Grieks Restaurant Attica

J.G. Sandbrinkstraat 43 3901 EX Veenendaal Nederland Kaart

Over het restaurant Grieks Restaurant Attica

Proef La Méditerranée

In het centrum van Veenendaal vind je een klein stukje Griekenland. Eigenaar Savvas komt uit Thessaloniki en haalt veel inspiratie uit deze regio. Neem de tijd en geniet van authentieke mezedes, verse vis en kruidig gegrild vlees.

Meer informatie over restaurant Grieks Restaurant Attica

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 16:30 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
H H.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
De eigenaren werken heel hard en je krijgt het gevoel dat je als gast welkom bent.
De gerechten worden smaakvol bereid en worden snel geserveerd.
De sfeer is gemoedelijk en uitnodigend.
De bediening is correct en professioneel.
Voor een avond ontspannen genieten van heerlijk grieks eten in een prettige sfeer is dit restaurant een aanrader.
Suzanne D.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Samen met een vriendin hier heerlijk gegeten met de AH-actie. Heerlijke tapas, en genoeg (zelfs voor deze grote eters :). Een heerlijke combinatie van vlees, vis, groenten, salade en friet. Gezellige inrichting en prachtige toiletten (en schoon!). Zeker een aanrader!
marian S.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Top in een woord, we hebben genoten en ook van de bediening echt een aanrader want het was zo super lekker alles en dan als dank nog een grieks watertje....
René K.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
's Avonds Dire Straits dus rond 17:00 uur naar Attica. En daarom vroeg. Met ons kwamen ook andere gasten, waarvan één voormalig werkneemster, ook binnen. Waarmee we leuk hebben gesproken en wat ervaringen uithebben uitgewisseld. Vooraf hadden we al even op Iens gekeken. Waren nog niet eerder in Veenendaal (Centrum) geweest, vandaar. Recensies goed. Eigenaar amicaal met advies waarom we voor wat op zijn menukaart zouden kunnen kiezen. Zijn advies gevolgd en ja, een absolute topper. Eigen gemaakte kruiden en vlees zo mals en mooi gegrild dat ik even het gevoel had in het Zuiden te vertoeven. En dat laatste zeker met het mooie weer van die dag. Topper. Zullen binnenkort onze vrienden op 'eigen terrein' verrassen met dit pareltje in hun regio (zij wonen in Barneveld). Wat valt er meer te zeggen.
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Wij zijn met de AH actie gaan eten. heerlijke gerechtjes passeren de revue, waarbij rekening word gehouden met de gast. zo kregen wij tussendoor de vraag wanneer de volgende gang opgediend kon worden en liet men ons in alle rust genieten van de gerechten. heerlijk gestoofde kalf, gamba's, groenten gerechten en zo veel meer. voor ons heel even een moment alsof we op vakantie waren.
Gerda63 .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
We hebben Heerlijk gegeten en een vriendelijke eigenaar maakt het geheel compleet. We komen zeker nog eens terug .
..............
Hennie K.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
We waren er met een AH kaart maar dan valt het tegen waarschijnlijk als je er gewoon gaat eten dat het het dan goed is maar met een AH kaart gaan wij er niet meer eten
Casa67 V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Heerlijk gegeten in gezelligeen sfeer. Vriendelijke en prettig attente bediening. Wij kozen voor een menu met allemaal verschillende kleine gerechtjes. Aanrader!
Marthe89 .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Het eten was weer heerlijk! De beste mixed grill van Veenendaal. Als je het niet op krijgt, mag je het mee naar huis nemen. Leuke en oprechte eigenaar! Blijft zeker een aanrader!!
Teus N.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Eten was heerlijk. Komen zeker nog n keer terug! Kiezen dan weer voor het verrassingsmenu! Lekker n hele avond gegeten.
