Grandcafe Zussen

Korte Jansstraat 23 3512 GM Utrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Meer informatie over restaurant Grandcafe Zussen

• : Janskerhof

Reserveren kan uitsluitend tussen 17:00- 20:00, we serveren een 4-gangen keuze menu.

• Engels gesproken , Nederlands gesproken
Lana V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Met de ah actie hier gaan eten. De carpaccio was lekker, de kip saté was 1 stokje met 2 stukjes kip. Als toetje een brownie die super hard was. Maar het was niet duur en de cocktails zijn lekker
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
was erg lekker en gezellig
Lisette D.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Heel lekker gegeten. In totaal 8 gerechtjes per persoon. Alles jammie, alleen de deserts waren iets minder. Wat ons ook opviel was dat elk schoteltje zo mooi en zorgvuldig opgemaakt was. Wijn lekker. Gezellige sfeer ook.. En er werd rekening gehouden met ons verzoek dat we op bepaalde tijd klaar wilden zijn (iets snellere servering). Wij hadden een heerlijke en relaxte avond en gaan zeer zeker terug. Dank je Zussen voor het meedoen met de AH actie, zodat we je konden leren kennen.
Angela P.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
We hebben hier vorige week lekker gegeten en er hing ook een erg leuke sfeer! We komen hier zeker nog een keertje terug!
Demi B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Het eten was heerlijk. De bediening was erg aardig en behulpzaam. Er werd ook goed rekening gehouden met mijn gluten allergie. Al met al top!
Emilie P.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Prijs-kwaliteitverhouding geweldig. Heerlijk gegeten en super bediening! Alleen akoestiek is voor verbetering vatbaar.
B.L. V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
De muziek was zo nu en dan te luid.
Antoinette A.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Verrassend! Dankzij de AH-actie Zussen geprobeerd. Steeds 2 kleine gerechten besteld, elk even mooi en smakelijk! Goede wijn en fijne bediening. In dit restaurant gaan ze ons vaker zien!
Lara V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Super lekker gegeten en vriendelijke bediening
Elly J.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Leuk restaurant met 8 gerechtjes naar keuze. Personeel heel attent..mijn zus was jarig en kreeg vuurwerk bij haar toetje.Heel gezellig en lekker gegeten! Top!
Sophie T.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Vriendelijke bediening, goede sfeer en heerlijk eten! Porties zijn precies goed en de verschillende hapjes zien er allemaal mooi uit waardoor je echt het gevoel krijgt dat je een luxe avondje uit bent.
Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Heerlijk gegeten!
H.mosmans M.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Prima gegeten, goede prijs-kwaliteitverhouding.
Dita K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Uitgebreide menukaart en prima kwaliteit. Vriendelijk personeel.
Chris W.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
We werden allervriendelijkst ontvangen. En wat een positieve verrassing dat het AH menu hetzelfde is als wat er normaal wordt aangeboden. We hebben 8 kunstwerkjes per persoon voorgeschoteld gekregen en het was nog hartstikke lekker ook. Een TOP aanrader, wij komen terug!!
Stefanie B.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Met de Ah actie hier gaan eten. We waren zeer blij verrast dat we van de hele kaart mochten kiezen. 4x2 kleine gerechtjes. De 4e keer uiteraard het dessert. Het was nog moeilijk om keuzes te maken er stond genoeg lekkers op. Het was allemaal erg smakelijk. Op het dessert na. Het gerechtje was niet goed, terug naar de keuken. Na gelijk te hebben gekregen, mochten we iets anders uit kiezen. Zeker de moeite waard en het concept is heel fijn en leuk. Bediening helaas iets minder. Het was best rustig deze avond en tussen gang 1 en 2 hebben wij 40min moeten wachten tot we eindelijk de aandacht kregen. 30min lang was er niemand op de vloer. Borden aan het schrijven, lachen in de keuken etc. Als je geen drinken meer hebt is dit erg vervelend. Alle tafels zaten te wapperen met hun papiertje voor de volgende gang. Beetje gênant. Ook waren ze op het randje van chagrijnig. Horeca is gastvrijheid, als je het niet leuk vind om met mensen in contact te zijn, zoek een andere baan!!! Maar....ik kom zeker terug vanwege het leuke concept en het goede eten.
Anja D.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Wat een verrassing. Kleine hapjes, goed deelbaar met twee. Leuk concept. Eten was heerlijk, ambiance gezellig en bediening goed. We komen terug.
Jeroen W.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Lekkere hapjes en uitstekende bediening
Milou S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Lekkere gerechtjes, goede prijs en aardige bediening!
Adriana D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018