Green House Kitchen

31-207232269

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Green House Kitchen

- Ontbijt 09:00 - 16:00

• Af te huren , Airconditioning , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Wi-Fi
Voordelig
Monica S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
De ervaring met een vaporazor aan tafel was leuk maar het eten smaakte niet. De entrecote was te taai om te eten, de reactie van de bediening was "jammer ". Jammer voor het restaurant maar hier kom ik niet meer terug en ik zou het andere mensen niet aanbevelen. Zonde van het geld.
Gekkehuis .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Wat een leuke plek weer gevonden in de Haarlemmerstraat, lekker gegeten en genoten van de classic mojito's, gin tonic
De steaktartaat en de zeebaars waren heel mooi bereid
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Gisteren gegeten bij Green house kitchen, het ziet er leuk uit en bediening is ook super vriendelijk, maar het eten slaat echt nergens op. Ik had een salade met falafel en "geroosterde groenten". Er lag vooral veel sla, een halve tomaat met wat quinoa, falafel en wat bietjes op m'n bord. En daar betaal je dan bijna €15 voor. Mijn vriend had een koude pasta(!) salade. Dit waren alleen groenten! In de vorm van pasta.. (courgetti) maar echte pasta was niet aanwezig.
Vond het maar weinig voor wat je er uiteindelijk voor betaald. Gelukkig kregen we er nog een broodje bij, want anders was het eten echt niet genoeg geweest.
Mathiaspauwels1990 .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Best food ever!!! Mega gezellig ingericht, toffe kunstwerkjes aan de muur en heel vriendelijke bediening.

Top shit!!!
Ger1234567890 .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Salade van bijna €15 wat meer leek op een Side salade. Veel sla, maar daarbij een halve tomaat en een paar kruimels quinoa. De gegrilde groenten die op de kaart genoemd werde waren nauwelijks terug te vinden. We vroegen er wat extra groenten bij, dat was allemaal heel speciaal en deden ze anders nooit. De groenten waren koud en zurig en we moesten er ook nog een flink bedrag extra voor betalen. Jammer, want het ziet er leuk uit en de bediening is aardig (helaas niet allemaal Nederlands sprekend).
MLI0123 .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
Lekker gegeten, 4 kleine gerechten gekozen voor 2 personen. Shared dining was niet helemaal duidelijk. Hele aardige bediening.
Alleen wisten we niet dat ze een 'vape-concept' hanteren. Door middel van kruiden kun je hier 'body, mind and soul' verrijken... Tijdens het diner ontstond er aan andere tafeltjes dus een onaangename 'joint-lucht'. Vernieuwend, maar voor ons juist een reden om hier niet terug te komen vanwege deze geuren. Ik denk ook dat dit restaurant deze avond heel wat klandizie is misgelopen omdat veel toeristen (families) na het aanhoren van het concept rechtsomkeert maakten.
Djlittlej .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2016
Heerlijk eten top service en kom zeker graag terug:). gezellige mix van divers publiek.fijn personeel met oog voor detail
Stijnvanderwoude .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
Het eten bij Greenhouse Kitchen was niet per se complex, maar wel heel erg lekker! Vooral hun 'vape-concept' is erg leuk. Wanneer je bijvoorbeeld de pepermunt rookt naast je gewone eten, is het echt een extra smaaksensatie (stoned nog beter, dit mag ook!). Het personeel is erg aardig, rustig en behulpzaam en het decor is gezellig, een beetje hipster-achtig met krijtborden enzo. Zeker een aanrader en voor wat je krijgt best wel goedkoop! Wij waren samen 40 euro kwijt, voor beiden een hoofdgerecht, een toetje en een drankje!
Arjan T.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2015
Een leuk concept en aardige bediening, maar voor de rest ging alles mis. De bieten carpaccio met feta bestond uit lompe dikke plakken biet met daarop witte kaas (geen feta) en een berg sla. De krab cakes waren erg klein en vielen uit elkaar. Vervolgens moesten we een uur en twintig minuten op ons hoofdgerecht wachten. De kipburger (met stilton en appel, welke ik overigen niet heb geproefd) was veel te zout en verscheen op een gortdroog broodje wat bij de eerste aanraking verpulverde. De burger kwam met geen enkele aankleding en was daarom erg kaal. De risotto was erg nat en smaakte meer naar champignonsoep met rijst erin. Er was deze avond duidelijk iets aan de hand in de keuken (die door één persoon bemand werd), want op het bepaald moment was op geen enkele tafel een bord eten te bekennen. Bizar! We stelden het overigens wel erg op prijs dat de kok persoonlijk zijn excuses kwam aanbieden voor het lange wachten en dat we een glas wijn kregen aangeboden als goedmakertje.
Leon H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Leuk restaurant met een vernieuwend concept. De bediening wist ons goed te informeren over het vapen en was enthousiast. Het eten was qua smaak goed maar qua hoeveelheid minimaal, jammer!
Wendeltenarve .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Sympathieke plek, met beperkte, overzichtelijke kaart. Het eten was okay, maar de risotto vond ik tegenvallen. Zeer betaalbaar voor het centrum can Amsterdam. Het hele dampen met kruiden is totaal langs ons heen gegaan. Misschien moest je daar actief om vragen.
Sanchopantches .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
De locatie is fantastisch. Eten was heerlijk, ook het personeel was vriendelijk. Ik had een beste thee. Wat een mooie ervaring.