Grieks restaurant Irodios

Strandweg 119 3891 AJ Zeewolde Nederland Kaart

Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant Grieks restaurant Irodios

Maak van het leven een paradijs

Bij Grieks restaurant Irodios is zorg en aandacht voor de gast heel belangrijk! Ze hebben een oase van rust gecreëerd aan de idyllische haven van Zeewolde, waarin ze de tijd nemen om je een ontspannen avond te laten beleven. Er worden enkel verse ingrediënten en topproducten gebruikt uit de Griekse keuken. Kom deze Griekse ervaring beleven!

Meer informatie over restaurant Grieks restaurant Irodios

Jouw recensie over het restaurant Grieks restaurant Irodios

Fred K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
wil M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Prima gegeten, beter dan verwacht omdat we lang geleden een minder prettige ervaring hadden. Maar ik heb het idee dat er toen een andere eigenaar was. In ieder geval was het gisteravond dik voor mekaar, gewoon prima!
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Veel keus in gerechten, heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant met vriendelijke en vlotte bediening!
Hier gaan wij zeker terug komen!
corine1955 V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Weer heerlijk gegeten, prima bediening en alles mooi geserveerd. Aanrader. Zeer smakelijke gerechten en kundig personeel
Liane D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
het eten was heerlijk en de bediening goed.
niets op aan te merken.
en zoals altijd bij de griek was het te veel maar wel
voor herhaling vatbaar
H V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten, vlotte vriendelijke bediening, mocht het niet zo ver bij ons vandaan zijn (Goeree Overflakkee) kwamen we hier zeker vaker eten. Ria en Henk van Alphen.
hans A.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
wij hebben heerlijk gegeten, alles was heel goed van smaak en zeker ruim voldoende, super leuke bediening al met al een hele gezellige avond gehad
A.M. P.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
We hebben een driegangendiner gehad. De gerechten zagen er allemaal goed uit, waren meer dan voldoende qua hoeveelheid en smaakten prima. De bediening was vrij snel, we denken mede doordat het volgeboekt was en er gasten zaten te wachten op een plekje. We komen vast weer terug.
Sylvia G.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
beetje jammer dat ik al twee keer koud echt nog bevroren mousaka heb gehad en dat de eerste keer mijn man zijn eten al op had en dat de mijne opnieuw gemaakt moest worden gisteren heeft mijn man zijn eten ook terug gegeven moesten een uur bijna wachten en dan krijgen we het koud beetje jammer van die nieuwe tent in het dorp dat het twee keer mis gaat op het zelfde gerecht
rob.wissink .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
altijd gezellig en goed eten. enige min puntje waren de, voor ons, grote porties :-). kortom we hebben een gezellig en smaakvol uitje gehad en komen zeker terug.
Sjaak D.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
2de keer dat we hier eten. Het eten was erg lekker. We waren met gezin met kleine kinderen, de eerste voorgerechtjes kwamen vrij snel en de kinderen hebben vervolgens heerlijk meegegeten. Goede porties. Bediening was vriendelijk!
Armanda D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Lekker gegeten. Eten was ruim voldoende. We konden met moeite alles opeten. Lekker mals. We gaan ook zeker weer een keer terug
Elles V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Echt een aanrader!!! Super vriendelijk (en ruim voldoende) personeel. Gezellige sfeer, heerlijk gegeten!
hilda845 .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Gerechten zien er smakelijk uit. Grote porties. Vlees lekker mals. Goede prijs kwaliteit verhouding.
Gezellige sfeer en vriendelijk personeel. Een Grieks achtergrondmuziekje zou wel leuk geweest zijn.
We hebben heerlijk gegeten. Dit restaurant is zeker een bezoekje waard. Jammer dat wij niet in de buurt wonen.
Makkelijk parkeren voor en naast het restaurant.
Pamela K.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Hele mooie, nette en vooral lekkere griek! maar vind het meer iets om met vrienden heen te gaan en niet gezellig met zn tweetjes.
John H.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Echt weer fantastisch lekker gegeten!!! De prijs is daar al gunstig, maar door de AH actie is het helemaal zeer voordelig. Maar het gaat vooral om de kwaliteit en smaak van het eten, dat is echt perfect.
jeroen M.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Wij hebben er heerlijk gegeten. We werden ook vlot bediend, zonder dat het opdringerig vlot was/ Een echte aanrader als je van lekker Grieks eten houdt.
Marjan G.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Wat een goed ,verzorgd restaurant. Heerlijk gegeten en een vlotte en nette bediening.
Gezellig druk voor de dinsdag avond en een leuke locatie.
Margriet W.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten, de kwaliteit was goed. De bediening was vriendelijk we hoefden niet lang te wachten op onze gerechten. Alex
Tiny D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Wij waren niet de enige gasten met een gratis diner voor 2 van AH. Mooie actie en top dat restaurant Irodios weer meedoet. Heerlijken avond gehad.