Greek Cuisine Filoxenia

Haltestraat 49 2042 LK Zandvoort Nederland Kaart

Over het restaurant Greek Cuisine Filoxenia

Goddelijk Grieks

In dit gezellige restaurant staat draait het allemaal om Griekse heerlijkheden. De uitgebreide menukaart biedt voor ieder wat wils; of je nou zin hebt in botermals vlees, sappige vis of superverse groenten! De gezellige bediening maakt dit fijne plaatje helemaal af.

Meer informatie over restaurant Greek Cuisine Filoxenia

Francis D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
R.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2018
was top goed eten gezellig personeel
eten erg lekker gast vrij mooie restaurant tafels mag wat ruimer
toptoptoptoptoptoptop
Frans M.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Erg lang wachten tot 1e gerecht wordt geserveerd. Daarna ruim uur gewacht tot hoofdgerecht. Er waren meerdere gasten die ook erg / veel te lang moesten wachten. We waren om 18.30 binnen en om 20.20 uur werd het hoofdgerecht geserveerd.!! Kwaliteit was goed, maar het vlees erg zout. (Te) kleine tafels voor 4 personen en tafels erg dicht op elkaar.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Niet voor niets is Filoxenia gekozen tot het beste Griekse restaurant van Nederland, heerlijk eten en een fijne sfeer.

Wij zijn er meerder keren geweest en komen zeker terug!
Agaath D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Regelmatig avonden met live muziek optreden en het af en toe de sirtaki dansen maakt het heel gezellig.
Opmerking: de muziek zou ietsie pietsie zachter kunnen.
Roy B.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Beste griek 2018? Dan leg je de lat hoog, ik vond het een gewone simpele griek. Weinig bijzonders opgediend gekregen. Service was oke, het was vrij druk en rumoerig binnen.
Johan A.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
We hadden gereserveerd en bij de ingang stonden twee heren ons op te wachten, maar die negeerden ons. Toen maar naar binnen gelopen waar ons door iemand de tafel werd gewezen. Griekse muziek was niet te horen door muziek van een bar aan de overkant (was asociaal van die tent overigens). Lange wachttijden. Niet een keer werd ons gevraagd of het had gesmaakt. Alles ging op de automatische piloot. Het bladerdeeggerecht was slap en niet knapperig, duidelijk opgewarmd in de magnetron. Verder heerlijk eten, maar door de slechte service toch maar besloten het dessert ergens anders te nuttigen. Als je meerder ijsgerechten hebt, doe ze dan niet allemaal met vanille-ijs. Eerder hebben we heerlijk gegeten met goede service. Nu was het blijkbaar te druk om de kwaliteit hoog te houden. Jammer.....
Yvonne C.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Super gezellig, een echt Griekse sfeer.
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heerlijke gastvrijheid zoals het in Griekenland gewoon is
Harald M.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Service mit good
Anne S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
1 keer maar nooit meer! mixed grill; giros knoerhard gebakken, taaie schnitzel, te grote stukken rauwe ui. droge diepvriesfrites. dorade veel te zout. wat een teleurstelling!
Hans C.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Ruim voldoende porties, goede prijs/kwaliteits verhouding. Restaurant was iets te warm en gerchten waren redlijk zout naar onze mening. Bij vol restaurant mag de bediening iets meer oog hebben voor de lege glazen en borden.
Marja K.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Bij Kostas en Lianne is het eten altijd geweldig . Ik eet er al 15 jaar en het is altijd van goede kwaliteit. De service is erg goed en Lianne en Kostas zijn erg gastvrij. Een aanrader !!
H H.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Leuk restaurant, fijne bediening en heel erg lekker eten! Een echte aanrader! Wij kwamen met twee jonge kinderen en daar werden direct stoelen voor klaargezet en bij het kindermenu zat een leuke verrassing. Al met al een erg leuke avond gehad.
Yvon S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Leuke ontvangst. Het was heel druk (zaterdag) we zaten boven. De bediening bleef aardig en vriendelijk.
Omdat het druk was, was het dus wel rumoerig, geen probleem. We hebben 2x een voorgerecht genomen. Was lekker, heerlijk brood.
Tatevik K.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Zeer vriendelijk. Heerlijke gerechten. Ze hebben het "uit eten" voor de verjaardag van onze moeder omgetoverd naar "geweldige feest ter ere van de verjaardag van onze ma"
Monique M.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Lekker gegeten. Vlotte, vriendelijke bediening.
V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Het eten was redelijk, de bediening goed. Naar mijn oordeel was het wel grieks, maar iets te veel vernederlandst.
Het viel mij dus een beetje tegen.
Hendrik B.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Wat een GEWELDIG Restaurant. Je wordt hartelijk verwelkomt, De bediening is uitstekend, Het eten van zeer goede kwaliteit -fris, goed bereid,heerlijk van smaak,hoeveelheid ruim voldoende.Gastheer en vrouw om door een ringetje te halen. Al deze eigenschappen voor ons aanleiding om bij iedere gebeurtenis in de familie dit bij FILOXENIA te vieren. en ook als we geen zin hebben zelf te koken.
Mario E.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Wat hebben we weer heerlijk gegeten . Was erg gezellig.