Greekz

Doctor Lelykade 21 Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Greekz

Jouw recensie over het restaurant Greekz

Marian K.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
hier met een groupon bon gegeten. Het eten was lekker. Mooi restaurant, vriendelijk personeel, alleen heel erg gehaast. Ze liepen steeds langs om te kijken of je klaar was om af te ruimen en de volgende gang te serveren, dat was wel jammer. En dat terwijl het heel stil was in het restaurant.
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Met familie gegeten. De schotels kwamen vrijwel na elkaar op tafel. Goede timing. De porties zijn meer dan voldoende. Het vlees is mals en lekker gekruid. De koolsla voor de vitamines smaakt prima. De huiswijn, witte in dit geval, is niet erg uitgesproken eerder wat zurig. De desserts: enorme porties, maar met wat weinig fantasie klaargemaakt/opgediend. Het enige echte minpunt de Griekse koffie: wat een flauw bakje. Dat moet toch beter kunnen.
recensent2014 .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Wij zijn dol op Grieks eten en dit was echt een feestje. Locatie is erg mooi en de bediening vriendelijk. We hebben genoten! Een aanrader.
Jane-Eyre .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Met twee personen hier gegeten. Prettig ontvangst en prettige bediening. Als voorgerecht namen we stokbrood met drie verschillende smeersels waaronder tzatziki en een Griekse kaviaarsmeersel. Als hoofdgerecht gestoofd lamsvlees met aubergine en een mixed souflaki, bestaande uit kip, varkenshaas en ossenhaas. Tot slot een grand dessert na, bestaande uit diverse soorten ijs en mousse. Echt overheerlijk. Alle porties zijn royaal en prijs/kwaliteit is goed in evenwicht in dit restaurant op een mooie locatie aan de Scheveningse jachthaven.