Graziano's

Scheepersdijk 1A 5062 EA Oisterwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Graziano's

De koning te rijk

Klassiek Italiaans, maar dan wel met een moderne twist. Geniet van de pure smaken van de Italiaanse keuken, met luxe producten, huisgemaakte verse pasta en verfijnde wijnen. De gerechten van Graziano's zijn vaak mooie combinaties van seizoensgebonden streekproducten en rechtstreeks uit Italië geïmporteerde ingrediënten. Als je zo vorstelijk zit te dineren, voel je je de koning te rijk.

Meer informatie over restaurant Graziano's

Dinsdag t/m Zondag 18:00 - 22:00

• Af te huren , Catering , Terras , Wi-Fi
M J.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Bedrog! Onbeschoft personeel. Tevens geen tafeletiquette. Op de site staat vermeld 3 gangen keuze diner. Dit wordt echter niet geboden. Geserveerd wordt een drie gangen verrassingsmenu. Later blijkt wat de verrassing is. Het dessert is niet in de prijs van € 37,50 inbegrepen. Men serveert een voorgerecht, tussengerecht (pasta) en hoofdgerecht. De kwaliteit is goed. Helaas was het hoofdgerecht niet warm en bij één van de 4 personen was een deel van het gerecht niet op het bord aanwezig. Die heeft dus alleen gegeten, want het duurde even voordat er een nieuw gerecht kwam. De eten komt uit de keuken van het ernaast gelegen restaurant. Door het heen en weer geloop en de deur die vaak opengaat werd het koud aan tafel. De achterdeur stond ook open. Ik wilde een 2e glas wijn bestellen, maar men had niet meer dezelfde wijn, alleen nog maar mousserende wijn. Het 1e glas was niet mousserend, de ober zei echter dat het vrijwel dezelfde wijn was, maar dat de eerste fles nog van gisteren was. Het bestek en de de bordjes waren niet compleet. Het eten werd grof uitgeserveerd. Een van de borden werd bijna op tafel gegooid. Toen we bij het afrekenen opmerkingen maakten gaf de ober ons retour dat we ook al hadden gemopperd over de geringe hoeveelheid ingeschonken wijn (had ik nog niet vermeld, zelden zo weinig gekregen. ) Hij was bereid ons enigszins tegemoet te komen. We konden een glaasje Limoncello krijgen. Twee van ons drinken geen alcohol.......... :-(( Ik ben nog nooit zo boos geworden in een restaurant.
Rose-Minke S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Ik heb heerlijk gegeten bij Graziano's. We hebben het driegangen menu tweede gratis via de AH actie op. Vooraf kregen we een antipasta met champignons drie soorten ,, een brochette met tomaat en een artisjokkenbodem. Als tussengerecht kregen we een bord pasta met en pittige tomatensaus en als hoofd een lekkerezalm of kalfsvlees. Als dessert kozen we een sorbet, maar deze kwam op de rekening erbij.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Heerlijke combinaties met verse ingrediënten, prachtig geserveerd. Prijs van de prosecco € 6,50 is aardig aan de prijs. Maar ja dat is overal in de horeca,mergens moet de winst gemaakt worden...Het rap tempo van de uitleg (Italiaans-Nederlands) van de serveerder was grappig, en niet storend. Verlichting was gezellig, oversl kaarsen en maar twee kroonluchters. Kortom, wij hebben heerlijk gegeten en genoten.
Toon D.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Graziano's was leeg, daarom naar de buren: Ballaro. Is van zelfde eigenaren dus daar stond een tafeltje voor 4 gereserveerd met AH-actie. Een Italiaans welkom, een klassieke Italiaanse kaart met de culinaire hoogtepunten van deze eetcultuur. Alle 4 hebben we heerlijk gegeten van het 3 gangen menu. Je schaamt je bijna om er maar de helft voor te hoeven afrekenen. Het was top. Ruime porties, veel diversiteit.
acasteren .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Lekker eten in een sfeervol restaurant.
Op de menukaart kost een 4 gangen menu €37,50 en de AH actie is 3 gangen en die wordt ook geserveerd maar men rekent wel € 37,50 voor deze 3 gangen!
Een glas wijn kost € 4,25 maar dan mogen de glazen wel iets ruimer ingeschonken worden.
Coen B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Een drie gangen menu besteld, wat zwaar "over priced" was bleek achteraf, bij alle gerechten was de invloed tomaat erg sterk aanwezig. voorgerecht met 5 verschillende kleine voorgerechtjes was al niet erg sterk, tussengerecht pasta wel goed warm maar behoorlijk pittige tomaten saus, hoofdgerecht was met een droog uitgebakken stukje zalm en een niet smakelijk stukje roodbaars filet, dit alles drijvend in een flauwe tomatensaus.
Het duurde erg lang voordat de gangen uitgeserveerd werden, opmerkelijk was ook dat er geen kok in de keuken aanwezig was wat ons het vermoeden gaf dat het eten uit de keuken bij de buren kwam, (hopen we).
