Meer informatie over restaurant Greenfield's

Maandag t/m Vrijdag 11:00 - 21:30
Zaterdag 16:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Greenfield's

Marije N.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Wij hebben hier vrijdag geluncht. Toast met zalm en een broodje hamburger. Beide gerechten zagen er heerlijk uit. Ook leuk dat je losse bakjes krijgt zodat je zelf kunt bepalen of je wel of geen sausje/ui of iets anders wil toevoegen aan je gerecht. De hamburger zelf was mij wat te doorbakken, volgende keer vraag ik deze medium gebakken. Goed gevulde glazen wijn. Bediening was heel vriendelijk en professioneel. Zeker voor herhaling vatbaar.
Suzanne O.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Heerlijke dorade gegeten, gezellige sfeer. Personeel komt regelmatig vragen of alles naar wens is (misschien wel net te vaak) . Prijs kwaliteit is uitstekend. Komen hier graag.
Rob G.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Mijn vrouw en ik zijn hier onverwachts gaan eten. De sfeer in het restaurant is heel prettig.

Alleen de service en het eten laten te wensen over. De zeer onervaren serveerster liet ons niet proeven van de Merlot wijn, die wij helaas veel te scherp vonden smaken. Haar hierop wijzend kregen we te horen dat we niet hadden gevraagd om te mogen proeven .... Haar collega nam de wijn over en de eerste serveerster bood haar excuses aan.

Wat verbazend is, is dat we met twee personen tijdens het voorgerecht maar drie kleine broodjes krijgen. Als hoofdgerecht hadden we kaasfondue en ook hierbij was de hoeveelheid brood veel te weinig. De onervaren serveerster hierop wijzend, kregen we een extra mandje ... met opnieuw drie kleine broodjes. Deze waren ook zó op. Haar wederom vragend om extra brood, kregen we nog maar één klein broodje, want de rest was op en er zat een nieuwe lading in de oven, zei ze. Hier kan kaasfondue niet op wachten. Bovendien was de hoeveelheid van de portie kaas te weinig om een gevulde maag te krijgen.

