Grandcafé Restaurant Zeven Wouden

Voorstreek 120 8556 XV Sloten Nederland Kaart

Over het restaurant Grandcafé Restaurant Zeven Wouden

Alles is mogelijk

Zeven Wouden is gevestigd in een monumentaal pand uit de 18de eeuw dat warm is ingericht met veel hout. Buiten op de kinderkopjes staat een zonnig terras. Het menu blinkt uit in eenvoud en kwaliteit, zoals de gerookte zalm op toast en Ribeye. Een zakelijke of particuliere barbecue, proeverijtje, walking diner of zoek je een cateraar? Hier doen ze het allemaal!

Meer informatie over restaurant Grandcafé Restaurant Zeven Wouden

Donderdag t/m dinsdag 09:30 - 23:00
- Ontbijt 09:30 - 11:00
Woensdag gesloten

Jouw recensie over het restaurant Grandcafé Restaurant Zeven Wouden

Jan W H.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Prima gelegenheid om te eten
Vlotte bediening, voor de prijs wordt goed eten geserveerd
Danielle S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Met onze sch
Raymond L.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Jammer dat een groter gezelschap zoveel herrie maakte dat een gesprek met mijn tafelgenoten vrijwel onmogelijk werd.
cor O.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
weer heerlijk gegeten vriendelijke bediening was voor de tweede keer maar gaan zeker terug
Sita L.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant! Het was rustig, zo vlak voor Pasen. Sfeervolle muziek. Wij hadden de Spareribs, extra hot, nou die waren ook extra hot. Wel heerlijk! De kogelbiefstuk was ook erg smakelijk, mooie bijlages; lekkere friet, gebakken aardappelen en frisse salade. Na nog een sorbet en een lekkere koffie, een fijne afsluiter!
cor O.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
erg lekker gegeten
a.l. B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
we vonden het een gezellig restaurant en hebben lekker gegeten.
Wietze D.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Prima eten in een karakteristiek pand. We hebben er een gezellige avond gehad.
Arie L.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
prima zoals altijd
christel D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
De bediening mag wat warmer, maar komt misschien omdat een deel van het gezelschap Engelstalig is. Neemt niet weg dat de expressie zonder taal vriendelijker mag. Het eten was lekker, goede bisque en uiensoep, lekkere gamba's en smakelijke spareribs en wildstoof. Mooi geprijsd vanwege de maand januari, alle hoofdgerechten 10 euro!
Nelien Z.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Zeker een aanrader. Het zoutgehalte van de gerechten is hier precies goed. Bij de meeste restaurants is het veel te zout. Mijn complimenten.
Claudia L.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Na de intocht van Sinterklaas aangeschoven bij Boudewijn voor het diner. Sfeervolle en drukke avond, want de gastheer had een heerlijk (gratis!) stamppotten buffet en gratis pannenkoekjes gebakken door lieve Pieten voor de kids. De spareribs, maar ook de vis en stoofpotjes waren zoals gewoonlijk weer onovertroffen. Bij de Zeven Wouden eet je de allerlekkerste spareribs van Friesland en misschien wel van Nederland. Huiswijn is ook fijn. Cappuccino supercompleet aangekleed. Aanrader!
Dirk A.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
We hebben gezellig,en heerlijk, gedineerd bij de Zevenwouden.
Als hoofdgerecht was de palet van verschillende vissoorten een topper, ook de hazenpeper, en de biefstuk waren heerlijk.
Kortom Zevenwouden een aanrader.
Kees G.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
We hebben geluncht. Uitgebreide menukaart. Het broodje de zeven wouden is een aanrader.

De menukaart zelf is alleen wel aan vervanging toe, hij was verkreukeld en stonk!

Het eten en drinken zelf was heerlijk
Arie L.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Geen
MAvdK .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Tegenvaller ! Restaurant oogt gezellig maar kwaliteit van eten is ver beneden de maat. Kalfsschnitzel was zwart aan de rand en dreef in een plas water - waarschijnlijk uit de diepvries. Spare ribs aardig maar tegen zwart geblakerd aan. Je moet zelf vragen om een extra bordje om de botten op te doen - geen oog voor detail. Nagerechten van creme brulée en chocoladetaartje maakten het hoofdgerecht enigszins goed. Zeker niet voor herhaling vatbaar
christel D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
goede kwaliteit en goede prijs. Prettige bediening in een relaxte sfeer
stella S.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Heerlijk gegeten 1e dag surf en turf, partner had de schnitzel. 2e dag hadden we beide de varkenshaas saté, grote porties. Bediening is geweldig, prijs/kwaliteit is prima, een echte aanrader als je in de buurt bent.
Marin C.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Prima gegeten. Surf en turf met 3 flinke gamba's. Partner had een flinke entrecote. Wel iets te doorbakken. Service was prima, prijs ook goed.
Ingrid W.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Gezellig buiten op het terras gezeten, vriendelijke bediening, het was erg druk en daardoor duurde alles net wat langer, maar dat hebben we niet als storend ervaren. Het eten is goed, niet buitengewoon bijzonder, maar gewoon goed. Toetje wel erg super lekker.