Grieks Restaurant Attica

J.G. Sandbrinkstraat 43 3901 EX Veenendaal Nederland Kaart

Over het restaurant Grieks Restaurant Attica

Proef La Méditerranée

In het centrum van Veenendaal vind je een klein stukje Griekenland. Eigenaar Savvas komt uit Thessaloniki en haalt veel inspiratie uit deze regio. Neem de tijd en geniet van authentieke mezedes, verse vis en kruidig gegrild vlees.

Meer informatie over restaurant Grieks Restaurant Attica

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 16:30 - 22:00

Maurice M.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Prima eten. Prijs ligt een beetje te hoog voor de porties die je krijgt.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Heerlijk gegeten met een AH-bon. Gevarieerde maaltijd vlees, vis en vegetarische gerechtjes en ruim voldoende. Fijn Griekse muziek aan staan
Danielle H.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Op een regenachtige dinsdagavond hier met 4 personen gegeten voor de verjaardag van onze zoon. We hebben voor de griekse tafel Attica de luxe gekozen, een aanrader! Allerlei heerlijke griekse gerechtjes. Zeer vriendelijke bediening, we komen hier graag nog eens terug.
Molly V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Erg tevreden. Hebben de volgende boeking gedaan. En er zullen er meer volgen!
Vooral de gemoedelijkheid spreekt ons aan.
Dinie V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Wij eten regelmatig hier en zijn nog nooit teleurgesteld.
Goede keuken, leuke bediening en gunstige prijzen.
Evert D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Wij komen al zo'n 14 jaar bij Savvas (Eigenaar) over de vloer eerst in Amsterdam en nu alweer 4 jaar in Veenendaal we komen ook speciaal uit Amsterdam om de echte Griekse keuken te ervaren. Savvas is vroeg in de middag al bezig om alle zaken voor te bereiden en wat je ook neemt je proeft Griekenland samen met Sacha (zijn vrouw) hebben zij een fijn Grieks plekje in Veenendaal geniet er van
Aat G.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Leuk, al die kleine gerechtjes en zeker ruim voldoende. Ook voldoende afwisseling tussen vlees en vis. En vanwege de AH actie ook nog voor een gunstige prijs.
Molly V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Gastvrije ontvangst, vlotte bediening, aardig personeel maar bovenal heerlijk gegeten.
Kwalitatief prima in orde. Komen zeker terug!!!!!
Ad D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heerlijk eten, enthousiaste gezellige eigenaar. Het was voor ons de 1e keer, maar we konden merken dat er heel veel vaste klanten kwamen. Aanrader.
Bettina H.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Van AH-bonnen gebruik gemaakt. Hierdoor alleen voor het nagerecht keuzemogelijkheid. Toch hadden we een gevarieerde maaltijd. Eigenaar was vriendelijk en maakte grapjes met de jongste gasten.
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
We hebben beneden gezeten, bijzonder sfeervol - niet zo zeer qua inrichting, maar qua gevoel heb je een beetje het gevoel of je bij de eigenaar in de huiskamer zit terwijl hij lekker voor je kookt. De 'proeverij' die we hebben genomen was heerlijk, werd snel gebracht en er werd goed gelet op lege glazen. Zeker een aanrader.
Ariene V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Heerlijk gegeten, verrassingstafel bevatte lekker en gevarieerd eten. Goede bediening; kregen uitleg over wat we aten en kregen keuze hoelang we op ons eten wilden wachten tussen de gangen door.. kortom; aanrader;-)
FJK .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
AH 3-gangen menu was wat uitgekleed (geen brood bij tomatensoep, veel gefrituurd 1e gang, vlees 2e gang ok weinig bijlagen). Rode wijn was veel te warm en van mindere kwaliteit. Niet lekker. Kan met water niet mogelijk. dan maar 1 Ltr a € 6,50! Aan het personeel lag het niet, deze was uiterst vriendelijk.
jootje511 .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
3 gangen verrassingsmenu was gevarieerd en zeer smakelijk..we hebben lekker op het terrasje gezeten..helaas zonder uitzicht
C V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Gastvrij ontvangen. Gezellige sfeer, aardige bediening. Heerlijke tapas, je kan je wensen ook nog doorgeven indien je liever iets niet eet word daar rekening mee gehouden.
Jacob K.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Informele sfeer met een Grieks accent: letterlijk en figuurlijk. Alle gerechten waren smakelijk. Het mooie weer ,waardoor we buiten konden eten, was natuurlijk ook fijn; alhoewel de vliegen lieten merken dat ze de gerechten ook wel konden waarderen.
janenbarbaracoster1 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
We hebben hier met ons gezin gegeten met het ahmenu. Twee gasten aten vegetarisch,maar dat was geen probleem. De vegetarische gerechten waren hoog van kwaliteit en weer eens wat anders dan de standaard vegetarische gerechten. Heerlijk gegeten!
y.vanderhaar .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Met de AH actie hier gegeten. Fijn was dat er rekening werd gehouden met het feit dat we geen echte visliefhebbers zijn. Ik vond alleen de rode wijn niet zo lekker. Dat was jammer, want ik houd erg van rode wijn.
Het eten was heerlijk en ook zeer gevarieerd.
Tiny M.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Lekker gegeten in een gemoedelijke sfeer. Als we dichterbij woonden zeker voor herhaling vatbaar. De bediening was heel gemoedelijk af en toe met een leuk grapje.
Tiny N.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Vriendelijke ontvangst en heerlijk gegeten. Veel verschillende gerechten. Nette bediening. Een aanrader. Gaan zeker een keer terug.