Grande Selene (Bussum)

Stationsweg 12 1404 AN Bussum Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Grande Selene (Bussum)

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Catering
Kathleen B.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Lekker gegeten, goede service en de sfeer was gezellig en ontspannen.
Hennelien S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We hadden helaas een tafeltje bij de deur en dat was erg koud. Het eten was overigens heerlijk. Pizza's uit de houtoven en dat blijft toch wel het lekkerst. Ruim belegd met verse kruiden en rucola. Zalig! Vriendelijke bediening en heerlijke koffie na!
Proever94 L.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Goed eten, vriendelijk personeel
uitstraling van service kan wel een glimlach gebruiken verder goed eten voor een eerlijke prijs.
Mirjam T.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Heerlijk eten, vriendelijke bediening en een fijne sfeer.
Robin-Pieter .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Zaterdag gegeten bij Grande Selene in Bussum. Gereserveerd maar dat was niet echt nodig, er was op het terras voldoende plek. Hartelijk ontvangen met olijf en focaccia. Gekozen voor de Anatra all'aranci en de Filetto Marsala. Beide gerechten waren prima bereid, goed vlees, netjes opgemaakt op het bord, en goed van smaak.
Ondanks dat we buiten zaten kwam de bediening regelmatig langs. De rekening viel alleszins mee. Als je in de buurt bent, zeker gaan eten!
-kimmy- .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Een tafeltje buiten in de zon.
Goede bediening, heel vrolijk en oplettend.
Eten was mooi snel klaar en erg lekker.

Solveigsarah .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
heel lekker gegeten! mijn zus en ik hadden onze andere zus voor verjaardagscadeau een etentje bij jullie restaurant cadeau gegeven! het minpunt was wel dat wij het gevoel kregen dat de bediening ons een beetje negeerde! zo duurde het zo'n 30 a 40 minuten voordat onze pizza's werden opgehaald. zo waren er nog wel een paar probleempjes. maar, verder smaakte alles zeer prima! een half tevreden klant.
Riannewortel .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Lekker gegeten! De service was, zoals altijd, uitstekend. Erg vriendelijk en qua tempo precies goed; niet te snel en niet te langzaam :-)
Danielle-Kuipers .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten bij grande selene. De st. Jacobsschelpen van mijn man waren boterzacht. Zijn tournedos kon je snijden met je tong. Mijn voorgerecht was een lauwe/warme geitenkaas met pancetta die precies lang genoeg gebakken was. De eendenborst had een heerlijke sinaasappelsaus die absoluut niet overheersend was. Ons vlees was goed bereid zoals besteld was. De verhouding vlees/groente/aardappel is mooi in balans. Er worden mooie verse producten gebruikt. Bediening was zeer vriendelijk. Wij gaan hier zeker vaker eten en raden het restaurant aan bij andere.
Kortenhoef .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Wij Waren met drie pers.
Allemaal een pizza die erg goed was en smaakvol
En werden leuk geholpen door meisje
Alleen jammer dat er erg weinig keus is in voor gerechten
top !
Arjen T.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Prima restaurant, wel echt bedoeld voor families met kinderen maar die gaan ook weer vroeg weg. De visgerechten zijn uitstekend. De bediening was erg prettig en vriendelijk.
Fineke V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Deze keer gebruik gemaakt van afhaal systeem. Lasagne en tiramisu per telefoon besteld. Afhandeling zeer correct.
Het was keurig verpakt en zó lekker!
Beslist een aanrader als je Italiaans thuis wilt eten.
Volgende keer eens in het restaurant eten.
Margo92 .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
het restaurant ziet er keurig uit. Het personeel is erg vriendelijk en erg attent. Wij hebben met vijf personen gegeten en kregen grote porties! Het eten was heerlijk en wij zouden hier zo naar terug gaan!!
Marja W.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Een mooi en gezellig restaurant, vriendelijke en service gerichte bediening met belangstelling voor de klanten.
Ik had geitenkaas als voorgerecht echt heerlijk en mijn partner slakken ook heel lekker en pizza calzone is heel goed en de pizza pollo vond mijn partner de gorgonzola wat overheersend, maar verder heel lekker.
GwenHermans .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
De tagliatelle al pollo al pesto was verrukkelijk!
De pizza's vind ik persoonlijk minder lekker. De bediening was erg vriendelijk en het eten duurde niet lang om te krijgen.
Romar320cdi .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Er is veel omgevings'lawaai' van de overige gasten. Ruimte is zodanig ingedeeld, dat niets dempt. Mogelijk dat we daardoor ook 2 x wat anders kregen, dan we bestelden.
Roma131 .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Met 6 vrienden een gezellige avond genoten met uitstekend Italiaanse gerechten, attente, voorkomende en gastvrije bediening en dat op een maandagavond; het restaurant zat helemaal vol! Altijd een goed teken. Voor ons is dit zeker een reden om terug te komen ook als men niet in Bussum woont want het treinstation is ook nog eens pal tegenover. Na afloop kregen we ook een heerlijk glaasje Limoncello aangeboden; voltreffer :)
Graag tot ziens en succes met dit mooie restaurant.
Familie-de-Wit-Walet .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
We komen elk jaar, voorafgaande aan de Matthäus Passion uitvoering in Naarden bij jullie eten. Ondanks het vroege uur, 17.00 uur, altijd prima met uitstekende service!
Volgend jaar weer!
Hopen u ook de komende jaren van dienst te zijn!
Maarten K.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Perfect Italiaans eten. Niet alleen pizza maar ook pasta en vis en vleesgerechten. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
Anouklanen .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Heerlijke pizza, ik had calzone en die was van zeer goede kwaliteit. Vriendelijke bediening en handig met kinderen, ze hebben een speelhoek