Grandcafe Zussen

Korte Jansstraat 23 3512 GM Utrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Meer informatie over restaurant Grandcafe Zussen

• : Janskerhof

Reserveren kan uitsluitend tussen 17:00- 20:00, we serveren een 4-gangen keuze menu.

• Engels gesproken , Nederlands gesproken
Dianne O.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Echt lekker gegeten. Ze geven je alle ruimte echter lijkt het soms ook of je een beetje vergeten wordt als het druk is. Maar zeker de moeite waard voor een fijne avond met heerlijk eten en goede gesprekken!
PaulienUtrecht V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Gezellig voor een informeel hapje eten in een grand cafe. Binnen die verwachting is het helemaal prima. Tapas concept van 4 gangen, handig met formulieren per gang. Wij hadden 2 uur de tijd voor een voorstelling en daar dachten ze prima met mee. Had van te voren aangegeven dat mijn vriend geen suiker en dus geen dessert mag en hij mocht meer tapas bestellen binnen het menu. Dus ik vond de service prima.
Anneke D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Leuk personeel, prima contact. De ah actie wordt goed toegepast zonder allerlei uitgeklede fratsen.
I.dikkenberg V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Leuk restaurant met lekker eten. Leuke sfeer!
Femke D.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Zeer gastvrije bediening. Lekker eten, gewoon goed zonder poespas!
Maaike G.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Lekker eten, leuk dat tapas-concept, porties waren goed van grootte, bediening was vriendelijk, wachttijd tussen de gangen was oké.

Minpunt: We hebben minder besteld dan de vier keer twee hapjes per persoon waardoor we per gerecht betaalden. Dat was in totaal duurder dan de totaalprijs voor het menu. We aten dus minder, maar betaalden meer.
Renee Z.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Het was redelijk koud omdat de voordeur openstond en de tussendeur lang openbleef bij gasten die binnen kwamen of vertrokken. Jonge dame in de bediening was niet zo vriendelijk. Eten was niet bijzonder, veel dezelfde salades/toevoegingen bij verschillende gerechtjes.
Marina D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Goede plek , lekker warm , goed personeel. jammer van andere zeer irritante en rumoerige klanten aan de tafel naast ons. Verder nog een bezoek waard
Ger H.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Prettige ambiance. goede kaart (prijs/kwaliteitsverhouding), prettige service. Prima formule (4 x 2; zie de site).
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
De porties per gang waren schandalig klein. Hier gegeten met AH restaurant actie 1+1, normaal 27,50 p.p.
Dat hebben wij er absoluut niet aan af gegeten! Heel knap als je 4-gangen menu serveert en de gasten vertrekken daarna met een flinke trek. De smaak van de gerechten was wel goed. Eerder dit jaar bood Zussen een 5-gangen menu met royale porties voor 25,-. Nu een 4-gangen menu met kleinere porties tegen een hogere prijs, dit is niet meer in verhouding...
Bob M.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Leuke tent met een ongedwongen sfeer en een relaxte bediening, de formule is tapas achtig. Dus allemaal kleine gerechtjes. Wij aten daar met gebruik van de AH bon wat inhield dat we elk 4 gangen van 2 kleine gerechtjes mochten kiezen. Ik ga niet elk gerecht beschrijven maar wel een paar die , in mijn ogen , eruit sprongen. De Thom kha kai soep , pittig maar heerlijk romig. De Cesar salade met een flink stuk krokante kip. De runderburger was ook erg lekker. We gingen er met een voldaan en tevreden gevoel weg.
Diana T.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Wat een leuk en trendy restaurant. Het restaurant is modern ingericht. Genoeg ruimte aan de tafels. Aan tafel wordt duidelijk het concept van het restaurant uitgelegd. Er zijn 4 bestelrondes met 2 gerechten pp. Daardoor zijn de porties wat kleiner maar toch groot genoeg. Er is genoeg keuze voor iedereen. Ook voor de vegetariër. Kortom een aanrader
Jan E.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
genoten van het concept, oer ronde twee uit te kiezen porties.
Corry V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel . Een aanrader
Josien V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Eten was bijzonder lekker !!!
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Alles erg goed georganiseerd
Natascha V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Zeer vriendelijke bediening. Tussen de gangen door nog friet besteld. Bij het desert een extra bolletje ijs. Hier is niks extra voor berekend.. Vergeten of service? We hebben maar een extra fooi gegeven.. We komen zeker terug!
Corine H.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Wat een luxe om zoveel (8) gerechten te mogen kiezen. Wij eten vegetarisch en hadden ook genoeg keuze. Omdat we naar de schouwburg moesten hadden we niet zo heel veel tijd. Daar werd goed rekening mee gehouden. Zeer vriendelijk personeel.
Annemieke B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Prima restaurant, prijs-kwaliteit-verhouding goed.
Lydia S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
We hebben 4 gangen met steeds 2 keuzegerechten gegeten. Gerechtjes waren zeer gevarieerd en lekker! Je kunt zelf t tempo bepalen. En met de AH bon extra goedkoop! Dus zeker een aanrader!