Greek Cuisine Filoxenia

Haltestraat 49 2042 LK Zandvoort Nederland Kaart

Over het restaurant Greek Cuisine Filoxenia

Goddelijk Grieks

In dit gezellige restaurant staat draait het allemaal om Griekse heerlijkheden. De uitgebreide menukaart biedt voor ieder wat wils; of je nou zin hebt in botermals vlees, sappige vis of superverse groenten! De gezellige bediening maakt dit fijne plaatje helemaal af.

Meer informatie over restaurant Greek Cuisine Filoxenia

Chantal S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
jet B.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Ontzettend lekker gegeten. Er was merr dan genoeg en de borden zagen er mooi uit. De bediening is uitermate vriendelijk en houd ook van een grapje. Dit was zeker de moeite waard!
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Verjaardag gevierd met familie 16 personen. Zoals altijd perfect en tot in de puntjes verzorgd.
Heel erg bedankt Kostas.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Zoals altijd zeer vriendelijk ontvangen door Kostas en zijn vrouw. Wij hebben heerlijk gegeten,zeer smakelijk en van goede kwaliteit.
Marlies B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
We hebben genoten van de gezellige sfeer, de vriendelijke eigenaren, heerlijk Grieks eten en Griekse wijn (zelf geïmporteerd!).
Jokedietz .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Fantastische avond gehad .we waren 40 jaar getrouwd en zijn heerlijk verwend .
Heerlijk eten en een uitstekende verzorgen ,
Ik kom gauw terug .
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Heerlijk Grieks eten, gastvrij, allemaal aardige mensen, alleen bij drukte moet soms wat lang gewacht worden, maar dan heb je ook wat.
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Heerlijk met de kinderen gegeten. Vooraf Dolmakia en Polio is waren heerlijk. Stifado, Kleftiko en Tsipoura zijn aanraders. Verder een prima wijn en Mythos biertje????????????
Henriette H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wij hebben weer heerlijke mixed grills gegeten bij Filoxenia. Mals vlees vol smaak en grote porties met lekkere salade en patat. Wij zaten eerst boven, naast de treden tussen twee afdelingen. Daar werden we opgeschud elke keer dat de medewerkers er langs liep op de houtenvloer. Dus toen er een tafel vrij kwam bij de muur, vroegen we of we daar mochten zitten en dat was geen enkele probleem. De medewerkers zijn heel vriendelijk.
Echt een aanrader! Ik zou wel reserveren want het was helemaal vol.
Ron B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Goed en lekker gegeten,wel vergeten drinken te brengen,maar verder alles super
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Gezellig en druk restaurant, Het eten was heerlijk en voldoende, typisch Grieks! De bediening was ook zeer vriendelijk, aanrader!
Ron N.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Een geweldig restaurant in hartje Zandvoort. Bediening is erg aardig en vriendelijk. Het eten is overheerlijk en je krijgt genoeg. Prima prijs en kwaliteitsverhouding.
Angelique H.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Heerlijl eten. Snelle bediening. Grote porties waar voor je geld.
Jeffrey P.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Heerlijk hier een romantisch avondje uit kunnen afsluiten met een lekker diner, heerlijk eten, mooi restaurant, lekkere geuren uit de keuken(we zaten naast de keuken). jullie hebben onze dag compleet gemaakt!

2 kleine aandachtspuntjes voor de bediening; probeer de volgende keer iets beter onderling te communiceren zodat niet 1 persoon de drankjes opneemt en 1 minuut later staat de volgende naast de tafel die ook drankjes wil opnemen. het is niet erg, maar toch :) (zelf in de horeca dus het valt op)
en ten tweede: bij de dorade zou het geen overbodige info zijn als er word gewaarschuwd dat er graten inzitten.

verder was ALLES top!
wij zouden zeker terugkomen!

mvg Jeffrey
Agaath D.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Weer heerlijk gegeten.
Jarno V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Tweemaal afgelopen maanden gegeten en het eten is er zeer goed. Bediening is vriendelijk en de gangen worden op rustig maar goede tempo geserveerd. Enige wat wel jammer is dat het wachten op drankjes langer duurt dan gehoopt. (verschilt per drankje)
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Heerlijk gegeten

Weer heerlijk gegeten bij de griek
Je krijgt grote porties.
Alles is met zorg gemaakt dat proef je.
De ossehaas is een aanrader heerlijk en super mals.
Vriendelijke bediening.
Femke V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Heerlijk eten voor weinig geld. Zeer vriendelijke bediening.
lekkeretenlizet B.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Echt heel tevreden! Dank je wel!
Paula V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Na een gastvrije ontvangst overspoelt de Griekse sfeer je door de zorgvuldig gekozen inrichting en rustige achtergrond muziek. De bediening is uiterst vriendelijk en goed
Wij komen hier sinds de opening in 2001 regelmatig zelf en ook met familie en vrienden.Dez keer om mijn verjaardag te vieren met de naaste familie. De maaltijden zijn altijd weer verrassend lekker. Al jaren lang een constante uitmuntende kwaliteit. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. De huiswijn is gewoon heel erg goed.
In Griekenland zelf hebben we nooit zo smaakvol gegeten......
Een echte aanrader!