Over het restaurant Greenfield's

Welkom bij Restaurant Greenfields in Baarn. Kilometertje van de A1 verderop paleis Soestdijk en overkant kasteel Groeneveld. Ludieke kaart met pasta's, salads, hamburgers, fine Eastern, mooie vlezen, verrassende combinaties met ook soms wat classic dishes. Warme kleuren, prettige sfeer, casual dining, zalen, catering, meeting point.

Meer informatie over restaurant Greenfield's

Maandag t/m Vrijdag 11:00 - 21:30
Zaterdag 16:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Greenfield's

• Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Heerlijk gegeten, leuke ambiance, aardige en vriendelijke serveersters met kennis van zaken! We hebben een heerlijke avond gehad! Gaan snel een reden bedenken om weer langs te komen!
Horeca op zn best! Zegt het voort!
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Smaakvol ingericht . Het was druk maar je had geen last van de andere gasten het eten was heerlijk. En daar gaat het toch om!
M.L V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
prettige sfeer en zeer smakelijk gegeten
Linda I.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Eten bij Greenfields is altijd goede combi van lekker eten en prettige bediening. Soms duurt het iets langer voor je kunt bestellen, maar service is prima en persoonlijk. We komen hier altijd graag terug.
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Voor de derde keer dit jaar heerlijk gegeten in een fijne ambiance
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Fijn restaurant met goed eten, prettige sfeer, vlotte bediening. Voorgerecht van sashimi zeer goed, hoofdgerecht van roodbaars kon wat meer smaak gebruiken, bijgevoegde salade kan echt beter met wat smaakaccenten
J D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Heel mooi en lekker eten ! Komen zeker nog een x terug
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Wij vonden het ontvangst/bediening zeer gast vrij.
Het eten is goed.
Saskia T.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Heel aardige bediening en heerlijk gegeten.
Ans B.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Goede sfeer, gezellig en prettige bediening
Niels J.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
aangename avond gehad! gerechten waren lekker. Bediening kon iets proactiever m.b.t. vragen of we nog iets te drinken wilden. De bavette zou medium rare gebakken worden, was eerder well done. verder wel erg lekker gegeten! (heerlijke patat) de tonijn is ook een aanrader!
Enrico R.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Lekker eten, voor de prijs krijg je best grote porties, die zeer goed smaken. Leuke, grote locatie. Wat ons betreft nog een onontdekte topper!
C.E. V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
de kwaliteit van de biefstuk liet te wensen over en was wel goed maar niet uitstekend voor de prijs.
de sate waren te kleine stukjes , waarvan een aantal verbrand, jammer
Esmé C.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Wat heeft Greenfields toch een heerlijk terras! Ondanks dat het vlak aan een drukke weg ligt (waar 80km p/u gereden mag worden!), zit je hier fantastisch! Personeel is vrolijk en attent, het eten geweldig. Wij komen zeker terug!
Lies V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Al eerder bij Greenfields gegeten en altijd goed bevallen. Vanavond echter zeer teleurstellend. De 1e indruk, site plates met vieze vingers erop en de doorgelopen menukaart was al de eerste voorbode van een niet prettig verlopen vaderdagdiner. Lang wachten vooral en een teleurstellend vegetarisch gerecht. De Camembert uit de oven met 4 stukjes brood voor €14,50 is een schril contrast met de zeer royaal bemeten hamburger voor €17,50. Het sneue soufflebakje met kaas met een paar sprietjes kruiden is een aanfluiting en het geld zeker niet waard. Daarnaast was de bediening erg zeer druk in gesprek met andere gasten en verloren hierbij andere gasten uit het oog. Een + 10 minuten durende gesprek voeren aan tafel met gasten terwijl andere tafels niet uitgehaald worden! Zeer onprofessioneel. Geen aftgeruimde tafel geen dessert en geen koffie. Zelf vragen om de rekening......... Mogelijk speelt de afwezigheid van Willem een rol. Geen aanrader.
Marjo D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Heerlijk gegeten als voorafje
op Elisabeth in concert.
Prettige bediening en goede kwaliteit eten.
Nuttige tip over vervoer naar het concert gekregen.
Auto om de hoek op het industrieterrein parkeren.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
zaterdagavond je verheugt je op een gezellige avond. Ontvangst kortaf; 3 keer moeten vragen wat er buiten de kaart om was, werd steeds vergeten, met oh ja sorry vergeten kom zo bij u , wat ook niet gebeurde. Uiteindelijk via ober die de drankjes bracht te horen gekregen wat er buiten de kaart was die avond. Rose was niet te drinken smaakte nergens naar. Gerecht duurde lang. Frietjes bleven uit, na tweemaal vragen geen friet, helemaal niet gehad. Vraag om bakje om handen te reinigen kwam ook niet, ook geen kant en klare reinigingsdoekjes (wel zo handig als je grote gamba's besteld). Vraag om extra parmezaanse kaas voor bij de risotto moet nog komen. Al met al een verpeste avond, hele slechte onpersoonlijke niet capabele bediening en het eten ver onder de maat. We gaan er nooit meer heen. Wees gewaarschuwd.
F L.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Ook deze maal het verassingsmenu met bijpassende wijnen. Het was wederom een feestje. Prettige bediening en alle tijd om heerlijk van het eten te genieten en even weg te zijn uit de dagelijkse drukte. Dank jullie wel.
Ali B.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Met 3 personen gingen wij hier eten .
Twee personen bestelden een tournedos , en de derde vanwege een eerder genoten maaltijd alleen een portie friet .
De (overigens perfect klaargemaakte) tournedos werd op een groot bord geserveerd met welgeteld 2 bonen en een paar andere kleine stukjes groente , niet meer dan een half kinderhandje vol .
Bij deze 3 maaltijden samen werd 1 bakje met friet geserveerd , voor 3 personen , waarvan de derde een portie friet als "hoofdmaaltijd" besteld had .

Er was totaal geen ander bijgerecht bij , geen kommetje met sla , of groente , helemaal niets .
Toen ik dit aankaartte bij de serveerster beaamde zij dat dit inderdaad wat karig was , en kregen we er welgeteld 1 schaaltje friet bij . Dan nog hadden wij met 3 personen 2 schaaltjes friet .
Wij gingen dan ook nog met honger huiswaarts .
Heel jammer , want de entourage , en de aanwezigheid van een joop Braakhekke look-a-like doen vermoeden dat je hier wel goed zit .
Wij vonden helaas van niet .

Sorry hoor , maar 23,50 voor een tournedos met een handvol friet de man zonder enig bijgerecht is gewoon te duur .
Henk E.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Voor ons is Greenfields een restaurant waar we regelmatig terugkomen. Het heeft een leuke kaart, wisselt regelmatig van gerechten, is actueel als het moet en de gerechten zijn met zorg bereid. Geen sterren restaurant maar gewoon bovengemiddeld goed, betaalbaar en gezellig. Sfeer is goed en terugkomen is eigenlijk vanzelfsprekend.