Grandcafé Restaurant Zeven Wouden

Voorstreek 120 8556 XV Sloten Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Grandcafé Restaurant Zeven Wouden

Alles is mogelijk

Zeven Wouden is gevestigd in een monumentaal pand uit de 18de eeuw dat warm is ingericht met veel hout. Buiten op de kinderkopjes staat een zonnig terras. Het menu blinkt uit in eenvoud en kwaliteit, zoals de gerookte zalm op toast en Ribeye. Een zakelijke of particuliere barbecue, proeverijtje, walking diner of zoek je een cateraar? Hier doen ze het allemaal!

Meer informatie over restaurant Grandcafé Restaurant Zeven Wouden

Donderdag t/m dinsdag 10:30 - 23:00
Woensdag gesloten

Jouw recensie over het restaurant Grandcafé Restaurant Zeven Wouden

Lammert H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Schiterende locatie, vriendelijke bediening zeker de moeite waard om nog eens te bezoeken. .
Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Het menu klinkt mooi maar is erg simpel en altijd patat erbij beetje jammer. Geen echt restaurant te noemen meer kant en klare hapjes opwarmen.
HJ S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Heerlijk gegeten in een gezellig en sfeervol ingericht restaurant. Echter veel te lang moeten wachten op alle gangen. Te weinig aandacht van het personeel.
Annelies S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Gezellig restaurant, lekker eten, fijne sfeer. Het toetje, chocoladetaartje met caramelijs...heerlijk!!
Boudewijn T.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Goede, gezellige locatie en vriendelijk personeel. Door een probleem in de keuken (oven defect) waren de wachttijden deze maal iets langer dan gewoon. Dat kan gebeuren. Maar hoe dan ook een gezellige avond gehad.
Alex.gretha P.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Leuke ontvangst en gezellig gegeten. Het was goed en voldoende.
M M.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Nvt
Anneke S.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Goed behandeld, goede en vriendelijke service . Ook de Kok was aanwezig. Eten was lekker. Gelukkig was er een tafel voor grote mensen met hoge stoelen. En we konden gewoon Fries blijven praten. We komen zeker weer. Dank voor deze avond????
Gretha H.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Lekker gegeten...leuke gezellige sfeer...
Brigitte T.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Vriendelijke bediening heerlijk gegeten lekker ontspannende sfeer een echte aanrader
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Onvriendelijke bediening. Wij hadden het gevoel niet welkom te zijn.
Zijn daarom opgestapt en ergens anders gaan eten, graag of niet.
Jeannette B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Gereserveerd via de AH actie 2e diner gratis. Ik ben zelf vergeten de de rekening te controleren.
Ik thuiskomst via pb facebook bericht mijn vraag gesteld om controle en verschil retour te storten. Na 1 dag en geen reactie of antwoord de vraag ook via de mail gesteld.
Nu 1 week later nog steeds géén antwoord, dat cind ik slecht.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
We hebben hier geluncht en waren erg positief verrast. We hadden een broodje Zeven Wouden, en kregen een geweldige sandwich van vers brood, met werkelijk een berg beleg erop, variërend van champignons tot vleeswaren en salade. Een van de beste broodjes die ik ooit gehad heb. Ook de vissalade was lekker en zeer verzorgd. De tosti was enorm en ook al zo rijkelijk belegd. Er is een leuk terras aan het water, kortom een echte aanrader voor een super lunch
Lennie V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
De vis was drappig, smakeloos ronduit slecht. De zalm, biefstuk en saté beter. Maar de visfilet heel slecht. Kom niet meer snel terug. Sorry
Sander T.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Prima lunch! Ontvangst had wel hartelijker gekund...
Walter D.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Sloten een toffe, gezellige plaats voor het afsluiten van ons weekendje Friesland. Restaurant "Zeven Wouden" was dan ook de ideale plaats om dit met een heerlijke lunch af te sluiten. Vlotte en vriendelijke bediening. Zelfs met een grote groep van 18 was dit geen probleem. "de weekend-vrienden van Walter"
Jan W H.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Prima gelegenheid om te eten
Vlotte bediening, voor de prijs wordt goed eten geserveerd
Danielle S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Met onze sch
Raymond L.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Jammer dat een groter gezelschap zoveel herrie maakte dat een gesprek met mijn tafelgenoten vrijwel onmogelijk werd.
cor O.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
weer heerlijk gegeten vriendelijke bediening was voor de tweede keer maar gaan zeker terug