Grannies

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Angela D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Grannies,
Ik kom hier heel graag , de sfeer is uitstekend.
De koffie is perfect hier het eten heerlijk alles is vers en zelf gemaakt het is een gezellige restaurant/brasserie
de eigenaren zijn warme en fijne mensen de bediening is hier uitstekend. Als mensen van ouderwetse wentelteefjes houden dan moeten jullie bij Grannies zijn. Ik kom hier dan ook graag voor een lekker bakje koffie broodjes of hun ook zelfgemaakte gebak.
ik zeg kom een keer langs en ervaar het zelf.
Lieseltje .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2015
Inmiddels heb ik hier twee keer geluncht. De eerste keer liep ik binnen, omdat ik wilde lunchen en Grannies er het meest verzorgd uitzag op het Hoofddorpplein. De tweede keer ben ik zeer bewust teruggekomen. De twee heren die hier werken zijn beiden zeer attent, vriendelijk en behulpzaam. Het eten is vers, de kaart uitgebreid, het decor op een prettige manier truttig. Ik lunch niet vaak buitenshuis, maar áls het zo is, eet ik heel graag hier!
Ton S.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2015
De uitsmijter was een perfecte balans tussen brood, ei, bacon en kaas. Als ik dan toch één onderdeel apart mag benoemen is dat heerlijke brood!
En, ondanks de topdrukte tijdens de lunch is er toch nog tijd voor een persoonlijke verwelkoming en even dat beetje speciale aandacht waardoor je je op je plek voelt.
Saskia K.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2015
Grannies: een echte aanrader. Alsof je in een heel gezellige huiskamer zit, waar je netjes en gezellig wordt bediend. Grote keuze uit allerlei zelfgemaakte gerechten, wisselend publiek. Heerlijke, eigengemaakte, zoetigheden maar ook fantastische stoofpotjes. De inrichting is zeer smakelijk met oog voor detail. Go see Grannies!
Michaela G.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2015
Ik kom als vaste gast regelmatig bij Grannies. Voor alleen bezoekers is er snelle Wifi, dagelijkse kranten en tijdschriften. En niet te vergeten een gezellig praatje met de eigenaren. Koffie is lekker, taarten, cake en gebak vers en zelf gebakken met veel variatie. Ontbijt en lunchgerechen lekker regelmatig wisseling van soort soep, quiche en stoofpotjes zodat het ook voor reguliere gasten nooit saai is. Wat mij betreft een aanrader!
Tina V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2014
Late lunch of vroeg diner bij Grannies vanmiddag. Erg leuk plekje om te zitten. Mijn tafelgenote had een zalmsalade, ik de Quiche van de dag (Toscaanse pasta). Lekker twee glaasjes rosé en chardonnay erbij. Quiche was lauw, dus mocht nog even terug om opgewarmd te worden. De bediening was niet heel attent, we moesten erg om aandacht vragen. Ook gingen om 5 uur demonstratief de stoelen op tafel want men ging sluiten. We werden een beetje weggekeken eerlijk gezegd, het zal wel gelegen hebben aan de voetbalwedstrijd die om 6 uur begon. Volgende keer vast beter, een leuk plekje in een prettig buurtje.
Gerry V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2014
Werkelijk zo'n leuk zaakje/lunchroom in Amsterdam-Zuid!! Veelal eigengemaakt eten (taarten, koek, soep, quiche, etc..) Echt een heerlijke lunch gehad in een gezellig ingerichte zaak met erg gastvrije eigenaars!! Zeer zeker voor herhaling vatbaar!!
Liez .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2014
Wat een gezellig tentje is dit met authentiek en eerlijk zelf gemaakt eten. Heerlijke tomaten-brie quiche met lekkere frisse salade gegeten en voor de kleine poffertjes (met voldoende speelgoed om zich te vermaken). De heren zijn ontzettend vriendelijk. Wat ik zelf ook lekker vind is dat er veel leesvoer ligt, mooie bladen en een krantje. Een aanrader!!
Monique U.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2014
Vandaag genoten met manlief van een heerlijke lunch bij Grannies . De hondjes waren ook meer dan welkom en kregen volop aandacht in deze "als een gezellige huiskamer aanvoelende lunchroom" . Ik kan iedereen het gehaktbrood van harte aanbevelen ! Maar ook alle zelfgemaakte zoete lekkernijen zagen er heerlijk uit . Ik denk dat er voor ieders smaak wel iets lekkers te vinden is op jullie kaart en voor de gezellige sfeer heb ik jullie ook een 9 gegeven . Top heren , ga zo door !
Sela D.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2014
Hun zelfgemaakte tonijnsalade en gehaktbrood zijn een goede reden om nog eens terug te komen. Gezellig interieur en leuke bediening. Aandacht voor de klant, waar vind je dat nog. Lunchroom Grannies is echt een aanrader!
