Grandcafé 't Kromhout

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Grandcafé 't Kromhout

Wim E.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Vrijdag 17 november 2017 in 't Kromhout genoten van een uitstekend diner. Het (wild)gerecht was heerlijk, evenals de Vitello Tonato welke vooraf werd geserveerd. Ook de overige drie uit ons gezelschap waren dik tevreden. De sfeer was, zoals we hier gewend zijn, gezellig en gemoedelijk. Kortom, we hadden een erg fijne avond hier.
John B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Slechte ervaring. De biefstuk was redelijk maar de diepvriesgroenten waren een regelrechte aanfluiting! De bediening was (te) jong en onervaren. Meest erge was dat het personeel roddelden over gasten die net vertrokken waren.
Margriet V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
We kwamen met 2 personen voor een lunch. We kregen (buiten op terras) de kaart en de (jonge onervaren) ober zei dat er ook mosterdsoep was. Dit kwam als een extra mededeling, we hadden niet gevraagd naar soep. We besloten de proeverij te proberen, dit is een gerecht waar een kopje soep bij hoort. We vroegen aan een andere (waarschijnlijk bedrijfsleider) ober of we dan mosterdsoep konden krijgen. Was ok. Na redelijk lang wachten kregen we het eten met champignonsoep (lusten we niet). Mijn man is binnen gaan melden dat we de verkeerde soep hadden gekregen, maar er gebeurde niets. Na een minuut of 15 is hij weer naar binnen gegaan en zei de jonge ober dat hij zou komen. We vroegen om de juiste soep. Ober naar binnen om te vragen. Meldde even later dat de mosterdsoep op was en dat we daarom champignonsoep hadden gekregen. Mijn man vroeg toen om de rekening en zei dat hij de soep niet ging betalen. We kregen echter de volledige rekening. Toen we daartegen protesteerden zei de ober dat we dan maar moesten afrekenen wat we wilden! Intussen keek de bedrijfsleider uit de verte toe terwijl hij op het terras drie sigaretten rookte. We zijn ontevreden weggegaan. Jammer.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Met z'n drieën gegeten op het prachtige terras met uitzicht op het marktplein. Prachtig pand, sfeervol terras. Je kunt merken dat de eigenaar weer in de keuken staat: de ossenhaaspuntjes en biefstuk die we bestelden waren perfect bereid en fraai opgediend. Knapperige frietjes, warme groenten en een salade als garnituur; dat is pas een aangekleed hoofdgerecht! Desserts waren verrukkelijk maar het verse fruit met ijs had iets groter gemogen.... Vriendelijke en efficiënte bediening en vriendelijke prijzen.
maanremi .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Slechte ervaring met de cappuccino, de thee en de bediening! De melk was "op" volgens de serveerster. Aan andere tafels werd wel cappuccino geserveerd. Op onze vraag waarom daar wel geserveerd werd, was het antwoord dat er nog maar 1 pak melk was en dat het aanbieden van bijzondere koffies een grote fout was. Te tijdrovend en daar hadden ze nooit aan moeten beginnen, volgens de eigenares(?). Ons alternatief een kopje thee werd geserveerd zonder thee en zou nagebracht worden. Dit moet nog gebeuren. Tip: de supermarkt is ook op zondag open! Nooit meer naar 't Kromhout!
mhelvoort .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Met vrienden bij Restaurant Kromhout gegeten. Prima bediening en mooie warme ambiance.
Het was een ongedwongen avond en het eten was boven verwachting. De kok wist van elke gang iets speciaals te maken en daarbij werd ook nog genoeg groente en andere lekkere bijgerechten gebruikt. Mijn geflambeerde Ossenhaas was voortreffelijk. Bediening was vlot en ongedwongen. Daarbij vonden wij de prijs van de wijn enzovoort ook niet hoog, dat hebben wij in andere restaurants wel eens anders meegemaakt. Hier kun je nog gerust een lekker wijntje erbij drinken.
NiBos .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Lekker gegeten, zeer goede en attente bediening en gezellige gelegenheid aan de Markt in Brummen.
