Greenfield's

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Lang
Gerrit Wim V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Op een heerlijke najaarsdag op 1 november voor het bezoek aan Kasteel Groeneveld eerst lunchen bij Greenfield's.
We werden prima en hartelijk ontvangen en hadden ruime keuze aan tafeltjes. De ambiance is een beetje rustiek en zeker warm.
Zij at een heerlijke kipsaté en hij een 12 uurtje.
Alles klopte en smaakte heerlijk.
Kom ooit nog eens terug om te laten verrassen met een diner.
PDM2015 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Maandag 10 oktober 2016 bij dit restaurant voor een lunch aangeschoven in een redelijk bezette eetzaal dat een redelijk verzorgde uitstraling heeft.
Naar mijn mening hebben ze niet helemaal op de drukte gerekend want het duurde allemaal iets wat te lang wat betreft de eerste drankjes en het eten dat we hadden besteld. Na bijna 60 minuten binnen te hebben gezeten en al ieder twee drankjes te hebben gehad kwam daar onze lunch. Een kaasfondue met wat geblancheerde groenten en brood, ik een Blanc Angus beefburger met bacon en bleu d' Auvergne, frietjes en wat sausjes. Beiden goed van smaak. Waren hier nooit eerder geweest maar was zeker de moeite waard en komen hier weer terug.
Simone F.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Te weinig personeel om alle klanten te helpen. Na dat de bestelling was opgenomen, kwam onze salade gelukkig wel snel.
De salades waren erg lekker, jammer dat de bediening niet zo snel was, voor ons geen tweede keer.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Had via Iens op internet gereserveerd omdat aangegeven werd dat ze met de ah acte mee deden eenmaal daar aangekomen bleek dit niet het geval te zijn waardoor we op aanzienlijk meer kosten uit kwamen omdat we met 4 personen waren erg verwarrend en onverwacht duur
Ton_huls .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Ik heb heerlijke slakken en mosselen gegeten, jammer alleen dat mosselen eigenlijk iets te koud geserveerd werden, maar ze waren lekker. Bediening was netjes maar in zijn geheel langzaam met serveren van de gerechten v
Marianne.yntema .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Wij aten hier gisteren - 12 augustus. Ons werd het verrassingsmenu aanbevolen. Wij wisten dus niet, wat we zouden eten (wel hadden we aangegeven, wat we niet lustten). Het was een perfect twee-gangenmenu. Het smaakte heerlijk, was niet te veel en ook niet te weinig. Bediening perfect. Hier gaan we mijn 80e verjaardag vieren in oktober met ons gezin!
Jbiri .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Wij hebben een bruiloft gevierd bij Greenfields Baarn.
De eigenaresse was fantastisch, behulpzaam en weet van aan pakken.
Alles was in de puntjes geregeld.
Het eten was heerlijk kon niet beter. Compliment aan de keuken echt top.
Bediening was vriendelijk en erg goed.
Als je wat te vieren hebt weet ik een adres Restaurant GREENFIELD`S BAARN een echte aanrader.
Dik V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
We hebben er afgelopen vrijdag 13 mei gegeten met mijn vrouw en 2 gasten. Eten was goed en de bediening tot dat we hadden afgerekend ook. Wat gebeurt er daarna? We verlaten het restaurant en lopen naar de auto. Op het moment dat ik was in gestapt komt er een erg verbolgen medewerker naar buiten en die roept dat wij niet hebben betaald. Nogal vervelend en naar ten opzichte van onze gasten. Ik ben uit de auto gestapt en heb tegen deze medewerker gezegd dat hij zich vergiste en dat ik hem even zou aanwijzen bij wie ik had betaald. Mee naar binnen gelopen en deze medewerker aangewezen. Haar reactie was " oh.... die meneer ja die heeft bij mij betaald". Daarna ben ik vertrokken zonder dat er echt excuus werd aangeboden. 's Avonds een mail gestuurd waarin ik mijn ongenoegen uit. Helaas geen enkele reactie. Dan nu toch maar even delen.
Jdc .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Leuk restaurant, prima kaart. Voorgerecht Thaise salade, heel goed met veel garnering. Hoofgerecht mijn favoriete hamburger genomen, perfect. Bediening goed, personeel deed zijn best maar teweinig personeel voor de grote drukte, maar voordat de salade op tafel stond ging er wel een half uurtje voorbij. Gezellig decor, bruin cafe achtig.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Alleen vreemd dat mijn reservering via iens niet in het boek stond? Gelukkig nog wel een tafeltje vrij.
Henk E.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Ook op het terras is het heerlijk vertoeven.
Afgelopen weekend neergestreken op t terras van Greenfields. Met een heerlijk flesje chardonay gestart en afgerond met een heerlijke Thai Salade (met ossehaaspuntjes). Het was weer top!
Eetrecentie .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Sfeervolle inrichting. Aardige bediening. Royaal met water, naast onze drankjes. De amuse attent. De salade als voorgerecht wat droog en olijf olie die op tafel stond te weinig en geen basalmico of iets dergelijk. Stokbrood in zakje...uit hygiene? Dan door bediening leeg laten maken op bordje, we zijn uit eten. Hoofdgerecht makreel, karig en beetje droog, goed op smaak gebracht. De bijgerechten, die ik voor garnering aan zag, ZO minimaal. Het leek meer op een voorgericht. De Dorade vis, lijkt iets meer op hoofdgerecht, maar ook minimaal. Wel lekker. Kopje koffie heerlijk, 1 mini melkkannetje te weinig voor twee kopjes. De huiswijn was heerlijk. Wij vinden het niet iets voor herhaling. Prijs, kwaliteit en kwantiteit verhouding niet ok. Wij hebben wel wat aangegeven over de maaltijd, dat zou doorgegeven worden....ja, en? Afijn de bediening werd daarna war afstandelijk, hoe vriendelijk en subtiel we het ook zeiden.
Het is toch een aardig bedrag wat je zo in anderhalf uur uitgeeft, en heb er achteraf geen fijn gevoel over. Geen zin om dit rechtstreeks te communiceren, als er al niet iets mee gedaan wordt als je er bent. Dat betekent dus dat we niet meer gaan. Jammer want het restaurant is zo sfeervol ingericht. En bediening wel vriendelijk in het algemeen.
Elsvaliro .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2016
Afgelopen maandagavond gegeten bij Greenfield’s , was alweer een tijdje geleden
“maar wat een feestje” !!

