Grandcafé Restaurant Bij De Molen

Eestumerweg 39 9792 RB Ten Post Nederland Kaart

Over het restaurant Grandcafé Restaurant Bij De Molen

Het is genieten, daar bij die molen

Op een unieke plek, niet ver van de stad Groningen, neem je plaats naast een prachtige dame uit Ten Post. Het is de mooie molen ‘Olle Widde’, die je vriendelijk toezwaait met haar wieken. De kaart van restaurant ‘Bij de Molen’ biedt iedereen iets lekkers, ook als je last hebt van een allergie of lactose intolerantie. De attente bediening zorgt er onder toeziend oog van ‘Olle Wille’ voor, dat het je aan niets ontbreekt.

Meer informatie over restaurant Grandcafé Restaurant Bij De Molen

Ja
  • : Ja

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 21:00
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Het is altijd goed en gezellig bij de molen in Ten Post. Vriendelijke bediening en het is goed bereikbaar en voldoende parkeergelegenheid.
auke.meer .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
goede kwaliteit voor een goede prijs zeker voor herhaling vatbaar goede keuze ook met de ah actie zeker aan te bevelen buiten mag wat meer aangekleed worden en wat meer bescherming tegen weer invloed
Greetje W.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Mijn zoon is in Ten Post komen wonen en stelde voor bij de Molen te eten.
Heb hier geen moment spijt van gehad.
Alles was prima, keurig naar ons gereserveerde plaats begeleid.
Heel netje werd ons gevraagd of we wisten wat we wilden eten.
Het was allemaal heerlijk, vriendelijk en goede bediening.
Geef het restaurant een vette 10!
karin740 .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Heerlijk gegeten en ik kan dit een ieder aanraden. Zijn met de AH-bonnen geweest en konden daardoor van de hele kaart kiezen. De gangen waren allemaal met veel zorg voorbereid en opgemaakt op het bord. Er werd regelmatig even gevraagd of alles naar wens was en of er nog iets bij moest komen. Wij komen zeker weer terug.
noememennes .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Omdat wij thuis bijna geen zout gebruiken proefde de schnitzel met Groninger metworst naar mijn gevoel erg zout. Het bestelde bier viel helaas gelijk dood in het glas neer. De andere tafelgenoten die zalm, proeverij van vis en een biefstuk hadden besteld waren vol lof over het eten.
Hein K.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Het was een uitgelezendag
Heerlijk weer en hebben heerlijk buiten gegeten
Het eas zoals altijd heerlijk
Margra V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Het was een beetje een domper. Ik had via Iens gereserveerd en het was ook bevestigt. Maar toen we aankwamen bij het restaurant was er niets bekend, wij stonden niet genoteerd. Waar ligt dit aan? Aan Iens of aan het restaurant. We konden wel eten maar dan buiten, we hebben het wel gedaan maar t was erg fris.
sjouke D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Hier gegeten met hemelvaartsdag. Het was er druk en we moesten redelijk lang wachten op bediening. De schnitzel had wat te lang in de pan gelegen en ook de biefstuk was niet rosé zoals gevraagd. Voor- en nagerecht waren wel goed. Jammer, ook bij drukte moet je de hoeveelheid personeel op orde hebben.
lh.bakker B.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Het was andermaal geweldig om hier uit eten te zijn. Uitstekende bediening, verrukkelijk eten. Beslist een aanrader.
sandalnl .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Erg goed gegeten, mooie presentatie, fijn terras met privacy.
Kritiek: 1. het ontbreken van een karaf water 2. Het (bijna irritant) pushen van drankjes bestellen. Overigens maken we dit te vaak mee in de AHaktie.
Maar we komen zeker terug.
J W.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Fantastisch gezellig lekker. Super blij met dit restaurant dicht bij huis.
Jaron A.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Met ah actie hier geweest. Heerlijk gegeten en gedronken. Proeverij van voorafjes en klassieke asperges uit de kunst. Aanrader!
Peter P.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Komen hier zeker weer terug.
Tini B.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
We hebben heerlijk gegeten mijn schoonzus en ik..en we komen terug.Wat een gezellige en sfeervolle restaurant.Goeie bediening..
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Voor de tweede keer in 1maand heerlijk gegeten. Wij waren hier met de A.Heijn restaurantactie maar gaan zeker ook zonder boekjes terugkomen erg gezellig en goed ook vandezomer een leuke plek voor buiten iets eten of/en drinken.
jochum A.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Prima diner met 4 personen. In een vlot tempo kwamen de 3 gangen langs waarbij gevraagd werd of het toetje al geserveerd kon worden. Prima hoeveelheid en presentatie.
S H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
De sate was lekker en ditzelfde geldt voor de snitzel. De spareribs waren smaakloos en verbrand. De salade die voor alle gerechten werd geserveerd was bitter en niet lekker. We hebben na het voorgerecht bijna een uur moeten wachten op het hoofdgerecht. Toen we hadden gevraagd of het nog lang duurde kwam het net geserveerd. Dit was erg jammer! Het was ook heel erg druk.
wallydepally .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
heel goed gegeten, leuke bediening en geweldig dat je met de ah bonnen zo n menukaart krijgt. gaan zeker weer
heen want de carpaccio was te gek
Jacob B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten. We hebben champignonsoep, schnitzel 200 gr. met toebehoren en ijs na gegeten. De prijs en kwaliteit zijn goed en er is vriendelijk personeel. Een echte aanrader aanrader.
sleumer .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Gezellige eetgelegenheid. Snelle en keurige bediening. Lekker druk maar niet rumoerig.
Goede kwaliteit en gevarieerd eten met genoeg groente en aardappelen.
Aanrader voor eenieder.