Grandcafé Restaurant Zeven Wouden

Voorstreek 120 8556 XV Sloten Nederland Kaart

Over restaurant Grandcafé Restaurant Zeven Wouden

Alles is mogelijk

Zeven Wouden is gevestigd in een monumentaal pand uit de 18de eeuw dat warm is ingericht met veel hout. Buiten op de kinderkopjes staat een zonnig terras. Het menu blinkt uit in eenvoud en kwaliteit, zoals de gerookte zalm op toast en Ribeye. Een zakelijke of particuliere barbecue, proeverijtje, walking diner of zoek je een cateraar? Hier doen ze het allemaal!

Meer informatie over restaurant Grandcafé Restaurant Zeven Wouden

- Ontbijt 09:30 - 11:00

Roblambrechts56 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
We hebben gambas en de vleesspies gegeten. Heel erg goed. Bediening is vlot en zeer correct. We komen er zeker terug als we in de buurt zijn
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Heerlijke zondagavond genoten van de entourage en het eten bij De Zevenwouden. We hebben genoten van het aperitief op het terras midden in het museum stadje Sloten. Prima eten, passende prijs/kwaliteitsverhouding de mosselen op Catalaanse wijze, en de vleesspie zijn een aanrader. Een restaurant die voor herhaling vatbaar is!
Rvwcvw .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Sparrenbos waren prima. Zowel de normale als de hot sparing. Daarnaast waren ook de mosselen van goede kwaliteit.
Aanrader.
GastenuitLeeuwarden .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Sloten is een fraaie toeristen hotspot. Restaurant De Zeven Wouden zit op een mooie locatie en het terras is erg gezellig. Wij hadden via deze dienst gereserveerd. Bij aankomst had men al meegedacht en geen tafeltje binnen , maar lekker buiten gereserveerd.
De bediening was goed, vriendelijk en losjes. Kaart, drinken en maaltijd werden keurig aan tafel bezorgd.
De bestelde Rib Eye steak was perfect. De Asperges met zalm ook. De Jacket Potato was prima, maar de folie er omheen was erg vettig en rommelig afgescheurd. Presentatie had mooier gekund. Maar met heerlijke kruidenboter geserveerd. Smaakte prima.
Enig minpuntje bij het hoofdgerecht was de maiskolf. Beiden hadden we er eentje besteld. Beide maiskolven waren niet crispy krokant, maar rubberachtig zacht, alsof ze de hele dag in een bak warm water hadden gelegen. Hiervan hebben we melding gemaakt, nadat ons was gevraagd of alles smaakte. De serveerster zou dit doorgeven aan de kok.
Bij afrekenen met dezelfde serveerster maakten we er nog een opmerking over. Waarop werd gezegd: Ik heb er niet meer met de kok over gesproken.
Jammer. Minpuntje. Op een vraag als : heeft alles gesmaakt? wordt dus alleen maar ja verwacht. Heb je een opmerking, dan wordt daar niets mee gedaan. We hoeven geen korting of zo, maar doe er iets mee, ook voor je andere gasten :-)
De desserts, 2 chocoladetaartjes met hazelnoot ijs en slagroom waren mooi gepresenteerd en zeer smaakvol. Al met al een heerlijk etentje op een gezellig terras met een leuke bediening!
C.dejong21 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Voor 8 pers gereserveerd..19.00 bestelden we ons eten..pas na anderhalf uur!! werd het gereserveerd!!!!
Het ijs na het eten moesten we ook nog eens half uur op wachten...
Gasten die na ons, eten bestelden,werden eerder bediend dan onze groep.
Dat er goed verdiend wordt aan drankjes snappen wij...maar dit lag er wel dik boven op....
We komen er nooit weer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Familie de Jong
Sandervdbelt82 .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Na verschillende verhalen gehoord te hebben, toch besloten om hier te gaan eten, en heb daar geen moment spijt van gehad.
Vriendelijke bediening, en het eten was uitstekend.
Al met al was het een heerlijke avond daar, en we komen dan ook vast en zeker weer een keer terug.
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Na een eerste avond hier prima gegeten te hebben, hadden wij besloten om de dag erna er weer te gaan eten. Aangezien het Hemelvaart was, hadden we al het advies gekregen om te reserveren. Vooraf had ik de Carpaccio, was oké. het leek en proefde alsof er kaas uit een zakje op staat. Erg jammer. Als hoofd had ik kaasfondeu met verschillende groente en nacho's in een meergranenbol. Klonk heel leuk op de kaart, maar was een grote teleurstelling. Volgens mij serveerde de eigenaar het bij ons, en zei niks over de groente die er bij geleverd was. Alleen paprika. Vervolgens vraag ik aan de dezelfde man, er staat toch op de kaart verschillende groente? Ja dat klopt ik zal even in de keuken vragen. Hij komt terug, ja sorry alle groente is op. Ik heb aangegeven dat ik dat erg slecht vind, dit hoor je dan van te voren te melden aan je gasten en niet als het al geservereerd is. Ik kan namelijk wel begrijpen dat na een drukke dag bepaalde producten op zijn. Maar je kan mij ook niet wijs maken dat er verder helemaal geen andere groentes meer in de keuken waren die er bij geserveerd zouden kunnen worden. Hij biedt wel aan om een nieuw hoofdgerecht te maken, maar hier kies ik niet voor aangezien we dan om de beurt aan het eten zijn aan tafel. Bij het afrekenen is het wel met de rekening gecompenseerd, dus dat is keurig opgeslot.
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Vanavond gegeten bij de Zeven Wouden. Allereerst springt het interieur eruit ten opzichte vsn de andere horeca gelegenheden in Sloten. Vriendelijke man ( vermoedelijk eigenaar) in de Bediening. Vooraf uiensoep met suikerbrood gehad, verrassend! Als hoofd gamba's met biefstuk. Prima op smaak. Al met al een prima eetcafe , dat onze verwachtingen waar maakte.