Heather R.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Zoals altijd erg lekker, hartelijk ontvangst, goed voor gezinnen. Ben er weleens eerder geweest en ga er zeker weer terug. Komt redelijk dicht bij de lekkere dingen die op Griekse eilanden hebben gegeten, goed gekruid en vers!
Dick K.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Helemaal goed!
Prima eten voor goede prijs. Erg servicegericht en plezierig.
Mooie menukaart met voor elk iets passends.
ria L.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Zijn goed ontvangen en voelen ons "thuis" zowel het voorgerecht- feta uit de oven- als het hoofdgerecht - ossenhaas en lamskoteletjes - zijn heeeerlijk ! Zeker een rede om terug te komen ( wel 2 uur rijden)
Caja V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Sinds lange tijd weer eens bij attica geweest, dit hadden we veel eerder moeten doen. Met dieetwensen wordt uitstekend rekening gehouden. We hebben een topavond gehad en van al die overheerlijke Griekse gerechtjes genoten. Savas, de eigenaar van het restaurant is een ware gastheer. Hij brengt het leuk waardoor de sfeer erg goed is.
Oostenrijk .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Voor de 1e keer gegeten bij Attica. Hoewel het restaurant bijna volledig was bezet, viel de wachttijd mee. We hebben heerlijk gegeten van het gegrillde lamsvlees en van de lamsbout uit de oven. We zijn van plan terug te komen.
Marjoleinn91 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Wat een teleurstelling was dit zeg! Hadden besloten om hier te eten onderweg terug naar huis vanuit Duitsland. Hadden dit restaurant gevonden met de AH-actie en van tevoren gereserveerd. We werden bediend door zowel de eigenaar als een medewerkster. Hij benoemde kort dat het hoofdgerecht bestond uit verschillende tapas en vroeg of we nog iets niet mochten. Ik zei geen schaal- en schelpdieren, kreeg het antwoord dat ik dan pech had. Opeens stond er tomatensoep voor onze neus, terwijl op de site stond dat je kon kiezen uit tomaten of kip, wat dus niet het geval was. Toen kwam het hoofdgerecht en het was waar ik al bang voor was na het lezen van sommige recensies. Daarin las ik dat veel gefrituurd was; kan toch niet met tapas denk je dan. Dus wel. Zelfs de groente leek gefrituurd. Echt heel erg tegenvallend allemaal. Het dessert was dan wel weer erg lekker! Het leek gedurende de avond (die maar kort was) alsof de eigenaar ons liever kwijt dan rijk was, waarschijnlijk omdat we de laatsten waren. Hij was niet hartelijk en toen ik besloot om ondanks alles toch een fooi te geven, kon er ook geen bedankje vanaf. Erg jammer van deze ervaring, komen hier nooit meer terug en zou het echt afraden.
Steven W.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Eten van goede kwaliteit en meer als voldoende de mix van verschillende Griekse specialiteiten is een mooie gelegenheid om de Griekse keuken te leren kennen. Savas is een goede gastheer die scherp in de gaten houdt of het zijn gasten aan niets ontbreekt, Was wederom zeer gezellig.
Marja D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Goede sfeer, vriendelijke eigenaar en heerlijke gerechten. Kwaliteit van het eten goed en een nette prijs. Een top restaurant
Pauliene H.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Het eten was opzich prima. Ik vind wel dat je weinig keus hebt als je daar gaat eten met de ah restaurant actie. Bij het voorgerecht en tapas kon je niks kiezen. Bij het toetje kon je uit 3 gerechten kiezen.
nancy V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Ik denk dat wij iets meer gewend zijn omdat er in Den haag veel meer concurrentie is met griekse restaurants want zo goed vond ik deze niet zoals de meeste andere recensies hier.
Wij hadden een griekse tafel de luxe, het concept is leuk , allemaal kleine bakjes met mezzes maar alles kwam uit het frituur. De Gamba's de rode poon en zelfs de spanakopita( spinazie/feta pasteitjes), allemaal gefrituurd.
Ik miste echt de griekse smaken , het was zeker niet slecht maar erg simpel en vooral erg veel gefrituurd.

Bediening heel aardig en gezellig maar qua eten staat deze griek niet in mijn top 10.