Grevelingen

Parallelweg 1 4311 NE Bruinisse Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Grevelingen

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
6,9
6,5
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
op een zonnige middag een prima lunch gegeten. Het is wel zelfbediening, althans, je moet het zelf bestellen. je drankjes kun je meteen meenemen. Had ook wat brood met smeersels die ook meteen meegenomen konden worden. Je eten wordt gebracht. Kwaliteit is goed en portie is voldoende. Restaurant zit op mooie plek en ik zeker aangemaan wanneer het mooi weer is.
Uitzicht op het meer is mooi, zeker als het mooi weer is, is er veel beweging op het strand.
FunFactory .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
De locatie van het restaurant is leuk; mooi uitzicht over het water en eb en vloed is hier erg goed te zien.
Voor een restaurant aan het water vind ik de viskaart erg klein. Bij navraag bij de bediening blijkt de vis uit de vriezer te komen en is dus niet vers; gemiste kans.
De kwaliteit van de bediening was een teleurstelling want het was erg druk waardoor het gevoel van "haast" er was.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
Voor een diner hier binnen gestapt. Deze keer kozen we de buffetzijde (je kan ook a la carte). Omdat het niet druk was lag er niks klaar en werd het vers bereid en gebracht. We kozen beide voor een schnitzel Grevelingen. Heerljk garnituur! Je mocht daarbij een salade pakken (bakje). Daarbij de keuze uit frites of gebakken aardappelen. Op het bord zelf ook wat warme groenten. Daarbij een iets te overheersende saus. Het uitzicht op de grevelingen was (bij het raam!) top!
Prima locatie, goede prijzen!
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Drie maal kipsate gegeten, wat slecht !! Kip was gewoon zwart, een uur daarna nog steeds die branderige smaak. Als je vervolgens commentaar levert, wordt doodleuk gezegd "we hebben een andere bereidingswijze" ..... klopt hoor dat hebben we geproefd.
Kortom mensen blijf er weg, een veel te hoge prijs en dan ook nog zwartgeblakert
Bahhhhh we komen er nooit meer
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Na een lange reis gegeten in het zelfbedieningsgedeelte van Restaurant Grevelingen, Bruinisse. Geen hoogstandjes maar wel heerlijke maaltijden. Uitstekende sliptongen, en voor de vegetarier een heerlijke wrap. Ruime keuze op de kaart en zoals het een restaurant en route betaamt, snel geserveerd. Ook de bediening was zeer vriendelijk. Het decor is een beetje standaard voor een wegrestaurant. Zeker aan te bevelen!
Marjanc .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
De 50jarige bruiloft van mijn ouders in restaurant Grevelingen gevierd ( mosselzaal) met buffet voor 74 gasten
Alles was keurig verzorgd met goede en vriendelijke bediening ! Koud/Warm Buffet was prima verzorgd en alle gerechten goed van smaak
Bea010 .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Het restaurant bestaat uit meerdere delen, zelfbediening, a la carte restaurant en terras. Wij wilden graag eten in het a la carte restaurant,maar bij de ingang van het restaurant staat een kaart welke niet echt duidelijk is. BIjv.: de wiener schnitzel staat niet vermeld. Gekookte mosselen staan ook niet op de kaart bij de ingang. Dus maar navraag bij de zelfbediening gedaan. We krijgen een antwoord ... T komt uit dezelfde keuken. Al staat t niet op de kaart , we hebben het wel. Verder geen toelichting. We aten dan maar wiener schnitzel en mosselen via het buffet, want daar waren we al aan de beurt. We ervaarden absoluut geen gastvrije ontvangst. Korte antwoorden en geen woord teveel. De dame die het eten aan tafel bracht was wel vriendelijk, Kwaliteit van het eten was zeer middelmatig, waterige saus bij de schnitzel. Frites, te donker en 2 soorten baksel door elkaar. Kleine mosseltjes. De spa rood kwam uit een grote fles, was bijna zonder prik....t laatste uit de fles volgens mij. Wel erg mooi uitzicht vanaf terras en vanuit het restaurant. Totaalcinclusie : niet voor herhaling vatbaar.
Jm S.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
In zelfbedieningsrestaurant een hapje gegeten. Het eten wordt netjes bij je aan tafel gebracht.
jammer genoeg geen viskruiden op de kibbeling - zou het een stuk smakelijker hebben gemaakt.
Kibbeling was wel perfect gebakken. Bakje saus erg lekker maar ook erg klein.
Uitsmijter is een aanrader! Op heerlijk donder bruinbrood - bijna perfect gebakken.
Voor mayo of ketchup moet je betalen - van die kleine zakjes! Dit had nu in de bakjes bij de frietjes erbij gebracht moeten worden.
Het zicht op de kite-surfers maakte het nodige weer goed.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Leuk restaurant op een mooie plek! Wij zijn bij het zelfbedieningsrestaurant geweest, al was het verschil met het a la carte restaurant waarschijnlijk niet zo groot, want het eten werd alsnog aan de tafel gebracht. Smakelijke visgerechten gegeten: de visschotel met drie vissen was smakelijk, de sliptong (overigens verkeerd gespeld op het menu) smaakte ook goed. Hoewel het een mooie locatie is en het eten smakelijk is de prijs toch wel behoorlijk hoog... Maar al met al wel smakelijk eten op een leuke plek.
Dirk L.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2014
Het Grevelingenrestaurant is best aan te bevelen , de binnenkomst is geweldig en het eten is er ook goed , en dan vooral in het alla carte gedeelte , het is er niet duur , vooral het varkenshaasje met champignon roomsaus was super , mijn vrouw had vis wat ook heerlijk was vertelde zij , de bediening is super vriendelijk , plus heb je een mooi uitzicht over het mooie water , dus twijfel niet ga het eens doen , een echte aanrader.
Corinthios .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2013
In een overvol restaurant op een zaterdagavond was er eigenlijk geen plek meer voor ons vieren. Maar door de drukte heen, zag de bediende toch nog een mogelijkheid om binnen 5 minuten ons een tafel toe te wijzen. We werden tijdelijk aan de bar gezet, en er werd een drankje aangeboden.

