Grandcafe Zussen

Korte Jansstraat 23 3512 GM Utrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Meer informatie over restaurant Grandcafe Zussen

• : Janskerhof

Reserveren kan uitsluitend tussen 17:00- 20:00, we serveren een 4-gangen keuze menu.

• Engels gesproken , Nederlands gesproken
Mirjam D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Altijd weer een feestje om naar zussen te gaan! Heerlijke cocktails en kleine gerechtjes om te delen. Perfect voor een borrel met vrienden of om lekker lang te tafelen en te kletsen. Prijs-kwaliteit verhouding is erg goed.
Rene S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Prima en weer afwisselend gegeten
Jacques H.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Prima restaurant met een heel gunstige prijs/kwaliteitverhouding. De gerechten mogen iets hoger op smaak, want anders wordt het wel wat flauw. En wasabi wil je proeven als die als ingrediënt wordt benoemd. Nu was die totaal afwezig. Dé aanrader is de kipsalade. Twee keer genomen. Uitstekend!!
Antoinette A.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Bijzondere locatie, gastvrije bediening en verrassend goede keuken! Leuk concept, de moeite waard.
Leon Timmermans N.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
We hebben hier lekker gegeten. Concept is vier gangen met iedere keer 2 kleine gerechtjes. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Ook ruim voldoende keuze voor vegetariërs.
Yvonne G.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Vriendelijke bediening, smaakvol eten en veel keuze
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Bediening was onwijs aardig en gezellig, ook naar mijn Amerikaanse gezelschap toe. Eten was super ondanks dat we wat aan de late kant waren, overall heel fijn gezeten vanavond ????????
Helma V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Heerlijk gegeten leuk personeel prima kok
Emanuela A.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Goede ervaring en producten kwaliteit. Zeer smakelijk en mooi gepresenteerd. Ik ga zeker terug.
Shireen V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Bedankt voor de flexibiliteit ook al ging de keuken al om 21.00 uur dicht. Ik ben alleen vergeten de ah bon achter te laten. Sorry!
Sjieuwke V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Het AH menu gegeten. Was het à la carte 4 gangen menu met per gang 2 kleine gerechtjes. Lekker en goed verzorgd. Mijn tafelgenote wilde i.p.v een dessert een kopje koffie( omdat zij gewoon niet zoveel kan eten) , maar dat viel niet binnen het menu en moest apart afgerekend worden. Vond ik wel een minpuntje. Maar verder goeie locatie en prettige bediening. Pluspunt zeker: standaard water van het huis.
Jac M.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Op woensdagmorgen hier koffie gedronken. Op vraag of er gebak was, kregen we als antwoord: alleen nog appeltaart van afgelopen weekend. Niet hoopgevend voor het reeds gereserveerde diner.
Toch wel lekker gegeten, alleen wel kleine porties voor een dineer. We konden 4x twee kleine gerechtjes van kaart kiezen. Laatste moest van nagerechtenmenu. Vooral deze laatste zeer klein en niet lekker.
We zaten bij raam aan straatkant. Hier kozijnen zeer smerig met etensresten, stofvlokken en zwarte randen.
Linda C.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Prettig concept, je bepaalt je eigen tempo. Lekkere gerechten en ruime porties. Kortom, gezellige avond gehad!
Marie-José V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Het eten en de bediening waren super.
Leboux L.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Heerlijk gegeten binnen concept van Zussen. 4 gangen met 2 gerechten, vooraf werd gezegd dat de porties niet groot zijn, maar dat viel alleszins mee. Na 3 gangen al ruim voldoende gegeten. Alle gerechten die we besteld hebben (met 4 personen) waren prima van smaak en hoeveelheid.
Bediening was ook heel attent en keuze aan tapbieren meer dan gemiddeld (8 soorten).
Met de AH-restaurant-aktie was ook de rekening een grote meevaller. We komen hier zeker (snel) terug.
Mylene F.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Heerlijk eten! Genoeg keus en meer dan genoeg.
Jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Heerlijk gegeten in een gezellige omgeving.
Bediening was prima.
P.H. P.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Gezellig restaurant, goede keuken. Je kon iedere keer kiezen uit verschillende gerechten. Heerlijk gegeten.
Kortom een aanrader.
Annelies K.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Was verrassend goed, leuke accomodatie
Marianne B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Heerlijk zitten borrelen met borrelhapjes, aansluitend diner. Heerkijk al die verschillende gerechten. Een aanrader!