Green House Munchies

Haarlemmerstraat 62 1013 ES Amsterdam Nederland Kaart
31-207232269

Over het restaurant Green House Munchies

Een plek waar je mooie gerechten kunt eten. De meeste gerechten zijn gemaakt van biologische producten en zijn hierdoor dus ook echt heel veel smaakvoller dan je zou verwachten. Het personeel doet er alles aan om je te plezieren. De passie voor eten die hier dagelijkse kost is, weten ze perfect over te brengen op de gasten. Verrassende en originele gerechten met een ongewoon gehalte aan creativiteit. Ook heel geschikt voor vegetariërs!

Meer informatie over restaurant Green House Munchies

Mandag, Dinsdag, Woensdag, Donderdag en Zondag van 9:00 tot 22:30
Vrijdag en Zaterdag van 9:00 tot 23:00

Jouw recensie over het restaurant Green House Munchies

Theo J.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
we konden gebruik maken van de ruimte 'boven' wat prima rustig was (als je zoals wij zeven vooral voor het gesprek komt en niet voor de muziek). Het personeel: kan niet beter! leuk internationaal, bijzonder vaardig, humor++ en communicatief. De voorafjes (bruschetta en share dish): perfect. Mijn burger (met lekkere piment) was te droog. Desserts (ik crime brullen, de anderen cheescake): perfect!
Kortom: reuze gezellige avond met prima maaltijd.
pieter D.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017