Grieks restaurant Irodios

Strandweg 119 3891 AJ Zeewolde Nederland Kaart

Over restaurant Grieks restaurant Irodios

Maak van het leven een paradijs

Bij Grieks restaurant Irodios is zorg en aandacht voor de gast heel belangrijk! Ze hebben een oase van rust gecreëerd aan de idyllische haven van Zeewolde, waarin ze de tijd nemen om je een ontspannen avond te laten beleven. Er worden enkel verse ingrediënten en topproducten gebruikt uit de Griekse keuken. Kom deze Griekse ervaring beleven!

Meer informatie over restaurant Grieks restaurant Irodios

• Contant betalen niet mogelijk , Mastercard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
info895 .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Prima gerechten. Jammer dat de saus op ieders bord dan wel weer precies hetzelfde is bij elk ander gerecht. (Voorgerechten, en bij hoofdgerechten Kip of lam).
Evert V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Nancy V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Femke D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Ruime porties, vriendelijke bediening en heerlijk mals vlees. Heerlijk gegeten bij Iridios. Ook de kinderen vonden het lekker.
Jacqueline P.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Wederom met AH restaurantactie geboekt, alhoewel we hier ook vaak buiten die periode eten. Fijne van dit restaurant is dat je met de actiebon toch gewoon van de gehele kaart kunt kiezen. De drie goedkoopste voor-, hoofd- en nagerechten worden van de rekening af getrokken. Eten is hier altijd prima. Vlees heeft die lekkere Griekse roostersmaak. Er wordt authentiek gekookt met feta, spinazie e.d. Wij komen hier graag.
F.ots .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Het eten was lekker en zeker voldoende. En na een voor- en een hoofdgerecht hebben wij geen nagerecht maar een lekkerr cappucino genomen. Dat was in verband met de AH actie geen probleem. Je ag hier trouwens gewoon van de hele kaart kiezen.
Leon L.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Een geweldig restaurant! Eten is daar altijd goed! Bediening is daar vrolijk en zeer attent! Alles bij elkaar vinden wij dit het beste restaurant van Zeewolde!
En de beste Griek uit de omstreken!!
Nicky V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Zoals altijd gezellig en heerlijk gegeten goede bediening leuke sfeer als je van lekker Grieks eten houd raad ik dit restaurant zeker aan
Marielle49610 .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Prima service. Eten was goed, maar wel erg veel. Wij waren met de AH bonnen en dan moet je een drie gangen menu nemen, terwijl wij aan een hoofdgerecht genoeg hadden gehad. Maar nu van alles geproefd en het was erg lekker.
Fredvanderham .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Om aan te bevelen. Zullen er terug komen. Originele recepten. Rijk aan olie, zoals in Griekenland. Ruime porties. Goede parkeergelegenheid en gemakkelijk te bereiken.
Corine1955 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We hebben weer heerlijk gegeten, zeer vriendelijke en behulpzame bediening. Gasten komen ook uit de omgeving van Zeewolde. Zeer uitgebreide kaart.
Rebeltje .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Personeel was wat gehaast maar de welkomst ouzo maakte dit goed. Je krijgt een mandje brood maar smeersel zit hier niet bij, die moet je zelf bestellen. We zaten bij de entree wat wel vrij koud was. Voorgerecht gevulde champignons was heerlijk maar bij de garnalencocktail was het even zoeken naar de garnalen. Het hoofdgerecht was echt fantastisch, wat een heerlijk vlees. De giros en souvlaki waren om te smullen. Toetje konden we eigenlijk niet meer op, zo vol waren we. Maarja...een cheesecake sla je natuurlijk niet over, ook deze was erg goed.
Edwin C.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heerlijke voorgerechten en 2 Aphrodite plates voor 5 personen die ook erg lekker waren. Leuke bediening ook! Zelfs zonder AH-bon denken we er nog eens terug te gaan.
Stefanie D.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Super mooi sfeervol restaurant, aardig personeel en heerlijk Grieks eten!
Zowel het voorgerecht, hoofd en nagerecht waren heerlijk.
Wij hadden een traditioneel gerecht omdat wij echt Grieks wilde eten en het was super, wij komen zeker terug!
Jack V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Goed en lekker gegeten voor niet te veel geld, een aanrader dus. Het zit er wel vol maar daar merk je weinig van. Bediening is vriendelijk en het eten smaakt voortreffelijk.
Brenda_flevo .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Ondanks de drukte, alle tafeltjes waren bezet, was de bediening vlot en erg vriendelijk. Heerlijk gegeten, ruime porties.
Theresia M.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Ging er heen met een bon van AH. Helaas vergeten in te leveren waardoor ik de volle prijs betaald heb. ???? ja.... eigen schuld maar toch jammet!!
Tineke D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Heerlijk gegeten, gebruikmakend van de AH-restaurantactie. Vrije keuze van de menukaart. De gerechten waren met zorg bereid en zag er mooi uit op het bord. Zeker voor herhaling vatbaar.
Coby S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Weer heerlijk gegeten bij jullie bediening was ook weer top,komen altijd graag bij jullie.Dit keer de 91ste verjaardag van onze moeder gevierd