Grande Selene (Bussum)

Stationsweg 12 1404 AN Bussum Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Grande Selene (Bussum)

Tegenover treinstation Naarden-Bussum, hiervandaan rijden tevens bussen
  • : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Bar , Engels gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Grande Selene (Bussum)

Charlotte B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Heerlijk vers en eerlijk eten met een zeer vriendelijke bediening voor een goede prijs. Hier ga ik vaker komen!
Aria O.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Grote porties. Mijn echtgenoot kreeg spontaan een 2de voorgerecht, In zoutkorst gebakken Sardientjes. Hij vond het heerlijk. Net zo heerlijk als de Ossobucco. Vriendelijke bediening.
We hebben genoten.
Th. B.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2018
Zeer vriendelijk, heerlijk eten, en wat was de limoncello lekker !!! Heel veel dank !!
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Erg lekker gegeten, zeer vriendelijke bediening, kortom zeker de moeite waard en zeker voor herhaling vatbaar!!
Coco P.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Heerlijk gegeten, en een goede bediening.
Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Heerlijk gegeten, zeer fijne en vriendelijke bediening, prima prijs-kwaliteit.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Prima Italiaans restaurant met goede service en redelijk geprijsd.
PW V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Goed eten en zeer vriendelijke bediening. We komen zeker nog eens terug.
Anita B.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Heb op mijn verjaardag heerlijk gegeten.
Aanrader!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Ik kom hier vaker ze hebben een actie 20% op de rekening dit was de tweede keer in een week dat ik er was en tot 2x toe ging de korting er niet af wel na aangeven zelfs de vrouw van de eigenaar was verbaast dat ze deze actie hebben en deed heel in aardig doe dan gewoon niet mer aan een actie als je er zo mee om springt
Jammer dat het niet goed is verlopen met de rekening (al zie ik niet hoe dit het 'eten' en 'decor'). Dit is een tijdelijke actie die wij hebben deze zomer, het meeste dienst doende personeel zo hier van op de hoogte moeten zijn. Helaas was de vrouw die u noemt dit niet. Als u bij afrekenen de actie noemt, zal de persoon die u helpt gebruikelijk de reserverings bevestiging vragen.
Graag komen we u voor het onterecht missen van deze actie nog tegemoet. U kunt ons emailen, via onze website, dan zullen we het een komend bezoek goed maken.
Graag tot ziens
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Prima restaurant en we hebben daar lekker gegeten. Prima prijzen en vriendelijk personeel.
Beetje veel lawaai, maar dat kwam van buiten van een feest wat daar aan de gang was. Het enige wat mij stoorde is dat de koelvitrine van 7 graden langzaam opliep naar 8 graden terwijl wij zaten te eten, dus laat staan hoe hoog de temperatuur oploopt over een hele avond. Die koelvitrine moet op 7 graden staan en mogelijk staat hij gewoon te dicht bij de pizza oven.
Joost M.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Ossenhaas besteld, super bereid, gewoon een super stukje vlees. Het word vergezeld door lekkere groente, dat is ook altijd wel zo fijn.
Overal gewoon goed! Eerlijke prijs met zee kwalitatief goed eten zonder dat er in de kwantiteit word beperkt.
Dank.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening.
We komen hier zeker terug.
Anoniem A.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Super goed restaurant! We hadden 1 foutje gemaakt en als nog kregen we een nieuwe pizza super goede service en snel echt aan te bevelen, super lekker. De levering is snel en het personeel super aardig. Echt leuk om te gaan eten en om snel 1 pizza te bestellen
erica D.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Heerlijk eten, vriendelijke bediening. Ruim opgezet restaurant maar als het niet te druk is is het heerlijk. De gamba’s zijn aan te raden en voor de voorgerecht lieten we ons verrassen. Ook heel erg geschikt voor met kinderen erbij!
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Vorige week gegeten bij Grande Selene in Bussum. Een fris en modern ingericht Italiaans restaurant. We werden gastvrij ontvangen en kregen een plekje bij het raam.

We deelden het voorgerecht: Antipasti all’italiano, een ruime portie heerlijke italiaanse vleeswaren, geserveerd met olijven.

Als hoofdgercht hadden we beiden de Scaloppina di vitello (Kalfsoesters). Beide gerechten waren uitstekend; alleen bij de Scaloppina al limone (met een saus van limoen en limoncello) was de smaak van de saus een beetje overheersend.

Het personeel was zeer vriendelijk en de rekening na afloop ook.
Dick O.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Erg lekker Italiaans restaurant. Vriendelijke bediening en zeer gastvrij.
Uitgebreide kaart met authentieke Italiaanse gerechten.
Ik nam sardienes als voorgerecht en gamba's als hoofd. Beide erg lekker. Absoluut een aanrader wanneer je in de buurt bent
fokros F.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Heerlijk gegeten met groep van 9 personen
Rustige ambiance (speelhoek voor kinderen aanwezig) fijne bediening en gerechten waren allemaal heerlijk
Zeker een aanrader voor nog een keer
J.s S.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Gemoedelijk restaurant lekkere verse ingrediënten het was niet heel druk dus was geen geluidsoverlast.
We waren daar beland i.v.m. weekendje weg. Vriendelijk personeel
han K.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
we hebben heerlijk gegeten. klasse. de kok weet wat koken is