Miko_amsterdam .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2014
Naar aanleiding van de positieve reacties op Iens zijn we hier gaan lunchen. Bij binnenkomst lukte het niet oogcontact te krijgen met het personeel, maar daarna was de bediening vriendelijk en snel. Er werd netjes verteld dat we even wat langer moesten wachten op ons broodje, maar het was het wachten waard. Heerlijk gehaktbrood en krokante kroketten op lekker knapperig brood. Amsterdamse uitjes gaven de salade erbij net weer een wat andere twist en paste ook goed bij de boterhammen. Het was wat krap binnen, maar verder zaten we prima. Leuk adresje in de buurt!
Laurarogier .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2013
Voor de 2e keer hier geweest voor de heerlijke cheesecake, dit keer ook de carrotcake geprobeerd die even lekker is. Leuk is ook dat hier zeer gevarieerd publiek komt en de eigenaren zijn erg aardig.
EchteAmsterdammer .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2013
Alsof je terug gaat in de tijd! Wat een genot om hier te zijn! Zelfgebakken taarten, gehaktbrood, uitsmijters! En dan de bediening: twee uiterst aardige mannen die met recht trots op hun produkten en zaak mogen zijn! Met aandacht voor de klanten, iets wat in deze tijd niet meer van zelfsprekend is!
Koffie01 .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2013
Wat een heerlijke entourage hier. Of ik in de huiskamer van m'n oma zit te eten. Locatie hier zit op een heerlijk punt in de stad qua gezelligheid ook, n.l. op het altijd levendige Hoofddorpplein.
De cappucino van Brizio hier is van een hoogstaand niveau. En een bruin oerboterhammetje met een croquetje van Oma Bob mag je nooit overslaan met de homemade mosterd.
Mannen ga zo door. Groeten Werner, vaste klant.
Irma S.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2013
Grannies heeft in dat half jaar dat ze gevestigd zijn op het Hoofddorpplein te Amsterdam haar sporen ruimschoots verdiend. Overdadige heerlijke porties, zoals alleen Oma dat kon maken. Goede sfeer, kan er met de snelle WIFI ook gewoon lekker werken onder het genot van bijvoorbeeld de overheerlijke tonijn salade op witte of bruine toast... Kortom een echte aanrader deze leuk tent gerund door 2 gezelligheids dieren met service hoog in het vaandel. Niet door vertellen hoor dit best bewaarde geheim van Amsterdam Zuid, anders wordt het zo druk:)
Ennovw .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2013
Net het geprezen Limburgs gehaktbrood opgepeuzeld. Wat een genot. Zo hoort gehaktbrood te zijn, stevig, vol van smaak en dan de jus. In 1 woord chapeau Harry en Will. Het overheerlijke zelfgemaakte donkerbruin brood is ook een bezoekje meer dan waard. Harry was net bezig met 1 van zijn zelfgemaakte taarten. Ik moest me beheersen. Maar ik kom vaker langs.
Antoinetta123 .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2013
zomaar even op een zaterdagmiddag naar binnen gewipt.Het gehaktbrood smaakte bijzonder goed,heel apart en geurig gekruid.Zalmsalade met geroosterd bruin brood en wat speelse salade,fraai opgemaakt. Wat een verademing was waren de mooi vormgegeven messen die superscherp waren, een absolute must om een succes te maken van de combi dikke snee brood en wiebelig klein tafeltje.Decor warm en smaakvol, verschillende spiegels op het plafond bevestigd en dé lamp die ik zelf steeds wil kopen, aan het plafond. Prettige bediening,leuke mensen,we komen zeker terug!
http://www.lampenvanlil.nl/7448/hanglamp-granny-textiel-mix-color-zuiver-sale.html . Byzonder vinden wij de naam van de lamp, welke incl. bij de overname was,terwijl de toenmalige eigenaren niet konden bedenken dat wij dat ooit zouden zijn.Lamp Granny @ https://www.facebook.com/LunchroomGrannies

Bort .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2013
Met een collega genoten van een lunch. Hij de meatloaf die uitstekend gesmaakt heeft en ik boerenbrood met zelfgemaakte salade. Het was erg lekker en ruim en dat voor een paar euro. Heerlijk hollands tentje voor een lekkere lunch en niet ver van de Zuid-As.
Jannavm .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2013
Heerlijk ontspannen tentje met een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Zeer ruime porties! Ideaal adres voor ontbijt, lunch of thee/koffie met gebak.
De twee eigenaren zijn erg vriendelijk. Een oerhollandse omgeving in een modern jasje met daarbij passende (huisgemaakte) gerechten.
We hebben met allen genoten van de uitsmijter op boerenbrood, wentelteefjes en de Meatloaf! En komen snel weer terug.