Grieks Restaurant Attica

J.G. Sandbrinkstraat 43 3901 EX Veenendaal Nederland Kaart

Over het restaurant Grieks Restaurant Attica

Proef La Méditerranée

In het centrum van Veenendaal vind je een klein stukje Griekenland. Eigenaar Savvas komt uit Thessaloniki en haalt veel inspiratie uit deze regio. Neem de tijd en geniet van authentieke mezedes, verse vis en kruidig gegrild vlees.

Meer informatie over restaurant Grieks Restaurant Attica

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 16:30 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Steven W.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Eten van goede kwaliteit en meer als voldoende de mix van verschillende Griekse specialiteiten is een mooie gelegenheid om de Griekse keuken te leren kennen. Savas is een goede gastheer die scherp in de gaten houdt of het zijn gasten aan niets ontbreekt, Was wederom zeer gezellig.
Marja D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Goede sfeer, vriendelijke eigenaar en heerlijke gerechten. Kwaliteit van het eten goed en een nette prijs. Een top restaurant
Pauliene H.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Het eten was opzich prima. Ik vind wel dat je weinig keus hebt als je daar gaat eten met de ah restaurant actie. Bij het voorgerecht en tapas kon je niks kiezen. Bij het toetje kon je uit 3 gerechten kiezen.
nancy V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Ik denk dat wij iets meer gewend zijn omdat er in Den haag veel meer concurrentie is met griekse restaurants want zo goed vond ik deze niet zoals de meeste andere recensies hier.
Wij hadden een griekse tafel de luxe, het concept is leuk , allemaal kleine bakjes met mezzes maar alles kwam uit het frituur. De Gamba's de rode poon en zelfs de spanakopita( spinazie/feta pasteitjes), allemaal gefrituurd.
Ik miste echt de griekse smaken , het was zeker niet slecht maar erg simpel en vooral erg veel gefrituurd.

