Grieks restaurant Irodios

Strandweg 119 3891 AJ Zeewolde Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Grieks restaurant Irodios

Maak van het leven een paradijs

Bij Grieks restaurant Irodios is zorg en aandacht voor de gast heel belangrijk! Ze hebben een oase van rust gecreëerd aan de idyllische haven van Zeewolde, waarin ze de tijd nemen om je een ontspannen avond te laten beleven. Er worden enkel verse ingrediënten en topproducten gebruikt uit de Griekse keuken. Kom deze Griekse ervaring beleven!

Meer informatie over restaurant Grieks restaurant Irodios

Jouw recensie over het restaurant Grieks restaurant Irodios

Sybrand B.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Weer prima gegeten. Wel binnen een uur alles op, we waren namelijk de enigen....Komt natuurlijk door de komende feestdagen en het feit dat we al om 18.00 uur hadden gereserveerd.
Addy D.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
OK
Henk L.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Heerlijk gegeten, goede en vlotte bedieningspaneel. Gewoon van de kaart gegeten en toch 50% korting. Kort gezegd: Super!!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
beetje jammer dat de portie,s nu kleiner zijn ivm met de 50% aktie en dat de baklava koud en veel kleiner was dan normaal.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Gastvrije ontvangst en vlotte bediening. Ruime keus op de kaart ook vegetarisch. Smakelijke gerechten (ruime porties) en een mooie rode huiswijn (een goed gevuld glas voor een vriendelijke prijs). Binnenkort in de herhaling maar dan met de familie.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Heerlijk gegeten vandaag met 50% korting op de rekening.
eten was top.
Snelle bediening en gelukkig niet zo druk.
Zeker voor herhaling vatbaar
C K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We hebben een heerlijke avond gehad! Het eten was heerlijk en de ontvangst was ook prima. Met andere woorden met de hele gezin een heerlijk avondje uit.
Hannie B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Weer heerlijk gegeten in een gezellige sfeer, ondanks dat het erg druk was, kwam het eten op tijd en bleef de
bediening erg vriendelijk, Ik kan het iedereen aanbevelen
Wil M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
we gingen terug omdat het de week ervoor zo fantastisch was geweest, deze keer was het ook goed maar wel een stuk minder, wat waarschijnlijk kwam omdat het gewoon te druk was, men had teveel reserveringen aangenomen waardoor de druk op de ketel te hoog werd. Desalniettemin was het eten goed, maar als we weer gaan, prefereren we toch wel een wat rustiger avond. Kwam natuurlijk omdat dit het laatste weekend was voor de AH/Iens kortingsbonnenactie, dus hadden we beter een week kunnen wachten.
Theo R.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
een uitstekend restaurant om weer eens lekker Grieks te eten, we hadden 3 verschillende menu's gegeten en iedereen had ruim voldoende en de kwaliteit van het vlees was uitstekend. Het was weer top!!!l
truus110 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Weer heerlijk grgeten bij irodius, wat je ook kiest van dekaart alles is even smakelijk klaar gemaakt.
Bediening is vriendelijk en als je iets wil veranderen aan het menu is dit absoluut geen probleem.
marjolein2312 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Wij vonden het vlees erg zout .
Met de AH bon betaal een hele leuke prijs, ondanks dat 1.30 euro voor een beetje mayonaise toch wel wat overdreven is. Voor een enkele keer is dit een prima restaurant.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Al bij ons voorlaatste bezoek merkten wij dat de sleur er nu al een beetje is ingeslopen. Het zit toch wel vol, voor u een ander, onpersoonlijk en onverschillig. Hoe uitstekend, persoonlijk en vriendelijk het ook was in de beginperiode hoe matig is het nu. Men zal echt beter moeten presteren om zoveel gasten op langere termijn te behouden. En de gerechten zelf, gewoon een tegenvaller en niet meer van de kwaliteit uit de startperiode. Jammer maar het is niet anders. Voor ons even een pauze.
Ed Z.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Echt super lekker gegeten, voorgerecht hoofdgerecht en dessert. Met 7 personen en er was geen enkel gerecht van mindere kwaliteit. Echt lekker. En alles ook leuk gepresenteerd op de borden. Echt een aanrader.????
Fred K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Inrichting is sfeerloos maar voor de rest is het een aangename plek om te eten.
Het viel ons halverwege op dat er geen muziek was en dat vonden we prettig.
Personeel kundig en vlot.
ETEN WAS VOORTREFFELIJK.
Wil M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Prima gegeten, beter dan verwacht omdat we lang geleden een minder prettige ervaring hadden. Maar ik heb het idee dat er toen een andere eigenaar was. In ieder geval was het gisteravond dik voor mekaar, gewoon prima!
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Veel keus in gerechten, heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant met vriendelijke en vlotte bediening!
Hier gaan wij zeker terug komen!
corine1955 V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Weer heerlijk gegeten, prima bediening en alles mooi geserveerd. Aanrader. Zeer smakelijke gerechten en kundig personeel
Liane D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
het eten was heerlijk en de bediening goed.
niets op aan te merken.
en zoals altijd bij de griek was het te veel maar wel
voor herhaling vatbaar
H V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten, vlotte vriendelijke bediening, mocht het niet zo ver bij ons vandaan zijn (Goeree Overflakkee) kwamen we hier zeker vaker eten. Ria en Henk van Alphen.