Grandcafé Groothoofd

Lang

Jouw recensie over het restaurant Grandcafé Groothoofd

Peter B.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Vandaag geweest, mooie locatie en fijne stoelen. Bestelde een broodje kroket. Heb nog nooit z'on liefdeloos broodje gezien. Een goedkoop bord met een prefab wit broodje zonder boter of wat dan ook met een lauwe kroket. En dat voor bijna 5 euro. Ik snap dat je voor de locatie betaald, maar met weinig meer inzet had dit broodje zoveel beter kunnen zijn. In een cafetaria wordt er nog meer aandacht aan besteed. Echt zonde, want ik pak volgende keer het terras ernaast. De bediening was erg vriendelijk en liep de benen onder haar kont vandaan. Loopt door de geleverde voeding wel haar fooi mis
willemjanny .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Hier gisteren terecht gekomen met de waterbus vanuit Rotterdam. Bestelden een grote loempia met een gebakken eitje. De bediening (erg druk met telefoon) zei dat het even kon duren. Oké, na drie kwartier werd er een knetterhard loempia(tje) geserveerd, en de garnering??? een mooie lange blonde haar, waarop wij genoeg hadden gegeten. Gelijk maar de rekening gevraagd nadat de bediening uitgespeeld was met de telefoon en vertrokken naar een andere eet gelegenheid.
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Sateetje frites aan de waterkant. Frites goed krokant, saté lekker gemarineerde varkenshaas met pittige satesaus. Suggestie: vervang het obligate blaadje sla met komkommer en tomaat door atjar tjampoer uit een pot. Minder werk en meer van toepassing De bediening lijkt vooral te bestaan uit scholieren met een weekendkaarten. Maar beleefd , vriendelijk en een tikje verlegen. De ligging is perfect aan het water met levendig scheepsverkeer. Jammer dat daar lawaaiige waterscooters tussendoor cruisen. Ik dacht dat die al lang verboden waren. Het espressootje tot slot vond ik meer een klein sterk kopje koffie. Voor velen is dat hetzelfde, maar voor mij niet.
koningkje .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2013
Bij heerlijk weer op het terras van Groothoofd gezeten. Het uitzicht was prachtig. Een vriend van mijn man uit Singapore was er ook bij. Hij bestelde een stokbrood zalm, maar hij had niet verwacht dat deze alleen gerookt zou zijn. Hij vond het iets te rauw. We vroegen aan de bediening of het stokbroodje onder de grill kon. Dit heeft ze eerst nagevraagd. Het kon, maar ze konden niet garanderen dat het zou lukken. Het resultaat was voor dat onze gast er tevreden mee was. Het is een simpele kaart, maar het was goed bereid. de kinderen hebben het kindermenu op. was een kleine verwarring ze hadden allebei een kroket terwijl er 1 een frikandel wilde. De service was prima.