Greek Cuisine Filoxenia

Haltestraat 49 2042 LK Zandvoort Nederland Kaart

Over het restaurant Greek Cuisine Filoxenia

Goddelijk Grieks

In dit gezellige restaurant staat draait het allemaal om Griekse heerlijkheden. De uitgebreide menukaart biedt voor ieder wat wils; of je nou zin hebt in botermals vlees, sappige vis of superverse groenten! De gezellige bediening maakt dit fijne plaatje helemaal af.

Meer informatie over restaurant Greek Cuisine Filoxenia

Maandag t/m Zondag vanaf 16:30

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Arnold G.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Gemakkelijk te bereiken met bus trein of auto, eten is zeer goed,bediening is super vriendelijk, echt rustig en gezellig eten
Agaath D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Weer heerlijk gegeten, zoals bekend voor ons. De Stifado was heerlijk, maar wel opletten voor de kleine botjes.
T A.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Prettig restaurant, lekker eten, snelle service. Porties zijn behoorlijk groot, dus bestel vooral niet te veel. Boven zitten is wel wat afgezonderd van de rest vh restaurant
Daniel P.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Vanavond super lekker gegeten bij de beste Griek van Nederland! Kostas is een super goede gastheer en pakt iedereen met veel liefde helemaal in. Nogmaals dank voor de fantastische avond en tot snel.
Michele M.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Heel gezellig restaurant, vriendelijke mensen en heerlijk eten
Patricia K.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Goede service en zeer gastvriendelijk.
Agaath D.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Na de Circuit run van onze vriend, was dit een prachtige afsluiting. De ambiance in het centrum was met live muziek iets lawaaiig, maar binnen merkte je daar niet zo veel van.
Het was zoals we gewend zijn, weer overheerlijk en gezellig.
Jan J.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Zeker een bezoekje waard,als je trek hebt en toch in Zandvoort bent.en nog betaalbaar ook.
Coorbeek .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Zeer gastvrij. Restaurant druk bezet, toen de tafel naast ons vrij kwam werd voorgesteld een kleine tafel bij die van ons te trekken, zodat we ruimer konden zitten. Dat noem ik meedenken. Water (gratis) werd aangevuld. Heel smakelijk gegeten. Patat gelukkig zonder zout, wat natuurlijk wel op tafel stond. Vlees van goede kwaliteit. Ruime hoeveelheden, ook de patat en salade. Een aanrader!
Monique T.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Wij zijn woensdag 1 maart gaan grieken bij Filoxenia, en kunnen niet anders zeggen dan dat het al onze verwachtingen overtrof. Goed eten, leuke prijs, en een hele warme ambiance. Kortom GEWELDIG dit is wat wij van een gezellig avondje uit eten verwachten, GASTVRIJHEID ten top. Zeker voor herhaling vatbaar.
ina D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Fantastisch gegeten. Heerlijk Valentijn toetje aangeboden gekregen van het huis.TOP
Vinze O.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Hier gegeten op Valentijnsdag. Personeel is vriendelijk, maar niet heel snel. Bij een leeg glas moet je op zoek naar een medewerker voor een nieuw drankje. Was het de Valentijnsdrukte?
Eten is lekker. Tzatziki goed! Na afloop van het diner een Valentijnsdesert van het huis, leuk!
Restaurant ziet er authentiek uit. Je verwacht van de buitenkant niet deze sfeer.
We komen hier nog een keer terug, wellicht op een iets minder drukke dag.
A M.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Eten was goed: lekkere vleesgerechten.
Service prima, soms wel even wat langer wachten maar het was ook wel druk.
Inrichting leuk!
centzand .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Wij hadden gekozen voor een avond met live Griekse muziek. Een gesprek voeren is dan moeilijk maar snel gewend.Veel Griekse mensen dus meezingen en dansen, het werd een prima avond, heerlijk gegeten en met een vakantiegevoel naar huis gelopen.
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Zoals altijd lekker en gezellig
Ineke D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Informeel en gezellig restaurant. Eten was van goede kwaliteiit.
Bij afrekenen kregen we nog een lekker sinaasappel likeurtje of ouzo naar keuze!
Patricia S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heerlijk met vrienden uit eten geweest..zij waren al vaker geweest....ik had grillmix genomen heerlijk goed vlees....
David W.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Afgelopen zondag hier met ons gezin gegeten. Ondanks dat we vroeg waren en het niet druk was hebben we ruim 50 minuten op het eten moeten wachten. Toen het eten op tafel kwam bleek dat de borden koud waren en het eten was ook niet meer warm. Het nagerecht was ook summier. En wederom niet warm (warme kersen met ijs). De bediening welke wel vriendelijk was moest omdat de tafeltjes zo dicht tegen elkaar stonden ver over de tafel heen hangen om de achterste gasten te kunnen bedienen. niet erg fijn. uiteraard hebben wij onze kritiek geuit hier werd niets mee gedaan. het is moeilijk te geloven dat dit restaurant een prijs heeft gewonnen wij raden het in ieder geval niet aan anderen aan.
Johanneke S.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Super gegeten. ...was weer even terug in mijn tweede homeland! !
hanneke P.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Ben afgelopen Vrijdag 6 Januari 2017 gewwest met mijn gezin bestaande uit 18 man: 3 kinderen, 3 schoonkinderen,en 12 kleinkinderen.
Het was ter gelegenheid van mijn 58ste verjaardag.
Wij hebben heel gezellig gezeten en onwijs super lekker gegeten.
Wij komen regelmatig bij Filoxenia hij krijgt van ons nog steeds een vette 10 voor alles.
Kostas tot gauw.

Hanneke Paap