Marjon B.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Gezellig restaurant. Fijne sfeer en warme ontvangst. Gastvrij. Heerlijk eten met uitleg over de gerechten. Voor herhaling vatbaar.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Op dinsdag 13 december dachten wij te gaan eten bij een nieuw restaurant in Oisterwijk. Graziano's blijkt echter een extensie/buurman van het ons welbekende Ballaro, speciaal bedoeld voor grote groepen. De twee restaurants delen dezelfde keuken. We kiezen beiden voor een driegangen verrassingsdiner en dat is een uiterst aangename ervaring. Het voorgerecht is een proeverij van vijf verschillende welbekende Italiaanse gerechten, waaronder vitello tonnato, bruschetta van (Italiaanse) tomaat en rundercarpaccio. Alle onderdelen even smakelijk. Het tussengerecht bestaat uit twee soorten pasta, de ene met een saus van kalfsgehakt en de andere rigatoni met vierkazensaus uit de oven. Na het hoofdgerecht, naar keuze vlees vis of vegetarisch, zijn wij beiden volledig verzadigd en tevreden. De kwaliteit van het eten in dit restaurant steekt ver uit boven dat van de doorsnee pizzeria en de bediening is vriendelijk en correct. Aandachtspuntje: de geluidsgevoeligheid van de inrichting. De tafels staan dicht opeen en er is weinig geluiddemping, dus bij drukte is rumoerigheid een probleem. Op deze dinsdag viel dat gelukkig erg mee.
rianne V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Het eten was erg lekker, maar we moesten heel erg lang wachten, vooral tussen en tussengerecht en hoofdgerecht, n Reden voor ons om hier niet meer naar toe te gaan!!!!!!!
stargate .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten. De sfeer was romantisch en rustig.
Het personeel is vrolijk en behulpzaam.
Vooral het voorgerecht was zeer lekker.
amadiaan .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
We komen graag in dit restaurant,om even italaanse sfeer en lekker italiaans eten te proeven, en dat is nooit !een teleurstelling!
Marieke S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten echt super. Gekozen voor verrassingsmenu 5 gangen. Stoelen zaten iets minder. Maar verder prima!
Tiny B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Het is een gezellig restaurant, we hadden mooie plaatsen aan een ronde tafel bij het raam!
De sfeer was goed, bediening prima, wij hebben lekker genoten. Het was heel erg lekker klaargemaakt en goede kwaliteit.
Waren alle zes heel content!
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
De gerechten zijn standaard en er zijn geen bijzondere producten gebruikt. De dranken zijn stevig geprijsd waardoor het totaal tot een slechte prijs/kwaliteitverhouding leidt. Er was slechts één persoon bediening in een goed bezette avond waardoor een lange wachttijd.
jdgraauw .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Gisteren gaan eten hier, gezellig druk voor een woensdag. Graziano's zelf was dicht, gelukkig vooraf de website bekeken dat het restaurant ernaast van dezelfde eigenaar was, daar stond een tafeltje klaar voor ons.
Interieur is een beetje rommelig, oude "kroegstoelen" maar wel weer nette tafellakens.
Het menu (anti-pasti, warm voor en hoofdgerecht) was lekker en met zorg bereid, flinke porties, meer dan genoeg voor grote eters.
We betaalden voor het 3 gangen AH menu net zo veel als het 4-gangen "menu van de dag" € 37,50 (beetje vreemd en best duur voor 3-gangen, het reguliere verrassingsmenu 4-gangen kost € 39,50).
Een glas witte huiswijn stond op de rekening voor € 4,75; ook niet voor de poes!
joostdenissen .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Geweldig restaurant. Service is altijd geweldig net als het eten. Elke keer als we er eten gaan we zeer tevreden naar huis.
Arthur B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
lekker eten in een sfeerrijke omgeving met een leuke bediening
bersselaar1 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Compliment voor de ober, heel vriendelijk. Alle 4 waren het eens over de bediening, het eten en de ambiance.
Wij gaan zeker terug.
Nino W.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Goed Italiaan. Helaas waren er een paar gerechten uitverkocht en waren de gerechten niet allemaal op smaak gebracht, terwijl we er wel lang genoeg oo hebben gewacht.
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Heerlijk gegeten. We hadden een jarige in ons midden en het dessert werd heel feestelijk geserveerd met twee zingende Italianen erbij. Top!