Grieks restaurant Irodios

Strandweg 119 3891 AJ Zeewolde Nederland Kaart

Over het restaurant Grieks restaurant Irodios

Maak van het leven een paradijs

Bij Grieks restaurant Irodios is zorg en aandacht voor de gast heel belangrijk! Ze hebben een oase van rust gecreëerd aan de idyllische haven van Zeewolde, waarin ze de tijd nemen om je een ontspannen avond te laten beleven. Er worden enkel verse ingrediënten en topproducten gebruikt uit de Griekse keuken. Kom deze Griekse ervaring beleven!

Meer informatie over restaurant Grieks restaurant Irodios

• Contant betalen niet mogelijk , Mastercard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Remke V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Zeer goed restaurant waar we al meerdere keren zijn geweest. Je wordt altijd als gast ontvangen. Vlotte bediening. De gerechten zijn overheerlijk. Zeker een aanrader. Wij komen hier zeker terug.
Remke V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Vriendelijk personeel, je wordt als gast ontvangen, vlotte bediening. De gerechten waren overheerlijk. Ook voor de AH-actie mag de hele menukaart worden gebruikt. Een echte aanrader.
Ton H.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Lekker en goed. Flinke porties!
Bediening gastvrij en vlot. Korte wachttijd tussen de drie gangen. Voor herhaling vatbaar!
karelhelden1970 .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijk gegeten en alles was naar wens. Hier komen wij zeker nog terug. Bediening ook erg vriendelijk. Ook terras ziet er netjes uit
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Wij hebben als familie genoten van het heerlijke eten. Ook met de AH actie kun je onbeperkt kiezen uit de kaart. Het is ons hel goed bevallen tot een volgende keer, met of zonder actie wij komen een keer terug.
berry_zwarts .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Gegeten met AH bon. We mochten van de complete kaart kiezen en die was erg compleet.
Prima avond gehad met vriendelijke bediening en lekker eten.
Een restaurant om zeker nog een keer heen te gaan.
Jacqueline P.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Gisteren voor de zoveelste keer bij dit restaurant geweest; de standaard v.w.b. de service en de kwaliteit van de gerechten blijft hoog. Veel keuze, dus voor ieder wat wils. Gisterenavond was er een vervelend voorval doordat een van de gasten onwel werd en moest worden opgehaald door een ambulance. Diverse gasten, waaronder mijn man, schoten te hulp. De eigenaar en zijn vrouw bleven kalm, waren zeer behulpzaam en attent;zo schakelden zij bijv. de muziek uit, want dat was niet gepast. Samen met gasten heeft het personeel ervoor gezorgd dat deze situatie goed verliep. Mijn man en ik wensen de mijnheer die onwel werd en zijn vrouw veel beterschap en sterkte toe. Eigenaar en personeel van Irodios ... blijf alsjeblieft zo doorgaan. De klantvriendelijkheid staat hier hoog in het vaandel!
bodil-10 .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Voor de tweede keer weer fantastisch gegeten hier! De bediening was nu wat trager als de vorige keer, maar de vorige keer waren ze ook wel èrg snel!
Jenet M.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Wij hebben hier gisteravond heerlijk gegeten. Hele aardige, nette vlotte bediening. En wat was het eten heerlijk en veel!!! Zeker een aanrader. Komen hier echt nog een keer terug.
Brigitte V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Heerlijk eten en een leuke & vlotte bediening! Ondanks dat het behoorlijk druk was stond het eten snel op tafel en was weer heerlijk!
cor.grootjes .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
De hoofdgerechten en nagerechten zijn prima van smaak en netjes geprijsd, je krijgt zoveel dat een voorgerecht niet per se nodig zou zijn. Een restaurant om zeker af en toe terug te komen.
Jerry V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
altijd goed en gezellig bij irodios. nog nooit teleurgesteld, gezellige sfeer en leuke mensen in de bediening! feest om hier te eten..
kraamzorgkiddo .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Bediening was top. Het tafeltje bleef ondanks alle pogingen wiebelen. ( misschien aan vervanging toe?) Alles bin elkaar zeker voor herhaling vatbaar. De prijs viel reuze mee. Met AH €25,-- pp
Sybrand B.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Weer heerlijk gegeten gisteravond, prima kwaliteit en ook nog in goed gezelschap.
Gelukkig vrij rustig, zodat de bediening vlot en vriendelijk was!
Voor herhaling vatbaar.
goudkuipje .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Goed eten voor een goede prijs.
Het personeel zou echter wat meer aandacht moeten hebben voor de klant en wat minder voor zichzelf of voor elkaar.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Gezellig druk op een doordeweekse avond. De vriendelijke bediening zorgt voor een ontspannen verblijf. Zowel de vis- als gegrilde vleesgerechten waren van goede kwaliteit. De gul ingeschonken wijnen zijn heel vriendelijk geprijsd. Alles keurig schoon. Gewoon verrassend goed.
info895 .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Prima gerechten. Jammer dat de saus op ieders bord dan wel weer precies hetzelfde is bij elk ander gerecht. (Voorgerechten, en bij hoofdgerechten Kip of lam).
Evert V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Heerlijk gegeten kon met de AH bon kiezen uit de gehele kaart .Zeer vriendelijke bediening zeker voor herhaling . Wat ook erg fijn was dat er niet steeds gevraagd werd of je weer wat wilde drinken .
Nancy V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Wij hebben erg lekker gegeten en zijn zeer vriendelijk bediend.
Wij gaan hier zeker nog eens eten.
Ook de locatie spreekt ons erg aan vooral voor de zomer leuk aan de jachthaven.
Aris V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
het is een prima eetgelegenheid ,sfeervol en goed personeel in de bediening,ruime keuzemogelijkheid in de menulijst,met een prima prijs/kwaliteitverhouding