Grandcafe Paerdeburgh

Zaterdag 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Grandcafe Paerdeburgh

Oliver V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Vanavond met 4 personen prima gegeten. Erg vriendelijk en attente bediening. Leuk ingericht. We komen graag nog een keer terug.
Janneke V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Erg grote porties, goed maar niet bijzonder, prijzig,
Annie A.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Prima restaurant
Bita V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Lang geleden dat de bediening even goed was als het eten! Complimenten!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Kwaliteit en prijsverhouding goed in balans. Goede smaakvolle gerechten en prettige vlotte bediening.
hot5 .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Reeds een aantal keren hier gegeten en altijd is de kwaliteit van de gerechten uitstekend. De bediening is vriendelijk en attent, prijs kwaliteit is goed. Het geluidsniveau is uiterst aangenaam en je kunt ruim en comfortabel zitten. Kortom een prettig Grand café.
Gerard D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Wij hebben genoten van het eten. De bediening was vriendelijk. De inrichting was sfeervol en lekker ruim. Wij komen zeker terug. ????
Arnout P.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Wij gingen met een bepaalde scepsis erheen. Vantevoren enkele reviews gelezen. Fout! Ontvangst was vriendelijk en zeer prettig. Keuze genoeg van de kaart. Alle drie bewust verschillende dingen gegeten. Van voorgerecht totenmet het nagerecht goed van kwaliteit. Nagenoten van koffie en thee om vervolgens af te rekenen. Wij komen hier zeker terug. Fantastisch en begrijpen de niet al te positieve revieuws niet. Kortom een aanrader mensen!
kimhendriks .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Op uitnodiging van vrienden naar Rijpwetering. Wat een teleurstelling! Bediening onaardig en de prijs/kwaliteit van het diner laat ook te wensen over.. jammer, voor ons geen volgende keer helaas!
Esther_ZM .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Heerlijke high tea gehad: goede hartige gerechten vooral! En heerlijk dat we afsloten met sorbetijs, want het was een warme dag. Netjes bediend, een fijne plek aan het water.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
De taarten zijn ook top.
Heerlijke appeltaart en notentaart.
Hier proef je nog het smbacht van af.
Alles zelf huoshemaakt.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Heerlijk gegeten van de hamburger en schnitzel.
De schnitzel wordt bereid a la minute.
Zeer vriendelijk bediening.
Top.
C V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Gisterenavond weer eens bij Paerdeburg langs geweest en we hebben we uitstekend gegeten. Het was mooi weer, dus de tuin naast het water, vlak bij de brug is een prima plekje. We kozen het viergangen menu van de chef, wat begon met een zeer smakelijke amuse, gevolgd door vier gangen die allemaal met veel zorg en smaak (dat is te zien) waren bereid. Het is leuk om op je bord allerlei verschillende zaken aan te treffen die, hoewel verschillend, toch goed qua smaak bij elkaar passen. Ook het menu zelf was prettig afwisselend en elke gang smaakte uitstekend, tot en met het dessert en de afsluitende koffie/thee met lekkere zelfgemaakte friandises.

