Greek Kitchen

Voordelig
Ellymarien .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
p/k 7
De taramasalade was voortreffelijk net of je in Griekenland bent. De Pita Gyros was helaas wat minder, we misten de komkommer en tomaat (alleen uien) en het vlees was niet echt gekruid. Het grootste probleem was echter dat men het aan de Nederlanders heeft aangepast, dus een broodje op je bord en alles daar boven op i.p.v. de traditionele rol. gevolg is dat het niet smeuïg werd en het broodje bijna niet door te snijden was. Oplossing vragen op zijn Grieks of Nederlands.
Anneloes R.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2016
Heerlijk gegeten, vriendelijke en snelle service. De boeren salade, gehaktballetjes en tzatziki zijn erg lekker! Ook het voorgerecht met drie verschillende smeersels was erg lekker en mooi opgemaakt!
Kritischelekkerbek .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Helemaal top! Veel en vooral ontzettend lekker! Knapperige Gyros met een sappige souvlaki (of is dat de bifteki)
Wanneer je (zoals ik soms) geen zin hebt in koken, en zeker geen zin in een uur wachten op je bezorg eten, maar ook geen echte zin of echt het geld om een paar uur uit eten te gaan.
Dat klinkt misschien een beetje mager, maar het is ontzettend goed eten bij super fijne mensen.
Vorige week hadden we besteld, en dat was al top (vandaar de bezoek actie) De jongen die het eten bij ons had bezorgd herkende ons en toverde een grote glimlach op zijn gezicht toen hij ons herkende. (en hij herkende ons dus)
Wat ik uit andere recensies haalde wat betreft de deur dat klopt wel, maar ik ging er niet eten om uren te tafelen, ik ging er eten om goed te eten en daarna thuis weer op de bank te ploffen, waar ik nu vergenoegd, goed gevuld en met een warm gevoel deze recensie zit te tikken :-)
Shanna A.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Nog even onder mijn eigen account.
Vanavond voor het eerst eten afgehaald hier. 1 woord: HEMELS! Ontzettend vriendelijke mensen, heerlijk eten, en de ambiance sprak me ook zeer aan. Je waant je zo op 1 van de Griekse eilanden... Wij zijn fan! Eindelijk een heerlijke (afhaal) Griek in Rotterdam! Hoop dat ze ook snel in west gaan bezorgen!
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Op een woensdagavond menu gegeten hier. Goed vlees zoals je bij een goede Griek mag verwachten, vega-opties waren ook prima. Voorgerechtjes waren ook goed in orde. Aardige eigenaar en vriendelijk personeel.
Het is alleen meer een afhaallocatie, decor ziet er uit als een snackbar. En ze schenken niet meer dan een biertje, voor ouzo of Griekse wijn hoef je hier niet te zijn.
RickWessling .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
Vandaag onze oma voor het eerst Grieks laten proeven. Wat een succes!
Met een maaltijd voor 3 personen mét enkele extra`s, konden er 5 man van eten.
Wij hadden 2p Mixed grill en de mousaka (lekker!). De friet hoeveelheid was wat aan de lage kant, echter hoeveelheid van de verse (!) salade en de Tzatziki was erg goed.
Vooral de melitzanosalata als onderdeel van Trio van tzatziki, tarama en melitzanosalata was erg lekker. Rijke overvloed aan hoeveelheid voor een zeer goede prijs!
Erg vriendelijke man aan de telefoon, en ook in de winkel.
Vooral afhalen of laten bezorgen is erg geschikt. Interieur is niet direct optimaal, maar is dan ook niet het speerpunt.
Wil je lekker Grieks eten, dan is dit een prima plek!
Wij zijn erg tevreden.
Piefje .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
Lekker eten, vriendelijk personeel. We hebben afgehaald, daarom maar kort van het interieur kunnen genieten. Het is een kleine zaak met een gezellige maar functionele inrichting. Grieks blauw-wit voeren de boventoon.
John W.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2015
Een kleine restaurantje die zo lekker Giros kan maken. Ik kom hier vrijwel regelmatig om te eten. Vanuit de smaak weet ik dat de vlees van de Giros vers zijn gemaakt. Ook wanneer te druk wordt. Ze zijn heel stressbestendig. 1 maand geleden kwam ik een keer om 11.00 uur 's avonds en wou wat hier eten, helaas was toen gesloten. Maar de volgende keer een van de eigenaar bad zelfs heel vriendelijk zijn excuses aan omdat ie de voorgaande keer mij geen eten konden aanbieden. eten smaakt gewoon zo lekker. Voor de Grieks eten ben ik hier zeker de vaste klant
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
Erg lekker en authentiek Grieks eten maar wel meer een soort eetcafé dan restaurant.
Ook erg klein: meer dan een viertal tafeltjes om aan te zitten is er niet en de steeds opengaande deur maakt dat je in najaar en winter hier niet wilt zitten! (wel afhalen)
Want voor weinig geld heb je wel een heerlijke Griekse hap met alles erop en eraan.
Ik neem meestal de mix grill, drie soorten vlees, veel friet en lekkere salade erbij voor 13,00 euro.
Je hebt er zeker genoeg aan.
Het interieur is typisch Grieks; vazen op plankjes, griekse platen aan de muur en een kleedje op de tafel, nee, dat zit allemaal wel goed.
Maar jammer dat het zo klein is en die deur als het guur is buiten.
Voor een snelle lekkere hap zit je hier goed, ook om mee te nemen, wordt prima verpakt.
Je moet hier niet met een flink aantal mensen komen voor een hele avond, dan ben je elders beter af.
Maar hulde voor dit kleine zaakje waar kwaliteit geleverd wordt en vriendelijkheid troef is.
Willem_Koot .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
Hier heb ik afgelopen zaterdag gegeten met mijn vrouw. Van de goede verhalen wat we gehoord hebben waren wij zeer benieuwd hoe het zou zijn. Bij aankomst zagen wij dat dit niet een standaard afhaal griek is maar een gezellig Bistro dat gevestigd is in een mooi oud pand. Het leek net of je griekenland binnen stapte, en dan nog niet over het eten gesproken. We bestelde mixgrill voor 2 personen met drinken en gingen lekker zitten. We zijn blij dat we zijn gegaan, de gastvrijheid die we voelde had je net het gevoel of je heerlijk in griekenland aan het eten was. Het eten was veel en heerlijk bereid, en door de open keuken kon je alles zien wat er gebeurde. Hier gaan wij zeker vaker naar toe, een echte aanrader.