Grandcafé Restaurant Bij De Molen

Eestumerweg 39 9792 RB Ten Post Nederland Kaart

Over restaurant Grandcafé Restaurant Bij De Molen

Het is genieten, daar bij die molen

Op een unieke plek, niet ver van de stad Groningen, neem je plaats naast een prachtige dame uit Ten Post. Het is de mooie molen ‘Olle Widde’, die je vriendelijk toezwaait met haar wieken. De kaart van restaurant ‘Bij de Molen’ biedt iedereen iets lekkers, ook als je last hebt van een allergie of lactose intolerantie. De attente bediening zorgt er onder toeziend oog van ‘Olle Wille’ voor, dat het je aan niets ontbreekt.

Meer informatie over restaurant Grandcafé Restaurant Bij De Molen

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 21:00

Thesinge1ria-1968 .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Heerlijk gegeten, zeer vlotte bediening,ik had gereserveerd via de AH actie, we mochten van de gehele kaart kiezen.
Voorwaarde was wel dat er een 3 gangen menu genuttigd werd. Kom er zeker nog eens terug.
Jankewarink .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Met de AH actie kan je een 3 gangenmenu van de kaart kiezen, goedkoopste gerechten worden weggestreept.
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Goed bereikbaar, grote parkeerplaats, gezellige inrichting, vriendelijk en vlot personeel maar bovenal heerlijk eten mooi opgediend en betaalbaar.
Dvanstreun .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk gegeten, met een voortreffelijke carpaccio van ossenhaas
Alle gerechten meer dan voldoende in een sfeervol restaurant.
Keurige en attente bediening.
Een echte aanrader!
Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Met AH restaurantbonnen uit eten geweest. Heel vriendelijke ontvangst. Wij konden kiezen van de menukaart. Vier personen en zo'n verschillende smaak. Er werden als hoofdgerecht spareribs, spies van de grill, vegetarische lasagne en kabeljauw gekozen. Ieder van ons heeft er van genoten. Zeker de voor een vervolgbezoek genoteerd. Prima.
Vrumdegast .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Heerlijk eten in een rustige ontspannen ambiance met vriendelijk attent personeel en een ongedwongen sfeer.
Geen schreeuwerige of vervelende muziek maar zacht op de achtergrond.
Joost D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Na een paar keer eerder te zijn geweest, zijn we nu ook wezen eten met de AH-restaurantenkaart. Altijd lekker eten en goed eten. We waren ook met blijheid verrast dat we ook met de AH-actie van de gehele kaart konden kiezen. Wij komen zeker nog een keer terug, met of zonder AH-kaart
Petra S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Gezellige sfeer binnen was wel druk en warm er waren veel mensen
Het eten was erg lekker en de bediening is vlot en vriendelijk
Schelto W.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Dinsdag 1 november gereserveerd, via Iens, bij de Molen. Keurig naar ons tafeltje gebracht door één van de dames. Echter toen kwam de schrik... we zaten net toen we de algemene voorwaarden kregen. Nog nooit bij een restaurant de algemene voorwaarden gekregen en dus nu ook niet van plan deze te lezen. Bij navraag bleek dat dit iets met de grootgrutter te maken heeft. Helaas een verkeerde start. Een proeverij van voorgerechten gehad. Deze waren prima. Ik heb gekozen voor de biefstuk, deze werd opgediend als 2 stukken .De smaak was prima niets mis mee. Mijn vrouw had kalfssukade een stuk vlees dat door een lange bereiding uit elkaar dient te vallen en waar je je mes eigenlijk niet bij nodig hebt. Helaas het viel een beetje tegen, het vlees moest toch echt gesneden worden en was droog. Daardoor viel ook de smaak wat tegen. Het dessert heeft mijn vrouw niet genomen en ik gekozen voor de bavarois van goudrenet. Een smakelijk dessert muv het suikerbrood hard en taai. Onze verwachting was hoger van dit restaurant.
Janny Ü.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Heerlijk gegeten met de diner bon van ah. Konden van de hele kaart kiezen. De sfeer was goed en de bediening zeer vriendelijk.
Sebe04 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
hartelijk onvangst
konden kiezen uit gehele kaart
alle 3 gangen zeer smaakvol,wij waren zeer tevreden en komen zeker nog een keertje terug
Reinard1961 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Goed gegeten. Vooraf stokbrood met kruidenboter.
Vlotte bediening. Met ah actie vrije keus vanaf de kaart.
Voor herhaling vatbaar.
Henk.bleker .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Het eten is perfect ,ruime keuze in menu's, ook voor Glutenvrij een aparte menukaart .

Al het eten kwam tegelijk op tafel ,ook het glutenvrije,meestal komt dat later op tafel wat voor die persoon heel hinderlijk is.
Het is hier goed geregeld ,we komen hier een paar keer per jaar lekker smullen.
Anna D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, het wordt netjes uitgelegd hoe het werk met de ah restaurantactie en zeker niet duur.
Jan_horse .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Heerlijk gegeten in dit nostalgisch gelegen restaurant. De bediening was vlot, de gerechten waren van prima kwaliteit met een eigen kwinkslag er aan gegeven. Juist dat maakt het een belevenis, het is niet het "standaard" eten, maar net even anders. De hoeveelheden zijn ruim voldoende. Kortom, hier komen we zeker een keer terug.
KBrouwer .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Gegeten met de AH restaurantactie (2e menu gratis).
Je kon zelf kiezen van de gehele menukaart. Proeverij van verschillende voorgerechten was uitstekend. Hoofdgerecht biefstuk was prima, en hoofdgerecht van drie soorten vis was ook uitstekend. Nagerecht niets op aan te merken.
Vlotte zeer vriendelijke bediening.
Kortom: een aanrader
Nick_bleuming .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Het eten was heerlijk, de bediening super goed en het restaurant is leuk aangekleed. Ik zou Bij De Molen aanraden bij anderen!
Grand60 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Het was eigenlijk te druk, waardoor de perfecte service die we altijd kregen nu wat trager was. Het eten (vier verschillende gerechten) was heerlijk, de ambiance eveneens. Het natafelen tot 10 uur erg gezellig.
Ko-ha .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Voorgerechten waren lekker. Ook hebben we genoten van de vegetarische maaltijd en sate van de haas. De spareribs waren wat zwart en daardoor niet lekker. Nagerecht lekker maar veel.
Hessegerard .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
het was geweldig erg lekker en een vlotte bediening terwijl het erg druk was.
we gaan het zeker doorgeven aan vrienden en bekenden