Grieks restaurant Irodios

Strandweg 119 3891 AJ Zeewolde Nederland Kaart

Over het restaurant Grieks restaurant Irodios

Maak van het leven een paradijs

Bij Grieks restaurant Irodios is zorg en aandacht voor de gast heel belangrijk! Ze hebben een oase van rust gecreëerd aan de idyllische haven van Zeewolde, waarin ze de tijd nemen om je een ontspannen avond te laten beleven. Er worden enkel verse ingrediënten en topproducten gebruikt uit de Griekse keuken. Kom deze Griekse ervaring beleven!

Meer informatie over restaurant Grieks restaurant Irodios

spinderaan .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Het was gezellig druk, fijne behulpzamen en vriendelijke bediening, de kwaliteit van het eten uitstekend. Mooi opgediend, en voldoende variatie.
J. D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
met vieren naar Irodios geweest, hadden gereserveerd, dat is echt nodig. Het is druk daar. Geen betere reclame is mogelijk. wij werden netjes, vriendelijk ontvangen.vlot naar een tafeltje gebracht. glaasje ouzo werd aangeboden.
kaart werd gepresenteerd. mooie , uitgebreide kaart ! alleen al met het lezen heb je het druk !
ieder zijn gading uitgezocht. vlotte bediening, smakelijke produkten.
een reuze gezellige en smakelijke avond bij Irodios. komen een keer terug.
berry_zwarts .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Net als vorige keren, weer erg lekker gegeten. Prima ontvangst. Gerechten zijn groot genoeg. Waren er op een door de weekse dag en er waren voldoende mensen in het restaurant. Binnenkort zeker weer.
Rob C.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Hier hebben we al vaker gegeten. De kwaliteit van het eten is altijd heel goed, voor een gunstige prijs. We werden weer uiterst vriendelijk en correct geholpen. Ondanks dat het restaurant bijna helemaal vol was, waren de wachttijden uiterst kort. Een echte aanrader!
vandenbrink1 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Als vanouds heerlijk gegeten. Heel fijn dat dit restaurant meedoet met de AH-actie, wij gaan er erg graag naar toe!
Je kunt van de hele kaart kiezen en ze houden ook nog rekening met diëten en allergieën. Helemaal top.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Het was echt de moeite waard!
Lekker gegeten, wel een beetje meer op mijn bord dan verwacht.
Voor herhaling vatbaar!

MVG.P en R.
Teunis P.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Lekker eten, de mezes (warm en koud) zijn aan te bevelen. Jammer, dat er geen griekse sfeer is. Er waren, zo te horen, veel problemen met de rekening. Het grand dessert is niet grand.
Carla B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Heerlijk gegeten, grote porties en goed van smaak. Vriendelijk en vakkundig personeel. Keuze voor het 3-gangen menu vanaf de hele kaart. Voor herhaling vatbaar.
Nancy V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Wij komen hier regelmatig en dat is niet voor niets, altijd erg vriendelijk personeel en erg lekker eten.
Bij mooi weer heerlijk op het terras
Andrea V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Een heerlijk restaurant waar je echt welkom bent. Dit restaurant verveeld mij nooit. Een uitgebreide kaart die naast de standaard gerechten ook fantastische specialiteiten op de kaart heeft met verse producten.
Gewoon een aanrader.
Nel B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Prima avond gehad. Het was gezellig. We hebben heerlijk gegeten en we hoefden niet lang te wachten. We komen graag nog een keer!
Liesbeth S.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten. In dit restaurant krijg je soms te veel van al het lekkers. Dus er bleef nog wat over. Helaas.
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Jammer was wel dat wij recht onder de airco zaten. Dit was erg koud. Gelukkig was er bij het raam nog een tafeltje vrij en mochten we wisselen van tafel.
Michel W.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Waren veel te vroeg, dus moesten wachten. Geen probleem
Alleen toen ze open gingen werd eerst iedereen daar geholpen terwijl wij toch feitelijk de eerste waren. Dat duurde best wel even.
Jongen van de drankjes super aardig

Eten verder ook super!
Reina V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Prettige sfeer, vriendelijk personeel, eten smakelijk, tijd tussen de gerechten was goed getimed
Reservering was goed geregeld,
Addy van den B.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Hier begrijpt men hoe je calamaris bereidt!!
Maar ook de andere gerechten die we hebben gegeten, waren prima.
Verder was het heel druk, maar we werden gewoon heel snel geholpen.
Jeannette C.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Heerlijk gegeten, alleen de baklava was erg droog (weinig honing) met een melige structuur (weinig filodeeg).
Vriendelijke bediening en we hadden een tafel aan het raam met mooi uitzicht.
Iris U.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Verzorgde gerechten, heerlijk gegeten. Het was druk, bediening was niet erg alert. We moesten vragen om een drankje. Verder prima, vriendelijke mensen.
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Prima restaurant, fijne en attente bediening en uiteraard lekker eten.
........................................................................................................................................
Toos I.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Wij hebben hier in vrij korte tijd 2 maal gedineerd. Vriendelijk personeel goede gerechten en leuke sfeer. Wij komen zeker terug