Grieks Restaurant Apollo

Deltaplein 628 2554 GJ Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Grieks Restaurant Apollo

Genieten in Kijkduin

Dineren aan de levendige boulevard van Kijkduin. En inderdaad, met uitzicht op zee. Dat klinkt veelbelovend. Apollo maakt die belofte meer dan waar. Hier geniet je van heerlijke vers bereide gerechten met een passend glas wijn. De vriendelijke bediening zorgt dat het je aan niets ontbreekt en streeft ernaar om jou een culinaire avond te bezorgen die je niet snel vergeet.

Meer informatie over restaurant Grieks Restaurant Apollo

Dinsdag t/m donderdag 16:00 - 22:00

Vrijdag t/m Zondag 11:00 - 23:00

Ronny D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Samen met een vriendin genoten van het all you can eat griekse tapa concept wat ze hier in de winter hebben. Alles was lekker vers bereid en kwam vlug op tafel. Van de mini giro's schotel tot aan het lekkere pita brood of heerlijk kipgehakt burgertjes. De bediening was heel vriendelijk en was niet te beroerd om gezellig een praatje te maken. Hier ga ik zeker vlug weer eens heen.
Lizet W.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Gezellig en vriendelijk personeel. We hadden all you can eat tapas en 2x een gerecht niet gekregen, maar je mag zo vaak bestellen dat dit niet echt uitmaakt. Enige minpunt vonden wij de porties. Deze waren wel erg klein en meestal maar 1 stukje. Het doel van tapas is naar mijn idee gezellig alles delen, dus als je "gehaktballetjes in tomatensaus" besteld, verwacht je wel meerdere balletjes ipv 1. De vlees gerechten waren wel erg groot, waardoor we daar weer van over hadden omdat we inmiddels gewend waren aan de kleine porties. Maar het was zeer geslaagd en zeker voor herhaling vatbaar!
Michelle V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Gezellig restaurant met zeer vriendelijke bediening. Het eten is lekker, maar helaas niet met alle gerechten de uitgesproken Griekse smaak. Hoe dan ook, zeker een restaurant om terug te gaan
CityLarkii N.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Gisteren bij dit restaurant gaan eten. We hadden een plekje op de hoek van het terras, naast de terrasdeur met uitzicht op de Pokémongangers. Het meisje dat serveerde was aardig. Ik gaf aan dat ik gehoord had dat het eten erg lekker zou zijn. Zij gaf toen aan dat de bediening ook goed zou moeten zijn, want anders redt je het als restaurant niet. Mensen komen niet terug als het eten lekker is maar de bediening pet. De bediening was, apart van dat het meisje vriendelijk was ver onder de maat. Het eten van de tafel naast ons was vergeten, de drankjes werden vergeten, maar dat was de andere tafel. Wij mochten meteen bestellen, ik een drie gangen keuze menu en mijn man voorgerecht en hoofdgerecht. Het vlees was te ver doorbakken en droog. Mijn inktvis was zompig, bleek en vol getrokken met olie. Ik heb het niet op gegeten. Ik kon ook niet aangeven dat het niet smaakte want er kwam niemand langs de tafels en ik vertik het in een restaurant om zelf mijn bord terug te brengen. Bij het afruimen aangegeven dat het niet lekker was. Geen excuses gekregen alleen een opmerking dat ze het aan de kok zouden doorgeven. Het toetje (Baklava) kwam rechtstreeks uit de koelkast. Nu hoeft baklava niet altijd warm te zijn, maar ijskoud is zeer zeker niet lekker en daarnaast was het taai. Om de rekening te vragen moesten we ook even wachten omdat de jongen in de bediening blijkbaar wel tijd had om met andere gasten te praten. Vervolgens toen hij ons de rekening bracht ging zijn aandacht naar de tafel naast ons, want zij wilden ook graag afrekenen en dat deed hij liever tegelijk met ons, want dat scheelde weer in werk. Ik ben niet onder de indruk van zowel het eten als de bediening. Bij een Grieks restaurant denk ik aan het gastvrije en het lekkere eten. Beiden heb ik hier niet ervaren. Jammer, gemiste kans.
0625435630mhj .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
We heb ben het prima naar ons zin gehad was erg druk dat wel( goed teken) ,en zijn heel goed behandeld met het Inleveren van once iets cadeau bonnen toppie hoor !!!
Cilfa N.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Een mooi uitziend restaurantje aan het strand van Kijkduin. Prima entourage, de bediening was vriendelijk, maar niet echt vakkundig.
Het belangrijkste voor een restaurant is het eten, niet de entourage. En helaas was dat niet in orde. Dit restaurant was ons aangeraden door een goede vriend, maar het was alweer een tijdje geleden dat hij hier gegeten had en de kwaliteit was flink omlaag gegaan. Het eten was verschrikkelijk zout. De patat was daardoor bijna oneetbaar. De gyros en de kip waren nét aan eetbaar, maar eigenlijk ook veel te zout. De suzuki en souflaki waren daarentegen juist weer wat aan de flauwe kant, maar dat kan ook komen doordat de rest dus overmatig zout was. Het eten was niet vies, en het eten was gaar en niet-ziekmakend, maar er zijn betere manieren van kruiden dan enkel zout er tegenaan gooien.

