Grandcafe Zussen

Korte Jansstraat 23 3512 GM Utrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Meer informatie over restaurant Grandcafe Zussen

• : Janskerhof

Reserveren kan uitsluitend tussen 17:00- 20:00, we serveren een 4-gangen keuze menu.

• Engels gesproken , Nederlands gesproken

Jouw recensie over het restaurant Grandcafe Zussen

ida V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Berry G.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Heerlijk gegeten en prima bediening. Twee kleine minpuntjes: een wiebelende tafel en de bavarois was laag in smaak (veel gelatine) Maar wel voor herhaling vatbaar
Carolien S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
we hebben een geweldige avond gehad met dochters en vrienden. Het eten was allemaal heerlijk en zeer verzorgd. De wijn was goed. Wij komen hier zeker nog een keer terug. Dit wil je gewoon aan anderen laten zien.

De airco was heel af en toe het enige puntje van aandacht.

werd het in ene erg koud/fris...maar niet voor lang...
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Eten was heerlijk. Porties zijn wel vrij klein waardoor je na 4 gangen nog wel wat lust. De buitendeur in het restaurant brengt veel kou naar binnen waardoor je niet echt lekker zit. Wijn en bediening zijn prima!
Chantal B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Zeer uitgebreide kaart, lekker eten had wat warmer gemogen. Prijs-kwaliteit zeer goed
Herma H.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Marianne B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Via Sms en mail kreeg ik bevestiging van reservering, ondanks dat was reservering onbekend. Na laten zien van de mail, via mijn mobiel, kregen wij ergens een tafeltje. Vlak bij de deur zodat wij iedere keer de rooklucht en kou bij openen kregen. Geen lekker rustig tafeltje, mensen die kwam borrelen hadden een fijnere tafel. Eten was goed, maar nogmaals tafeltje was snel geïmproviseerd.
Jan N.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
Pas op voor de bediening. Ze lopen rond en zien niets. De wijze van bestellen hebben we niet begrepen. We kregen 1x2 gerechtjes en 1x1 nagerecht. We hadden moeten krijgen 4x2 gerechtjes. We waren met vijf en dan is een fles wijn snel leeg. De bediening zag en hoorde niets. De vrouwelijke bediening rende heen en weer. De rekening werd na klachten gewijzigd. Jammer dat zo’n leuke tent zich na de knoppen helpt. Doe er wat mee en neem gekwalificeerde medewerkers.
Sophia W.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
dit restaurant was voor ons echt een verrassing! de formule met de gangen + bijbehorende kaarten was aanvankelijk wat ingewikkeld (misschien de uitleg wat duidelijker)
Verder waren de gerechtjes goed van smaak, opmaak en volume; de bediening vriendelijk en alert.
We kunnen dit iedereen aanraden
Jan N.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Gewoon niet geintresseerde bediening rondlopen en niet kijken. De wijze van eten niet goed uitgelegd. Kregen het gevoel weer zo’n ah gedoe, waar we geld op moeten toeleggen. AH stop er mee.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
vriendelijk, moooie gerechten, goed uitgevoerd. hulde aan chef-kok, personeel vriendelijk, keurig voor service , o.a. als glazen leeg zijn en goede ambiance, waarbij in de loop van de avond de muziek steeds prominentere plaats inneemt, geweldig! ????????
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Lekker gegeten, genoeg keus. Alleen zaten we niet zo lekker.
Guus V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Er waren 4 gangen van 2 hapjes per gang, harira was helaas niet warm smaak wel goed, botervis carpaccio lekker, quiche met zalm bataten en pompoen super, marrokaanse runderstoofpot supermals, sate superzout ondanks dat ik als dieetwens zoutarm had opgegeven, dessert: creme brulee erg lekker en tenslotte stoofperenmousse weinig smaak aan
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Eten was lauw tot koud. Lang wachten op de drankjes en het eten.
Eten was matig van kwaliteit en een aantal super klein.

De temperatuur van het eten was slecht.
Conny P.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Heerlijk gegeten!! Leuke vriendelijke bediening.
André V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Wat een gezellige uitstraling heeft dit grand cafe! We waren met een gezelschap...en hebben heerlijk genoten van alle kleine gerechtjes! Bedankt voor de fijne bediening...we komen zeker weer eens terug
Richard H.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Prima kwaliteit eten. 4 gangen van elk 2 kleine gerechten. We hebben nu de meeste gehad en de kwaliteit van alle gerechten is prima en hoeveelheid is ook OK. Leuk atmosfeer en prima bediening. Lekker terugkomen:)
Mirjam D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2018
Heerlijke cocktails en kleine gerechtjes om te delen. Perfect voor een borrel of lang tafelen en kletsen. Goede prijs-kwaliteit verhouding!
Marieke H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
gezellige inrichting, leuke kleine gerechtjes, leek op tapas bestellen maar dan met 'gewone gerechtjes'. Leuk concept.
Natascha V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Heerlijk eten en 4 x 2 gerechten is meer dan genoeg. Gezellige sfeer. Ruim restaurant. Volgende week wisselt de kaart, komen dus snel weer terug.