Grandcafé Restaurant Zeven Wouden

Voorstreek 120 8556 XV Sloten Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Grandcafé Restaurant Zeven Wouden

Alles is mogelijk

Zeven Wouden is gevestigd in een monumentaal pand uit de 18de eeuw dat warm is ingericht met veel hout. Buiten op de kinderkopjes staat een zonnig terras. Het menu blinkt uit in eenvoud en kwaliteit, zoals de gerookte zalm op toast en Ribeye. Een zakelijke of particuliere barbecue, proeverijtje, walking diner of zoek je een cateraar? Hier doen ze het allemaal!

Meer informatie over restaurant Grandcafé Restaurant Zeven Wouden

• Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Super!!
Janneke K.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Lekker rustig nu in januari, waardoor het juist voor ons ideaal was. Kinderwagen met baby kon naast de ons staan. Onze 2,5-jarige peuter vermaakte zich prima in en rond het speelhoekje (naast onze tafel) en met de serveerster ;-)
Eten was goed, garnalenkroketjes zelfs door peuter goedgekeurd. Vooral het dessert met Friese tiramisu viel bij mij erg in de smaak!
Popke V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Het eten was dikke prima.
Janneke K.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Rustig in januari en ideaal voor een diner met ons jonge gezinnetje. Kinderwagen kon naast tafel staan met de baby. En onze 2,5-jarige peuter heeft zich ook goed vermaakt om en rond het kinderhoekje en met de serveerster. Relaxte sfeer en goed eten!
Gert O.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Heerlijk eten in een rustige ambience. Echte aanrader!
Lammert H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Schiterende locatie, vriendelijke bediening zeker de moeite waard om nog eens te bezoeken. .
Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Het menu klinkt mooi maar is erg simpel en altijd patat erbij beetje jammer. Geen echt restaurant te noemen meer kant en klare hapjes opwarmen.
HJ S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Heerlijk gegeten in een gezellig en sfeervol ingericht restaurant. Echter veel te lang moeten wachten op alle gangen. Te weinig aandacht van het personeel.
Annelies S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Gezellig restaurant, lekker eten, fijne sfeer. Het toetje, chocoladetaartje met caramelijs...heerlijk!!
Boudewijn T.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Goede, gezellige locatie en vriendelijk personeel. Door een probleem in de keuken (oven defect) waren de wachttijden deze maal iets langer dan gewoon. Dat kan gebeuren. Maar hoe dan ook een gezellige avond gehad.
Alex.gretha P.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Leuke ontvangst en gezellig gegeten. Het was goed en voldoende.
M M.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Nvt
Anneke S.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Goed behandeld, goede en vriendelijke service . Ook de Kok was aanwezig. Eten was lekker. Gelukkig was er een tafel voor grote mensen met hoge stoelen. En we konden gewoon Fries blijven praten. We komen zeker weer. Dank voor deze avond????
Gretha H.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Lekker gegeten...leuke gezellige sfeer...
Brigitte T.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Vriendelijke bediening heerlijk gegeten lekker ontspannende sfeer een echte aanrader
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Onvriendelijke bediening. Wij hadden het gevoel niet welkom te zijn.
Zijn daarom opgestapt en ergens anders gaan eten, graag of niet.
Jeannette B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Gereserveerd via de AH actie 2e diner gratis. Ik ben zelf vergeten de de rekening te controleren.
Ik thuiskomst via pb facebook bericht mijn vraag gesteld om controle en verschil retour te storten. Na 1 dag en geen reactie of antwoord de vraag ook via de mail gesteld.
Nu 1 week later nog steeds géén antwoord, dat cind ik slecht.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
We hebben hier geluncht en waren erg positief verrast. We hadden een broodje Zeven Wouden, en kregen een geweldige sandwich van vers brood, met werkelijk een berg beleg erop, variërend van champignons tot vleeswaren en salade. Een van de beste broodjes die ik ooit gehad heb. Ook de vissalade was lekker en zeer verzorgd. De tosti was enorm en ook al zo rijkelijk belegd. Er is een leuk terras aan het water, kortom een echte aanrader voor een super lunch
Lennie V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
De vis was drappig, smakeloos ronduit slecht. De zalm, biefstuk en saté beter. Maar de visfilet heel slecht. Kom niet meer snel terug. Sorry
Sander T.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Prima lunch! Ontvangst had wel hartelijker gekund...