Granny's Grill

Meer informatie over restaurant Granny's Grill

• Per boot te bereiken
HeerlijkeEter6 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
eten was echt top! lekker vlees, goede spare ribs, goede service, kortom een heerlijk dagje gewinkeld met een top top top diner!!!
Gijs D.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Na het lezen van verschillende goede recensies zijn we spareribs gaan eten bij Granny's Grill. Wat een domper was dit zeg!! Taaie droge spareribs met weinig smaak. Wij komen hier niet terug.
Arjanstasteofthecity .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Als liefhebber van o.a. vlees is het hier hét paradijs op aarde. Wij kozen deze keer voor een picanha en een malse lamsrack rose bereid. Service fantastisch en liefde voor de producten proef je absoluut terug wat je wensen ook zijn. Met het weer van afgelopen tijd moet je hier gewoon je BBQ hart ophalen! Genieten en neem zeker een keer het koude honing biertje van de tap.
Derek V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Gisteren voor het eerst bij Dit grill restaurant wezen eten, ongepland en niet gereserveerd. Het was behoorlijk druk maar gelukkig hoefde we niet lang op een tafeltje te wachten. We konden we aan de bar wachten tot er tafel vrij was en namen alvast wat brood met n drankje. Dit wat duidelijk niet een standaard afbakbroodje is zoals in veel restaurants maar goed vers en knapperig van buiten. Navraag leert dat het komt van een speciale bakker waar ik de naam niet van heb onthouden. Weer eens wat anders dan een afbakkertje.

Het personeel was ondanks de drukte vriendelijk en beheerst en we kregen alvast de kaart aan de bar om een keuze te maken en zodat we niet op het eten hoefde te wachten zodra de tafel vrij kwam. (Dat os nog eens meedenken!) Daarbij noemde ze alvast wat suggesties van het menu.

Wij hebben gekozen voor de pittige spareribs. Door de half open keuken konden we vanaf de bar zien dat de spareribs van een echte grill kwamen.

Eenmaal aan tafel kregen we ons eten vrijwel direct )door het bestellen aan de bar. (ribben en friet goed warm en met weinig vet op de ribben -top- en het groenvoer goed koud).
De ribben waren mooi mals en lekker gemarineerd en vooral niet te zout. Het verschil met de ribben van De Beren waar we ook weleens komen is duidelijk. Deze ribben smaken verser en malser en bij de Beren vermoed ik dat ze uit een stoomoven komen en daarna worden afgemarineerd. Deze ribben hadden n heerlijke BBQ smaak. Top!

Wat ons opviel was dat het personeel ondanks de drukte supersnel werkte en vrolijk was.

Wat ons betreft value for money. Er zijn veel andere restaurants waar je minder krijgt voor dit geld + alles was vers tot het brood aan toe.

Het enige wat niet heel erg prettig was de zitting van de stoel voor mijn rug. Maar dit is meer persoonlijk dan echte kritiek.

Kortom een aanrader, Grannys heeft er een nieuwe klant bij.
Cora5500 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Eerlijk gezegd begrijp ik niet goed dat men zo enthousiast is. Het eten was redelijk, maar niet bijzonder. Spare ribs gegeten, maar wij vonden die niet (goed) bijzonder gekruid, aan de droge kant en weinig vlees. Een spare rib op houtskool bereid valt van het bot als deze goed is bereid. Ik kreeg sterk de indruk dat deze spare ribs eerst een andere bereiding hebben gekregen (gekookt) en voor servering nog heel even op de grill belanden. Het vlees was nogal smakeloos. De bediening vroeg of we salade wilde hebben, terwijl dit bij het menu inbegrepen was??? Er kwam toen een heel karig schaaltje salade op tafel dat niet eens voor 1 persoon voldoende was met een veel te overheersende kant en klaar dressing. De hoeveelheid frites was ook aan de karige kant voor 2 personen. Nogal zielig als je op salade en frites bezuinigd. Saus bij de spare ribs veel te overheersend en zielige hoeveelheid, net als de kruidenboter bij de paar stukjes stokbrood die vooraf komt. Meerdere sausjes bij de spare ribs zouden welkom zijn geweest. Bij elkaar zat ik niet vol bij het verlaten van dit restaurant. Men liet ons wachten op een tafeltje voor 2 personen, waar men nog moest afrekenen, tafel afruimen en de tafel moest schoonmaken, terwijl er tafeltjes voor 2 personen vrij waren voor gebruik???
Faat123 .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Super lekker gegeten, als je hier een biefstukje besteld dan zit je goed vol. Lekker groot en smaakt ontzettend lekker.Goede service.
Hier kom ik zeker terug!
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Wie van spareribs houdt, moet een keer gaan eten bij Granny's Grill. Zonder twijfel. Hoe vaak zou ik hier inmiddels al zijn geweest? Al zeker een keer of tien. Maar dat mag de pret niet drukken.
Op zondagochtend besluiten we dat we vanavond zin hebben in vlees. Goed vlees, wel te verstaan. We reserveren een tafeltje en om acht uur mogen we dan eindelijk aanschuiven.

