Grieks Restaurant Attica

J.G. Sandbrinkstraat 43 3901 EX Veenendaal Nederland Kaart

Over restaurant Grieks Restaurant Attica

Proef La Méditerranée

In het centrum van Veenendaal vind je een klein stukje Griekenland. Eigenaar Savvas komt uit Thessaloniki en haalt veel inspiratie uit deze regio. Neem de tijd en geniet van authentieke mezedes, verse vis en kruidig gegrild vlees.

Meer informatie over restaurant Grieks Restaurant Attica

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 16:30 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
H H.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
De mixed grill is smaakvol en voldoende qua grootte . Niet te veel precies goed.
Dat je voor saus extra betaald is een tekortkoming.
Bediening vriendelijk en alert.
Sfeer goed entourage goed.
Salade ondermaats.
Ondanks kleine minpunten toch een aanrader.
Arco H.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Gastvrij ontvangen. Met 4 personen geweest met de AH actie. Eten kwam in drie rondes met koude en warme gerechten vis en vlees. Een mild gekruid tomatensoep als eerst. Prima maar niks bijzonders. Daarna bladerdeeg hapje, inktvis, witvis en tzatziki, friet en salade. Smaakte allemaal prima, maar niet echt uitgesproken smaken. Hierna kwamen gehaktballetjes, kippenpootjes en gegrilde groente. Ook hier, prima van smaak, maar niet uitgesproken. Het leek mij allemaal ruim van tevoren voorbereid. Het toetje was een dame Blanche, yoghurt met honing of notentaart. Dit smaakte ook prima. De bediening was vriendelijk. Dus als samenvatting, het was prima, niks bijzonders en misschien in de toekomt voor herhaling vatbaar, maar voorlopig niet.
Nathan V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Heerlijk gegeten vanavond. Ondanks de drukte, toch een plekje gekregen van de flexibele eigenaar. Eten uitstekend, bediening op je eigen tempo en er is echte gastvrijheid, geen neplach of geslijm aan tafel. Een aanrader!
Casa67 V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Gastvrij ontvangen, heerlijk gegeten. Door een menu met allemaal kleine hapjes kregen we een goede indruk van de keuken. Gezellige sfeer. We komen zeker terug.
Brenda V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Goede prijs/kwaliteit verhouding
Cat.locktree .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
lekker gegeten! allemaal koude en warme gerechten vis en vlees.
bediening informeel correct en snel gaan zeker nog eens terug naar deze Griek.
Wvanloo .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Het eten was goed ,maar de drankjes onredelijk duur .bv een fles water mer bubbels 6,50 een klein glaasje wijn ongeveer 100 ml voor 350.Dat is toch veel te duur!
A K.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
We hebben hier gegeten met gebruikmaking van de AH Restaurant-actie. Op de website van deze actie staat vermeld dat het AH Menu € 31,50 p.p. is. Uiteindelijk betaal je dat ook, maar op de rekening staat het anders vermeld. Dit geeft wel wat verwarring. Dan het eten: naar een voorkeur voor een voorgerecht werd niet gevraagd, terwijl op de actie-site een keuze staat. We kregen dus allemaal zonder verder vragen tomatensoep. Deze was lekker, maar niet heel bijzonder. Daarna volgde het hoofdgerecht, eerst een schaal met kleine visgerechten (gambas, inktvisringen (overigens erg taai),), tzaziki, bladerdeeghapje. Daarna een schaal met vleesgerechten (kippenpootjes, gehaktballetjes e.d. en groenten). Het toetje konden we wel kiezen, dame blanche, yoghurt of notentaartje. Op het toetje moesten we enorm lang wachten, en uiteindelijk werd ook nog het verkeerde gebracht. Toen we dat aangaven, stond na 2 minuten wel het juiste toetje op tafel? Dus het kón wel snel?!? Al met een redelijk restaurant, maar zonder de AH actie (2e menu gratis), zou ik het veel te duur vinden voor de kwaliteit en hoeveelheid die je krijgt. Omdat Veenendaal voor ons niet in de buurt is, komen we hier geen 2e keer. Maar als we wél in de buurt zouden zijn/wonen, zou ik er ook geen 2e keer komen. Vind het geen aanrader. En de ligging werkt ook niet mee (naast een bouwput, maar daar kan de eigenaar niets aandoen) en volop hangjongeren in de omgeving. Dat geeft een nare sfeer. Helaas, want we eten graag Grieks.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Tweepersoons tafeltje was wat aan de kleine kant. Verder lekker gegeten en nette bediening. .
Antonie H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Gisteren met mijn vrouw op vriendelijke wijze ontvangen door de eigenaar. Het eten alsmede de sfeer was goed voor elkaar. Alles wat we opgediend kregen (van alles wat in kleine porties zowel vis als vlees) was erg lekker. Er was niets bij wat niet lekker was. Eten op juiste temperatuur, wachttijden tussen de gerechten precies goed. Wijn was lekker makkelijk drinkbaar. Lekkere toetjes. Al met al zo'n twee uur daar geweest. We geven het restaurant een 8,5 en komen hier zeker nog eens terug!
M. D.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Gezellig restaurant met leuke bediening! Wij waren hier ivm de AH actie en we hebben heerlijk gegeten! Ook het eten van de kaart wat we bij andere gasten voorbij zagen komen zag er erg lekker uit! Een aanrader om hier te gaan eten!
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
We hebben gisteren met ah restaurantactie uitstekend gegeten. Het was een verassend menu en meer dan voldoende.
Nog een compliment voor de snelle, enthousiaste en attente bediening.
Zeker een aanrader om naartoe te gaan ook zonder de actie.
Ons zullen ze zeker terugzien.
Patricia A.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
We komen al jaren bij dit restaurant, meestal de uitgebreide Griekse tafel. Hoeven we geen ingewikkelde keuzes te maken. Vakantie op je bord,
Og.stumphius .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Op het eten is niets aan te merken maar op de service wel. Wij moesten ruim een uur wachten tot we het tweede bordje met hapjes kregen. Verder bleek dat het toetje niet bij de prijs was inbegrepen(dat was niet verteld,op internet is het een compleet menu) Ook werden er eerst 2 toetjes berekend en daarna na protest weer een afgetrokken. Heel onnauwkeurig en verwarrend. Het eten was goed maar de rest waardeloos. Heeft dit te maken met het feit dat we een korting hadden via A.H.?
Moniqueessie .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Erg op uit eten verheugd, al veel vaker hier geweest, altijd zeer goed. Nu viel het tegen. Twee hadden hun hoofdgerecht al op toen nummer drie het pas kreeg, zijn patat kwam pas toen hij het vlees op had. Daarna zelf moeten vragen om het dessert. Konden merken dat de eigenaar er zelf niet was, anders was dit nooit gebeurd.
Jacon .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
De bediening is een drama. Hoewel erg vriendelijk zat er toch ruim een uur wachten tussen de gerechten. We waren met de AH actie maar met 4 pers. Helaas zeer weinig vlees, tzaziki dat leek wel een 2 pers portie ipv voor 4. We hebben totaal bijna 3 1/2 uur gezeten met vragen waar ons eten bleef. Voor ons een probeersel maar komen nooit meer terug.
WilbertRees .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Heerlijke en gastvrije ervaring gehad. Eten was goed verzorgd, niet lang hoeven wachten. Daarbij was de service ook prima. Zeker een een aanrader!
Tinus74 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Hebben er heerlijk gegeten, kwaliteit van het eten was goed. Eigenaar was een echte griek, dus charmeur en hij doet alles voor je. Echt een aanrader om daar eens heen te gaan
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Wij als gezin komen al jaren bij dit grieks restaurant.
Als we als gezin gaan uit eten staat goed eten en gezelligheid voor op.
Nou ik kan jullie vertellen dat vind je bij bij dit restaurant! !!!!
Het eten is er super goed.
En de bediening is altijd gezellig en vrolijk.
Wij hebben altijd een top avond bij attica.

