Greek Cuisine Filoxenia

Haltestraat 49 2042 LK Zandvoort Nederland Kaart

Over het restaurant Greek Cuisine Filoxenia

Goddelijk Grieks

In dit gezellige restaurant staat draait het allemaal om Griekse heerlijkheden. De uitgebreide menukaart biedt voor ieder wat wils; of je nou zin hebt in botermals vlees, sappige vis of superverse groenten! De gezellige bediening maakt dit fijne plaatje helemaal af.

Meer informatie over restaurant Greek Cuisine Filoxenia

Maandag t/m Zondag vanaf 16:30

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Patricia S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heerlijk met vrienden uit eten geweest..zij waren al vaker geweest....ik had grillmix genomen heerlijk goed vlees....
David W.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Afgelopen zondag hier met ons gezin gegeten. Ondanks dat we vroeg waren en het niet druk was hebben we ruim 50 minuten op het eten moeten wachten. Toen het eten op tafel kwam bleek dat de borden koud waren en het eten was ook niet meer warm. Het nagerecht was ook summier. En wederom niet warm (warme kersen met ijs). De bediening welke wel vriendelijk was moest omdat de tafeltjes zo dicht tegen elkaar stonden ver over de tafel heen hangen om de achterste gasten te kunnen bedienen. niet erg fijn. uiteraard hebben wij onze kritiek geuit hier werd niets mee gedaan. het is moeilijk te geloven dat dit restaurant een prijs heeft gewonnen wij raden het in ieder geval niet aan anderen aan.
Johanneke S.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Super gegeten. ...was weer even terug in mijn tweede homeland! !
hanneke P.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Ben afgelopen Vrijdag 6 Januari 2017 gewwest met mijn gezin bestaande uit 18 man: 3 kinderen, 3 schoonkinderen,en 12 kleinkinderen.
Het was ter gelegenheid van mijn 58ste verjaardag.
Wij hebben heel gezellig gezeten en onwijs super lekker gegeten.
Wij komen regelmatig bij Filoxenia hij krijgt van ons nog steeds een vette 10 voor alles.
Kostas tot gauw.

