Grandi

Moerbeigaarde 14 3436 GS Nieuwegein Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Grandi

Marit W.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Met de pizza net achter de kiezen kan ik niet anders dan een positieve reactie schrijven! In een Nieuwegeinse woonwijk wat verstopt achter geparkeerde auto's is Grandi niet een romantisch of gezellig plekje. Maar je hebt geen romantiek nodig als je zulke goede pizza's maakt. Een echte dunne lekkere bodem en ruim belegd. Je kunt aangeven hoe je de pizza wilt: extra pittig / licht of krokant gebakken etc. etc. Helemaal prima. Gewoon afhalen of laten bezorgen dus.
Zowel de eigenaar als zijn personeel zijn zeer klantvriendelijk.
Lekkerweernietkoken .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Pizza Grandi is de enige nog overgebleven echte pizzeria in Nieuwegein. Heerlijke dunne bodems, als je wilt met knoflookolie op de rand (aanrader!), goede combinaties qua toppings en hele vriendelijke mensen. De eigenaar kent al zijn vaste klanten en dat is natuurlijk altijd goed binnenkomen. De pizza daar nuttigen zou ik niet snel doen, het is toch meer afhaal of bezorg. Maar de pizza's zijn superlekker. Zijn broodjes ook trouwens. Echt een goede zaak, veel beter dan de fabriekspizza's van de ketens.
Jaya .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2015
Een perfecte pizza, en dat in Nieuwegein! Wat een verrassing. Een luchtige, dunne, krokante bodem, een verademing na al die vieze dikke broodpizza's. En het beleg in de juiste hoeveelheden, helemaal top. Geen vieze dikke laag smakeloze kaas er bovenop, maar alles smakelijk en in de juiste verhouding. De eigenaar is attent en beleefd. De inrichting wel grappig maar het is er koud. Het is dan ook een afhaalzaak. Afhalen dus! Een aanrader! Complimenten voor de chef.
Martijn S.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Deze pizzeria is vooral om af te halen, maar je kunt er ook gaan zitten eten. De pizza's zijn zoals ze horen te zijn: Dun, niet te veel belegd en kort gebakken in een snoeihete oven. De service is geweldig en vriendelijk. Speciale wensen zijn geen enkel probleem. Echte aanrader in vergelijking met die Amerikaanse ketens.