Grandcafé Jules

Meer informatie over restaurant Grandcafé Jules

• Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Flory .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
Carpaccio absoluut niet vers! Pizza droog!? Betalen voor extra's terwijl het bij een menu zat, heel vreemd! De jongeman aan onze tafel en de bardame waren vriendelijk, maar de man die afrekende verre van dat. Sta je daar voor zes personen af te rekenen en kan er geen vriendelijk woord van af. Dat voelt heel onprettig! Nooit meer!
Ramirez .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Dit café restaurant is altijd gezellig zitten. Personeel heel vriendelijk en snel. Diverse keren gegeten en altijd ok en porties groot genoeg. Door een overkapping kun je in principe het hele jaar buiten zitten.
Annemarie R.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
Grandcafe Jules fleurt het sobere plein in de dorpskern een beetje op en heeft - net als de buren - een overkapt en verwarmd terras.
De bediening is vriendelijk, maar niet bepaald snel.
Het eten is wat je van een dergelijk restaurant mag verwachten; niets bijzonders voor een redelijke prijs.
Bob V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Leuke tent, zijn we ook via IENS op het spoor gekomen. Leuke uitstraling en vriendelijk personeel. Vond de prijzen erg schappelijk voor gewoon goed, lekker eten. Zelf had ik de mix grill (die was prima) maar was stiekem toch jaloers op mijn vriendin die de kip saté had. Patat erbij was goed, zat nog een klein beetje schil bij daar ben ik zelf wel fan van (proef je niet heel erg terug in de smaak).

Enige minpuntje was de bediening. Mandje waldkorn brood werd pas gevraagd bij het bestellen van het hoofdgerecht waardoor het mandje en het hoofdgerecht echt te snel achter elkaar werden opgedient. Daarna voor het toetje wel mooie tijd er tussen dus niet echt het idee gehad dat je op een schopstoel zit maar gewoon onhandig gepland denk ik dan maar.

Toetje hadden we een luikse wafel samen, die was erg lekker en na het hoofdgerecht was eentje voldoende voor ons twee. Waren uiteindelijk 44 euro kwijt (50 met fooi), absoluut niet teveel voor wat je krijgt.
Simon V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2015
Dit restaurant heeft een zeer hoge prijs-kwaliteitverhouding.
Verschillende soepen en sommige gerechten kun je in klein of groot c.q. met een of twee porties vlees krijgen.
De verse erwtensoep is verrukkelijk en ook het konijn op limburgse wijze is een aanrader.
Freeklohuis .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2014
Leuke zaak om te zitten al beviel ons het eten niet echt goed. Taaie biefstuk die ook nog eens haast doorbakken bleek. We zeiden hier iets van waarop de bediening zei dat dit medium was. Naja medium is in onze wetenschap toch nog wel een mooi rood/rose kleur maar dit was grauw. Jammer dat we ons niet echt een klant voelden hierdoor. Decor is zeker voor kerkrade gaaf! Alleen aan het eten mag zeer zeker meer zorg aan besteed worden.
FamMulders .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2013
Goede lokatie om na een drukke werkdag even op adem te komen. Dankzij de geweldige gesloten overkapping is het ook voor de roker bij elk weertype een aanrader.

Vriendelijk en proffesioneel personeel.

Beperkte menukaart maar met voldoende keuzes.

Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Snorreman .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2012
We zochten rond 18:00 een restaurant om met drie kinderen te eten. Mijn vrouw keek naar de gasten op het verwarmde terras en dacht vervolgens dat het restaurant boven ons budget zou zijn. Toch even snel een menukaart gepakt maar de prijzen bleken mee te vallen. De kinderen waren bij de keuken een kok tegengekomen en kregen prompt een snoepketting mee, voor hun kon het restaurant niet meer stuk. Er zat wat weinig appelmoes bij de twee kindermenus maar voor de kinderen was het voldoende dus geen klacht. Mijn zoon had een pizza, hij is 11 dus geen grote eter maar een volwassene moet niet al te grote honger hebben en anders twee pizza's bestellen. We bestelden ook een varkenshaas parisienne (soort cordon bleu van varkenshaas). en een saté. Beide waren goed van smaak en omvang, portie niet overdreven groot maar voldoende dikke frieten erbij om de buik te vullen, de dressing op de sla was goed van smaak. Personeel was sympathiek en de bediening was vlot. Voor herhaling vatbaar, helaas wonen we op 300km afstand dus dat zal niet snel gebeuren.