Grenzeloos en Zo

Boylerstraat 12 8386XE Doldersum Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Grenzeloos en Zo

Hewiga .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Afgelopen vrijdag Grenzeloos en Zo bezocht voor een arrangement. Tweemaal in het restaurant gegeten en uit alles bleek, dat er zorg was besteed aan alles wat werd geserveerd. Heerlijk gegeten en een aanrader. Daarnaast ook heel klantvriendelijk. Heel bijzonder het promoten van de modelbouwer Klaas Bovenkamp uit Boijl. Hellen en Eduard dank voor de fijne dagen. Heerlijk fietsen helemaal geweldig. En voortreffelijke bedden. Het oorlogsmonument in Wateren vonden wij heel bijzonder. Tiny en Henk Gaertman
Feike V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Zaterdag een Panini gegeten in deze uitspanning. Gekozen voor een peperdure Panini met pesto, tomaat en mozerella. Ik kreeg een Panini zonder tomaat maar met paprika hetgeen ik niet lust. Het broodje teruggestuurd maar dat hielp niet echt. De paprika was er wel afgehaald maar de smaak blijft natuurlijk aanwezig. Ik had, gezien de hitte, geen zin in een rel maar het blijft schandalig. € 8,50 vragen voor een warm broodje met goedkoop smakende pesto is op ,zich al schandalig maar je klanten voorliegen gaat echt wel ver. Eens maar nooit weer. Grenzeloos geknoei daar.
PostmusP .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2013
In een verder leeg restaurant met twee personen gegeten (35 ste trouwdag). Overigens zat een zijzaal vol met hotelgasten van het hotel dat de eigenaren net hebben overgenomen.
Voorgerechten: Grote Gamba's (betekent hier garnalen) en een groentetaartje vers gemaakt. Het hartige taartje is prima, alleen de bijbehorende saus is te zout. Het antwoord op de vraag om een glas wijn, maar dan een andere soort dan de eerste wordt beantwoord door de vriendelijke bediening met: "helaas we hebben maar 1 soort rode wijn" .
Hoofdgerecht 1x Meerval, aan de droge kant en 1x Lendebiefstuk iets te doorbakken. Patatjes zonder mayonaise, als groente o.a. lof aangemaakt met zoete saus - lekker.
Al met al niet héél bijzonder.
Carin V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2012
Uitstekende lunch genoten. Het restaurant heet trouwens sinds april "Grenzeloos en zo". Het terras zat bomvol. Bediening is klantgericht op vriendelijke en welkome wijze. De dressing wordt los van de maaltijdsalade geserveerd wat we helemaal top vinden! Broodje hamburger is van heerlijk mals vlees uit de omgeving, en dat maakt het verschil. Echt een prima adres mede dankzij de zeer welwillende eigenaar.