Over het restaurant Greenfield's

Welkom bij Restaurant Greenfields in Baarn. Kilometertje van de A1 verderop paleis Soestdijk en overkant kasteel Groeneveld. Ludieke kaart met pasta's, salads, hamburgers, fine Eastern, mooie vlezen, verrassende combinaties met ook soms wat classic dishes. Warme kleuren, prettige sfeer, casual dining, zalen, catering, meeting point.

Meer informatie over restaurant Greenfield's

Maandag t/m Vrijdag 11:00 - 21:30
Zaterdag 16:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Greenfield's

M.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Gezellig en persoonlijk ontvangst. De 2 jonge bedienden mogen nog wel wat bijleren. Het bestelde niet vergeten te serveren.
Verzorgt en compleet.
K.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Uitstekende kerstbrunch op eerste kerstdag 2018. Heerlijk gegeten in een goed tempo. Alles was prima geregeld.
Coplimenten.
Ad H.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Een heel erg fijn, gezellig ,sfeervol en gemoedelijk restaurant waar je echt heerlijk, kwalitatief goed kunt eten en waar personeel er zichtbaar zin in heeft om hun gasten een leuke avond te bezorgen.
Kortom: een aanrader en zeker weer voor herhaling vatbaar!
Hugo V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2018
Prima gegeten en zeer nette bediening. Coquilles waren lekker maar kwamen zo ondergedompeld in crème wat minder tot hun recht. De confit de canard was echt uitstekend! Het was. Zeker voor een Maandagavond, gezellig druk. We hebben een goede avond gehad hier.
Petrus P.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2018
Wat een teleurstelling .
Na langdurig wachten bleek het voorgerecht vergeten.
De escargots waren onsmakelijk, een een slak zelfs leeg.
Van het hoofdgerecht, jachtstoof, heb ik de helft laten staan.
We komen hier nooit meer.
Ron W.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Werkelijk fantastisch eten, gezellige bediening, goede sfeer, maar "lastige" akoustiek
Herman B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Gezellig, vriendelijk, deskundig, heerlijk in een willekeurige volgorde
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Goed restaurant met uitstekend eten en drinken. Wij komen hier regelmatig en natuurlijk met plezier.
W.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
We hebben een heerlijke high tea gehad, veel keuze , heel veel thee. Zeer goede, gezellige bediening. We hadden een top middag, Zeker een aanrader!
Martijn L.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Bizar lang moeten wachten (2uur) voordat we ons hoofdgerecht kregen, een grote groep die na ons kwam, kregen om onbegrijpelijke redenen voorrang, na vragen kregen we de koffie gratis. Maar de logistiek overduidelijk niet in orde! Eten was prima
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2018
Het is aangenaam toeven bij Greenfield's. Gezellig, prima menu en ontspannen sfeer. Wij komen er regelmatig maar er moet ons wel van het hart dat bij drukte de wachttijd erg lang is. Een uur moeten wachten op het dessert (en dat was de tweede opeenvolgende keer) is 'not done' en behoeft verbetering.
Marije N.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2018
Op zondag geluncht. Wij hadden een clubsandwich en hamburger. Club sandwich was prima maar de hamburger gortdroog en smakeloos. Met peper, zout en wat ketchup een beetje op smaak gekregen. Het zou toch niet.zo ingewikkeld moeten zijn om een beetje een sappige hamburger op tafel te zetten. Zeker niet voor herhaling vatbaar dit gerecht. Bediening is ok maar zeker niet heel vriendelijk of enthousiast. Jammer, wij gaan niet meer terug.
Sophie V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Heerlijke avond gehad met goede wijn, lekker eten en een leuke bediening die graag met enthousiasme over de mooie wijnen praat! Kortom, een echte aanrader!
AGM L.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Greenfield's biedt onverminderd value for money. Wij eten hier regelmatig en zijn eigenlijk nooit teleurgesteld. Er is een uitgebreid menu waarbinnen iedereen wel iets van zijn gading vindt. We waren met z'n drieën rond de 100 euro kwijt voor voorgerecht en hoofdgerecht. Dat is okee. Zo aten we een heerlijk malse hertenbiefstuk, met puree, stoofpeertjes en spruitjes. De bediening is alert, maar zeker niet opdringerig. Ook prettig is het zitcomfort. Fijne stoelen; we maken het wel eens anders mee! Bovendien is Greenfield's goed te bereiken en beschikt over ruime parkeergelegenheid. Kortom: we waren weer tevreden.
Geert R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Was goed. Jammer dat de gemaakte reservering niet bekend was .
Jeanita V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Omdat in de andere zaal kennelijk een gezelschap zat, terwijl het restaurant heel rustig was, duurde het heel lang voordat de bestelling werd opgenomen. Voorgerechten ok, maar de hoofdgerechten waren gewoon niet gaar genoeg. Roze hamburgers en rode duif is gewoon niet ok. Daarover geklaagd. Nadat als “goedmakertje” de koffie was aangeboden stond alles gewoon toch op de rekening. Dat betaald en helaas, er komt geen volgende keer.
Jeanita V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Weinig klanten, toch duurde alles veel te lang. Bediening negeerde me volkomen. Doof? Voorgerechten ok, hoofdgerechten niet goed gegaard. Rize hamburgers en rode duif. Aangeboden koffie toch op de rekening. En te duur voor het gebodene. We komen niet meer terug.
Marjan D.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Na onze wat mindere ervaring hebben wij donderdag 8 november heerlijk gegeten. De gerechten kwamen mooi op tijd en de bediening was erg attent en vriendelijk. Voor herhaling vatbaar!
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
We hebben heerlijk (wild) gegeten. Zeer goede en vriendelijke bediening. Het was te rumoerig om de muziek goed te horen, dus was nu een beetje een storende factor, want de basgeluiden hoorde je alleen maar. Dan beter geen muziek.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Mooie gerechten en lekker eten. We waren vroeg op de avond, want we gingen na het diner direct door naar het theater. De bediening was nog bezig met servetten opvouwen. Wellicht daardoor iets minder aandacht voor de tafels, waardoor het leek alsof ze ons af-en-toe vergeten waren. Ook de gasten aan de tafel naast ons hadden daar zichtbaar last van.