Graziano's

Scheepersdijk 1A 5062 EA Oisterwijk Nederland Kaart

Over restaurant Graziano's

De koning te rijk

Klassiek Italiaans, maar dan wel met een moderne twist. Geniet van de pure smaken van de Italiaanse keuken, met luxe producten, huisgemaakte verse pasta en verfijnde wijnen. De gerechten van Graziano's zijn vaak mooie combinaties van seizoensgebonden streekproducten en rechtstreeks uit Italië geïmporteerde ingrediënten. Als je zo vorstelijk zit te dineren, voel je je de koning te rijk.

Meer informatie over restaurant Graziano's

Dinsdag t/m Zondag 18:00 - 22:00

• Af te huren , Catering , Terras , Wi-Fi
Stargate .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Amadiaan .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
We komen graag in dit restaurant,om even italaanse sfeer en lekker italiaans eten te proeven, en dat is nooit !een teleurstelling!
Marieke S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten echt super. Gekozen voor verrassingsmenu 5 gangen. Stoelen zaten iets minder. Maar verder prima!
Tiny B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Het is een gezellig restaurant, we hadden mooie plaatsen aan een ronde tafel bij het raam!
De sfeer was goed, bediening prima, wij hebben lekker genoten. Het was heel erg lekker klaargemaakt en goede kwaliteit.
Waren alle zes heel content!
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Jdgraauw .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Gisteren gaan eten hier, gezellig druk voor een woensdag. Graziano's zelf was dicht, gelukkig vooraf de website bekeken dat het restaurant ernaast van dezelfde eigenaar was, daar stond een tafeltje klaar voor ons.
Interieur is een beetje rommelig, oude "kroegstoelen" maar wel weer nette tafellakens.
Het menu (anti-pasti, warm voor en hoofdgerecht) was lekker en met zorg bereid, flinke porties, meer dan genoeg voor grote eters.
We betaalden voor het 3 gangen AH menu net zo veel als het 4-gangen "menu van de dag" € 37,50 (beetje vreemd en best duur voor 3-gangen, het reguliere verrassingsmenu 4-gangen kost € 39,50).
Een glas witte huiswijn stond op de rekening voor € 4,75; ook niet voor de poes!
Joostdenissen .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Geweldig restaurant. Service is altijd geweldig net als het eten. Elke keer als we er eten gaan we zeer tevreden naar huis.
Arthur B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
lekker eten in een sfeerrijke omgeving met een leuke bediening
Bersselaar1 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Compliment voor de ober, heel vriendelijk. Alle 4 waren het eens over de bediening, het eten en de ambiance.
Wij gaan zeker terug.
Nino W.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Goed Italiaan. Helaas waren er een paar gerechten uitverkocht en waren de gerechten niet allemaal op smaak gebracht, terwijl we er wel lang genoeg oo hebben gewacht.
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Heerlijk gegeten. We hadden een jarige in ons midden en het dessert werd heel feestelijk geserveerd met twee zingende Italianen erbij. Top!
Fdebrouwer .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Een uitstekende keuken met verfijnde gerechten. De prijs is er wel naar. Een gezellige en prettige omgeving om een avondje te tafelen.
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Een etentje bij Grazanio's is een avondvullende belevenis met prachtige gerechten, in een zeer mooie ambiance en begeleid met heerlijke muziek. Complimenten voor de persoonlijke benadering van de bediening.
Margreet S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Superleuk restaurant met fantastisch, vers, authentiek Italiaans eten en fantastische, zingende bediening! Aanrader voor iedereen die van Italiaans, verrassend eten houdt!
Marije V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Goed lekker eten. Kregen de kaart en moesten zelf vragen naar mogelijkheden voor AH actie. Bediening wat gehaast en onpersoonlijk. Muziek stond iets aan de harde kant.
Gekozen voor het verassingsmenu, was goed eten.
Josenivonne .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Ter gelegenheid van onze huwelijksdag een gezellig etentje gepland. Ivm het bezit van een AH kortingsbon voor Graziano gekozen, een restaurant dat we nog niet kenden. In ons enthousiasme voor een dag-gerecht gekozen (buiten de kaart) daarbij echter vergeten naar de prijs te vragen. Het bleek een (voor onze begrippen) erg duur menu maar de prijs/kwaliteit verhouding was prima. Een heerlijk gerecht, prima klaargemaakt. En met de AH-bon op zak bleef het een alleszins betaalbare avond. De bediening was vriendelijk en attent en de wachttijden voor de gerechten waren OK.
Ashclijsen .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
We waren met een actie van Albert Hein. We mochten ook van de kaart eten. Dat hebben we ook gedaan. Ik moet zeggen dat het eten heel lekker was.
Het was grandioos weer, dus we hebben buiten gegeten. Een zingende ober, vriendelijke jonge dames die het eten kwamen brengen....
Echt een aanrader!
CCW .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Het is een sfeervol, gezellig Italiaans restaurant.Het eten is heerlijken de bediening g aardig en leuk. Het Italiaanse restaurant is een ontdekking die we via de ah restaurantactie hebben gevonden.
Itholenaars .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Het eten was matig .
Wij waren daar om half 8 en 22.00 uur gingen wij weg.
Duurde heel lang voordat je eten krijgt.
De soep kwam vrij snel maar het hoofdgerecht duurde een uur.
Ook het nagerecht duurde een half uur.
Ik kom daar niet meer terug!
Hermanslegt .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Bediening is niet attent genoeg. Het eten was lekker maar niet in verhouding met de prijs. De aardappelstukjes bij de secundo waren te hard doorbakken. Onze opmerking dat we erg lang moesten wachten op de secundo werd afgedaan met "volgende keer doen we het beter". Waarom geen geste met extra espresso?