Grandfetaria

Meer informatie over restaurant Grandfetaria

Maandag 12:00 - 21:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant Grandfetaria

Randy E.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Patat met een gouden randje. Wie wil er niet een snackbar met bediening? Een glaasje wijn bij je frietje-stoof of een eenvoudige, maar prima 2 / 3 gangen maaltijd zonder na te denken of je schoen gepoetst zijn.

Leuke kaart, frisse aardige bediening. Patat stoofvlees smaakte prima. Verwacht geen verfijnde, culinaire gerechten, maar gewoon eerlijk en lekker eten. Erg geslaagd!
Rudolf V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Vanavond heerlijk gegeten in grandfetaria, een gelegenheid die wat ons betreft een driesterren restaurant genoemd mag worden, qua entourage, bediening, kwaliteit van het gerecht, en de vriendelijkheid van de bediening. Na de vakantie is dit zeker voor herhaling vatbaar.
Els en Ruud van Nesch
Ed M.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Mooie luxe snackbar, of eigenlijk: dit is zoals een cafetaria hoort te zijn? Begreep dat de eigenaar hiervoor kok in een/eigen restaurant was. Dat is duidelijk en positief te merken.
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Kleine menukaart met enkele gerechten. Ook uitgebreide snackbar kaart.
Black Angus biefstuk smaakt hier altijd goed.
Ook de hamburgers zijn van goede kwaliteit.
Goede prijs - kwaliteit verhouding.
Zeer vriendelijke bediening.
Jammer dat Grandfetaria al om 21.00 's avonds sluit.
Natasja W.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Tentje zit bij ons om de hoek, we komen er graag. Vooral voor de hamburgers. M'n partner neemt altijd de Grandfetaria burger met pata negra ham en truffel mayonaise en ik de cheeseburger. D'r mag meer mayo bij de frietjes geserveerd worden. Even vragen hoe het smaakt en evt op tijd de tafel afruimen voor de koppelverkoop "wilt u nog een koffie". Verder doet Harald het leuk met "tot morgen".
Babette V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2016
We hebben daar snel een happie gedaan en echt oprecht was het top! Beter dan heel veel plaatsen die zich restaurant noemen. Een hamburger gezond genomen met een lekker hard broodje en zonder saus met een heerlijke salade met kikkererwten gegrilde aubergine enz. Ze hebben er ook heerlijke zelf gemaakte kroketten , dus als je in Almere poort bent en snel en lekker wilt eten, zeker de moeite waard.