Grieks Nederlands Cafetaria Alpha

Meer informatie over restaurant Grieks Nederlands Cafetaria Alpha

Teamo .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
Echt top !

Vriendelijke bediening, lekker eten en dat allemaal voor een kleine prijs.
Ook voor de vegetariër is er echt genoeg keus, ik neem een lekkere schotel als ik daar ga eten.
En anders is de Pita kaas of Pita vegetarisch zeker een aanrader.

Zo'n leuke tent verdient wel een groter pand vind ik, zou echt leuk zijn als er nog meer mensen tegelijk van dit heerlijke eten en de gezellige sfeer kunnen genieten, maar dat is mijn mening :)
Patat .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2013
Heerlijke patat en de geweldige Griekse pita's moet je echt een keer proberen. Ontzettennd leuke sfeer en de eigenaren maken van de wachttijd een heel gezellig iets. Je verveelt je nooit als je daar even moet wachten.
Joris H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2012
Super pita's gyros. Zoals je ze in griekenland ook krijgt. Ingesmeerd met eigengemaakte tzatziki, gyrosvlees en heerlijke patat erbij. Flink gevuld dus genoeg voor een maaltijd. Daarnaast friet die ook geweldig was. Heerlijk knapperig zoals je hem zelden bij een snackbar krijgt. En we kregen tijdens het wachten (niet lang overigens) een ouzo aangeboden om de trek op te wekken.