Over het restaurant Greenfield's

Welkom bij Restaurant Greenfields in Baarn. Kilometertje van de A1 verderop paleis Soestdijk en overkant kasteel Groeneveld. Ludieke kaart met pasta's, salads, hamburgers, fine Eastern, mooie vlezen, verrassende combinaties met ook soms wat classic dishes. Warme kleuren, prettige sfeer, casual dining, zalen, catering, meeting point.

Meer informatie over restaurant Greenfield's

Maandag t/m Vrijdag 11:00 - 21:30
Zaterdag 16:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Greenfield's

Sophie V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Heerlijke avond gehad met goede wijn, lekker eten en een leuke bediening die graag met enthousiasme over de mooie wijnen praat! Kortom, een echte aanrader!
AGM L.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Greenfield's biedt onverminderd value for money. Wij eten hier regelmatig en zijn eigenlijk nooit teleurgesteld. Er is een uitgebreid menu waarbinnen iedereen wel iets van zijn gading vindt. We waren met z'n drieën rond de 100 euro kwijt voor voorgerecht en hoofdgerecht. Dat is okee. Zo aten we een heerlijk malse hertenbiefstuk, met puree, stoofpeertjes en spruitjes. De bediening is alert, maar zeker niet opdringerig. Ook prettig is het zitcomfort. Fijne stoelen; we maken het wel eens anders mee! Bovendien is Greenfield's goed te bereiken en beschikt over ruime parkeergelegenheid. Kortom: we waren weer tevreden.
Geert R.
Jeanita V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Omdat in de andere zaal kennelijk een gezelschap zat, terwijl het restaurant heel rustig was, duurde het heel lang voordat de bestelling werd opgenomen. Voorgerechten ok, maar de hoofdgerechten waren gewoon niet gaar genoeg. Roze hamburgers en rode duif is gewoon niet ok. Daarover geklaagd. Nadat als “goedmakertje” de koffie was aangeboden stond alles gewoon toch op de rekening. Dat betaald en helaas, er komt geen volgende keer.
Jeanita V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Weinig klanten, toch duurde alles veel te lang. Bediening negeerde me volkomen. Doof? Voorgerechten ok, hoofdgerechten niet goed gegaard. Rize hamburgers en rode duif. Aangeboden koffie toch op de rekening. En te duur voor het gebodene. We komen niet meer terug.
Marjan D.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Na onze wat mindere ervaring hebben wij donderdag 8 november heerlijk gegeten. De gerechten kwamen mooi op tijd en de bediening was erg attent en vriendelijk. Voor herhaling vatbaar!
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
We hebben heerlijk (wild) gegeten. Zeer goede en vriendelijke bediening. Het was te rumoerig om de muziek goed te horen, dus was nu een beetje een storende factor, want de basgeluiden hoorde je alleen maar. Dan beter geen muziek.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Mooie gerechten en lekker eten. We waren vroeg op de avond, want we gingen na het diner direct door naar het theater. De bediening was nog bezig met servetten opvouwen. Wellicht daardoor iets minder aandacht voor de tafels, waardoor het leek alsof ze ons af-en-toe vergeten waren. Ook de gasten aan de tafel naast ons hadden daar zichtbaar last van.
Sophie D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Helemaal goed, lekker, profesionele service en gezellige sfeer. Aanrader.
Rene D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Iets meer aandacht voor de wijze van bediening zal direct terug te zien zijn in de score. Kwaliteit lunch was redelijk, terwijl het diner vaak erg goed is.
Judith G.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Het duurde ruim een half uur voordat we onze gerechten konden doorgeven. bij het toetje kregen eerst 4 mensen koffie. Toe die op was kregen 2 mensen hun toetje. Het laatste toetje waren ze helemaal vergeten. We moesten er zelf nog eens om vragen. Maar voor het feestvarken was de lol er af toen ze haar toetje alleen moest opeten. Ook de lauwe reactie van het personeel deed daar geen goed aan.
Marjan D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Een van de personen van de groep van 11 mensen uit onderstaande recensie ben ik.
Het restaurant heeft de vervelende ervaring netjes opgelost door een prachtige bos bloemen en een diner aan te bieden.
Paulien K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
We hadden gereserveerd voor een groep van 11 mensen, daar bleek men echter helemaal niet op ingericht. We hebben 85 minuten moeten wachten op het voorgerecht, welke wel prima van smaak waren overigens. Tournedos was rare gevraagd, maar kregen we helemaal well done wat een behoorlijke lever smaak gaf. Na dit aangegeven te hebben werd gezegd dat men dit zou doorgeven aan de keuken, er is verder echter helemaal niets meer mee gedaan. Niet erg netjes voor een gerecht van meer dan 25 euro. Één van de hamburgers was ook helemaal aangebrand, nadat deze al terug was gestuurd omdat hier verkeerde toppings op zaten. Al met al een teleurstellende ervaring. Erg jammer.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Altijd een gastvrije ontvangst. Lekker eten in een informele sfeer. Een restaurant waar we regelmatig komen. Ook als er iets te vieren valt kun je hier goed terecht voor grotere gezelschappen.
Betsie H.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Het geheel heeft de uitstraling van een wegrestaurant, Lawaaierig, rumoerig en sfeerloos, tafel verlicht met felle plafondspots. Personeel ogenschijnlijk niet goed op elkaar afgestemd met bediening gasten, lange wachttijden, niet belangstellend of het eten smaakte of Nog andere wensen hadden. Kwaliteit eten goed maar aan de dure kant gezien het gebodene. Geen aanrader helaas.
Jochum G.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Lekker dagmenu inclusief een goed glas wijn
K.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Professionele bediening, tegelijk ook erg vriendelijk en nemen voldoende tijd voor de klant. Fijne ongedwongen sfeer en heerlijk gegeten!
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Heerlijk gegeten, leuke ambiance, aardige en vriendelijke serveersters met kennis van zaken! We hebben een heerlijke avond gehad! Gaan snel een reden bedenken om weer langs te komen!
Horeca op zn best! Zegt het voort!
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Smaakvol ingericht . Het was druk maar je had geen last van de andere gasten het eten was heerlijk. En daar gaat het toch om!
M.L V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
prettige sfeer en zeer smakelijk gegeten