Grandcafé Restaurant Bij De Molen

Eestumerweg 39 9792 RB Ten Post Nederland Kaart

Over het restaurant Grandcafé Restaurant Bij De Molen

Het is genieten, daar bij die molen

Op een unieke plek, niet ver van de stad Groningen, neem je plaats naast een prachtige dame uit Ten Post. Het is de mooie molen ‘Olle Widde’, die je vriendelijk toezwaait met haar wieken. De kaart van restaurant ‘Bij de Molen’ biedt iedereen iets lekkers, ook als je last hebt van een allergie of lactose intolerantie. De attente bediening zorgt er onder toeziend oog van ‘Olle Wille’ voor, dat het je aan niets ontbreekt.

Meer informatie over restaurant Grandcafé Restaurant Bij De Molen

Ja
  • : Ja

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 21:00

• Engels gesproken
Marielouisegroeneweg N.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Goed verzorgd en het zijn zeker geen kleine porties! We hebben genoten, zeer vriendelijk personeel en ondanks de drukte toch tijd voor een gezellig praatje...
Janneke W.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijk gegeten zoals altijd. Goede service en het zit er erg mooi. Omdat er zoveel lekkere gerechten op de kaart staan is het altijd weer moeilijk kiezen!
Hilly T.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Lekker gegeten met prima bediening. We vonden het eten wel erg veel.Hebben daar met 2 mensen van de bediening over gesproken. Positieve discussie. Toen men pas open was, vonden meerdere gasten dat er te weinig opgediend werd. Vandaar.
Lyuda S.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Het is de moeite waard om naar dit restaurant nog een keer te komen. Zelfs met AH zegels mochten wij van de kaart kiezen en de goedkoopste gerechten werden van de rekening afgehaald. Veel beter dan een apart menu aanbieden. Het eten was ook heerlijk en genoeg.
Henny H.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Leuk en gezellig ingericht restaurant met paarstinten hier en daar. Personeel vriendelijk en vlot. Het eten overtrof onze verwachtingen. Erg lekker en geen standaard ingrediënten. Van de AH actie mochten we van de hele kaart kiezen dus dat was prettig. Kortom, heerlijk gegeten en zeker nogmaals een bezoek waard!
cobiederooij .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Aardige mensen, snelle bediening, prima eten, ruim voldoende. Een restaurant waar ik waarschijnlijk nog wel eens weer heen zal gaan.
sebe04 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
het was bij binnenkomst eerst even slikken,wij hadden een wandelwagen met baby en daar was niet op gerekend?
hadden wij dat dan moeten aangeven?baby gebruikte verder helemaal niets dus....
verder was het zoals het hoorde te zijn geen op of aanmerking over het heerlijke eten,
alleen moeten we de baby de volgende keer maar alleen thuislaten?
marvinwolthof .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heerlijk gegeten, uitstekende kaart. Er was een prima balans tussen de verschillende smaken, vooral de entrecôte was oprecht een topper. Heerlijk mals en een fantastische saus. Ik heb geen muziek gehoord. Nu was het aangenaam druk dus er is dan genoeg 'ruis', maar muziek is wel fijn op de achtergrond wanneer het heel rustig is. Al met al een absolute aanrader! We gaan zeker nog eens heen om de andere kaart te proberen.
Vivian001 .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Met ah bon keuze uit de gehele kaart. Rustige locatie. Mogelijkheden voor buiten eten.
Proeverij gekozen om allerlei gerechten te proberen.
Het voor en en het nagerecht waren goed, het hoofdgerecht viel wat tegen. De hoeveel heid was ruim.
Bediening vlot en netjes.
Daniel S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Leuke en gezellige inrichting. Hartelijke ontvangst en bediening die de etiquetten kent. Maar bovenal waren we zeer tevreden over de keuze in gerechten. Leuke speelse combinaties die zeer goed op elkaar zijn afgestemd. En niet onbelangrijk; zeer lekker! Kortom, dit restaurant is zeker aan te raden.
aj_siebring .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Heerlijk gegeten bij Bij de molen. Heerlijk op het terras gezeten daar, ondanks dat het aan een drukke weg ligt merk je daar weinig van. Bediening was keurig en ze hadden goed rekening gehouden met mijn allergieën, altijd een pluspunt.
Charlie B.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
We hebben heerlijk buiten op het terras gegeten,in een zeer ontspannen sfeer.De dames van de bediening waren erg gastvrij.Het eten was zoals gewoonelijk zeer goed.
Anika P.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Gegeten met de AH actie. Slim principe waarbij het goedkoopste gerecht gratis is. Heerlijke gerechten en verzorgd. Veel bijgerechten ook van goede kwaliteit, meer dan genoeg ook. Drankjes aan de prijzige kant. Bediening is vriendelijk. Dessert met ananas, leuk en origineel. Brownie niet verrassend helaas. Maar zeker voor herhaling vatbaar.
Carola R.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
We hebben met 8 personen bij Bij de Molen gegeten. De ontvangst was heel gastvrij. We hebben eerst nog even op het terras geborreld en zijn vervolgens naar binnen gegaan. De bediening was zeer vrolijk en attent, prima sfeer. Het eten voldeed ook aan onze verwachting, ruim voldoende en smakelijk. Tot de volgende keer!
NielsD .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
De soep vooraf was iets aan de zoute kant, maar de proeverij was uitstekend met zeer verrassende smaakcombinaties. De entrecote en mixed grill waren uitstekend evenals de bijgerechten. De huisgemaakte brownie en dame blanche waren om je vingers bij af te likken. Het personeel was wederom zeer vriendelijk en behulpzaam. Wij zaten eerst buiten, maar wilden toch liever binnen eten en dat was geen probleem.
Gert B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Jet restaurant heeft een gezellige uitstraling. Het was er op vrijdagavond behoorlijk druk. De bediening was vriendelijk en ondanks de drukte vlot. De keis is ruim en het eten is erg lekker. Dit restaurant is een aanrader, wij gaan er zeker nog een keer eten.
Eddie D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Erg gezellig en fijne bediening.
Lekker gegeten en kom beslist vaker
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Het is altijd goed en gezellig bij de molen in Ten Post. Vriendelijke bediening en het is goed bereikbaar en voldoende parkeergelegenheid.
auke.meer .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
goede kwaliteit voor een goede prijs zeker voor herhaling vatbaar goede keuze ook met de ah actie zeker aan te bevelen buiten mag wat meer aangekleed worden en wat meer bescherming tegen weer invloed
Greetje W.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Mijn zoon is in Ten Post komen wonen en stelde voor bij de Molen te eten.
Heb hier geen moment spijt van gehad.
Alles was prima, keurig naar ons gereserveerde plaats begeleid.
Heel netje werd ons gevraagd of we wisten wat we wilden eten.
Het was allemaal heerlijk, vriendelijk en goede bediening.
Geef het restaurant een vette 10!