Bediening heel aardig en gezellig maar qua eten staat deze griek niet in mijn top 10.
John V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten en alles was super lekker klaar gemaakt, de bediening was perfect , top !!!!
We komen zeker nog een keer terug .
Rita T.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
We komen hier al vele jaren maar deze keer was het beduidend minder. Net het voorgerecht op en daar was het hoofdgerecht al dus in iets meer dan een uur al weer uitgegeten. De ouzo kan er ook niet meer vanaf. jammer, misschien toch maar eens op zoek naar een ander adres.
geraoppelaar .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Goede service, prima kwaliteit.
Wel een minpunt gevonden: We gingen met de AH actie. Deze zaak gaf korting door er € 50 euro van de rekening te halen, maar berekende wel de toetjes.
Een pluspunt was er ook: we hoefden de Uzi, en de patat niet te betalen.
Dus uiteindelijk moesten we nog behoorlijk wat betalen.
ahdejong1 .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
was een leuke gast heer en er hing een fijne sfeer.
we gingen naar het theater en daar hield de kok al rekening mee en dat is erg prettig,
als we nog een keer naar Veenendaal gaan weet ik waar ik weer heen ga ATTICA.........
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heerlijke Griekse tappas gegeten met AH bon. Zou hier ook zonder bon heen gaan om te eten. Alles zeer smakelijk, veel soorten vlees maar ook de champions en gegrilde groenten waren zeer smakelijk en vers!
H H.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
De mixed grill is smaakvol en voldoende qua grootte . Niet te veel precies goed.
Dat je voor saus extra betaald is een tekortkoming.
Bediening vriendelijk en alert.
Sfeer goed entourage goed.
Salade ondermaats.
Ondanks kleine minpunten toch een aanrader.
Arco H.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Gastvrij ontvangen. Met 4 personen geweest met de AH actie. Eten kwam in drie rondes met koude en warme gerechten vis en vlees. Een mild gekruid tomatensoep als eerst. Prima maar niks bijzonders. Daarna bladerdeeg hapje, inktvis, witvis en tzatziki, friet en salade. Smaakte allemaal prima, maar niet echt uitgesproken smaken. Hierna kwamen gehaktballetjes, kippenpootjes en gegrilde groente. Ook hier, prima van smaak, maar niet uitgesproken. Het leek mij allemaal ruim van tevoren voorbereid. Het toetje was een dame Blanche, yoghurt met honing of notentaart. Dit smaakte ook prima. De bediening was vriendelijk. Dus als samenvatting, het was prima, niks bijzonders en misschien in de toekomt voor herhaling vatbaar, maar voorlopig niet.
Nathan V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Heerlijk gegeten vanavond. Ondanks de drukte, toch een plekje gekregen van de flexibele eigenaar. Eten uitstekend, bediening op je eigen tempo en er is echte gastvrijheid, geen neplach of geslijm aan tafel. Een aanrader!
Casa67 V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Gastvrij ontvangen, heerlijk gegeten. Door een menu met allemaal kleine hapjes kregen we een goede indruk van de keuken. Gezellige sfeer. We komen zeker terug.
Brenda V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Goede prijs/kwaliteit verhouding
cat.locktree .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
lekker gegeten! allemaal koude en warme gerechten vis en vlees.
bediening informeel correct en snel gaan zeker nog eens terug naar deze Griek.
wvanloo .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Het eten was goed ,maar de drankjes onredelijk duur .bv een fles water mer bubbels 6,50 een klein glaasje wijn ongeveer 100 ml voor 350.Dat is toch veel te duur!
A K.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
We hebben hier gegeten met gebruikmaking van de AH Restaurant-actie. Op de website van deze actie staat vermeld dat het AH Menu € 31,50 p.p. is. Uiteindelijk betaal je dat ook, maar op de rekening staat het anders vermeld. Dit geeft wel wat verwarring. Dan het eten: naar een voorkeur voor een voorgerecht werd niet gevraagd, terwijl op de actie-site een keuze staat. We kregen dus allemaal zonder verder vragen tomatensoep. Deze was lekker, maar niet heel bijzonder. Daarna volgde het hoofdgerecht, eerst een schaal met kleine visgerechten (gambas, inktvisringen (overigens erg taai),), tzaziki, bladerdeeghapje. Daarna een schaal met vleesgerechten (kippenpootjes, gehaktballetjes e.d. en groenten). Het toetje konden we wel kiezen, dame blanche, yoghurt of notentaartje. Op het toetje moesten we enorm lang wachten, en uiteindelijk werd ook nog het verkeerde gebracht. Toen we dat aangaven, stond na 2 minuten wel het juiste toetje op tafel? Dus het kón wel snel?!? Al met een redelijk restaurant, maar zonder de AH actie (2e menu gratis), zou ik het veel te duur vinden voor de kwaliteit en hoeveelheid die je krijgt. Omdat Veenendaal voor ons niet in de buurt is, komen we hier geen 2e keer. Maar als we wél in de buurt zouden zijn/wonen, zou ik er ook geen 2e keer komen. Vind het geen aanrader. En de ligging werkt ook niet mee (naast een bouwput, maar daar kan de eigenaar niets aandoen) en volop hangjongeren in de omgeving. Dat geeft een nare sfeer. Helaas, want we eten graag Grieks.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Tweepersoons tafeltje was wat aan de kleine kant. Verder lekker gegeten en nette bediening. .
Antonie H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Gisteren met mijn vrouw op vriendelijke wijze ontvangen door de eigenaar. Het eten alsmede de sfeer was goed voor elkaar. Alles wat we opgediend kregen (van alles wat in kleine porties zowel vis als vlees) was erg lekker. Er was niets bij wat niet lekker was. Eten op juiste temperatuur, wachttijden tussen de gerechten precies goed. Wijn was lekker makkelijk drinkbaar. Lekkere toetjes. Al met al zo'n twee uur daar geweest. We geven het restaurant een 8,5 en komen hier zeker nog eens terug!
M. D.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Gezellig restaurant met leuke bediening! Wij waren hier ivm de AH actie en we hebben heerlijk gegeten! Ook het eten van de kaart wat we bij andere gasten voorbij zagen komen zag er erg lekker uit! Een aanrader om hier te gaan eten!