezorgd dat deze situatie goed verliep. Mijn man en ik wensen de mijnheer die onwel werd en zijn vrouw veel beterschap en sterkte toe. Eigenaar en personeel van Irodios ... blijf alsjeblieft zo doorgaan. De klantvriendelijkheid staat hier hoog in het vaandel!
bodil-10 .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Voor de tweede keer weer fantastisch gegeten hier! De bediening was nu wat trager als de vorige keer, maar de vorige keer waren ze ook wel èrg snel!