Grande Selene (Hilversum)

Emmastraat 13 1211 NE Hilversum Nederland Kaart

Over restaurant Grande Selene (Hilversum)

Voor een lange, gezellige avond

Italiaans genieten is de hele avond aan tafel met mensen die belangrijk voor je zijn. Open de avond met een koud of warm voorgerecht, terwijl je je verheugt op de volgende gang. Restaurant Grande Selene heeft een uitgebreide kaart. Dus hoe groot je gezelschap ook is, iedereen vindt hier iets naar zijn smaak. Terwijl de kinderen zich vermaken in de kinderhoek, geniet jij van een uitgebreide maaltijd en goed gezelschap.

Meer informatie over restaurant Grande Selene (Hilversum)

• : Gratis parkeren in de buurt & betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m zondag 17:00 - 22:30

• Af te huren , Catering , Terras , Wi-Fi
Duur
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Afgelopen weekend dit mooie restaurant bezocht. Van te voren gereserveerd, gelukkig maar het was anders niet gelukt. Qua eten kan ik kort en krachtig zijn: echt culinair genieten, vrij weinig op aan te merken rekeninghoudend met budget en regio. Het kan altijd beter natuurlijk, echter een zeer fijn diner gehad.
Nese E.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Nieuwe ambiance, goed en rust?g ingericht met mooie italiaanse oude fotolijsten.
Vriendelijke, kundigge service vlot en informtief.
Heerlijke carpaccio van ossenhaas zowat, smolte in je mond.
Sepia pasta met Coquilles weer technisch goed bereid.
Rigatoni 4 soorten kaas was ook van erg goede kwalitet en al dente!
Tiramisu na was ok heb hiervan wel eens betere gegeten.
Erg goede ervaring en op zijn itaiiaans weer vertrokken Ciao regazzi!!!
Karman34 .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2015
Heerlijk bij Restaurant Selene gegeten. De gegrilde tonijnsteak was goed toebereid, de witte Chardonnay wijn erbij erg lekker evenals het dessert en de koffie erna. De bediening erg attent en vriendelijk. Men kan zowel binnen als buiten eten bij mooi weer en alles ziet erg leuk en verzorgd uit. Ik ga hier in de toekomst vast nog wel een keer he
Azar34 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Heerlijk gegeten bij grande selene, de scalopinna al vino bianco was lekker, de pizza was luchtig en goed belegd. Alles goed verzorgd en smakelijk. Ondanks de drukte hebben we snel kunnen genieten van ons eten. Service was goed en de zaak is mooi ingericht en de wijn is lekker. We gaan hier zeker nog een keer naar toe. Picobello ga zo door!!
Noa334 .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Heerlijke avond gehad bij Grande Selene. Bij binnenkomst heel prettig ontvangen waardoor we ons meteen welkom voelden. Daarna heerlijk gegeten en gedronken, de pizza's waren uitstekend en de tonijn van de grill is een echte aanrader. De rode wijn en het kaasplankje maakten het helemaal af.
Wij komen nog zeker vaker terug. Zet het voort!
Femke N.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
We aten hier een eenvoudige salade met pizza. Pizza was niet heel bijzonder, bodem mocht wat luchtiger en minder droog. Bediening was vriendelijk, het was wel erg warm binnen en het was niet erg sfeervol. Als je gaat, vraag om een plekje bij het raam, achterin is het erg donker.
Embeeee .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2015
Met twee gezinnen uitstekend gegeten bij een echte Italiaan. Zeer smakelijke insalate caprese en funghi trifolati vooraf. Daarna diverse pasta's met oa. porchini, pollo en carbonara. De kids kozen natuurlijk voor allerlei soorten pizza, super dunne en krokante bodems en rijkelijk belegd. Royale glazen huiswijn en huisgemaakte citroentaart met koffie toe. Zeer gastvrije ontvangst en bediening, echt een avondje weg. Grazie mille !
Graag gedaan, en graag tot snel.
Thomas11 .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2015
Heerlijke pizza! Zowel wanneer wordt afgehaald of ter plekke wordt gegeten. Ook de pasta's zijn aan te raden. Decor past bij het restaurant en het geserveerde. Bediening netjes.
Bedankt voor u recensie.
Weijdjes .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Wij hebben hier gegeten met Groupon. 6 Gangen voor een prima prijs. Eten was goed, maar geen culinair hoogstandje. De bediening was top: heel vriendelijk en attent. Een karaf kraanwater was geen probleem en stond ook niet op de rekening.
Edger .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2015
Voor het eerst bij Grande Selene gegeten. Prima ambiance, uitstekende bediening - zeer attent - en voortreffelijk eten. Alles was vers (salade, tomatensoep), malse ossenhaas en gelukkig geen mierzoete Tiramisu. Aanrader!
JosephineM .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2015
In dit restaurant heb ik al eens gegeten. Het is een chique Italiaans restaurant. De bediening is geweldig. Niet opdringerig, heel vriendelijk en dat maakt een mens blij. De tafels staan ver genoeg uit elkaar waardoor je lekker de ruimte hebt. Wij hadden een groupon bon en gingen voor het 6-gangenmenu. De anti-pasti waarmee wij begonnen was niet geweldig, gewoon in plaats van aparte hapjes. De soep (tomaat en champignon) was goed warm en heerlijk. De pasta pollo gemaakt met bouillon was heel verfijnd van smaak! Gegrilde ossenhaas met gegrilde groenten was ook erg lekker. Gelukkig genoeg groenten en niet alleen maar vlees. Prima gegeten maar de officiële waarde van het eten kan niet het bedrag geweest zijn waar wij korting op kregen. Dat is wel vaker bij grouponbonnen het geval. Normale waarde van het eten is niet correct, wordt veel te hoog ingeschat. Prima restaurant met een uitgebreide kaart en zeker de moeite waard als je wat anders wil eten dan altijd maar een pizza.
Beer_Robert .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2015
Een super avond gehad bij Grande Selene, we begonnen met een lekker glas champagne wat vakkundig werd ingeschonken door onze gastheer en kregen als extra sfeer dat het buiten ging sneeuwen. Het was er erg gezellig en een leuke sfeer, Het eten was fantastisch en ze schonken een goed glas wijn, ze kunnen toveren met kip, aandacht en attentie van onze gastheren was prima. We gaan er zeker nog een keertje terug om andere gerechten te proeven.
JohnnyBravo .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2015
Lang getwijfeld maar toch een keer gaan eten. Helaas viel het eten tegen. Het voorgerecht Italiaanse vleeswaren was smakeloos. Proefde alsof deze van de AH kwamen was jammer...de minestrone soep smaakte als hollandsche groentesoep met veel zout en groenten. De pizza smaakte ok maar niet bijzonder.