Prima bediening, een warm welkom, en als voorgerecht een speciaal voor ons klaargemaakte
Sashimi van Tonijn gekozen, werkelijk verrukkelijk.
Wijnkeuze, de Chardonnay Bernardus, tongstrelend met een fluwelen afdronk, echt aan te bevelen.

Als hoofdgerechten de Confit de canard met zuurkool en rode wijnjus, en voor partner de
Sukade van hert met zuur- en rode kool, stoofpeer en Portjus gekozen.
Wij zijn “ echte wild liefhebbers” en werden met deze gerechten op onze wenken bediend.

Tenslotte als nagerecht het kaasplankje met een lekkere Port, mijn favoriet als we bij Greenfield’s zijn, en voor tafelgenote de Baarnsche bluf, …..zonder te bluffen… superlekkere nagerechten.

Dank maar weer… voor een avond vol culinaire verrassingen,
bij deze nogmaals onze complimenten en tot gauw ziens.
Ray R.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
het eten was heerlijk. linguini was verrassend lekker. diverse visgerechten bevielen ook er goed. de zgn goedkope cabernet sauvignon van Heritage was ook super. misschien volgens kenners niet een goede match voor visgerechten, maar wij vonden het geweldig. enige nadeel was de plaatsing van onze tafel. mooie uitzicht, maar bij de openslaande deuren naar het terras was het net aan de koude kant, waardoor natafelen niet echt aangenaam was. jammer. voor de rest aan te bevelen.
Restaurant_proever .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Wij kwamen voor een hoofdgerecht. Er was voldoende keus uit vlees, vis of een salade. De ribeye was erg lekker maar de zeebaars met truffelpasta was geen truffelpasta maar eerder peperpasta omdat je peper erg overheersend was. De spaghetti met gehaktballetjes was wat aan de pittige kant. De salades waren lekker. Decor had leuke kerst sfeer. De bediening was vriendelijk.
IreneBaarn .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Helaas, weer geprobeerd en was weer niks. Allereerst moesten we 2 uur wachten voor we ons eten kregen. En echt druk het niet eens. En toen het er een keer was viel het enorm tegen. De stoofpot van hert was flauw , de linguini smaakte ook nergens naar. De sfeer en inrichting is leuk en de bediening is vriendelijk, maar het eten is gewoon niet goed en daar betaal je dan ook nog eens de volle mep voor. Niet heen gaan.
Hannie H.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Met vrienden gegeten bij Greenfield's. Het brood vooral kwam in een papieren zakje, beetje flauwekul en verspilling. Eigenaardig: we waren met vier personen, drie witte en drie bruine broodjes. Vooraf hadden drie van ons de garnalen in tempur met wasabimayonaise. De garnalen lagen op een ijskoude saladedrab. Lange slierten komkommer, een hard stuk stronk, minder. De mayonaise smaakte naar mayo, de wasabi was nergens te bekennen. De garnalen waren lekker. De presentatie was leuk bedacht maar heel onhandig, zeker voor stokjes, die kunnen dus wel weggelaten worden. De vierde had tartaar en kreeg ook de geroosterde broodjes weer in een doggybag, beetje verspilling want dat wordt één minuut gebruikt of het moet zo zijn dat het brood allemaal al in de voorbereiding wordt klaargemaakt.
