Grieks Restaurant Apollo

Deltaplein 628 2554 GJ Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Grieks Restaurant Apollo

Genieten in Kijkduin

Dineren aan de levendige boulevard van Kijkduin. En inderdaad, met uitzicht op zee. Dat klinkt veelbelovend. Apollo maakt die belofte meer dan waar. Hier geniet je van heerlijke vers bereide gerechten met een passend glas wijn. De vriendelijke bediening zorgt dat het je aan niets ontbreekt en streeft ernaar om jou een culinaire avond te bezorgen die je niet snel vergeet.

Meer informatie over restaurant Grieks Restaurant Apollo

Frans T.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
BOBERTSIDERIUS .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Vanwege een zakelijke opdracht weer eens in Den Haag. Hier weer lekkere giros gegeten met metaxasaus. Erg lekker! Evenals de griekse wijn die we erbij dronken, waarvan ik de naam helaas niet meer weet.
Ed B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Zoals gewoonlijk prima eten.
erica V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Eten was super alleen de wacht tijden veelste lang.
Mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Altijd lekker eten, vriendelijke bediening en gezelligheid!
John S.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Beetje oubollige inrichting,maar een goede keuken.Eten was goed heet qua temperatuur.Alleen jammer dat we zelf om de gebakken aardappels en salade
moesten vragen,die waren ze vergeten erbij te serveren.
Prettige en vriendelijke bediening.
Al met al heerlijk gegeten.
recensent2014 .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Het eten was redelijk. Ongeïnteresseerde en onaardige bediening. De hygiëne laat ook te wensen over! Vies tafeltje en bijzonder smerige toiletten. Overal ligt stof en hangen stofdraden. Jammer!
Anny V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
De wachttijd was erg lang. Na ruim een uur wachten kwam de serveerster langs om te zeggen dat het eten op de grill lag. Nog een klein kwartier erbij kregen we het eten opgediend wat overigens prima was.
Een rookvrij restaurant is het niet. Pal naast ons kwamen er aan een tafel vier personen die alle vier rookten.
We spraken de serveerster daarop aan en kregen een tafeltje verderop, een schuifdeur werd op ons verzoek dichtgeschoven zodat er een "buiten" ontstond. Een ruimte daarnaast bleef gewoon open rokers/niet rokers.
We komen hier als niet rokers waarschijnlijk niet meer terug.
Verweij E.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Geweldig restaurant, erg vriendelijk personeel, de 13e verjaardag van mijn dochter gevierd en ze kreeg een nagerecht met een fontein, in 1 woord geweldig en een aanrader !
Thomas V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Wij besloten om op de laatste, zeer zonnige dag, van april op de boulevard uit eten te gaan. Bij aankomst stond het gereserveerde tafeltje al perfect klaar. Kinderstoeltje werd bijgezet. De kelner nam 1 minuut later de bestelling om wat te drinken op. Onze kinderen werden ruimschoots van hun eigen splinternieuwe speelgoedpakket (kleurtjes,plaat, puzzle) voorzien. Het eten was zeer veel vlees, goed gebakken en veel variatie. Inbegrepen waren er veel zijschotels: aardappels, groente, salades. De twee kindermaaltijden waren 'kleine kopiën' van onze maaltijd. Indien je kindje alleen frikadellen lust, dan kan dat, maar kinderschotel 'Fanis' (de naam van de gastheer) leert ze ook volwassenen-eten te waarderen. Overbodig om te zeggen, maar het was natuurlijk niet alleen goed, maar ook Veel - wij zouden ook voldoende hebben gehad aan de kinderschotel. Al met al een aanrader: zeker wel even reserveren als het een mooie dag is, want dan zit heel Zuid-Holland hier in Kijkduin.
Hannie N.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
We hebben geweldige avond gehad. We hadden tafel bij raam gereserveerd en die stond klaar. Kregen Ouzo van het huis. Er was live muziek dus het was erg druk. Hadden 3 gangen menu voor €24.50.We hadden de gehaktballetjes,die waren erg lekker qua smaak en grootte. Hoofdgerecht Kretaschotel heerlijk mals gegrild vlees, rijst, rauwkost en frites en gebakken aardappels, mijn man had Stifado die heeft ook heerlijk gegeten,als dessert de dame blanche, we kregen koffie van het huis. Ik vind € 22.50 voor fles Samos wijn te duur, maar daarentegen was de fles water goedkoop €2.50.De live music was erg goed, duo Navtilos en de danseressen maakte een gezellige sfeer. Vriendelijk personeel, ondanks de drukte tijd gemaakt om foto van ons te maken.
Waarschijnlijk gaan we 24 juni terug.
Frank Herreveld .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Heerlijk op het volle terras gedineerd, wij hadden gereserveerd en onze tafel stond keurig klaar. Het was wel erg druk met het mooie weer, een stel dronken Polen zat aan de tafel achter ons en de bediening deed hun best hen een beetje rustig te houden, lastig, maar goed opgelost. Het eten was voortreffelijk, goed vlees, lekkere tzaziki en goede sla. De rode wijn kwam lichtgekoeld, voortreffelijk op een warm terras.
Mineke T.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Heerlijk gegeten met familie. Geitenkaasje en gevulde paprika waren om je vingers bij af te likken.
En dan de hoofdmaaltijden: Heerlijk en verzorgd.
Betty D.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Maar weer eens naar ''mijn'' Grieks restaurant geweest. Huiskamer gevoel, zulke aardige en lieve mensen, eten gewoon goed. In totaal 3 keer langs geweest voor koffie met appeltaart, 2x lunch en 2x diner. En het was weer een feestje.
Marian K.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
We hebben onbeperkt tapas hier gegeten, het was heerlijk.ieder uitgekozen gerecht werd gezellig opgediend en smaakte heerlijk. Voor herhaling vatbaar
RonnVanEtten .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Met zijn vieren genoten bij Appollo. Gebruik makend van het driegangenmenu, was de keuze voldoende en hebben we allemaal volledig tevreden de heerlijke gerechten gegeten.
Prima en vriendelijke bediening, ondanks dat het restaurant behoorlijk, zo niet helemaal vol liep!

Voor herhaling vatbaar.
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Lekker gegeten, dat zonder meer. En voor een ecceptabele prijs. Beetje sla erbij: jammer. Drankjes erg aan de prijzige kant. Een borrel kost 4 euro. Heb je zowat een hele fles voor. Wijn is ook aardig aan de prijs gem. 4 euro voor een glas wat 1/3 vol is. Jammer. Kans is dus klein dat wij daar nog eens gaan eten.
Wendy K.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Gezellig restaurant, heerlijk gegeten en erg attente aardige bediening. Leuke locatie en ideaal dat je nog gratis kunt parkeren op Kijkduin.
Enige kleine minpunt is dat wanneer de schuifdeur naar buiten open gaat en even open blijft staan omdat men 'm niet dicht doet je last hebt van de koude lucht langs je rug of benen.
Ed B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Smaakvol eten in een prima ambiance!
Nora V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Het was super! heerlijk gegeten, we gaan zeker terugkomen.