Grandcafe Zussen

Korte Jansstraat 23 3512 GM Utrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Meer informatie over restaurant Grandcafe Zussen

• Engels gesproken , Nederlands gesproken

Jouw recensie over het restaurant Grandcafe Zussen

Eva V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Bediening was onwijs aardig en gezellig, ook naar mijn Amerikaanse gezelschap toe. Eten was super ondanks dat we wat aan de late kant waren, overall heel fijn gezeten vanavond ????????
Helma V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Heerlijk gegeten leuk personeel prima kok
Emanuela A.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Goede ervaring en producten kwaliteit. Zeer smakelijk en mooi gepresenteerd. Ik ga zeker terug.
Shireen V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Bedankt voor de flexibiliteit ook al ging de keuken al om 21.00 uur dicht. Ik ben alleen vergeten de ah bon achter te laten. Sorry!
Sjieuwke V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Het AH menu gegeten. Was het à la carte 4 gangen menu met per gang 2 kleine gerechtjes. Lekker en goed verzorgd. Mijn tafelgenote wilde i.p.v een dessert een kopje koffie( omdat zij gewoon niet zoveel kan eten) , maar dat viel niet binnen het menu en moest apart afgerekend worden. Vond ik wel een minpuntje. Maar verder goeie locatie en prettige bediening. Pluspunt zeker: standaard water van het huis.
Linda C.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Prettig concept, je bepaalt je eigen tempo. Lekkere gerechten en ruime porties. Kortom, gezellige avond gehad!
Marie-José V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Het eten en de bediening waren super.
Leboux L.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Heerlijk gegeten binnen concept van Zussen. 4 gangen met 2 gerechten, vooraf werd gezegd dat de porties niet groot zijn, maar dat viel alleszins mee. Na 3 gangen al ruim voldoende gegeten. Alle gerechten die we besteld hebben (met 4 personen) waren prima van smaak en hoeveelheid.
Bediening was ook heel attent en keuze aan tapbieren meer dan gemiddeld (8 soorten).
Met de AH-restaurant-aktie was ook de rekening een grote meevaller. We komen hier zeker (snel) terug.
Mylene F.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Heerlijk eten! Genoeg keus en meer dan genoeg.
P.H. P.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Gezellig restaurant, goede keuken. Je kon iedere keer kiezen uit verschillende gerechten. Heerlijk gegeten.
Kortom een aanrader.
Jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Heerlijk gegeten in een gezellige omgeving.
Bediening was prima.
Annelies K.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Was verrassend goed, leuke accomodatie
Marianne B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Heerlijk zitten borrelen met borrelhapjes, aansluitend diner. Heerkijk al die verschillende gerechten. Een aanrader!
Lana V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Met de ah actie hier gaan eten. De carpaccio was lekker, de kip saté was 1 stokje met 2 stukjes kip. Als toetje een brownie die super hard was. Maar het was niet duur en de cocktails zijn lekker
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
was erg lekker en gezellig
Lisette D.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Heel lekker gegeten. In totaal 8 gerechtjes per persoon. Alles jammie, alleen de deserts waren iets minder. Wat ons ook opviel was dat elk schoteltje zo mooi en zorgvuldig opgemaakt was. Wijn lekker. Gezellige sfeer ook.. En er werd rekening gehouden met ons verzoek dat we op bepaalde tijd klaar wilden zijn (iets snellere servering). Wij hadden een heerlijke en relaxte avond en gaan zeer zeker terug. Dank je Zussen voor het meedoen met de AH actie, zodat we je konden leren kennen.
Angela P.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
We hebben hier vorige week lekker gegeten en er hing ook een erg leuke sfeer! We komen hier zeker nog een keertje terug!
Demi B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Het eten was heerlijk. De bediening was erg aardig en behulpzaam. Er werd ook goed rekening gehouden met mijn gluten allergie. Al met al top!
Emilie P.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Prijs-kwaliteitverhouding geweldig. Heerlijk gegeten en super bediening! Alleen akoestiek is voor verbetering vatbaar.
B.L. V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
De muziek was zo nu en dan te luid.