Over restaurant Greenwoods (Keizersgracht)

Jaloersmakende locatie

Je bevindt je in hartje Amsterdam en je hebt geen flauw idee waar je terecht kunt voor een lekker ontbijt, een stevige lunch of een gezellige high-tea. Vind je het gek? Er is zoveel aanbod! Geloof ons maar, bij Greenwoods aan de Keizersgracht zit je gebakken! In de zomer neem je plaats op het heerlijke terras aan het water, maar tijdens de wintermaanden is het binnen minstens zo goed toeven!

Meer informatie over restaurant Greenwoods (Keizersgracht)

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

- Ontbijt 09:00 - 17:00
- High Tea 04:00 - 18:00

• Mastercard , Visa card
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Amarja K.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Heerlijke high tea. 1 is Genoegvoor 2 personen. Gezellig. Leuk dar glaasje prosecobvoot mn verjaardag.
Mariska Mimi S.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2016
In januari hier heerlijk zitten brunchen, glutenvrij was zeer goed geregeld. Wel erg groot formaat chai tea, kreeg hem net op. Gelukkig was deze ook verukkelijk.
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Leuke High thee, veel hapjes. Vriendelijke bediening. Locatie midden in de stad. Vooral de citroentaart een aanrader. Hier kom ik nog eens terug.
Mierelle D.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Heerlijk gegeten club sandwich met sodabrood is een aanrader. Gezellige sfeer en leuke bediening. Beperkt aantal zitplaatsen reserveren aanbevolen
Stephen T.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Uitstekend. Heerlijk eten. Lekker lunch. Vriendelijk personeel en veel eten voor een goed prijs. Centraal locatie en gezellig
Martin En Sandy B.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2015
Wij hebben buiten geluncht, aan de gracht en in het zonnetje. Een perfecte plek, een potje groene thee voor twee en een heerlijke, uitgebreide quinoasalade (€ 11,95) en on the side een portie goudgele frieten, leuk gepresenteerd in een klassieke puntzak in een staande display.
De bediening was erg vriendelijk en de sfeer op het terras gemoedelijk. We komen weer terug!
Cynthia Dewi I.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Greenwoods is een breakfast favorite bij ons ;) en hoewel elke week een ander menu met breakfast en lunch specials hebben, nemen we hier gek genoeg bijna altijd hetzelfde, omdat we er geen genoeg van kunnen krijgen #Classic #ProperEnglishBreakfast!

Het is klein en knus en er staan (letterlijk) altijd rijen tot buiten de deur, maar dat verbaast me niets :) dDe cream tea (scone met aardbeienjam en échte clotted cream & een pot thee naar keuze), veggie breakfast met het huisgebakken sodabrood (!), quiches en banoffee pie zijn onversmadelijk en behoren tot onze favorieten! Maar ook voor een echt Engels ontbijt of eggs Benedict kan je hier natuurlijk terecht ;)

Worth checking out!
Drakenfee .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2014
We hebben bij Greenwoods op de Keizergracht ontbeten.
De ruimte is klein, waardoor het snel vol zit. We zaten aan één van de 5 (of 6) kleine tafeltjes aan de linkermuur. Misschien ligt het aan de ochtend, maar ik vond het niet prettig dat de tafeltjes zo dicht tegen elkaar aan stonden dat je er nauwelijks tussendoor kon en met je neus op het bord van de buren zat. Één tafel minder aan die kant zou fijner zijn (maar dus ook minder omzet?!).
Omdat ik om me heen heel wat borden met een dikke laag "mayonaise" zag, heb ik veilig gekozen voor yoghurt met vruchten en muesli (helemaal prima). Mijn partner koos voor iets anders waaruit bleek dat het geen mayo was, maar Hollandaise saus. Voor een ontbijt was die hoeveelheid echt te veel, zonde voor wat daaronder zat.
Danny B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2013
Snel een broodje Home made gehaktbal op soda brood gegeten. Smaakte prima alhoewel het allemaal wel wat hoger op smaak zou mogen.
Joyce C.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2013
We hebben hier geluncht. Het was helemaal vol en de muziek stond (te) hard. Het eten was lekker en met een originele Engelse touch. Even wennen dat het personeel geen Nederlands spreekt. Ik had een Smoked Salmon open faced Sandwich op sodabrood - dat is zonder gist. Mijn partner had Eggs Benedict als experiment. We hebben beiden ervan gesmuld.
Mieke W.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2013
Ik heb hier ontbeten met een vriendin uit Engeland. De Eggs Benedict waren zeer teleurstellend. De eieren waren te lang gepocheerd waardoor het eigeel te hard was. De Hollandaise was koud en leek meer op mayonaise uit een potje. Mijn vriendin had het 'zalm ontbijt' besteld, dat was prima. Er zat alleen rauwe rode ui door de salade... Niet echt een ingrediët voor op de nuchtere maag. De bediening en het huisgemaakte 'soda bread' was het beste aan de hele ervaring.