Dat de keuken en bediening zo zuinig omgaat met een relatief goedkoop product als brood, doet mij vrezen over de porties die bij andere gerechten worden geserveerd. Met een onvoldaan gevoel zijn we na het hoofdgerecht vertrokken.
anjavaniersel .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Het is altijd gezellig bij Greenfields en het eten is voortreffelijk. De bediening is vriendelijk en doet nergens moeilijk over.
Een aanrader: de Baarnsche bluf
Lies V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Jammie, lekker net gegeten bij Greenfields. Onze 2e ervaring is wederom positief. Prima service/medewerkers goede prijs kwaliteit. Carpachio is een aanrader. Heerlijke koffie met friandises.
Mich63 .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Na een slechte ervaring van geruime tijd geleden, vertelde familie dat het (weer) lekker toeven is in Greenfields. Daarom weer een poging wagen met ons gezinnetje van vier vanuit Hilversum. Leuk te starten met een amuse, altijd feestelijk. Lekker verse broodjes bij het voorgerecht. Gerechten verder helemaal prima. O.a. mooi rose gebakken, sappige eendenborst. Systeem van losse bijgerechten (bij-)bestellen is helemaal goed. Mooie wijnen op de kaart die ook per glas gaan, prima (voor de chauffeur met name).
Vlotte en attente bediening. Muggeziften lukt altijd, maar dat gaan wij hier niet doen. Alles was beter dan de verwachting en de prijs-kwaliteitverhouding in orde. Kortom, een aanrader weer en wij gaan hier zeker weer met enige regelmaat komen.
Melissa M.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
We hebben hier afgelopen woensdag heerlijk gegeten! Het was gezellig druk. We moesten wat lang wachten op het eten maar er werd hard gewerkt door de bediening en het eten maakte het wachten zeker waard.
c. V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
eten was lekker alleen kregen we lauwe tournedos en Thai biefstuk. Wachttijd was ook veel te lang. Na het eten van het hoofdgerecht kregen we de bijgerechten pas (nadat we er 2x om gevraagd hadden). Bediening is wel eens beter geweest. Mensen zijn er niet al te vrolijk. Greenfields blijft een leuk restaurant alleen is het niet meer zo goed als vroeger.
Gerrit Wim V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Op een heerlijke najaarsdag op 1 november voor het bezoek aan Kasteel Groeneveld eerst lunchen bij Greenfield's.
We werden prima en hartelijk ontvangen en hadden ruime keuze aan tafeltjes. De ambiance is een beetje rustiek en zeker warm.
Zij at een heerlijke kipsaté en hij een 12 uurtje.
Alles klopte en smaakte heerlijk.
Kom ooit nog eens terug om te laten verrassen met een diner.
Patrick M.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Maandag 10 oktober 2016 bij dit restaurant voor een lunch aangeschoven in een redelijk bezette eetzaal dat een redelijk verzorgde uitstraling heeft.
Naar mijn mening hebben ze niet helemaal op de drukte gerekend want het duurde allemaal iets wat te lang wat betreft de eerste drankjes en het eten dat we hadden besteld. Na bijna 60 minuten binnen te hebben gezeten en al ieder twee drankjes te hebben gehad kwam daar onze lunch. Een kaasfondue met wat geblancheerde groenten en brood, ik een Blanc Angus beefburger met bacon en bleu d' Auvergne, frietjes en wat sausjes. Beiden goed van smaak. Waren hier nooit eerder geweest maar was zeker de moeite waard en komen hier weer terug.
Simone F.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Te weinig personeel om alle klanten te helpen. Na dat de bestelling was opgenomen, kwam onze salade gelukkig wel snel.
De salades waren erg lekker, jammer dat de bediening niet zo snel was, voor ons geen tweede keer.
Irma K.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Had via Iens op internet gereserveerd omdat aangegeven werd dat ze met de ah acte mee deden eenmaal daar aangekomen bleek dit niet het geval te zijn waardoor we op aanzienlijk meer kosten uit kwamen omdat we met 4 personen waren erg verwarrend en onverwacht duur
ton_huls .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Ik heb heerlijke slakken en mosselen gegeten, jammer alleen dat mosselen eigenlijk iets te koud geserveerd werden, maar ze waren lekker. Bediening was netjes maar in zijn geheel langzaam met serveren van de gerechten v
marianne.yntema .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Wij aten hier gisteren - 12 augustus. Ons werd het verrassingsmenu aanbevolen. Wij wisten dus niet, wat we zouden eten (wel hadden we aangegeven, wat we niet lustten). Het was een perfect twee-gangenmenu. Het smaakte heerlijk, was niet te veel en ook niet te weinig. Bediening perfect. Hier gaan we mijn 80e verjaardag vieren in oktober met ons gezin!
jbiri .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Wij hebben een bruiloft gevierd bij Greenfields Baarn.
De eigenaresse was fantastisch, behulpzaam en weet van aan pakken.
Alles was in de puntjes geregeld.
Het eten was heerlijk kon niet beter. Compliment aan de keuken echt top.
Bediening was vriendelijk en erg goed.
Als je wat te vieren hebt weet ik een adres Restaurant GREENFIELD`S BAARN een echte aanrader.
dik V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
We hebben er afgelopen vrijdag 13 mei gegeten met mijn vrouw en 2 gasten. Eten was goed en de bediening tot dat we hadden afgerekend ook. Wat gebeurt er daarna? We verlaten het restaurant en lopen naar de auto. Op het moment dat ik was in gestapt komt er een erg verbolgen medewerker naar buiten en die roept dat wij niet hebben betaald. Nogal vervelend en naar ten opzichte van onze gasten. Ik ben uit de auto gestapt en heb tegen deze medewerker gezegd dat hij zich vergiste en dat ik hem even zou aanwijzen bij wie ik had betaald. Mee naar binnen gelopen en deze medewerker aangewezen. Haar reactie was " oh.... die meneer ja die heeft bij mij betaald". Daarna ben ik vertrokken zonder dat er echt excuus werd aangeboden. 's Avonds een mail gestuurd waarin ik mijn ongenoegen uit. Helaas geen enkele reactie. Dan nu toch maar even delen.
jdc .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Leuk restaurant, prima kaart. Voorgerecht Thaise salade, heel goed met veel garnering. Hoofgerecht mijn favoriete hamburger genomen, perfect. Bediening goed, personeel deed zijn best maar teweinig personeel voor de grote drukte, maar voordat de salade op tafel stond ging er wel een half uurtje voorbij. Gezellig decor, bruin cafe achtig.
Monica V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Alleen vreemd dat mijn reservering via iens niet in het boek stond? Gelukkig nog wel een tafeltje vrij.
Henk E.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Ook op het terras is het heerlijk vertoeven.
Afgelopen weekend neergestreken op t terras van Greenfields. Met een heerlijk flesje chardonay gestart en afgerond met een heerlijke Thai Salade (met ossehaaspuntjes). Het was weer top!
Eetrecentie .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Sfeervolle inrichting. Aardige bediening. Royaal met water, naast onze drankjes. De amuse attent. De salade als voorgerecht wat droog en olijf olie die op tafel stond te weinig en geen basalmico of iets dergelijk. Stokbrood in zakje...uit hygiene? Dan door bediening leeg laten maken op bordje, we zijn uit eten. Hoofdgerecht makreel, karig en beetje droog, goed op smaak gebracht. De bijgerechten, die ik voor garnering aan zag, ZO minimaal. Het leek meer op een voorgericht. De Dorade vis, lijkt iets meer op hoofdgerecht, maar ook minimaal. Wel lekker. Kopje koffie heerlijk, 1 mini melkkannetje te weinig voor twee kopjes. De huiswijn was heerlijk. Wij vinden het niet iets voor herhaling. Prijs, kwaliteit en kwantiteit verhouding niet ok. Wij hebben wel wat aangegeven over de maaltijd, dat zou doorgegeven worden....ja, en? Afijn de bediening werd daarna war afstandelijk, hoe vriendelijk en subtiel we het ook zeiden.
Het is toch een aardig bedrag wat je zo in anderhalf uur uitgeeft, en heb er achteraf geen fijn gevoel over. Geen zin om dit rechtstreeks te communiceren, als er al niet iets mee gedaan wordt als je er bent. Dat betekent dus dat we niet meer gaan. Jammer want het restaurant is zo sfeervol ingericht. En bediening wel vriendelijk in het algemeen.