Greens

Laan van Westerwolde 6 9541 ZA Vlagtwedde Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Greens

Wilma R.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Buiten op het terras genoten van een voortreffelijk buffet. Heerlijke salades, hapjes, vlees en toetjes. Het vlees werd prima gebakken en werd aan de tafel bediend.
Personeel was vriendelijk. Het is zeer gemoedelijk.
Het was een zeer geslaagd etentje.
Sarah V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Wij hebben hier vaker gegeten. Gezellig met z'n tweetjes of soms met vrienden (incl klein kindje). Service is prima, en het eten erg lekker. Zeker voor de prijs. Toilet schoon, kinderstoel aanwezig, vriendelijk personeel, geen lange wachttijden. Aanrader.
Svanderwal .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Een aantal keren gegeten prijs technische goed! Personeel doet goed zn best en eten lekker! Allemaal top! Kindvriendelijk en voldoende aandacht....Ik zou zeggen aanrader!
Marja S.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Zien hier op zondagavond gewenst ondanks vroege tijdstip was om 18.45 uur alle rundvlees zoals spies en biefstuk niet meer aanwezig dus onze drankjes afgetekend en naar een ander restaurant gegaan
Erik_buurmans .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
We hebben hier twee keer gegeten. De eerste keer was er een grilbuffet, de tweede keer een spareribs buffet.Dit hadden we beter andersom kunnen doen aangezien het grilbuffet veel beter was. Het spareribs buffet viel hierdoor een beetje tegen (weinig bijgerechten en geen dessert). Je betaalt een paar euro meer voor het grilbuffet, maar dat is het zeker waard. ook dan zijn trouwens spareribs beschikbaar.
Het bedienend personeel is jong en schijnbaar onervaren. De houding zou wat professioneler kunnen (zoals niet praten en wijzen naar de gasten). Een ervaren kracht erbij die de leiding heeft zou hierin al een groot verschil kunnen maken.
Freek K.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
Erg slecht gegeten en zonde van het geld!
Eens maar Nooit weer!
In de eerste instantie wilde ik geen review schrijven.
Bij aanvang van het lopend buffet waren de kippenvleugeltjes koud en de spare ribs smakeloos en ook koud!
Salade smakeloos.
Sausjes stonden niet klaar, alleen de mayo en de ketchup, en het stokbrood was waarschijnlijk van een dag eerder zo taai!
Soep leek niet zelf gemaakt en ook geen tweede keuze.
Een jong meisje bediende en was niet erg vriendelijk ook niet tegen de gasten naast ons maar de wat Oudere serveerster krijgt van mij een 10+!
Iivvoo .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2015
Greens zit naast het vakantiepark waar we verbleven en hadden een all-you-can-eat spareribs en kippenvleugelsmenu. We gingen er dus ook niet heen met het gevoel bij een sjieke golfclub te gaan eten maar simpel, veel en goedkoop te eten. En op dat punt voldeed het helemaal aan de verwachting: voldoende keuze, adequate bediening en smakelijk genoeg. Het vlees was misschien iets te zout, mogelijk om de verzadiging te versnellen of de drankconsumptie te verhogen. Ook fijn dat er ruim vochtige schoonmaakdoekjes aan tafel waren.

Al met al, voor weinig geld vlot en voldoende gegeten.
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2015
De bezoekers van de golfclub brengen kennelijk niet genoeg in het laatje, want niet-spelers mogen ook gewoon aanschuiven bij het grillbuffet (€17,50). Ik vond het echter bepaald geen hole-in-one. Je kunt je bestelling (garnalen, biefstuk, spare ribs, speklap, etc) achterlaten bij de ongeïnteresseerde kok die vervolgens het een en ander op de bakplaat gooit. Van het buffet wat er verder bij zit werd ik ook niet echt vrolijk, zeker de desserts niet. En de soepen? Flauwe tomatensoep (zonder balletjes) en boerenkoolsoep. Jazeker, boerenkoolsoep! In april!

Drankjes opnemen duurt een eeuwigheid, ze geserveerd krijgen zo mogelijk nog langer. Je betaalt niet veel, maar ik kom toch echt niet nog eens.
Aart G.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2013
Het Grill buffet biedt waar voor zijn geld (EUR 15 pp). Kok bereidt alles vakkundig waar je bijstaat. Ruime keuze uit vlees & vis. Voldoende keuze aan voorgerecht en toetjes, zonder dat het overdreven is. Groenten matig.
De ruimte is best sfeervol. Zoals te verwachten bij een buffetrestaurant is het wel onrustig: er wordt er veel gelopen, er zijn gezinnen met jonge kinderen en rumoerige groepen.
Luna70 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2012
Wij hebben hier met twee kleine kinderen gegeten. Restaurant ziet er netjes uit en buiten is een speeltuin, wat bij redelijk weer leuk is voor kinderen. De bediening was onvriendelijk, bestek en drankjes werden gebracht en zonder een "alstublieft" zo voor ons neergelegd. Wel een mooie kaart, mooie vormgeving en gevarieerde gerechten. Mijn man bestelde spareribs, welke prima waren. Zelf had ik een cheeseburger met rundvleesburger en frites besteld, de kinderen wilden graag poffertjes, hun lievelingsgerecht. De frites waren slap en de cheeseburger was lauw toen deze werd geserveerd. Het broodje was van boven veel te hard en de onderste helft zompig. Het plakje kaas was van het type "plastic" en heb ik van mijn cheeseburger afgeschraapt.. De kinderen hebben na een hap van hun poffertjes geproefd te hebben, niets meer gegeten. Terwijl ze zich zo op poffertjes verheugd hadden en grote eters zijn. De poffertjes zagen er ook wat apart uit; erg bruin (ook aan de binnenkant?) en dik en na ze geproefd te hebben bleken ze inderdaad niet lekker te zijn. We moesten na afloop ruim € 55,00 betalen, wat we erg prijzig vonden voor spareribs, een cheeseburger, twee kindermenu's poffertjes, een kop koffie en drie glazen appelsap.