Green Palace

Willemstraat 28 2282 CC Rijswijk Nederland Kaart

Over het restaurant Green Palace

De keuken van Green Palace is georienteerd op India en de Himalaya, gecombineerd met invloeden uit de hele wereld.

Meer informatie over restaurant Green Palace

9,3

Jouw recensie over het restaurant Green Palace

Veerle S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten: de tafel stond vol met allerlei heerlijke verse gerechten en de chef bracht ook nog een paar gerechten van het huis. Zowel de vegetarische gerechten als de gerechten met kip vielen bij iedereen heel goed in de smaak. De eigenaren zijn heel gastvrij. Alles ziet er heel verzorgd uit. Veel dank!
Cornelis V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Sfeervolle omgeving met gastvrije eigenaars die, afkomstig uit Buthan, uitstekend nederlands spreken en terecht proberen een eigen "menukaart" te ontwikkelen.....onze conclusie van gisteravond was unaniem: zeker voor herhaling vatbaar en anderen op dit restaurant attenderen.
Adrianne V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
rustige en sfeervolle ambiance, persoonlijke en vriendelijke bediening en heerlijke gerechten.
Desiree D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Heerlijk gegeten met z'n tweeen.
Eten is biologisch en erg smaakvol.
Hele vriendelijke dame in de bediening. Kok kwam een praatje maken aan tafel.
M S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Heerlijk gegeten en de bediening was heel goed.
Yvonne M.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Heerlijk gegeten. Bijzonder aardige gastheer en gastvrouw. . Speciale curry voor ons gemaakt. Mooie filosofie achter restaurant. Biologisch. Fijne ambiance.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Heerlijk gegeten in een fijn restaurant met vriendelijke bediening. Speciaal leuk voor ons als een goeie herinnering aan onze recente vakantie in Nepal en Bhutan.
Adrianne V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
opnieuw genoten van een ontspannen avondje uit nu met familie. vriendelijke bediening en verrukkelijk eten!
Richard L.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Green Palace is een aanwinst voor de horeca in Oud Rijswijk. Biologisch, vegetarisch eten uit de Himalaya, met ook een aantal vlees- en visgerechten en pastaschotels. Maar wij hebben ons beperkt tot het aanbod in veggie dishes, geserveerd met rijst en plain nan brood, die heerlijk smaakten. We raden alleen wel aan om ook andere smaken nan brood bij deze gerechten aan te bieden. Als apart bijgerecht is er veel meer keuze in smaken en het is zonde om die mogelijkheid niet bij de veggies te bieden. En de portionering is zodanig dat extra nan brood bij bestellen niet nodig is. Voor de liefhebber van milde curry's: op een schaal van één tot tien kan aangegeven worden hoe pittig je de gerechten wil hebben. Bij de hoofdgerechten werden groente en salade van het huis geserveerd. Wij kunnen iedereen aanraden om dit nieuwe restaurant uit te gaan proberen.
Jurie B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Super lekker gegeten! Bediening ook erg vriendelijk. Veel biologische vegetarische gerechten, maar ook biologisch vlees. Klein familie restaurant met een goede kok!
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Zeer smakelijk eten, veel vegetarische keuze. prettige bediening en betaalbaar. We komen zeker nog eens terug. Aanrader!!!
Tess T.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Heerlijk gegeten, ontzettend attente bediening en chef. Bijzonder smaakvolle gerechten voor een zeer vriendelijke prijs. Wij komen zeker terug!
Joyce S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening. We hadden met een ander stel twee keer een Vega menu en twee keer een vlees menu. Dit was erg lekker en zeker voldoende. Voor de kindjes een speciaal ijsje buiten de kaart om en hij mocht ook even in de keuken kijken. het is nu nog vrij rustig daar omdat het net geopend is. Ik verwacht dat dit wel gaat veranderen.
Fanny W.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Wow, authentiek, heerlijk Indiaas gegeten en nog biologisch ook. Jammer genoeg is er nog weinig bezoek, omdat er nog geen drankvergunning is. Restaurant is net open, vergunning is er over 2 weken, dus binnenkort kun je ook van een lekker biertje genieten bij je eten. Vooraf geroosterde papadums met 3 sausjes van het huis. Daarna aten we knapperige ui-pakora's, paneer curry en gegrilde kip in spinazie saus die geserveerd werd met basmatirijst en een aloo-matar curry. Garlic-naan erbij en het is helemaal af. Vriendelijke bediening, prima kok(s)! Tot gauw!