Grandcafe Zussen

Korte Jansstraat 23 3512 GM Utrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Meer informatie over restaurant Grandcafe Zussen

• : Janskerhof

Reserveren kan uitsluitend tussen 17:00- 20:00, we serveren een 4-gangen keuze menu.

• Engels gesproken , Nederlands gesproken

Jouw recensie over het restaurant Grandcafe Zussen

Ger H.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Bob M.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Leuke tent met een ongedwongen sfeer en een relaxte bediening, de formule is tapas achtig. Dus allemaal kleine gerechtjes. Wij aten daar met gebruik van de AH bon wat inhield dat we elk 4 gangen van 2 kleine gerechtjes mochten kiezen. Ik ga niet elk gerecht beschrijven maar wel een paar die , in mijn ogen , eruit sprongen. De Thom kha kai soep , pittig maar heerlijk romig. De Cesar salade met een flink stuk krokante kip. De runderburger was ook erg lekker. We gingen er met een voldaan en tevreden gevoel weg.
Diana T.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Wat een leuk en trendy restaurant. Het restaurant is modern ingericht. Genoeg ruimte aan de tafels. Aan tafel wordt duidelijk het concept van het restaurant uitgelegd. Er zijn 4 bestelrondes met 2 gerechten pp. Daardoor zijn de porties wat kleiner maar toch groot genoeg. Er is genoeg keuze voor iedereen. Ook voor de vegetariër. Kortom een aanrader
Jan E.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
genoten van het concept, oer ronde twee uit te kiezen porties.
Corry V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel . Een aanrader
Josien V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Eten was bijzonder lekker !!!
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Alles erg goed georganiseerd
Natascha V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Zeer vriendelijke bediening. Tussen de gangen door nog friet besteld. Bij het desert een extra bolletje ijs. Hier is niks extra voor berekend.. Vergeten of service? We hebben maar een extra fooi gegeven.. We komen zeker terug!
Corine H.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Wat een luxe om zoveel (8) gerechten te mogen kiezen. Wij eten vegetarisch en hadden ook genoeg keuze. Omdat we naar de schouwburg moesten hadden we niet zo heel veel tijd. Daar werd goed rekening mee gehouden. Zeer vriendelijk personeel.
Annemieke B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Prima restaurant, prijs-kwaliteit-verhouding goed.
Lydia S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
We hebben 4 gangen met steeds 2 keuzegerechten gegeten. Gerechtjes waren zeer gevarieerd en lekker! Je kunt zelf t tempo bepalen. En met de AH bon extra goedkoop! Dus zeker een aanrader!
Jetvangool V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Hadden al gereserveerd maar omdat smartlappenfestival was zijn wij niet geïnformeerd over het aangepaste menu wel een mail dat er live muziek was.
Het eten was ronduit slecht leek nergens op echt zonde van het geld verschrikkelijk het eten.
ida V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Heel leuk concept met al die kleine keuzehapjes. En uitstekend bereid!
Berry G.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Heerlijk gegeten en prima bediening. Twee kleine minpuntjes: een wiebelende tafel en de bavarois was laag in smaak (veel gelatine) Maar wel voor herhaling vatbaar
Carolien S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
we hebben een geweldige avond gehad met dochters en vrienden. Het eten was allemaal heerlijk en zeer verzorgd. De wijn was goed. Wij komen hier zeker nog een keer terug. Dit wil je gewoon aan anderen laten zien.

De airco was heel af en toe het enige puntje van aandacht.

werd het in ene erg koud/fris...maar niet voor lang...
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Eten was heerlijk. Porties zijn wel vrij klein waardoor je na 4 gangen nog wel wat lust. De buitendeur in het restaurant brengt veel kou naar binnen waardoor je niet echt lekker zit. Wijn en bediening zijn prima!
Chantal B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Zeer uitgebreide kaart, lekker eten had wat warmer gemogen. Prijs-kwaliteit zeer goed
Herma H.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Gezellige sfeer en leuk en lekker aanbod van eten. Een aanrader!
Marianne B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Via Sms en mail kreeg ik bevestiging van reservering, ondanks dat was reservering onbekend. Na laten zien van de mail, via mijn mobiel, kregen wij ergens een tafeltje. Vlak bij de deur zodat wij iedere keer de rooklucht en kou bij openen kregen. Geen lekker rustig tafeltje, mensen die kwam borrelen hadden een fijnere tafel. Eten was goed, maar nogmaals tafeltje was snel geïmproviseerd.
Jan N.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
Pas op voor de bediening. Ze lopen rond en zien niets. De wijze van bestellen hebben we niet begrepen. We kregen 1x2 gerechtjes en 1x1 nagerecht. We hadden moeten krijgen 4x2 gerechtjes. We waren met vijf en dan is een fles wijn snel leeg. De bediening zag en hoorde niets. De vrouwelijke bediening rende heen en weer. De rekening werd na klachten gewijzigd. Jammer dat zo’n leuke tent zich na de knoppen helpt. Doe er wat mee en neem gekwalificeerde medewerkers.