Vervolgens werden we keurig naar tafel begeleid en alles was verder eigenlijk positief. Natuurlijk, het kan soms even duren, voordat je het eten krijgt, maar een zaterdagavond... Drukste dag van de week... De bediening adviseerde echt om voor een volgende keer te reserveren. Al 10 zaterdagen achter elkaar, helemaal vol. Zegt toch genoeg?

En het stokbrood? Heerlijk. Waldkornbrood etc.
En... alle kruidenboter opgemaakt...
Marielle .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2013
Zondagavond in het a la carte restaurant heerlijk gegeten, zoals altijd! Heerlijke gerechten van goede kwaliteit! Het restaurant was goed bezet! Personeel is altijd vriendelijk en beleefd, weet waar ze mee bezig zijn.
Wilmasligman .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2013
Lijkt een 'leuke' ambiance, maar daar zittend is het allemaal wat goedkoop opgeleukt. Kaart ziet er veelbelovend uit maar prijs/kwaliteit/kwantiteit staat niet in verhouding tot elkaar. Bij het beantwoorden van de vraag: Was alles naar wens? kwam er uiteraard wat kritiek, helaas weet men hier geen raad mee. Bij de vermelding dat het stuk(je) vlees niet in verhouding staat tot de prijs werd door de serveerster gevraagd of ik wist waar ik het goedkoper kon krijgen?! (echt een vraag om nooit meer terug te komen...) Bij het brood werd te veel (kruiden)boter geserveerd, het hoofdgerecht van 25 euro was karig. Uitzicht is overigens erg mooi, men kijkt uit over het water.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2013
Al een aantal keren hier wezen eten in het à la carte gedeelte en ook nu was het goed. Personeel van veel restaurants kunnen hier een voorbeeld aan nemen. Ober die duidelijk zichtbaar is en regelmatig (maar zeker niet te vaak) vraagt of alles in orde is. En man die vriendelijk is, maar ook een grapje durft te maken en informatie onthoudt.

Eten was net als de voorgaande keren weer goed. Decor is super, alles netjes verzorgd en mooi uitzicht.
Mn22 .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2013
Onlangs in het zelfbedieningsgedeelte gegeten met twee canadese gasten. Een erg vreemde manier van bestellen, maar dat is niet zozeer een probleem. Wel de bijzonder onvriendelijke bediening. Deze mensen hebben overduidlijk geen plezier in hun werk. Daarnaast was er geen in het engels opgestelde kaart beschikbaar.

Het eten was redelijk. De groenten echter verzopen in een sausje, waardoor je niet meer proeft wat je eet.

Mooie locatie met potentie, maar op deze wijze geen aanrader.
Eline V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2013
Onlangs met 5 personen vrij onverwachts hier à la carte gegeten. Het eten was uitstekend! Verschillende vlees en vis gerechten gekozen welke allen zeer goed smaakten. De bijgeserveerde groenten waren in verhouding iets minder. De droge witte huiswijn past goed bij de visgerechten van de kaart. We kregen zelfs persoonlijke uitleg over het pellen van de grote garnalen door zeer vriendelijke en correcte bediening. De desserts zijn niet te versmaden, zo smaakvol! Beide gangen waren ook goed geportioneerd. De keuken sluit al om 20:00 uur, maar het bestellen van desserts kan daarna nog wel. Mooi en sfeervol restaurant met een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding!
WalterE .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2013
Vele malen hier gegeten, en altijd gezellig om hier weer te komen. Niet te massaal en altijd gezellig ingericht. Het eten is altijd smakelijk, voldoende grote porties en betaalbaar. Dus waar voor je geld.
Emilyholtkamp .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2013
Met groep dames in à la carte. Vegetarische geitenkaas gegratineerd uit oven met hong op bedje van veldsla als hoofdgerecht, heerlijke patatjes in overvloed, nagerecht koffie met bonbons.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2012
En weer eens hier gegeten in het à la carte restaurant en wederom goed. Nette, vriendelijke bediening en lekker snel. Eten was ook weer lekker, dus wederom voor herhaling vatbaar!
Jamman .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2012
Gebakken paling voor 21.50 euro (aanbieding) gegeten. Twee redelijke stukken en de andere stukken, zo dun, dat je van een graat af wat zat te eten. Aardappels kunnen zij ook niet bakken. De groente (blik?) stelde ook niet veel voor. Echt niet geweldig. Later ook gezegd. Zou doorgegeven worden.