Grieks Restaurant Attica

J.G. Sandbrinkstraat 43 3901 EX Veenendaal Nederland Kaart

Over het restaurant Grieks Restaurant Attica

Proef La Méditerranée

In het centrum van Veenendaal vind je een klein stukje Griekenland. Eigenaar Savvas komt uit Thessaloniki en haalt veel inspiratie uit deze regio. Neem de tijd en geniet van authentieke mezedes, verse vis en kruidig gegrild vlees.

Meer informatie over restaurant Grieks Restaurant Attica

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 16:30 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Grieks Restaurant Attica

Marja D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk grieks eten, alles prima van smaak. leuke sfeer. Voor een topper.
Aline V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
erg gezellig, leuk ingericht, prettig ontvangst
eten was lekker, leuke bediening
alleen al jaren dezelfde kaart mag nieuwe gerechten of andere samenstelling voor de variatie
verder super om te eten
Simon W.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Heerlijk gegeten met z’n vieren in het restaurant Attica. Lekker, authentiek Grieks eten voor een redelijke prijs. Een echte aanrader
Kirsten H.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Ik kom hier regelmatig eten en het is iedere keer weer helemaal goed. Ik zou het liefst elke dag komen ;).
We nemen altijd verschillende kleine gerechten samen en delen dit. Alles is even lekker (en vers).
Ofwel een flinke aanrader wat mij betreft!
Gaby V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Puur genieten, Griekse proeverij homemade op z’n best! Ga voor een combinatie van je favoriete gerechtjes om samen te delen. En de beste tzatziki en saganaki mogen dan natuurlijk niet ontbreken!
Greet B.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Absoluut niets op aan te merken. Perfecte eetgelegenheid.
barendina63 S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Was al leuk in kerstsfeer.
Kirsten K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Bediening was erg aardig. Maar liepen met zijn 2en, daardoor misschien iets te weinig oog voor de mensen die nog wat te drinken willen.
Andy G.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Een gezellig knus restaurant met een zeer vriendelijke eigenaar die voor mijn vriendin een heerlijke bifteki had bereid. Als we nog eens in de buurt zijn komen we hier zeer zeker nog es terug.
Eric R.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Gezellige bediening. Goede wijn bij een heerlijke mezedes combinatie door chef /eigenaar gemaakt. Smakelijk en ruim voldoende en prima rekening gehouden met onze theaterplanning.
Topavond.
joaquin A.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
....maar goed, heerlijk, echt heerlijk gegeten!, eigenaar Savas heeft speciaal voor mij ( omdat ik jarig ben) een apart gerecht laten maken, een gerecht buiten de kaart ( ik kom hier nog weleens en heb eigenlijk de hele kaart al op :-)). Het is jammer dat ik geen foto mag plaatsen, ik kreeg een “bifteki” gevuld met feta, uien en paprika .....VERRUKELIJK, echt een aanrader (gewoon vragen aan Savas de eigenenaar, wil ie vast wel maken)
joaquin A.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
...vandaag hier voor mijn verjaardag te vieren, en ja, ik kom hier wel eens vaker (wellicht te vaak :-)) , maar ‘t is altijd lekker
Carola J.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten. We hebben in drie rondes vele Griekse lekkernijen voorgeschoteld gekregen. Echt een aanrader!
Thelma D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Met AH bonnen hier gegeten met vriendin. Goed georganiseerd. Apart menu voor AH, maar erg uitgebreid en alles was lekker. Vis, vlees en vegetarische hapjes, porties goed. Dessert keuze vond ik te beperkt, maar de griekse yoghurt met honing en walnoten was echt heerlijk. Daarnaast was er Dame Blanche en Vanille ijs met slagroom. Dame Blanche ook geproeft, vond ik niet echt bijzonder en vooral te zoet. Dus ga voor de griekse yoghurt!
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Tapas gegeten met de kaart van de AH. Lekker en veel. Was druk in de zaak en bediening liep alleen, maar dat deed niets af aan wachttijd of dergelijke. Alles verliep snel.
R S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
We hebben een mooie avond gehad met een vriendelijk ontvangst, lekker eten, en een fijne sfeer. De wachttijd was precies goed, en de service ook.
Frans En Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Top gegeten. Heerlijk en gastvrij gegeten via AH actie
Gemoedelijke sfeer en nette bediening.
Rode wijn lekker, maar iets te warm.
ebasendegroot D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Jammer dat de muziek een tikkeltje te hard stond om goed te kunnen praten met elkaar. Bij het hoofdgerecht werd er verteld dat er nog een gang kwam, waarom dit niet gelijk bij het hoofdgerecht werd geserveerd was niet geheel duidelijk. Verder was het een prima sfeer en hebben we er heerlijk gegeten. Misschien handig dat er een klem op de binnen kan worden gezet in verband met tocht.
postemastje .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Lekker eten, ietwat zakelijke bediening, mooie en gezellige inrichting, er is een bovenverdieping met veel ruimte, veel hiervan was gereserveerd voor de AH restaurantactie.
Adrie V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Ondanks het feit dat de reservering bij het Grieks restaurant niet was aangekomen en de reservering niet was gelukt toch een tafeltje voor ons vrijgemaakt.
He t eten was voortreffelijk en de bediening heel snel. Wij hebben genoten
Adrie an Tuil