Greek Cuisine Filoxenia

Haltestraat 49 2042 LK Zandvoort Nederland Kaart

Over het restaurant Greek Cuisine Filoxenia

Goddelijk Grieks

In dit gezellige restaurant staat draait het allemaal om Griekse heerlijkheden. De uitgebreide menukaart biedt voor ieder wat wils; of je nou zin hebt in botermals vlees, sappige vis of superverse groenten! De gezellige bediening maakt dit fijne plaatje helemaal af.

Meer informatie over restaurant Greek Cuisine Filoxenia

Maandag t/m Zondag vanaf 16:30

9,3

Jouw recensie over het restaurant Greek Cuisine Filoxenia

Ron B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Goed en lekker gegeten,wel vergeten drinken te brengen,maar verder alles super
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Gezellig en druk restaurant, Het eten was heerlijk en voldoende, typisch Grieks! De bediening was ook zeer vriendelijk, aanrader!
Ron N.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Een geweldig restaurant in hartje Zandvoort. Bediening is erg aardig en vriendelijk. Het eten is overheerlijk en je krijgt genoeg. Prima prijs en kwaliteitsverhouding.
Angelique H.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Heerlijl eten. Snelle bediening. Grote porties waar voor je geld.
Jeffrey P.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Heerlijk hier een romantisch avondje uit kunnen afsluiten met een lekker diner, heerlijk eten, mooi restaurant, lekkere geuren uit de keuken(we zaten naast de keuken). jullie hebben onze dag compleet gemaakt!

2 kleine aandachtspuntjes voor de bediening; probeer de volgende keer iets beter onderling te communiceren zodat niet 1 persoon de drankjes opneemt en 1 minuut later staat de volgende naast de tafel die ook drankjes wil opnemen. het is niet erg, maar toch :) (zelf in de horeca dus het valt op)
en ten tweede: bij de dorade zou het geen overbodige info zijn als er word gewaarschuwd dat er graten inzitten.

verder was ALLES top!
wij zouden zeker terugkomen!

mvg Jeffrey
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Weer heerlijk gegeten.
Jarno V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Tweemaal afgelopen maanden gegeten en het eten is er zeer goed. Bediening is vriendelijk en de gangen worden op rustig maar goede tempo geserveerd. Enige wat wel jammer is dat het wachten op drankjes langer duurt dan gehoopt. (verschilt per drankje)
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Heerlijk gegeten

Weer heerlijk gegeten bij de griek
Je krijgt grote porties.
Alles is met zorg gemaakt dat proef je.
De ossehaas is een aanrader heerlijk en super mals.
Vriendelijke bediening.
Femke V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Heerlijk eten voor weinig geld. Zeer vriendelijke bediening.
lekkeretenlizet B.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Echt heel tevreden! Dank je wel!
Paula V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Na een gastvrije ontvangst overspoelt de Griekse sfeer je door de zorgvuldig gekozen inrichting en rustige achtergrond muziek. De bediening is uiterst vriendelijk en goed
Wij komen hier sinds de opening in 2001 regelmatig zelf en ook met familie en vrienden.Dez keer om mijn verjaardag te vieren met de naaste familie. De maaltijden zijn altijd weer verrassend lekker. Al jaren lang een constante uitmuntende kwaliteit. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. De huiswijn is gewoon heel erg goed.
In Griekenland zelf hebben we nooit zo smaakvol gegeten......
Een echte aanrader!
Arnold G.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Gemakkelijk te bereiken met bus trein of auto, eten is zeer goed,bediening is super vriendelijk, echt rustig en gezellig eten
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Weer heerlijk gegeten, zoals bekend voor ons. De Stifado was heerlijk, maar wel opletten voor de kleine botjes.
T A.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Prettig restaurant, lekker eten, snelle service. Porties zijn behoorlijk groot, dus bestel vooral niet te veel. Boven zitten is wel wat afgezonderd van de rest vh restaurant
Daniel P.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Vanavond super lekker gegeten bij de beste Griek van Nederland! Kostas is een super goede gastheer en pakt iedereen met veel liefde helemaal in. Nogmaals dank voor de fantastische avond en tot snel.
Michele M.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Heel gezellig restaurant, vriendelijke mensen en heerlijk eten
Patricia K.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Goede service en zeer gastvriendelijk.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Na de Circuit run van onze vriend, was dit een prachtige afsluiting. De ambiance in het centrum was met live muziek iets lawaaiig, maar binnen merkte je daar niet zo veel van.
Het was zoals we gewend zijn, weer overheerlijk en gezellig.
Jan J.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Zeker een bezoekje waard,als je trek hebt en toch in Zandvoort bent.en nog betaalbaar ook.
Coorbeek .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Zeer gastvrij. Restaurant druk bezet, toen de tafel naast ons vrij kwam werd voorgesteld een kleine tafel bij die van ons te trekken, zodat we ruimer konden zitten. Dat noem ik meedenken. Water (gratis) werd aangevuld. Heel smakelijk gegeten. Patat gelukkig zonder zout, wat natuurlijk wel op tafel stond. Vlees van goede kwaliteit. Ruime hoeveelheden, ook de patat en salade. Een aanrader!