We worden vrolijk ontvangen en mogen een tafeltje uitkiezen. Het is best druk, maar de service lijdt er niet onder. Het personeel rent van hot naar her en vergeet niet om veel tijd te besteden aan de gasten. Als voorgerecht de Calamaris. Normaal houd ik daar niet zo van, dan zijn ze taai en kun je ze net zo goed gebruiken als elastiekje voor je haar. Maar deze zijn lekker, goed op smaak en er zit een bijzonder lekker sausje bij.

Als hoofdgerecht uiteraard de spareribs. Lekker pittig, niet te zout en mals. Maar dan wel weer precies mals genoeg en laat nog lekker wat te kluiven over. Het garnituur bestaat uit een lekker pittig knoflooksausje, salade en frietjes. Niet bijzonder. Maar wat wil je als je vlees al zo lekker is?

Voor mij is dit pure liefde. Je kunt met overtuiging zeggen dat hier met heel veel liefde en passie wordt gekookt.
Jvdbrink .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
In een woord: Fantastische hotribs. De hootskool komt je tegoemoet bij binnekomst. De ribs staan ze bekend om en wat heb ik daarvan genoten. Service is in orde en het decor is prima, akoestiek is zeer slecht, maar dat noem ik een kleinigheidje.
Madeliefje83 .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Een knus restaurantje met simpele, maar wel sfeervolle inrichting. De bediening is super vriendelijk en enthousiast. Het eten is om je vingers bij op te eten. Voor vleesliefhebbers is dit restaurant echt een aanrader. Ook het nagerecht mag je niet overslaan.
Jaap M.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Een collega heeft GG met klem aangeraden. Vandaag met een aantal collega's hier gaan eten en bij binnenkomst viel het op dat we in een soort van blauwe wolk terechtkwamen, welke meteen duidelijk maakte dat hier op houtskool werd gegrilld. Over het gerecht hoefde we niet na te denken, de hotribs. Ik ben vrij kritisch en ik vind mijn eigen sparerib recept een topper, maar ik moet bekennen dat ik hier niet tegenop kan. Wat een fantastische spareribs, heel goed gemarineerd en gelukkig ook nog wat te kluiven. Achteraf ben ik blij dat het niet onbeperkt spareribs eten was, dat had ik niet overleefd denk ik. Een ander voordeel was dat ik nu nog ruimte had voor de cheesecake en dat was de tweede topper van de avond. Ongelooflijk lekkere cheesecake! Wanneer in Rotterdam kom ik hier zeker terug.
Kevin S.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Als spearibs liefhebber moest dit een most-do zijn volgens velen, houtskool gerookte spearibs werd het dan ook.

smaak was goed, alleen verwachte er meer van, de kruiden die eroverheen zaten begonnen naarmate me ribbetje vorderde aardig te vervelen, ook voor mijn smaak net iets te pittig.

me vrouw ging voor de vis van de grill, die was echt voortreffelijk gegrild, zelfs ik als niet vis-eter vond hem erg lekker na even geproefd te hebben.

Lokatie is erg leuk, open keuken, die blauw staat van het grillen (ik hou ervan)

leuke inrichting en goed getraind personeel, prijs kwaliteit verhouding is top, we waren verbaasd over de rekening, in positieve zin.

Leuk restaurantje voor even een lekkere hap, verwacht geen haute cuisine, maar lekker eerlijk eten zonder poes pas, hoeveelheid friet, namelijk 1 klein bakje voor 2 personen was wel iets gierig.

