Over het restaurant Greenfield's

Welkom bij Restaurant Greenfields in Baarn. Kilometertje van de A1 verderop paleis Soestdijk en overkant kasteel Groeneveld. Ludieke kaart met pasta's, salads, hamburgers, fine Eastern, mooie vlezen, verrassende combinaties met ook soms wat classic dishes. Warme kleuren, prettige sfeer, casual dining, zalen, catering, meeting point.

Meer informatie over restaurant Greenfield's

Maandag t/m Vrijdag 11:00 - 21:30
Zaterdag 16:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Greenfield's

Enrico R.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Lekker eten, voor de prijs krijg je best grote porties, die zeer goed smaken. Leuke, grote locatie. Wat ons betreft nog een onontdekte topper!
C.E. V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
de kwaliteit van de biefstuk liet te wensen over en was wel goed maar niet uitstekend voor de prijs.
de sate waren te kleine stukjes , waarvan een aantal verbrand, jammer
Esmé C.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Wat heeft Greenfields toch een heerlijk terras! Ondanks dat het vlak aan een drukke weg ligt (waar 80km p/u gereden mag worden!), zit je hier fantastisch! Personeel is vrolijk en attent, het eten geweldig. Wij komen zeker terug!
Lies V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Al eerder bij Greenfields gegeten en altijd goed bevallen. Vanavond echter zeer teleurstellend. De 1e indruk, site plates met vieze vingers erop en de doorgelopen menukaart was al de eerste voorbode van een niet prettig verlopen vaderdagdiner. Lang wachten vooral en een teleurstellend vegetarisch gerecht. De Camembert uit de oven met 4 stukjes brood voor €14,50 is een schril contrast met de zeer royaal bemeten hamburger voor €17,50. Het sneue soufflebakje met kaas met een paar sprietjes kruiden is een aanfluiting en het geld zeker niet waard. Daarnaast was de bediening erg zeer druk in gesprek met andere gasten en verloren hierbij andere gasten uit het oog. Een + 10 minuten durende gesprek voeren aan tafel met gasten terwijl andere tafels niet uitgehaald worden! Zeer onprofessioneel. Geen aftgeruimde tafel geen dessert en geen koffie. Zelf vragen om de rekening......... Mogelijk speelt de afwezigheid van Willem een rol. Geen aanrader.
Marjo D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Heerlijk gegeten als voorafje
op Elisabeth in concert.
Prettige bediening en goede kwaliteit eten.
Nuttige tip over vervoer naar het concert gekregen.
Auto om de hoek op het industrieterrein parkeren.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
zaterdagavond je verheugt je op een gezellige avond. Ontvangst kortaf; 3 keer moeten vragen wat er buiten de kaart om was, werd steeds vergeten, met oh ja sorry vergeten kom zo bij u , wat ook niet gebeurde. Uiteindelijk via ober die de drankjes bracht te horen gekregen wat er buiten de kaart was die avond. Rose was niet te drinken smaakte nergens naar. Gerecht duurde lang. Frietjes bleven uit, na tweemaal vragen geen friet, helemaal niet gehad. Vraag om bakje om handen te reinigen kwam ook niet, ook geen kant en klare reinigingsdoekjes (wel zo handig als je grote gamba's besteld). Vraag om extra parmezaanse kaas voor bij de risotto moet nog komen. Al met al een verpeste avond, hele slechte onpersoonlijke niet capabele bediening en het eten ver onder de maat. We gaan er nooit meer heen. Wees gewaarschuwd.
F L.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Ook deze maal het verassingsmenu met bijpassende wijnen. Het was wederom een feestje. Prettige bediening en alle tijd om heerlijk van het eten te genieten en even weg te zijn uit de dagelijkse drukte. Dank jullie wel.
Ali B.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Met 3 personen gingen wij hier eten .
Twee personen bestelden een tournedos , en de derde vanwege een eerder genoten maaltijd alleen een portie friet .
De (overigens perfect klaargemaakte) tournedos werd op een groot bord geserveerd met welgeteld 2 bonen en een paar andere kleine stukjes groente , niet meer dan een half kinderhandje vol .
Bij deze 3 maaltijden samen werd 1 bakje met friet geserveerd , voor 3 personen , waarvan de derde een portie friet als "hoofdmaaltijd" besteld had .

Er was totaal geen ander bijgerecht bij , geen kommetje met sla , of groente , helemaal niets .
Toen ik dit aankaartte bij de serveerster beaamde zij dat dit inderdaad wat karig was , en kregen we er welgeteld 1 schaaltje friet bij . Dan nog hadden wij met 3 personen 2 schaaltjes friet .
Wij gingen dan ook nog met honger huiswaarts .
Heel jammer , want de entourage , en de aanwezigheid van een joop Braakhekke look-a-like doen vermoeden dat je hier wel goed zit .
Wij vonden helaas van niet .

