Grandcafé Restaurant Bij De Molen

Eestumerweg 39 9792 RB Ten Post Nederland Kaart

Over het restaurant Grandcafé Restaurant Bij De Molen

Het is genieten, daar bij die molen

Op een unieke plek, niet ver van de stad Groningen, neem je plaats naast een prachtige dame uit Ten Post. Het is de mooie molen ‘Olle Widde’, die je vriendelijk toezwaait met haar wieken. De kaart van restaurant ‘Bij de Molen’ biedt iedereen iets lekkers, ook als je last hebt van een allergie of lactose intolerantie. De attente bediening zorgt er onder toeziend oog van ‘Olle Wille’ voor, dat het je aan niets ontbreekt.

Meer informatie over restaurant Grandcafé Restaurant Bij De Molen

9,1

Jouw recensie over het restaurant Grandcafé Restaurant Bij De Molen

Gre M.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Vriendelijk personeel, behulpzaam, zeer goed eten, ruime keuze. Sfeer is zeer gemoedelijk.
Een restaurant waar wij al 3 keer zijn geweest in een korte periode. Gaan er zeker vaker heen. Complimenten voor de kok en personeel.
seike B.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Een gezellig gelegenheid en je kan er heerlijk eten. De bediening was ook goed.
Bart C.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Super goed eten met goede prijs-kwaliteit verhouding. Bediening was alleen te snel. Je wil ook even tijd hebben voor een goed gesprek. Vraag om wat meer te temporiseren werd niet serieus genomen door bediening. Jammer, want verder prima eten.
Sonja L.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Omdat er geen veganistisch menu op de kaart staat heb ik eerst contact gezocht en kon ik mijn wensen doorgeven. Aan tafel werd ik verrast door een heerlijk veganistisch diner en nagerecht! Dit was de eerst keer dat ik uit eten ging en écht heb genoten van wat ik geserveerd kreeg en het zag er ook nog eens prachtig uit. Mijn complimenten!
Ronny J.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Voortreffelijk eten en erg vriendelijk personeel.
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten.
Sfeervol, leuk restaurant.
Goede service. Fijn dat je gewoon van de kaart kunt kiezen. Je betaalt het duurste.
Ook voor kinderen, hebben ze speciale kindermenu's. De kinderen hebben heerlijk gegeten.
Top!
anna.jangrunefeld .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Voo herhaling vatbaar eten was lekker de bediening waren vriendelijk ze krijgen van mij een tien met een griffel zeker een aanraderl
annesauwerd .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Iedereen we waren met zes personen en ze hebben allen genoten.
Ook de prijs viel mee en hebben we een extra fooi gegeven.
Voor herhaling vatbaar.
Nick K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Lekker gegeten en een vriedelijke service. Als voor en nagerecht de proeverij genomen, welke een prima uitkomst is wanneer je niet kan kiezen. Als hoofdgerecht een prima mals groot stuk biefstuk gehad.
Janneke W.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Inmiddels één van onze favoriete restaurants. En gezien het feit dat het aardig vol zat, zijn we niet de enige. Heerlijk eten in een gemoedelijke sfeer.
Ina M.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
door een tip van een familielid met de AH restaurantactie heerlijk gegeten, zeer netjes ontvangen, leuke sfeer en gezellig ingericht
Chris S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Lekkere gerechten, ruim voldoende en vriendelijk personeel. Kom hier zeker weer.
Is restaurant dat deelneemt aan AH actie.
Marielouisegroeneweg N.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten en voor weinig geld vanwege het gebruik van de AH ACTIE,
Ik heb alleen nog een opmerking op de rekening : er zijn nl. 2 consumpties teveel berekend (4,90) !!!
Kwam daar thuis pas achter....
Martin K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Wachttijd was een misverstand tussen het keukenpersoneel en de bediening. Waarvoor zij zich hebben verontschuldigd. We komen zeker een keer terug.
roelie E.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
we zijn heel gastvrij ontvangen, hebben verrukkelijk gegeten, geen lange wachttijden. Ik kan bij de molen bij iedereen aanbevelen, kom vast nog een keer terug
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Fijne ervaring: de biefstuk was heerlijk maar ook de gerechten eromheen waren erg goed.
Het was er rustig, de bediening was correct. Een adres om nog eens langs te komen!
harm31 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Prettige ontvangst werden naar de tafel gebracht. Het eten was van zeer hoge kwaliteit lux opgediend
Alleen maar plus punten voor dit restaurant
oost3062 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Heerlijk gegeten bij Grandcafé restaurant "Bij de Molen" in Ten post met een AH restaurant bon. Als voorgerecht de carpaccio genomen. Smaakte voortreffelijk. Als hoofdgerecht de mixed grill genomen. Ook heerlijk en met voldoende bijgerechten. Als nagerecht de cheesecake met witte chocolade. Deze was bijzonder lekker.
Petra P.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Goede ruime parkeergelegenheid. Gezellige en fijne sfeer. Vlotte bediening met uitleg. Een dikke aanrader en wij zullen vaker komen.
jhm-smit .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Snelle en vriendelijke bediening, Het eten was prima eten. aantrekkelijk gepresenteerd de omgevin en sfeer in het restaurant goed. Ruime parkeergelegenheid.