De hoofdgerechten lijken prima geprijsd (niet goedkoop, maar ook niet duur), alleen moet je werkelijk bijgerechten er ook los bij bestellen. Ja, je krijgt wel een bolletje (erg zoute!) rijst erbij, maar dat is piepklein. Dus als je aardappeltjes, patat of rijst wilt, moet je dat bestellen. Groentegarnituur? Bestellen. Geen ouzootje van het huis vooraf (of na), geen sprankje van de Griekse gastvrijheid die ik wél tegenkom bij andere Griekse restaurants in deze omgeving en in dezelfde prijsklasse.

De toetjes waren net aan OK. Limoentaart had oude (erg taaie, niet-verse) merengue als topping en was zeer onregelmatig van temperatuur: verwarmd op de bodem en top, maar ijskoud in het midden. Korrelig van textuur, wat volgens mij door de verkeerde temperatuur kwam.
De baklava was één groot stuk, weinig fantasievol.

Eigenlijk is dát kenmerkend voor de gerechten: weinig fantasievol. Geen sprankel, geen inspiratie, geen 'wauw' of zelfs maar 'mmmm lekker'. Alles 'meh' en daarvoor ik niet uit eten.
Ik kan dit restaurant dan ook echt niet aanraden.
Andymahieu .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Goed en gezellig...kwaliteit eten iets minder dan een jaar geleden.
Entourage excellent en we komen zonder meer terug.........
2045bepdk55 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
De bediening liet deze keer te wensen over. Het duurde vrij lang voordat het eten geserveerd werd. Er werd vergeten een vingerkommetje neer te zetten. Toen ik om de rekening vroeg ging de ober allerlei andere werkzaamheden verrichten. Kortom: Ik heb het beter meegamaakt bij Apollo.
Gabriela S.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Eten bij Apollo is altijd heel erg lekker, maar mijn voorkeur gaat naar de boerensalade en de lamskoteletten. De baklava met ice cream en ijskoffie zijn ook een aanrader.
Silvia S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Het griekse eten was heerlijk van smaak,goed warm en genoeg op je bordje.
De bediening was zo leuk en ontzettend vriendelijk,daar kan menig restaurant een voorbeeld aan nemen.
Franska_m .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Helaas viel het diner erg tegen. We hadden gekozen voor een drie gangen menu. Het hoofdgerecht bevatte rauw vlees en het personeel stond veelal bij de bar ipv op de vloer. Kortom; nooit meer terug.
Rieke P.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Misschien lag het aan het feit dat we iets eerder aan tafel zaten dan de gereserveerde tijd, maar de menukaarten lieten wel even op zich wachten. De bestelling van de drankjes werd al wel snel opgenomen, maar toen zat een van de gasten nog op de w.c. Het eten was goed en ruim voldoende. De bediening zou wat vriendelijker mogen, maar dat lag misschien ook aan de onervarenheid van een van de obers, die ook een glas bier over een van de gasten liet vallen en naar mijn idee niet voldoende hiervoor zijn excuses aanbood. Zijn collega's kwamen ook allemaal tegelijkertijd in actie om de gast, de stoel, het jasje en de vloer af te drogen. Het was een beetje onduidelijk welke bijgerechten bij welke bestelde maaltijd hoorden. De Griekse salade en aardappelen werden aan een kant van de tafel neergezet, zonder daarbij te vermelden dat dit voor iedereen was. Ik zou die mededeling er geven, en ook wat te doen (bijbestellen)er als het niet voldoende is. De nabijheid van de speelboot op de boulevard was super voor onze kleinkinderen, konden ze tussendoor even lekker spelen.