Grenzeloos

Zondag vanaf 12:00

• Huisdieren welkom , Terras
Ronald M.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Met een groep eten. Diverse vis gerechten. Eten was goed aangekleed en zeen smakelijk. Biefstuk zeer mals met een smakelijke baignoire saus.
Een minpunt. Friteuse. Inktvis ringen en friet. Heeft totaal niet de kwaliteit met de rest van het eten. (Temperatuur frieteuze? Oud friet vet? Zo zonde)
Bediening goed.
De ruimte doet het eten geen goed.
LauraSt .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Decor is mooi met uitzicht op groot raam, eten erg duur. Bediening schatte ons blijkbaar minder kredietwaardig in en gedroeg zich daarnaar. Ik zocht een garderobe voor mijn jas, niet gevonden, en jas maar aan de stoel gehangen. Bij andere gasten werd de jas netjes aangenomen? Werd ook niet gevraagd of we nog een dessert wensten of een extra glaasje wijn. 6 euro voor een sausje bij je vlees van 32 euro vind ik ongepast. Vraag dan 35 euro en serveer er een saus bij.
Margreet0 .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Heerlijk stuk gerijpt vlees gegeten, en een topwijn erbij! Helemaal geweldig.
Huiselijke sfeer en prima service en bediening! We komen zeker terug, een aanrader!
Natascha O.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
We hebben heerlijk gegeten in dit leuke en gezellige restaurant . Voor een heerlijk gerijpt stuk vlees moet je hier zijn ! Bediening was erg vriendelijk !
Fvdmeer .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Wij hebben hier geluncht. Het restaurant is leuk ingericht en er is een open keuken. Het eten is lekker, maar te duur voor wat je krijgt. Op de menukaart staan ook geen prijzen van drankjes vermeld. De ober was erg arrogant. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.
Johan L.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2014
Grenzeloos zit in een oude loods en dient zich aan de weg aan als grill-rôtisserie. Buiten geen menu, binnen begrijp je waarom: exorbitante prijzen naar verhouding tot het gebodene. Kraanwater, daar doen we niet aan, de gegrillde biefstuk is van goed vlees maar gegrild erg droog opgediend en moet maar liefst € 33 kosten. De bijgerechten zijn voornamelijk er zuur. Een glas wijn moet € 9 kosten. Dat vinden wij niet normaal.
Een trendy tent, maar vooral voor en door de snelle verdieners.
Esther N.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2014
Met groot gezelschap wezen eten in deze trendy tent. Erg lekkere vis gehad (alles van de BBQ) en ook prima voorgerechtjes (verzameling van) o.a. serano ham, rillet van kalf, scampi's. Erg leuke entourage en ook heerlijk ijs (van o.a. duindoorn). Wel wat pittig aan de prijs, maar de kwaliteit is hoog.
Stephan F.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2013
Goede ontvangst, mooie entourage, geweldig eten in een aangename sfeer. Het beste op houtskool gegrild vlees maar ook mooie paling en andere vis. Prima 'nieuwe wereld' wijnkaart. De prijzen zijn stevig maar alle waar is naar zijn geld. Een absolute aanrader.
MilanP .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2013
Het jaar uitstekend begonnen bij Grenzeloos! Van amuse tot ijs prima eten. Mooie soorten vis en vlees supervers en klaargemaakt met de nodige uitleg. Net als in 1880 heeft de kok ons weer een mooie avond bezorgd. Prima wijnkaart met veel moois; aan de prijs, maar dan heb je wel iets bijzonders. Een echte aanrader!
Allard B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2012
Nieuw restaurant [jaar open] van eigenaar die we kennen. Knusse zaak waar het vuur van de grill centraal staat. Eigenzinnige inrichting met grof meubilair met schapenvachten. Vlees en vis wordt in het zicht klaargemaakt. Kwaliteit is zoals we gewend zijn: uitmuntend. Goed aan de prijs, maar dan krijg je ook een persoonlijke verzorging en meer dan uitstekend eten en een goede wijn.