Greek Deli Grekas

Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

Veronique K.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Ik heb er gisteren heerlijk gegeten bij Greka's! ik had een lekkere bifteki met frietjes, in een woord TOP! echt waar. zeker een aanrader
Maarten B.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Dit Griekse eethuisje wordt alleen maar beter. Wij eten hier soms, maar halen met zekere regelmaat eten af. Mevrouw spreekt een beetje Nederlands en toch wordt je prima geholpen. Naast het vaste 'assortiment' zijn er wisselende gerechten. Als laatste de moussaka en de vegetarische moussaka gegeten, erg lekker. De spanakopita's waren kraakverf en erg goed gemaakt. 's Middags een pita giros eten doe ik ook graag. Het kan gezelliger binnen, maar op een mooie zomeravond is het kleine terras een aanrader.
Sjefmaestro .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2012
We hadden hier eerlijk gezegd veel meer van verwacht. Toen ze er net zaten hebben we hier namelijk heerlijk gegeten, echt een traktatie, maar nu viel dit toch behoorlijk tegen. Tamelijk matige service, eten was aangebrand en toen we daar wat van zeiden kregen we nul op het rekest.