Wij gaan wel nog is terug :-)
Domino21 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Heerlijk gegeten. Als voorgerecht hot wings. Love it! Ze waren inderdaad HOT en niet alleen van de grill.. Als hoofdgerecht spare ribs. Die kan ik alleen maar bejubelen. Heerlijk van smaak. Vlees valt zonder moeite van de botten.
Maar dan het toetje. De serveerster vertrouwde mij toe dat de cheese cake niet zou tegen vallen. En ik kan iedereen aanraden om alleen daar al voor naar granny's grill te gaan. Heerlijke verse cheesecake. Met een bolletje ijs.
Enige minpuntje vind ik dat het er erg donker is binnen.
Leon B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Leuke sfeer vooral door de leuke gasten in de bediening. Het eten is natuurlijk allemaal van de grill en is prima bereid en vlees en vis is van een formaat waar niemand van kan zeggen dat het niet genoeg was. Voor- en nagerechten zijn ook prima in orde.
Arjanstasteofthecity .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
Wat een waanzinnig ontvangst en service en dan het eten.....grandioos!!!!!! Eten wordt bereid op houtskool grill en bigg green egg dus sowieso goed, maar kwalitatief perfect met waanzinnig goed vlees. De spareribs zijn echt HEERLIJK(ik ben heel kritisch) en mijn vrouw kreeg een selectie van schandalig goed vlees zoals o.a. pichana, entrecote en tournedos wat gewoon geniaal was bereid (rood!) We komen zeer snel terug en gaan dan genieten van de rest van de mooie uitnodigende kaart. Bedankt voor de fijne heerlijke en gezellige avond. Arjan & Colinda
Romy V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Van het weekend hebben wij hier ons bruiloft jubileum gevierd. Niet gereservereerd maar er was gelukkig nog een tafeltje voor 2 vrij, pal bij de deur. Dit was voor ons echter geen probleem alhoewel we wel gevraagd hebben om de ventilator die bij de deur de koude buitenlucht langs de benen naar binnen blies, uit mocht. De ober (man) zette hem uit maar niet zonder de opmerking dat het dan wel erg warm zou gaan worden binnen. Een overbodige opmerking, wij hadden nu het gevoel dat we iets raars hadden gevraagd. De menu kaarten zijn oude vodjes, versleten hoekjes en weggevaagde tekst. De jongere serveerster was veel vriendelijker dan de ober, de oudere serveerster ook alhoewel zij ook niet de opmerking had moeten maken dat ze heel erg was uitgeschoten met de garnalen in het voorgerecht en ik geluk had. Wederom overbodige informatie en misschien gek, maar voor 10 euro voor de garnalencocktail was het een prima hoeveelheid. Het hoofdgerecht, een entrecote en spare-ribs waren PERFECT gegrilled, echt super lekker! Mijn complimenten aan de grill-meister... De bediening vonden we minder prettig, op de jongere serveerster na :)
F. V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2015
Snel diner tussen twee vergaderingen door. Tournedos en een glas rode wijn prijs € 28,25.
Goede kaart, prijskwaliteitsniveau redelijk tot goed.
Vlees was uitstekend, mals en mooi gegrild. Groente en salade en frites inclusief, en van goede kwaliteit.
De serveersters waren vriendelijk en werkte hard, maar hadden weinig ervaring. Bij binnenkomst kwam niemand op mij af om een tafel aan te bieden. Moest relatief lang op een kaart wachten hoewel ik had aangegeven haast te hebben, dit hoewel de bezettingsgraad hooguit 60% was. Men leek weinig horeca ervaring te hebben.
Het decor is aardig, goed vormgegeven ziet er fris en modern uit. Echter alleen harde materialen, geen kleden of zachte wandbedekking, hetgeen leidt tot veel lawaai, dit wordt nog versterkt door de nodeloze achtergrond muziek. Hierdoor is het geluidsniveau veel te hoog. Er was een echtpaar (naar het scheen kennissen van de uitbater) met een peuter die zeer storend en luidruchtig door de zaak liep. Het bedienend personeel had niet de ervaring of het overwicht om hiertegen op te treden. Deze minpunten doen veel af aan het decor en de beleving van een op zichzelf heel aardige zaak met een goede keuken.
Sjaak D.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Als vanouds heerlijk spareribs gegeten samen met vrienden. Na 4 maanden in Spanje, waar het eten goed en goedkoop is, was dit absoluut geen tegenvaller. Blijft een van onze favorieten in Rotterdam.
Only4marcella .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2015
Wat een heerlijke spareribs!
Weekendje Rotterdam aan de Maas en bij toeval rond 18.30 bij Granny's. Vol .... maar keuze om aan de bar te eten. Vooraf een lekkere uiensoep. Aan een vrijgekomen tafeltje vervolgens niet-eerder-zulke-lekkere-spareribs gegeten. Nog even blijven naborrelen in dit gezellige restaurant. Bij een volgend bezoek aan Rotterdam is het zeker dat we hier te vinden zijn.
Monavlaflip .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2015
Vandaag met z'n tweeen gegeten. Wij hadden de hotribs. Sparibs en friet waren echt heerlijk en veel. Service en decor niet bijzonder. Echte aanrader voor als je trek hebt in sparibs.
Leroy D.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Wij gaan hier regelmatig eten, en ook met vrienden. Simpelweg het lekkerste vlees van Rotterdam en omgeving! Er hangt een gezellig bruin-cafe sfeer, en eerlijk is eerlijk, als je het niet kent zou je er zo voorbij lopen. Vooraf is de uiensoep of de carpaccio echt een aanrader, lekker en vers.

Als hoofdgerecht staan ze bekend om de heerlijke spareribs, maar mijn tip zou zijn om eens een flanksteak 300gr te bestellen, overheerlijk mals Black Angus rundvlees. Zo lekker heb ik ze nog niet ergens anders gevonden, en wij zijn echte vleesliefhebbers. Ook de vis van de houtskoolgrill is heel lekker.

Kortom, zeker een keer proberen, wij zijn vaste klant geworden :)