Grieks Restaurant Apollo

Deltaplein 628 2554 GJ Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Grieks Restaurant Apollo

Genieten in Kijkduin

Dineren aan de levendige boulevard van Kijkduin. En inderdaad, met uitzicht op zee. Dat klinkt veelbelovend. Apollo maakt die belofte meer dan waar. Hier geniet je van heerlijke vers bereide gerechten met een passend glas wijn. De vriendelijke bediening zorgt dat het je aan niets ontbreekt en streeft ernaar om jou een culinaire avond te bezorgen die je niet snel vergeet.

Meer informatie over restaurant Grieks Restaurant Apollo

Maandag Gestoten
Dinsdag t/m donderdag 16:00 - 23:00
Vrijdag t/m Zondag 11:00 - 23:00

Let op de keuken is open van 12:00 tot 22:00

Jouw recensie over het restaurant Grieks Restaurant Apollo

irebbel .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
heerlijk restaurant waar je je altijd thuis voelt lekker relaxed en heerlijk eten. Kortom een heerlijk avondje uit , met overheerlijk eten
rist .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Op zich wel lekker gegeten, hebben gebruik gemaakt van de tapas. Bediening is niet zo snel.
zou niet snel weer gebruik maken van het tapas menu.
Helen B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Heerlijk gegeten, driegangenmenu gegeten met goede gerechten, zeer vriendelijke ober. We waren met achter personen en allen waren tevreden
J.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Ik ben al vaker bij Apollo wezen eten, alleen nog nooit het tapas concept. Wederom was het eten wat ik geserveerd kreeg van topkwaliteit en heb ik daar enorm van genoten. Het Griekse tapas concept is uniek in de regio en op papier top. Echter, in de praktijk kon het in mijn ogen nog veel beter. Lange wachttijden tussen de rondes, serveerder laat de tapaskaart vaak liggen terwijl er drie keer langs onze tafel wordt langsgelopen. Uiteindelijk 1 volledige en 2 halve rondes kunnen bestellen in ruim twee uur! De volgende keer ga ik niet meer voor het tapas concept.
Ed W.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
We hadden een heel gezellige avond dankzij de bijzonder vriendelijke en gastvrije bediening. Het eten was prima. Het vlees was goed gegrild en niet te droog, wat je helaas vaak tegenkomt. De inrichting is wat gedateerd, traditioneel klassiek. Maar dat mag bij de Griek.
Karlijn D.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Hartstikke aardig en relaxed personeel. Grote ruimte, veel tafels maar het was niet druk. Het eten was heerlijk in een prettige sfeer.
J W.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
zoals gewend gezellige sfeer goed eten en uitstekende bediening voldoende keuze van allerlei hapjes wachttijd was kort we hebben weer genoten komen weer snel
joopenelaine1 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Gezellig restaurant met hartelijke en alerte bediening en heerlijk eten. Ook geschikt voor grotere groepen. Echt een aanrader.
marlieke D.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Gisteravond samen met mijn vriend heerlijk Grieks gegeten bij Apollo. Mooie locatie en mooi aangekleed van binnen. Eten en service waren top!
Justina J.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Met Kerst gegeten. Megaddruk waardoor we lang moesten wachten op drinken.
Eten vonden wij vlak. In de keuken stond een kok met twee handen onder de grote blauwe pleisters. Keuken is open, dus onze eetlust was daardoor verpest.
Nee voor ons niet meer!
Jolanda J.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Lekker gegeten. Zoals bij iedere Griek, veel vlees, lekker vlees. Vriendelijke bediening.
BOBERTSIDERIUS .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Vanwege een zakelijke opdracht weer eens in Den Haag. Hier weer lekkere giros gegeten met metaxasaus. Erg lekker! Evenals de griekse wijn die we erbij dronken, waarvan ik de naam helaas niet meer weet.
Ed B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Zoals gewoonlijk prima eten.
erica V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Eten was super alleen de wacht tijden veelste lang.
Mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Altijd lekker eten, vriendelijke bediening en gezelligheid!
John S.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Beetje oubollige inrichting,maar een goede keuken.Eten was goed heet qua temperatuur.Alleen jammer dat we zelf om de gebakken aardappels en salade
moesten vragen,die waren ze vergeten erbij te serveren.
Prettige en vriendelijke bediening.
Al met al heerlijk gegeten.
recensent2014 .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Het eten was redelijk. Ongeïnteresseerde en onaardige bediening. De hygiëne laat ook te wensen over! Vies tafeltje en bijzonder smerige toiletten. Overal ligt stof en hangen stofdraden. Jammer!
Anny V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
De wachttijd was erg lang. Na ruim een uur wachten kwam de serveerster langs om te zeggen dat het eten op de grill lag. Nog een klein kwartier erbij kregen we het eten opgediend wat overigens prima was.
Een rookvrij restaurant is het niet. Pal naast ons kwamen er aan een tafel vier personen die alle vier rookten.
We spraken de serveerster daarop aan en kregen een tafeltje verderop, een schuifdeur werd op ons verzoek dichtgeschoven zodat er een "buiten" ontstond. Een ruimte daarnaast bleef gewoon open rokers/niet rokers.
We komen hier als niet rokers waarschijnlijk niet meer terug.
Verweij E.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Geweldig restaurant, erg vriendelijk personeel, de 13e verjaardag van mijn dochter gevierd en ze kreeg een nagerecht met een fontein, in 1 woord geweldig en een aanrader !
Thomas V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Wij besloten om op de laatste, zeer zonnige dag, van april op de boulevard uit eten te gaan. Bij aankomst stond het gereserveerde tafeltje al perfect klaar. Kinderstoeltje werd bijgezet. De kelner nam 1 minuut later de bestelling om wat te drinken op. Onze kinderen werden ruimschoots van hun eigen splinternieuwe speelgoedpakket (kleurtjes,plaat, puzzle) voorzien. Het eten was zeer veel vlees, goed gebakken en veel variatie. Inbegrepen waren er veel zijschotels: aardappels, groente, salades. De twee kindermaaltijden waren 'kleine kopiën' van onze maaltijd. Indien je kindje alleen frikadellen lust, dan kan dat, maar kinderschotel 'Fanis' (de naam van de gastheer) leert ze ook volwassenen-eten te waarderen. Overbodig om te zeggen, maar het was natuurlijk niet alleen goed, maar ook Veel - wij zouden ook voldoende hebben gehad aan de kinderschotel. Al met al een aanrader: zeker wel even reserveren als het een mooie dag is, want dan zit heel Zuid-Holland hier in Kijkduin.