De bediening was prettig, vlot en correct en ook de door de ober geadviseerde wijn was exact goed.Prima allemaal, we komen binnenkort weer graag terug.
DEROXA J.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Mooie locatie, terras aan het water, al met al geeft dit restaurant een bijzondere indruk en wekt zeker een hoge verwachting op. Borreltje op het terras, daarna keurig naar onze tafel begeleid door de de eigenaresse. Deze heeft ons ook verder bediend samen met een jong maar ontzettend vriendelijk meisje. Bij de reservering duidelijk aangegeven dat 1 persoon glutenvrij was, maar helaas ging dat al mis bij het voorgerechtje van een mooi haring hapje op een toastje. Bij navraag of deze zeker glutenvrij waren gingen de bordjes samen terug naar de keuken..... ik kreeg exact hetzelfde gerechtje terug en toen ik het aan het meisje van de bediening vroeg beaamde zij dat alleen het toastje eronder uit gehaald was. Dit kan echt niet met mensen met gluten intolerantie oftewel coeliaki. Heerlijk hoofgerecht, surf en turf, je ziet duidelijk dat de gerechten met heel veel liefde en kennis worden bereid. Heerlijk nagerecht, alleen weer de fout in..... het was bestrooid met koekkruimels. De bediening heeft zich niet echt verontschuldigd maar deed er een beetje lacherig over. Na het eten dan maar een dubbele espresso met een calvados maar deze was helaas niet aanwezig in het assortiment, dan maar alleen de koffie. Kortom, zeer smaakvol ingericht restaurant, jammer dat de muziek niet te horen was, vriendelijke bediening maar helaas wat minder vakkundig. Wat ik ook wel irritant vond was dat er boven onze tafel 6 vliegen onder de lamp cirkelde, maar misschien hoort dit wel bij de locatie in dit fraaie boerendorpje.
Derek-K .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Mooie lokatie. Eerst buiten op het terras aan het water een prima Prosecco gedronken. Daarna binnen genoten van een 4-gangenmenu (door ons met een carpaccio uitgebreid naar 5 gangen), waarin zowel vis- als vleesgerechten. Het dessert kon op onze wensen (hartigheid versus zoetigheid) worden aangepast. De rosé huiswijn was goed van smaak en de bediening was vriendelijk. We sloten onze avond af met koffie en friandises.
Fiona R.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Hemels eten - zeer aantrekkelijke prijzen. Je krijgt heel veel voor je geld en de mensen willen echt dat je geniet van hun eten. Elegant en met liefde gepresenteerd. Ze hadden een bijzonder aanbod - 3 mini gerechtjes per gang van de hele kaart. Ik heb dus 9 gerechtjes mogen proeven en ze waren alle uitstekend. Lekker wijntje erbij - heerlijk genoten. 100% een aanrader. Mooi omgeving, makkelijk parkeren. Ga zeker terug.
Celine N.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
We hebben hier heerlijk gegeten. Tot onze grote verbazing waren er verder geen klanten die avond, wat voor de bediening en keuken erg vervelend moet zijn geweest. Hoe dan ook hebben ze ons een avond bezorgd met vriendelijke bediening, heerlijk eten. De kok kwam het zelf ook een keer uitleggen wat er gemaakt was. De smaken vond ik heel lekker. Gerechten waren erg mooi opgedekt. Dit restaurant gaan we onthouden en ik hoop dat er de volgende keer wel wat meer mensen zijn! Want het is een restaurant om zeker een keer terug te komen.
Marijke A.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
We hebben een heerlijke avond gehad in restaurant Paerdeburgh. De ontvangst was erg vriendelijk en sowieso was onze gastvrouw de hele avond helemaal top! Elke horeca ondernemer zou wensen dat hij zo'n kanjer in dienst had. Vriendelijk, professioneel en vrolijk. Verder werd er goed gelet op de timing tussen de gerechten en werd de wijn precies op tijd bijgeschonken. Klasse! Dan het eten. We hebben gesmuld van een heerlijke carpaccio (die in veel restaurants bedolven wordt onder een berg sla) en patrijs met gebakken bloedworst als voorgerechten. De tournedos was meesterlijk gebraden en had men lang genoeg laten rusten. Prima! Tevens een mooie ravioli met sukadevlees erbij, een lekker garnituur en een verrukkelijke saus. Verder gebraden hertenbout met een verschrikkelijk lekker bitterballetje van hertenvlees erbij. De desserts waren zo mooi op het bord opgemaakt, bijna zonde om op te eten. Wat waren ze ontzettend lekker. Een klein taartje met amandelspijs en merengue met parfait en 2 heerlijke blokjes chocoladetaart met chocolademousse en sorbet van groene thee: bijzonder! Complimenten aan de chef en zijn team en de perfecte bediening. Wij komen zeker terug!
Henk En Agnes H.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
In het kader van de restaurantweek gereserveerd. Het keuzemenu was zeer verrassend, voor ieder wat wils. We kregen vooraf een amuse van biet, heerlijk en het verse brood met de boter was supervers. Zowel de voor-hoofd als nagerechten waren tongstrelend, de porties prima en heel mooi opgemaakt. De bediening was vriendelijk en zeer attent. Klein minpuntje dat het desert al werd weggehaald terwijl nog niet iedereen uitgegeten was. Even vragen of men al klaar was had dit kunnen voorkomen. Verder niets dan lof, prijstechnisch ook dik in orde en we komen hier zeker nog eens terug.
kimhendriks .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Zaterdag bij Paerdeburgh gegeten en het was weer bijzonder. We mochten ook gebruik maken van het restaurantweek concept en dat terwijl we daar niet speciaal voor hadden gereserveerd, dat noem ik nog eens service. 4 gangen keuze menu voor maar €27,50 p.p. en wat je er dan voor krijgt; iedere gang weer een lust voor het oog en alles was ook even lekker! Ook de bediening was bijzonder goed, mochten eerst buiten een aperitief gebruiken om vervolgens daarna lekker binnen te dineren. Bedankt paerdeburgh, wij komen zeker terug!