Hanneke Paap
Wil D.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Wederom voortreffelijk gegeten. Snelle en vriendelijke bediening.
Jan F. H.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
vanavond met buurtjes ( 5 ) pers. ons 46 jar. huw. gevierd met een heerlyk etentje, bij Filoxenia (met gastheer/vrouw Kostas & Lianne en crew) werden we zoals altijd warm welkom geheten, onze tafel was al gereserveerd bij het raam, en konden we binnen no time genieten van ons drankje, na korte tijd werden onze wensen opgenomen, en konden we binnen redelijke tijd ons gerecht verwachten, ondanks de volle bezetting, was er voldoende persoonlijke aandacht (een soort van helycopterview). Ook na het genotene, en een heerlijk nagerecht, werden we weer op warme wijze uitgeleide gedaan, zoals het bij goede vrienden betaamt. Al met al een TOP-avond. Bedankt Kostas. En wij komen hier als vaste gasten, zolang Filoxenia gevestigd is in Zandvoort.
Egbert E.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
We hebben weer heerlijk gegeten bij Filoxenia. Daarbij is het hier altijd erg gezellig en een heel vriendelijke bediening. We komen hier snel weer terug.
Drrrrkkk .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
We hebben inmiddels diverse keren bij Filoxenia gegeten en iedere keer is het weer een feestje, zoals uit-eten gaan voor ons moet zijn. Met een groep van 8 personen hadden we toevallig heel uiteenlopende bestellingen van vlees, vis en salades.
Alles is super van smaak en de porties zijn ruim te noemen. De ambiance is gezellig, maar de beschikbare ruimte is beperkt, dus de tafels staan vrij dicht op elkaar. De bediening was ondanks de kerstdrukte vlot te noemen. Eigenaar Bampatsias maakt ondertussen een praatje met de klanten, of heeft een helpende hand links en rechts. En ben je met een leuke (familie)groep, dan maakt hij er een mooie foto van, die razendsnel wordt afgedrukt en als service na afloop wordt aangeboden. Bij het afrekenen kregen de dames in ons gezelschap bovendien nog een kerstpresentje aangeboden.
Samenvattend: als je heerlijk wilt eten én een gezellige avond wilt hebben, dan heb je dat gegarandeerd bij Filoxenia. Het is er altijd druk en dat is niet zomaar. Mijn tip is dan ook om vantevoren te reserveren i.p.v. op de bonnefooi te gaan. Nog een tip: parkeren in deze straat is erg lastig, maar er is op 4 a 5 minuten lopen een hagelnieuwe, gigantische ondergrondse parkeergarage, waar in de wintermaanden ook nog een sterk gereduceerd parkeertarief geldt.
W.N. T.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Heerlijk gegeten.
Arie K.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Wij komen al jaren in dit fijne restaurant. De ontvangst en de bediening zijn altijd zeer hartelijk en het eten is perfect. Het is iedere keer weer een feestje!
W J S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Zeer gastvrije ontvangst en behulpzame staf. Lekker eten (Mezedes , Inktvis en lamsvlees). Ook de huiswijn was prima. Aanbevolen !
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Zeer fijne sfeer. Een goede gastvrijheid en lekker eten.
Alexander X.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Veel kleine tafeltjes in een krappe ruimte zorgde voor veel rumoer. Bediening was traag. Het ontzettend lekkere eten maakte het meer dan goed.
jsblom .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Dit wad de vierde of vijfde keer dat we bij Filoxenia hebben gegeten. We waren met een groep van 12 personen en het was een drukke zaterdagavond. Alle tafels waren bezet. We werden erg vriendelijk ontvangen en er werd na afloop weer even vriendelijk afscheid genomen. In de tussentijd hebben we genoten van een lekker voorgerecht (Pikilia voor 2 personen), Bifteki als hoofdgerecht (gekruid gehakt gevuld met feta en los daarbij gyros) en ijs met warme caramelsaus (pag. karamela) als nagerecht. Bediening was vlot, ondanks de drukte en de grootte van de groep geen lange wachttijden. Personeel leef vriendelijk en attent zonder opdringerig te zijn. Kortom, een heerlijk en geslaagd avondje met de familie.
mcvinkenburg .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Goede gastvrijheid, heerlijk eten. Retsina gedronken, lekkere vis, goed gegrild vlees.
Op het terras is het goed toeven.
Paul W.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten we waren met hele gezin 10 personen. Vele namen het voorgerecht van het huis dus diverse griekse hapjes. Daarna 8 verschillende hoofd gerechten dus vlees en vis. Ik zelf koos het chef kok gerecht dat is verschillende vleesgerechten. De gastheer Kostas en zijn crew maakte van deze bij zondere avond een feestje. Hiervoor bedanken wij Kostas. Ook het grand dessert mocht er wezen. Alles op griekse wijze.
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Eten was erg lekker. Porties waren echter zo groot dat wij zeker nog twee volwassenen hadden kunnen meenemen. Ik vond het jammer dat er niet op werd geattendeerd. Wij waren met 2 volwassenen en 2 kinderen. Als je dan teveel besteld, kun je m.i. als bediening ook aangeven dat de porties groot zijn.
Verder duurde het lang voor er werd afgeruimd en moest ik zelf maar om de rekening vragen.
We komen wel een keer terug, het eten was heel lekker.
Maurice O.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Eten was erg goed, heerlijke gerechten, gezellige sfeer en leuke gastheer. Midden in een gezellige straat met veel uitgaansmogelijkheden, het restaurant heeft veel ruimte en de mogelijkheidheid om buiten te zitten.
Ioannis Willem V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Ik waande me weer even thuis in mijn land heerlijk eten en goede sfeer een echte aanrader. Voor een echte beleving en de gastvrijheid moet je hier wezen
Jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Waanden ons weer even thuis in griekenland de sfeer het eten en de gastvrijheid deed ons denken aan thuis in Griekenland.