Green Garden

Dorpsstraat 60 2661 CH Bergschenhoek Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Green Garden

Loper08 .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Wat hebben wij weer genoten van het zalige eten bij New Green Garden. De verrukkelijke rijsttafel samen met de Pin Pei Ap vooraf, simpelweg niet te versmaden. Sympathieke bediening en vooral veel aandacht voor de klant. De tijd vloog zo voorbij. Wij gaan vast en zeker vaker richting Bergschenhoek, zeker nu wij deze parel hebben herontdekt. Aanrader!
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2014
Bij de afhaal is het heel erg druk en in het restaurant is het wat minder druk. We hebben er heerlijk gegeten. De producten zijn vers. De bediening is aardig en vriendelijk. De huiswijn viel wat tegen maar alles bij elkaar is het hier goed vertoeven. Een plek om terug te komen.
AJ E.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2013
Zowel afhaal als eten in het restaurant is prima. De laatste keer een bamischotel. Goede bediening, vriendelijke sfeer en prima eten. Een parel voor Bergschenhoek!