Green Grill & BBQ

• Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Green Grill & BBQ

Waheeda K.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Voor de derde keer hier gegeten. Helaas geen aparte kaart meer voor boven, maar een door burgers overheersende kaart. Waar zijn de bavette en rib eye en entrecote gebleven? De haan had een overheersende, gerookte smaak die ik uren later nog proefde. Koude, droge aardappelen. Prijzen voor wijn te hoog. Een huiswijn voor 5,50 euro. Al met al viel het zeer tegen. Erg jammer want voorheen was ik zeer enthousiast.
Adriaan N.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Eten: Voor een BBQ restaurant zwart geblakerd mixed grill van €26,00 ?!?! Alle andere ingrediënten zoals de aardappels waren te koud van binnen.
Service: Waarschijnlijk omdat men al zag dat het eten te zwart was kwam men niet vragen of alles naar wens was. Bovendien waren de prijzen veel te hoog (glas wijn €6,00)
Het enige leuke is het uitzicht vanaf de bovenverdieping
hm H.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Heerlijke bbq smaak aan de bavet die mijn vriend had, superkwaliteit en ook de hele vis was heel lekker. Wel erg zout waardoor je de korst die juist lekker is er niet bij op kon eten. Verrassingsvoorgerecht ook lekker. Opmaak borden en de bijgerechten niet héél bijzonder. Gezellige sfeer boven en goede service.
Jimmy .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Op zaterdag geweest, uurtje of negen. Heerlijk gegeten. Enigzins beperkte maar zeer diverse kaart. Eten (mixed grill en spare ribs) goed bereid, mooie ingrediënten. Toetje (Guiness chocolade cake) aangeraden door serveerster was erg machtig, maar heerlijk!

Het was redelijk rumoerig (zit een bar op de begane grond) dus moesten enigzins met verheven stem praten, maar niet vervelend.

Een heel groot nadeel, zoals ook al gemeld in andere recensie: je ruikt de rest van de avond naar het eten wat in de open keuken wordt bereid. Daarbij tochtte het enigzins (zaten dicht op de voordeur) en waren alle ramen in de pui beslagen ondanks dat er een deur op een kier stond om te ventileren.
Dank Anakin voor uw positieve reactie! Wij gaan zeker met uw feedback aan de slag. Hopelijk tot ziens!
Raoul .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2014
Oke het was eindelijk zover ik heb vanavond gegeten na een lang tijd bij de Green Grill & BBQ
Ik heb een onwijs heerlijke avond gehad.
Wat een top eten van de BBQ . We zijn begonnen met een mooi gemengd vis plateau
Daarna heb ik met een van de tafelgenoten de spareribs en Cote boeuf gedeelt . Wat een genot om te mogen eten.
Het mooie is de producten zijn gewoon puur natuur geen gekke dingen mee gedaan maar in ze waarde gelaten . En zo leer je weer het respect voor het produc te krijgen. Dus met andere worden een genot in je mond.
Wij hadden uitzicht op het Leidse plein maar als we de andere kant op keken dan keek je de mooie keuken in en wat je daar meteen op valt zijn de twee mooie grote groene green eggs. Dus je kan op de voet volgen wat er gebeurt. Dus je avond zal nooit saai zijn je kan alles in de gaten houden.
De bediening was top ze heeft er een mooie avond van gemaakt en ons helemaal in de watten gelegd. Echt onwijs bedankt daar voor .
Dit is nu voor mij wel een restaurant geworden waar ik graag vaker wil gaan eten . Dus ze zullen me daar zeker nog wel terug zien !!

Ik wil het team van de Green Grill & BBG bedanken voor de onwijs fijne avond en de goede service.!!

Groet

Patrick Kessler