Grandcafe Zussen

Korte Jansstraat 23 3512 GM Utrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Meer informatie over restaurant Grandcafe Zussen

• : Janskerhof

Reserveren kan uitsluitend tussen 17:00- 20:00, we serveren een 4-gangen keuze menu.

• Engels gesproken , Nederlands gesproken
Joke W.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Heerlijk gegeten, correcte bediening. Komen zeker nog een keertje terug.
Liesbeth S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Super lekker gegeten! Goede bediening leuke locatie. Zeker voor herhaling vatbaar????
Lynn V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Prima gegeten. Lekkere voor- en hoofdgerechten. Goede sfeer en aardige bediening. Desserts vond ik matig. Vooral veel citroenijs...
Lynn V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Lekker gegeten. De nagerechten vielen een beetje tegen (behalve de chocolade mousse) want er zat overal citroen (ijs) bij. De sfeer was goed en de bediening was erg vriendelijk.
Tanja D.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening. Ik ga er zeker nog eens eten!
Anna S.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Heel leuk concept, meer dan genoeg eten en prijs/kwaliteit heel goed. Een aanrader!
Bianca S.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Leuke bediening. Top service. Aandacht voor elk detail. Genieten!
Wea S.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Fijne avond achter de rug: lekker gegeten, vriendelijk personeel en goed concept. Wij komen terug!
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
We waren hier met de AH actie. We konden 4 x 2 kleine gerechten pp kiezen en de keuze was voldoende (vlees, vis, vega). Het waren zeer smaakvolle gerechtjes elk met zorg opgemaakt.
De bediening was correct en oplettend. Ik heb een gruwelijke hekel aan bediening die niet op of omkijkt en zo lege glazen, lege borden of andere dingen van de gasten mist. Dat was hier zeer zeker niet het geval, bediening was erg goed. Enige minpuntje was het kleine ronde tafeltje maar alles paste erop.
Bert K.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Het concept,was 8 kleine gerechtjes uitzoeken op de kaart 4 x 2 dus 4 ronden bij de 3e ronde heb ik gevraagd na 40 minuten wachten, waar mijn eten blijft, zijn er mee bezig,werd mij verteld, na 10 minuten nog maar eens vragen, ze dachten dat we al gekregen hadden, zeg dan gewoon, sorry maar we zijn jullie helemaal vergeten.we heb 3 uur binnen gezeten voor het eten, wat niet eens lekker was, voor ons, nooit meer hier eten
Dimphy A.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Hier kwamen we met 4 om gezellig te borrelen. Wat een ballentent. Ongeïnteresseerd personeel. Het chagrijn straalt er vanaf. Niet alle tapbier is er. Bitterballen taai en koud. Meisje dat zegt 'ik kan er niets aan doen hoor'. De 'bazin" vraagt 'is hier een probleem? We hebben t druk en doen ons best'. We voelen ons afgeserveerd. Waardeloos. Niet naartoe gaan.
Marina K.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Concept is leuk, maar kwaliteit van eten had beter gekund!
Albert B.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Heerlijk gegeten met de AH-restaurantactie. Alle gerechten waren verrassend lekker, verschillend van smaak en prachtig opgediend. Een aanrader en om terug te gaan.
T R.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Het was er gezellig druk, iedereen leek zich uitstekend op zijn gemak te voelen. De sfeer was informeel. Vriendelijk personeel. Zowel buiten als binnen bediening. Klanten van elke leeftijdscategorie aanwezig. Restaurant om nog een terug te komen. Geschikt voor elke samenstelling gasten. Concept indeling samenstelling van de maaltijd vonden wijgezellig
Thérèse B.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Het was in twee woorden vrijwel perfect. Prima eten, goede, attente bediening, leuke formule. En zeer betaalbaar met AH-actie! Châpeau!
Roelf D.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Leuk concept: 4x2 kleine gerechtjes. Geen ingewikkelde gerechten, maar alles zeer verfijnd en uitstekend klaargemaakt.
Carla S.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Erg goed gegeten bij Zussen. Restaurant is mooi ingericht. Het schoonmaakdoekje zou iets vaker gehanteerd mogen worden, de geplastificeerde menukaart plakte en de tafel plakte. Maar we hebben erg lekker gegeten. Prima concept, de kleine hapjes, alles smaakte goed en was aantrekkelijk gepresenteerd op de schoteltjes. Voor herhaling vatbaar.
Chell C.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Teleurstellend. Kom hier niet meer. Enige pluspunt was de lieve serveerster wiens laatste dag erop zat.
Laura P.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Op zich leuk concept met veel verschillende gerechten, maar voor de vrij simpele gerechten moesten we erg lang wachten. Hierdoor was het eten vaak ook alweer koud voor het op tafel kwam. Ook de zaak zelf was erg koud. We zaten in het midden met de koude luchtstroom over ons heen. Het eten was op zich goed maar viel nu in het niet.
Frans W.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Erg vriendelijke bediening en smaakvolle gerechten.