Sorry hoor , maar 23,50 voor een tournedos met een handvol friet de man zonder enig bijgerecht is gewoon te duur .
Henk E.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Voor ons is Greenfields een restaurant waar we regelmatig terugkomen. Het heeft een leuke kaart, wisselt regelmatig van gerechten, is actueel als het moet en de gerechten zijn met zorg bereid. Geen sterren restaurant maar gewoon bovengemiddeld goed, betaalbaar en gezellig. Sfeer is goed en terugkomen is eigenlijk vanzelfsprekend.
Marije N.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Wij hebben hier vrijdag geluncht. Toast met zalm en een broodje hamburger. Beide gerechten zagen er heerlijk uit. Ook leuk dat je losse bakjes krijgt zodat je zelf kunt bepalen of je wel of geen sausje/ui of iets anders wil toevoegen aan je gerecht. De hamburger zelf was mij wat te doorbakken, volgende keer vraag ik deze medium gebakken. Goed gevulde glazen wijn. Bediening was heel vriendelijk en professioneel. Zeker voor herhaling vatbaar.
Suzanne O.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Heerlijke dorade gegeten, gezellige sfeer. Personeel komt regelmatig vragen of alles naar wens is (misschien wel net te vaak) . Prijs kwaliteit is uitstekend. Komen hier graag.
Rob G.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Mijn vrouw en ik zijn hier onverwachts gaan eten. De sfeer in het restaurant is heel prettig.

Alleen de service en het eten laten te wensen over. De zeer onervaren serveerster liet ons niet proeven van de Merlot wijn, die wij helaas veel te scherp vonden smaken. Haar hierop wijzend kregen we te horen dat we niet hadden gevraagd om te mogen proeven .... Haar collega nam de wijn over en de eerste serveerster bood haar excuses aan.

Wat verbazend is, is dat we met twee personen tijdens het voorgerecht maar drie kleine broodjes krijgen. Als hoofdgerecht hadden we kaasfondue en ook hierbij was de hoeveelheid brood veel te weinig. De onervaren serveerster hierop wijzend, kregen we een extra mandje ... met opnieuw drie kleine broodjes. Deze waren ook zó op. Haar wederom vragend om extra brood, kregen we nog maar één klein broodje, want de rest was op en er zat een nieuwe lading in de oven, zei ze. Hier kan kaasfondue niet op wachten. Bovendien was de hoeveelheid van de portie kaas te weinig om een gevulde maag te krijgen.

Dat de keuken en bediening zo zuinig omgaat met een relatief goedkoop product als brood, doet mij vrezen over de porties die bij andere gerechten worden geserveerd. Met een onvoldaan gevoel zijn we na het hoofdgerecht vertrokken.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Het is altijd gezellig bij Greenfields en het eten is voortreffelijk. De bediening is vriendelijk en doet nergens moeilijk over.
Een aanrader: de Baarnsche bluf
Lies V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Jammie, lekker net gegeten bij Greenfields. Onze 2e ervaring is wederom positief. Prima service/medewerkers goede prijs kwaliteit. Carpachio is een aanrader. Heerlijke koffie met friandises.
Mich63 .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Na een slechte ervaring van geruime tijd geleden, vertelde familie dat het (weer) lekker toeven is in Greenfields. Daarom weer een poging wagen met ons gezinnetje van vier vanuit Hilversum. Leuk te starten met een amuse, altijd feestelijk. Lekker verse broodjes bij het voorgerecht. Gerechten verder helemaal prima. O.a. mooi rose gebakken, sappige eendenborst. Systeem van losse bijgerechten (bij-)bestellen is helemaal goed. Mooie wijnen op de kaart die ook per glas gaan, prima (voor de chauffeur met name).
Vlotte en attente bediening. Muggeziften lukt altijd, maar dat gaan wij hier niet doen. Alles was beter dan de verwachting en de prijs-kwaliteitverhouding in orde. Kortom, een aanrader weer en wij gaan hier zeker weer met enige regelmaat komen.
Melissa M.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
We hebben hier afgelopen woensdag heerlijk gegeten! Het was gezellig druk. We moesten wat lang wachten op het eten maar er werd hard gewerkt door de bediening en het eten maakte het wachten zeker waard.
c. V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
eten was lekker alleen kregen we lauwe tournedos en Thai biefstuk. Wachttijd was ook veel te lang. Na het eten van het hoofdgerecht kregen we de bijgerechten pas (nadat we er 2x om gevraagd hadden). Bediening is wel eens beter geweest. Mensen zijn er niet al te vrolijk. Greenfields blijft een leuk restaurant alleen is het niet meer zo goed als vroeger.
Gerrit Wim V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Op een heerlijke najaarsdag op 1 november voor het bezoek aan Kasteel Groeneveld eerst lunchen bij Greenfield's.
We werden prima en hartelijk ontvangen en hadden ruime keuze aan tafeltjes. De ambiance is een beetje rustiek en zeker warm.
Zij at een heerlijke kipsaté en hij een 12 uurtje.
Alles klopte en smaakte heerlijk.
Kom ooit nog eens terug om te laten verrassen met een diner.
Jessica M.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Maandag 10 oktober 2016 bij dit restaurant voor een lunch aangeschoven in een redelijk bezette eetzaal dat een redelijk verzorgde uitstraling heeft.
Naar mijn mening hebben ze niet helemaal op de drukte gerekend want het duurde allemaal iets wat te lang wat betreft de eerste drankjes en het eten dat we hadden besteld. Na bijna 60 minuten binnen te hebben gezeten en al ieder twee drankjes te hebben gehad kwam daar onze lunch. Een kaasfondue met wat geblancheerde groenten en brood, ik een Blanc Angus beefburger met bacon en bleu d' Auvergne, frietjes en wat sausjes. Beiden goed van smaak. Waren hier nooit eerder geweest maar was zeker de moeite waard en komen hier weer terug.
Simone F.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Te weinig personeel om alle klanten te helpen. Na dat de bestelling was opgenomen, kwam onze salade gelukkig wel snel.
De salades waren erg lekker, jammer dat de bediening niet zo snel was, voor ons geen tweede keer.