Hoofdgerechten waren zeer verschillend. Hertstoofpot was prima, de tournedos ook, één van de entrecotes ook prima maar één zat vol met zenen. Teruggestuurd naar de keuken. Blijkbaar kwam de volgende van hetzelfde stuk vlees want ook die vol met zenen en absoluut niet lekker. Weer terug na overleg met de eigenaresse die een alternatief aanbood maar inmiddels waren mijn tafelgenoten toe aan dessert. Het tiramisu met bitterkoekjesijs dessert was erg lekker evenals de pecantaart. Dameblanche was minder, vooral het ijs smaakte nergens naar. De mislukte entrecote was keurig van de rekening. Voor ons toch geen tweede maal Greenfield's. Jammer, want een ander restaurant proberen met een andere kaart is ook wel eens leuk.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Vanochtend samen met een collega aangeschoven bij Greenfields voor een drankje. Een pluspunt voor het mooie terras. Helaas liet de serveerster een latte over ons tafeltje vallen. Buiten een plakkerige iPhone en verdronken sigaretten leverde dat bevuilde kleding op, die wij zelf zo'n beetje schoongemaakt hebben. Een vervelende situatie, maar zoiets kan gebeuren. De serveerster heeft zich meerdere keren verontschuldigd. Wat dat betreft een nette reactie. Vanuit het restaurant zelf hadden we echter wel enige tegemoetkoming verwacht, maar deze niet gekregen. We hebben de voltallige rekening moeten betalen, terwijl onder andere een wit jasje en telefoob onder de koffie zat. Het zou een passend gebaar zijn geweest om bijvoorbeeld een gratis drankje aan te bieden of te korten op de rekening. Jammer dat dat niet gebeurde en we letterlijk achterbleven met een plakkerige bende... Een beetje professionele klantgerichtheid is dus nog wel een puntje van aandacht.
Ralph D.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Een lunch op een tropische dag op het ontzettend knusse en leuk ingerichte terras van Greenfield's. Ook het decor binnen (waar we alleen langs passeerden, maar van eerdere bezoeken kenden) heeft een heerlijke huiskamerstijl en is zowel open als knus en intiem (moeilijk te combineren, maar bij Greenfields kan het). Twee attente en uiterst vriendelijke dames (ook bij andere tafels zagen we dit terug) hebben ons erg prettig geholpen en hadden overduidelijk plezier in hun bezigheden, zeker wanneer je rekening houdt met een temperatuur van circa 30 graden en een behoorlijk vol terras.

Het eten (12-uurtje en een burger met geitenkaas) was meer dan voldoende in hoeveelheid. De oude kaas van het 12-uurtje maar vooral de kroket (overduidelijk huisgemaakt) verdienen een dikke pluim. Ook met de geitenkaas was men royaal geweest en de smaakt van textuur van de hamburger was ook prima in orde: duidelijk óók van het huis zelf en dat is een prima zaak. Het weer verleidde ons tot niets anders qua drinken dan water, maar dit werd uiterst goed opgepakt (de fles was nog niet leeg of er stond een heerlijk koel nieuw exemplaar op tafel).

We wonen vlak om de hoek, maar Greenfield's is duidelijk één van de betere restaurants/terrassen van de regio Gooi en Eemland. Beslist de moeite waard, al is het voor een kopje koffie. Wij komen zeker terug en hebben dit restaurant inmiddels toegevoegd aan onze favorieten.
Leidsepete .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2015
De ambiance bij Greenfields is aantrekkelijk, maar het eten en de bediening zijn matig.
Bij de bestelling bleek de bestelde fles wijn niet meer voorradig. Gelukkig had de bediening een alternatief. Inderdaad lekkere wijn, maar er werd niet bij verteld dat deze wijn € 15 duurder zou uitvallen op de rekening.
Verder bleek dat bij twee van de vier personen het vleesgerecht veel te droog was. Op de vraag: "Smaakte het?" gaven we onze klacht aan. Daar werd schouderophalend op gereageerd. Bij navraag wat de keuken van onze klacht had vond, bleek de klacht niet doorgegeven te zijn. ..