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Heerlijk gegeten, prima bediening, ontzettend gastvrij en flexibel. Ondanks de drukte was de bediening niets te veel zelfs met lastige klanten om ons heen.
Haringg .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Mijn Moederdag heerlijk gevierd bij ons vertrouwde testaurant Apollo, was weer gezellig en lekker. Met het ptachtige weer waande wij ons even in Griekenland.
Lieve Fanis en Suzanne en medewerkers bedankt voor het feit dat jullie mij een heerlijke Moederdag hebben bezorgd, lieve groetjes Jolanda Meere - Nijdam.
2045bep .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
De sfeer bij Apollo is gemoedelijk, gezellig, maar toch professioneel.
Het eten is er fantastisch en de bediening is goed. De mensen zijn hartelijk en vriendelijk.
Kortom, prima!
Hannie N.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Digitaal gereserveerd,bij aankomst stond onze tafel bij het raam al klaar.
Na welkomst ouzo van het huis gekozen voor menu van 24.50.
De zachte, pittig gekruide gehaktballetjes waren heerlijk,maar na er 3 op te hebben dacht ik 2 was voor mij genoeg geweest.Toen de Kretaschotel,heerlijk mals gegrild vlees,met gebakken aardappeltjes en rauwkost,ook een te grote portie voor mij,en als afsluiting een heerlijke dame blanche,van het huis kregen we nog een koffie aangeboden.De obers waren erg vriendelijk,er was tijd voor praatje en het nemen van enkele foto's.Het was redelijk druk ondanks het slechte weer,er was een prima sfeer met Griekse muziek op de achtergrond.Wij hebben een heerlijke avond gehad.
Regina63 .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Eten was heerlijk. 3 gangen menu voor € 24,50. Goede prijs kwaliteit verhouding. kregen tot slot nog een drankje van het huis. Dat is altijd een leuk extraatje
Jamie N.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Eten is ontzettend lekker. Vlees is precies goed gebakken (niet droog maar juist heerlijk sappig), salade is verrukkelijk en met name de melitzanosalata is subliem. Decor is erg leuk, lekker grieks. We hadden een tafeltje aan het raam gevraagd zodat we de zee konden zien, hieraan werd gehoor gegeven. Met de schijnende zon en het uizicht op zee leek het net of we op vakantie waren. Mijn favoriete griek! Bedankt!
Marian K.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
heerlijk Griekse tapas gegeten bij dit Griekse restaurant, Heel veel keus, vriendelijk personeel en gezellige sfeer. We hebben genoten
Miranda S.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Het was super... eten goed..service goed..
Het enige wat ik mij wel af vraag of de tafels vandaag echt gereserveerd waren... want wij kregen tafel 205 en daar stond ook gereserveerd op..vandaar...