Jammer !
Aliabat .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2015

Wij komen nog zeker vaker terug. Zegt het voort!

Pauline T.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Met 3 vriendinnen hier gegeten.
Mijn allergie was geen belemmering voor de kok en daarom heerlijk gegeten. Waren eerlijk over de producten wat ik beter wel of niet kon eten.
Ik had een samengestelde pasta en die was heerlijk( portie vond ik vrij klein).
Pizza's waren erg lekker, aldus mijn vriendinnen ze zagen er overigens heerlijk uit.
Aanrader! Prijs kwaliteit prima in verhouding!
Albert F.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2014
Hier gegeten met een groep van ca 10 personen op een maandagavond. Het restaurant is goed maar niets bijzonders. Bij het opnemen van de bestellingen warden de hoofd en voorgerechten door elkaar gehaald wat er uiteindelijk tot heeft geleid dat 1 persoon geen voorgerecht heeft gekregen. Vooraf heb ik de italiaanse olijven met worst en kaas genomen, dit is een flinke portie maar erg lekker. Als Hoofdgerecht een Pizza Calzone, al met al erg goed van smaak.
Voor een maandag was het aardig druk in het restaurant, nadeel is dat er ook afgehaald kan worden en dit gebeurd dus in het restaurant. Voor herhaling vatbaar.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2014
Grande Selene doet haar best maar geeft wel een wisselend beeld. Bediening is attent, aardig en oogt professioneel. Het eten is nogal wisselend, voorgerechten: goed (maar ook bij Grande Selene weer veel opsmuk), tussengerecht pasta goed van smaak en heerlijk warm. Hoofdgerecht valt tegen. Kalfsoester is goed gebakken, maar de citroensaus mist elk verfijning en is wel heel erg papperig. Decor is strak, netjes maar niet erg inspirerend.
Bedankt voor u recensie.
De citroensaus heb ik voorbij zien komen en toen al met de kok overgehad, deze zal aan gewerkt worden.

Reactie van proever:

Dank voor uw reactie. Ik stel dat op prijs. Grand Selene blijft op mijn lijstje.
Fred B.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2014
Vanavond met vijfentwintig gegeten. Pizza en pasta gegeten. Was weer heerlijk. Niet ingewikkeld maarten alles heerlijk vers en knapperig. Niet te lang wachten op de gerechten en drankjes. Bediening heel vriendelijk en klantgericht.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2014
Lekkere pizza, goed gegeten, alles smaakte lekker vers en knapperig. De bediening was ook vriendelijk en attent door ons een andere plek te geven toen het buiten ging regenen. Aanrader.
Jaco K.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2014
Uiteindelijk terecht gekomen bij Grande Selene in Hilversum nadat onze eigenlijke keuze restaurant vol zat.
Het eten is er goed, niet echt heel bijzonder maar wel goed van smaak. Het brood als aperitief (brood met rozemarijn en olijfolie) is heel erg lekker en smaakt naar meer. De pizza’s prima, de pasta ook waarbij niet moeilijk gedaan wordt om in de ingrediënten van de pasta eigen voorkeuren te vragen. Alles is mogelijk. Wijnen goed geprijsd en lekker.
Al met al voor een redelijke prijs een goede hap.
Het decor is ongeveer hetzelfde als Grande Selene in Bussum en doet wat kaal aan. Modern en strak, weinig warmte erin. Die moet van het eten en de bediening komen.