Jammer dat het webadres van dit restaurant ontbreekt op iens.nl
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Op een zondagavond weer eens in 't Kromhout gegeten. Er was hertenbiefstuk en dus die besteld. We kregen een goed bereidde hertenbiefstuk, prachtig rosé van binnen, van ook nog enig formaat. Niet zo'n mini-stukje dus maar ook niet te veel. Smullen dus. Garnituur met warme groente, salade en frietjes maakten het compleet. We bestelden een bijpassende rode wijn en kregen een mooie, volle wijn die zeker kon opboksen tegen de biefstuk. Vriendelijke bediening en de kok kwam ook nog even vragen of alles naar wens was. En..... dat alles voor een zeer redelijke prijs. Kortom: heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant.
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2015
Soms is het wel gemakkelijk om je met het eten te laten verrassen, dus vooruit deze keer maar eens gekozen voor het driegangenmenu van € 25 op het terras van 't Kromhout op de Markt in Brummen. Het decor viel wat tegen vanwege het regelmatig langskomend verkeer. En erg pittoresk is dit Marktplein ook al niet. Het eten was wat je voor die prijs mag verwachten, niet spectaculair, maar vrij eenvoudig zonder al te veel uitschieters. Vooraf was alleen verteld dat het hoofdgerecht uit vlees zou bestaan. De eerste gang bestond uit toast met gebakken champignons, uitjes en paprika. Het hoofdgerecht was piepkuikenfilet gevuld met brie. Een minpuntje was dat de bijbehorende groente - broccoli - werd opgediend in een gloeiend heet schaaltje, maar zelf nauwelijks warm te noemen was. Een ander opvallend puntje was dat inplaats van alcoholvrij bier, de alcoholarme variant werd opgediend, dat had toch op z'n minst meegedeeld kunnen/moeten worden.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2014
Opnieuw in dit sfeervolle restaurant gegeten. Een goede kaart met voor ieder wat wils. Wij namen de weekaanbieding: biefstukreepjes. Heerlijk, met een zachte pepersaus en met salade, warme groente en aardappeltjes als garnering. Alles keurig bereid. Zo had de bloemkool nog een heerlijke bite en was de salade goed op smaak gebracht. Als dessert namen we tiramisu en crè­me brûlée. Beide een dikke 8. Vriendelijke bediening en een ontspannen sfeer zorgen voor een heerlijk avondje uit. Zeker de weekaanbieding en het weekmenu hebben een meer dan uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2012
We zijn weer eens terug geweest bij dit relatief nieuwe restaurant. Gezellig ingericht, wel tegen het oubollige aan maar de vlotte en vriendelijke bediening maken dat meer dan goed. Ze hadden een wild-dou (wild zwijn en hert) als special en daar namen we de geadviseerde rode wijn bij. Een goede keuze. Het wild goed gegaard, met name het hert was perfect. Drie bijgerechten waarbij de warme groentes bij wild ietwat wegvielen. De crème brulee was fraai opgemaakt: veel meer dan alleen een bakje met het bekende gebrande-suikerkorstje. En als verrassing kwamen zelfs de Sint en twee Pieten nog even langs: dat was natuurlijk helemaal feest voor de paar kinderen die er waren. Heel leuk bedacht! Kortom: goed eten in een vriendelijke sfeer met mooi uitzicht over het marktplein van Brummen.
Johannes41 .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2012
Gezellig druk op de vrijdagavond. Leuke, gevarieerde kaart om je eigen menu samen te stellen. Porties normaal en goed verzorgd. Dessert om van te smullen. Service (ondanks de drukte) uitstekend. Direct al een karaf water (gratis) bij de huiswijn. Een aanrader!
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Net geopend. Een 3-gangen menu gekozen met een heerlijk voorgerecht. Hoofdgerecht (vlees) was bij een van ons beiden wat taai. Vriendelijke en attente bediening en mooie inrichting. Lekker eten dus voor een acceptabele prijs.