Grandcafé's Doetinchem's Meisje

6,9
6,5
Rik B.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Op internet gekeken naar de kaart zag er heel erg goed uit, dus besloten hier met 8 man te eten.

Voorgerecht was 6x Gamba's en 2x brood. Niet al te moeilijk voor de keuken lijkt me. Brood kwam al snel op tafel en zag er keurig uit en zo smaakte het ook. Maar de Gamba's kwamen maar niet. Uiteindelijk kwamen ze. Maar ipv van 6x waren het er 5. 2de puntje van irritatie. Toen de 6de op tafel kwam, was deze heel snel bereid. Helaas nog koud ook. Irritatiepuntje 3. Dus nog langer wachten.

Hoofdgerecht met 4 Kids erbij zou je zeggen dat dit een lachertje voor de keuken is, te makkelijk. 2x Kids menu met biefstuk(rood). Bij het uit serveren zag ik al dat het niet rood was, en ja hoor, irritatie puntje 4 was geboren. Beide bijna well done! Dus weer naar de bediening. 2 Andere Kids gerechten waren prima. Maar wat kan je verkeerd doen aan een kroket en een bittergarnituur!!

Nadat de biefstukken opnieuw werden geserveerd zag het meteen al een stuk beter eruit. Maar de kwaliteit van het vlees bleek echter gewoon ook nog eens slecht. Dochter kwam er niet doorheen. Ik heb geproefd, smaak opzich niet heel slecht maar zo taai als wat.

Varkenshaas en bavette waren goed, niet super maar goed. Zelf had ik de forel. Smaakte te gronderig.

Het dessert was echter prima.

Maar hier kom ik nooit meer terug. Zonde, want het is een prachtige zaak. En aan het bedieningspersoneel heeft het ook niet gelegen.

Jammer.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Helaas was de kwaliteit erg laag. Zo'n mooie kaart. Afgelopen zomer lekker een salade gegeten op het terras
Vandaag helaas zure wijn, voorgerecht vergeten vervolgens koude garnalen. Hoofdgerecht voor de kinderen biefstuk. Rare besteld doorbakken gekregen waarna se een rare biefstuk kregen maar taai niet weg te krijgen. Geen excuus van de bediening. Alleen het toetje was lekker. Jammer geld
Sjeffield .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Met een grote groep vol verwachting naar dit restaurant geweest om Engels ontbijt te eten. Na een kop koffie en een jus kregen wij slechts twee schalen ei, twee schalen champignons, twee schalen brood en wat bacon. Erg teleurgesteld aangezien we allemaal grote eters zijn. Door deze ervaring werden kleine probleempjes al snel irritaties zoals het omvallen van schalen door de bediening maar geen excuses werd aangeboden. Kortom, slechte eerste indruk van dit restaurant.
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Een high wine gereserveerd via de site. Later gebeld omdat ik een speciaal tafeltje wilde reserveren. Werd keurig te woord gestaan. Ontvangst was goed. Tafeltje beschikbaar. Er werd gevraagd (en geluisterd!) naar de wensen, want iedereen heeft een andere smaak.
De wijnen die geserveerd werden waren goed. Ook de hoeveelheid. Vooraf de vis, gepresenteerd op 1 bord, met brood. (tonijnsalade, makreel, zalm). Was leuk dat het zo gepresenteerd werd. 2e gang; carpaccio, met ook weer een lekkere wijn. En als laatste een mand (!) met goed gekruide grote frieten met eveneens lekker gekruide mayo. Als afsluiter een capu met bonbon en uiteraard een likeur, want we hoefden toch niet zelf te rijden ;-) Erg geslaagde avond, ga dit zeker nog een keer doen! Bediening was aardig, netjes en gaf goede uitleg. soms had de timing wijn/eten brengen beter gekund, maar we zaten gezellig, dus niet te moeilijk doen.
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Christiaan D.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Hier echt lekker en gezellig geluncht. Overheerlijke foccacia met geitenkaas, bacon en honing. Perfect, niks op aan te merken. Hoeveelheden goed op elkaar afgestemd, en echt een goed stuk geitenkaas. Twee goede stukken op het bord, prijs/kwaliteit/hoeveelheid dan ook echt top! Latte macchiato, waar je veel fout aan kan doen, mooi gemaakt: goede lagen en prima op temperatuur. Prettige sfeer, fijne achtergrondmuziek, echt een grand-cafe. Bediening heel vriendelijk: bij binnenkomst begroet, gevraagd of alles naar wens is/was, helemaal goed. Een aanrader en voor herhaling vatbaar!
TiMaR .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
We hadden goede verwachtingen, maar helaas is ons avondje uit wat tegengevallen. Ik begon met mosterdsoep die zoet was. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Dit hoort mijns inziens niet bij mosterdsoep..
Daarna visrolletjes met witte vis en zalm. Hier zat helemaal geen saus bij! Erg kaal, alleen wat vis met een citroentje op een bordje. De garnituur zat er los bij, maar de groenten waren te ver gegaard en alles (bloemkool, broccoli, paprika en courgette) smaakten allemaal naar paprika. De gerechten zijn niet heel goedkoop en voor wat je krijgt geen goede prijs-kwaliteit verhouding.
Jammer dat er geen halletje is, want met dit koude weer is het behoorlijk fris als je telkens een koude windvlaag langs je heen krijgt als de deur open gaat.
De bediening was matig. Er is ons één keer gevraagd wat we wilden drinken en er werd gevraagd of alles naar wens was toen we ons bord zo goed als leeg hadden.
Wij zullen hier niet zo snel weer heen gaan. Jammer, want de tent heeft wel potentie.