Grieks Restaurant Attica

J.G. Sandbrinkstraat 43 3901 EX Veenendaal Nederland Kaart

Over het restaurant Grieks Restaurant Attica

Proef La Méditerranée

In het centrum van Veenendaal vind je een klein stukje Griekenland. Eigenaar Savvas komt uit Thessaloniki en haalt veel inspiratie uit deze regio. Neem de tijd en geniet van authentieke mezedes, verse vis en kruidig gegrild vlees.

Meer informatie over restaurant Grieks Restaurant Attica

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 16:30 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Gerke P.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Wederom gezellig. Heerlijk gegeten. We blijven. Hier graag komen.
Er wordt zeer goed rekening gehouden met allergenen. Volgende keer nemen we de kinderen weer mee.
Tara N.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Heerlijk gegeten, kan niet anders zeggen! Goede kwaliteit producten en overheerlijk bereid met kruiden. Service is ook uitstekend, lege glazen, flesjes en boorden worden snel weer meegenomen, het personeel gaat nooit met lege handen weer weg!
Marthe89 .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Weer heerlijk gegeten gisteravond. De mixed grill blijft favoriet! Probeer ook vooral de feta met sesamzaadjes en honing uit de oven als voorgerecht, heerlijk!!
Remco L.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Zoals altijd weer heerlijk gegeten, top restaurant met een hele vriendelijke eiganaar. Zeker de moeite waard om te gaan eten
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
We hebben ontzettend lekker gegeten! Gevarieerd en ze vragen hoe snel je de volgende ronde wilt hebben, top! En een erg leuke en gezellige gastheer.
H H.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Genoten van een heerlijke avond in gastvrij restaurant met uitstekend bereid grieks eten.
Uitnodigende sfeer, zeer gastvrij welkom, fijne bediening en kwalitatief uitstend eten.
Wij komen er graag voor uit Ede.
Diane V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
De eigenaar was heel gestrest door de drukte. Ondanks deze drukte was het tempo van bediening vlot. Het meisje dat naast de eigenaar de enige in de bediening was, was vriendelijk.
Het eten viel ons tegen. We hadden de tapas en met name het visgedeelte vonden wij tegenvallen. Taaie gamba's en veel in frituur gebakken hapjes. Het vleesgedeelte was beter.
Het is geen restaurant waar we snel naar terug zouden gaan.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Heerlijk gegeten, leuke bediening en een gezellige amicale eigenaar. Ruim voldoende van alles en een heerlijke koffie.
Wij hadden een menu besteld maar konden makkelijk alsnog wijzigen. Scheelde niet veel of wij hadden het licht uit moeten doen maar we hadden nog langer kunnen blijven zitten en werden niet de deur uitgekeken.
Wij gaan zeker een keer terug.
ria L.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Gewoon TOP dit verdiend een 10 met een griffel. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!;) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ria L.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Het is WEER uitstekend, na een warme dag even lekker bij komen, goed gegeten, lieve hartelijk ontvangst, bediening goed, weer voor herhaling vatbaar
H H.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
De eigenaren werken heel hard en je krijgt het gevoel dat je als gast welkom bent.
De gerechten worden smaakvol bereid en worden snel geserveerd.
De sfeer is gemoedelijk en uitnodigend.
De bediening is correct en professioneel.
Voor een avond ontspannen genieten van heerlijk grieks eten in een prettige sfeer is dit restaurant een aanrader.
Suzanne D.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Samen met een vriendin hier heerlijk gegeten met de AH-actie. Heerlijke tapas, en genoeg (zelfs voor deze grote eters :). Een heerlijke combinatie van vlees, vis, groenten, salade en friet. Gezellige inrichting en prachtige toiletten (en schoon!). Zeker een aanrader!
marian S.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Top in een woord, we hebben genoten en ook van de bediening echt een aanrader want het was zo super lekker alles en dan als dank nog een grieks watertje....
René K.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
's Avonds Dire Straits dus rond 17:00 uur naar Attica. En daarom vroeg. Met ons kwamen ook andere gasten, waarvan één voormalig werkneemster, ook binnen. Waarmee we leuk hebben gesproken en wat ervaringen uithebben uitgewisseld. Vooraf hadden we al even op Iens gekeken. Waren nog niet eerder in Veenendaal (Centrum) geweest, vandaar. Recensies goed. Eigenaar amicaal met advies waarom we voor wat op zijn menukaart zouden kunnen kiezen. Zijn advies gevolgd en ja, een absolute topper. Eigen gemaakte kruiden en vlees zo mals en mooi gegrild dat ik even het gevoel had in het Zuiden te vertoeven. En dat laatste zeker met het mooie weer van die dag. Topper. Zullen binnenkort onze vrienden op 'eigen terrein' verrassen met dit pareltje in hun regio (zij wonen in Barneveld). Wat valt er meer te zeggen.
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Wij zijn met de AH actie gaan eten. heerlijke gerechtjes passeren de revue, waarbij rekening word gehouden met de gast. zo kregen wij tussendoor de vraag wanneer de volgende gang opgediend kon worden en liet men ons in alle rust genieten van de gerechten. heerlijk gestoofde kalf, gamba's, groenten gerechten en zo veel meer. voor ons heel even een moment alsof we op vakantie waren.
Gerda63 .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
We hebben Heerlijk gegeten en een vriendelijke eigenaar maakt het geheel compleet. We komen zeker nog eens terug .
..............
Hennie K.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
We waren er met een AH kaart maar dan valt het tegen waarschijnlijk als je er gewoon gaat eten dat het het dan goed is maar met een AH kaart gaan wij er niet meer eten
Casa67 V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Heerlijk gegeten in gezelligeen sfeer. Vriendelijke en prettig attente bediening. Wij kozen voor een menu met allemaal verschillende kleine gerechtjes. Aanrader!
Marthe89 .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Het eten was weer heerlijk! De beste mixed grill van Veenendaal. Als je het niet op krijgt, mag je het mee naar huis nemen. Leuke en oprechte eigenaar! Blijft zeker een aanrader!!
Teus N.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Eten was heerlijk. Komen zeker nog n keer terug! Kiezen dan weer voor het verrassingsmenu! Lekker n hele avond gegeten.