Green Bowl

Zaterdag 13:30 - 21:00
Zondag Gesloten
Reshreshresh .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Het was voor mij even zoeken waar het was. Ik nam de deli steakhouse. Het was erg lekker, niet te veel poespas, een goede avondmaaltijd portie. Ik kan dit geen restaurant noemen, maar eerder een afhaalplek met stoelen en tafels waar je, indien gewenst, kan eten.
Eduard S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2015
Green Bowl zou ik geen restaurant willen noemen (ze hebben bijvoorbeeld geen wc voor gasten), maar een plek waar je voor een gezonde, snelle (afhaal)maaltijd komt. Ze serveren goede salades, gezonde wraps (de pittige kip is een aanrader!) en alles voor een mooie prijs. Perfecte plek voor een snelle, betaalbare en lekkere hap.
Tessa B.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
Heerlijke gezonde salades, eventueel zelf samen te stellen naar wens. Ik nam zelf de Pla Koong-maaltijdsalade met onder andere gamba's, cashewnootjes en een (vrij pittige) Thaise dressing. De porties zijn als avondmaaltijd ruim voldoende. Mijn gezelschap was vrij verbaasd dat er geen frisdrank werd geserveerd, maar naar mijn mening past dat juist in het gezonde thema van dit restaurant. Een versgeperst groente- of fruitsapje is dan veel lekkerder!