Gr Eric
Daan V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Na een dagje op de Veluwe wilden wij onderweg naar huis nog ergens lekker tapas/mezze's eten. Attica lag enigszins op de route en het feit dat ze nog plek op het terras hadden en de gemiddelde score op Iens zéér hoog is (8,5!) hadden wij er de volste vertrouwen in dat we lekker gingen eten.

Wij zaten buiten en ook al heeft de eigenaar erg z'n best gedaan om het terras mooi en sfeervol te maken is de omgeving alles behalve dat. Maar dat is een kwestie van smaak.

Wij hadden de deluxe tapasschotel besteld voor 2 personen besteld en het eten was verbazingwekkend genoeg (afgaande op de gemiddelde score hier op iens) nogal gewoontjes:
- De eerste gang (kippensoep) was lekker, maar smaakte opgefrist. Alsof het te lang bewaard was gebleven;
- De tweede gang (gamba's, andere witvis en bladerdeeghapjes) was al koud toen het geserveerd werd. Ook was de vis taai. Ik heb het idee dat dit te lang in de vriezer bewaard is gebleven.
- De derde gang (vlees) was wel erg lekker, ook al was het kalfsvlees iets te taai en lafjes gekruid. Dit stak enorm af tegen de heerlijke kofta en kippenpoten. We moesten hier ook het langst op wachten, wat opvallend was, aangezien de rest binnen 10 minuten op onze tafel stond.
- Het dessert was lekker, ook al had ik het gevoel dat het duurste dessert (de chocoladetaart) uit de verpakking leek te komen en niet vers bereid was. Ook komt de cappucino volledig uit een machine; van stevig, opgeklopt schuim is dus geen sprake.

De bediening was erg wisselvallig. De eigenaar nam de tijd voor je en vertelde je wat je ging eten en maakte een erg kundige en aardige indruk, waar de jongedame het eten gewoon neerzette op tafel en wegliep zonder ook maar een 'eet smakelijk!'

Zeggen dat ik spijt heb van mijn bezoek aan Attica zou overdreven zijn, maar ik was beslist niet onder de indruk. Al had ik dat wel verwacht van een restaurant met een 8,5 op Iens! In tegenstelling tot de andere reviews, zal ik daarom niet nog eens terugkeren naar Attica en ook niet snel aanraden binnen mijn kennissenkring!