Green Papaya

Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00
- Diner vanaf 17:00

Riet-Kees .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Een prettige vriendelijke bediening. De sfeer gaf me echt het gevoel van buitenland in Haarlem. Ik ben nooit in Thailand geweest, maar het zou een uitstekend voorproefje kunnen zijn. De kleding van de aardige bediening, het fraaie wandtapijt, een gezellig en met passie gerund familiebedrijf. Zeer schoon. Na het verlaten van een tafel door gasten, werd alles meteen volledig schoongemaakt.
Culifreak23 .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Na alle positieve recensies zelf ook wel nieuwsgierig geworden. Lekker loempia's vooraf, en als hoofdgerecht een groene curry. Smaakvol maar er zijn betere Thaise restaurants in Haarlem. Het restaurant is wel heel eeg basic. Bediening daarin tegen is echt een 'smaak'maker. Enthousiaste vriendelijke mensen, gok familie. Dat is wel wat Green Papaya leuk maakt.
Mazon .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
In dit restaurantje hebben wij al regelmatig gegeten. Het wordt gerund door een familie. De inrichting is knus en eenvoudig. Maar daardoor heeft het nog echt de Thaise charme behouden. De bediening is bescheiden en behulpzaam. Wij hebben al vaak Thais gegeten in Thailand. Wij vinden het eten in dit restaurant puur en authentiek...alsof je echt in Thailand bent. De kruiden proef je goed en gelukkig zijn de gerechten niet te zoet. Aanrader is de tom kha kai soep en het vegetarische gerecht met groente, tofu en groene peper.
Bennetje .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Gisteren hebben wij gegeten bij de Green Papaya. Ik zocht hun telefoonnummer om te reserveren en stuitte op de recensies. De laatste recensie was bepaald niet vriendelijk te noemen. We hebben wel vaker bij de Green Papaya gegeten. Ik kon de gewraakte recensie totaal niet plaatsen in het beeld van de Green Papaya. Ik dacht misschien is er in de tussentijd wel iets veranderd. We zullen het zien. Mijn vrouw en ik hebben heerlijke gegrilde zalm en gefrituurde garnalen gegeten. We werden bediend door een van de dochters en moeder stond als gewoonlijk weer in de keuken. Het voelde weer als vanouds. De dochter bediende ons allerhartelijkst en haar moeder vond tussen de bedrijven door nog even tijd voor een praatje. Kortom er was helemaal niets veranderd. Het ging er allemaal aller vriendelijkst aan toe met een ontspannen sfeer en overheerlijk eten. Je vraagt je af hoe het mogelijk is dat mensen zo reageren als in de gewraakte recensie. Het is mij een raadsel. Hulde voor de Green Papahya en ga vooral zo door.
Joyce Z.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Vandaag bij Green Papaya gegeten. Wij hebben eerst de garnalensoep gegeten, deze was erg lekker! Toen het hoofdgerecht kwam met de witte rijst i.p.v. de door ons bestelde gebakken rijst, ging de serveerster met ons in discussie en kwam die gebakken rijst er niet. Dit vond ik zeer onfatsoenlijk! Daarna vond ik ook nog een haar in mijn eten. Ben eigenlijk een beetje met een kwaaie kop weggegaan en dat is jammer want het eten smaakte ons verder wel aardig.
We gaan er in ieder geval niet meer naartoe!
Beste Joyce,

Jammer dat u door een misverstand direct deze onprettige recensie plaatst. Bij al onze gerechten is witte rijst bij inbegrepen. De door u bestelde gebakken rijst is ca 1 minuut later geserveerd. Ons is niets bekend van een haar in het eten. Indien u dit direct had gemeld hadden wij u een vervangend gerecht kunnen aanbieden. Deze mogelijkheid heeft u ons nu ontnomen.
Michael T.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Afgelopen weekend hier gegeten, 3 gangen menu van de kaart voor 22 euro. Personeel was erg vriendelijk en attent. Ruime keuze uit vlees/vis/groeten gerechten. Curry goed op smaak. Niet als gemiddelde Thai met lichte curry die bespaard op ingrediënten. Porties zijn loyaal. Hier proef je de smaakt van Thailand weer terug. Voor de prijs is het absoluut prima prijs kwaliteit verhouding. Topper 2016!
CharlesHuijskens .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Het is echt onzin dit restaurant met drie keer een 10 te beoordelen. Zo ontstaat een verkeerd beeld. Green Papaya is een eenvoudig restaurant waar je attent bediend wordt. Het eten is in orde, maar beslist niet het beste Thaise restaurant in Haarlem. De gebakken rijst kan veel frisser en minder zwaar. Groene kip curry met kleine aubergines is erg lekker. Gebakken stukjes lever raad ik af. Viskoekjes niet goed op smaak. Pittige garnalensoep wel erg lekker, dus een zeer wisselend beeld. Geen aanrader.
Roald T.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Het is een een risico je Thaise vriendin meenemen naar een Thais restaurant. Als je een kroket bestelt in Bangkok, weet je eigenlijk ook van te voren dat hij niet lekker zal zijn. Zo niet bij Green Papaya. Echt authentiek Thais en heel erg lekker. Moeder kookt in de kleine keuken en de drie dochters in de bediening. Echte aanrader. Hele goede aanwinst voor Haarlem.
Aniek H.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Heerlijk Thais eten! Echt een aanrader. Wij hadden de groene en rode curry, super lekker. Vooraf hadden we de Green Papaya Special, verschillende voorgerechtjes bij elkaar, ook dat was super. De bediening bestaat uit moeder en haar dochters, allemaal erg lief en vriendelijk. De aankleding en sfeer in het restaurant is alsof je in Thailand bent, super leuk!
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Smakelijk authentiek Thais eten, bereid met verse ingrediënten. Bediening is misschien ietwat schuchter maar heel vriendelijk. Het hele gezin werkt mee in dit kleine tentje. We komen hier - net zoals vele locals uit de binnenstad - graag langs om een lekker hapje te eten.
2923 .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Altijd vriendelijke ontvangst en bediening, behulpzaam met het uitzoeken van een gerecht, attent met serveren en tijdens het hele verblijf, komen zeker terug, natuurlijk ook omdat het zeer lekker smaakt, niet te pittig is - kan pittiger naar wens - en met verse authentieke ingrediënten gekookt wordt. Thais bier. Moeder is de chef-kok en de charmante dochters doen altijd hun best om de Thaise sfeer over te brengen. Een aanrader .. ook voor een klein gezelschap/verjaardagspartijtje. Komen gauw terug .. ( trouwens op zondag gratis parkeren tamelijk dicht in de buurt) Kees & Monika
Selma_adan .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Gisteravond met een vriend voor het eerst gegeten bij The Green Papaya. Ik herleefde mijn tijd in Thailand weer een beetje. De Thaise ijsthee was echt super lekker. Vooraf de combinatie van voorgerecht: viskoek, loempia, krokante garnaal en wonton.

Daarna varkensbuikspek met seizoensgroente. Dit was echt heerlijk, op de juiste toon pittig bereid. Groente waren vers, knapperig. Spek was zowel knapperig als zacht, fijne saus erbij.

Dan de meiden in de bediening, Noon en Diel.
Super lief, attent en zorgzaam!
De moeder die nog uit de keuken komt, om bij ons aan tafel een praatje te maken.
Sympathieke mensen, heel fijn.

Voelde mij hier erg thuis en kom zeker terug.
Echt een aanrader!!

Sel
Robijn023 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Wederom heerlijk gegeten, vandaag voor de 3 e keer geweest. Vriendelijke bediening. Prima prijs kwaliteit. Buitengewoon lekker eten.
JanAkkermans .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Hier eet je echt Thais, net alsof je in Thailand bent. De moeder staat in de keuken en de charmante dochters in de bediening. Mijn favoriet is de rode curry met vis, echt goddelijk, supergoede balans in de smaken. Mijn vriendin kan niet zo goed tegen pittig, voor haar hadden ze een heerlijk gele curry met gamba's gemaakt. De bediening is heel attent, ze schenken de heerlijke Muscadetwijn steeds bij maar zijn niet opdringerig. Aanrader voor mensen die in Thailand zijn geweest en een minivakantie willen.
Ienslekkerbekkie .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2015
Net teruggekomen uit Thailand - maar in dit gezellige restaurant eet je echt zoals de Thai. Echt een aanrader - prima verse keuken en werkelijk super vriendelijke bediening. Wel reserveren want ze zijn snel vol.
DennisHaarlem .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
Zelden zo lekker Thai gegeten buiten Thailand! De Massaman kip curry was zo ongelooflijk lekker, perfecte combi van smaken. En natuurlijk supergezond. Aardige mensen, de ruimte was een beetje krap maar dat gaf het ook wel iets gezelligs. Aanrader!!!
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Heerlijk gegeten van de krab in kokos en de venusschelpen mmm, beide sappig en smaakvol, en de smaken perfect in balans. Bediening vriendelijk. De inrichting niks speciaals
Stephanie__ .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2014
We hebben inmiddels meerdere malen met vrienden en familie in dit restaurant gegeten en we blijven terug komen. Erg lekker eten, vriendelijke bediening en de kokkin (moeder van van de familie) komt je graag vertellen wat voor ingrediënten in het eten zitten. Wil je je eten graag scherp of juist niet, je hoeft het maar door te geven en ze passen het voor je aan. Zeker een aanrader als je van lekker, Thais eten houdt.