Grandcafé Gnap

Maandag t/m Zaterdag vanaf 10:00
Zondag vanaf 09:00
SophieEH .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Even zitten lunchen met zijn 3en voordat we gingen wandelen achter de klimduin. Prima service, mooie locatie aan de voet van de klimduin en het heeft een leuk terras. Lekkere broodjes (broodje Gnap en 2 broodjes Geitenkaas).
Ruud T.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Net terug van Grandcafe Gnap, met vrienden heerlijk gegeten vooral de gamba's in knoflook/chili saus waren over heerlijk, het Schoorl's Duinpannetje is zeker een aanrader, ook de desserts met name de Caramel truffers waren geweldig. De bediening onder leiding van Monique Damiaans en Roos was voortreffelijk, een vrolijke en duidelijke uitleg van de gerechten die kok Patrick Damiaans voor ons klaar gemaakt had, binnen een voortreffelijke sfeer met heerlijke achtergrond muziek.
Kwaliteit/prijsverhouding uitstekend,
SylvieVerwaal .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Wij hebben hier heerlijk gegeten. Opvallend was de vriendelijke en alerte bediening. Na elke gang werd gevraagd wanneer de volgende gang geserveerd diende te worden. Hierdoor werd het eten precies op de juiste tijd geserveerd.

Het eten was daarnaast ook erg goed. We hadden een broodje vooraf gegeten, gevolgd door carpaccio. Vervolgens een kerrie soep en als hoofdgerecht pangasiusfilet met zalm op een bedje van groente. Aansluitend hebben we nog een nagerecht gegeten. Iedere gang vonden wij zeer smaakvol.

Tot slot zag het restaurant er gezellig en verzorgd uit.
Corrie T.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Dit is ons favoriete adresje voor de lunch in Schoorl. Heerlijke broodjes carpaccio en geitenkaas. Ook de hond is van harte welkom en het personeel komt gezellig even een praatje maken.
Damashi .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
gnap is een restaurant aan de klimduin waar je lekker kunt zitten. Qua eten is het niet hoogstaand maar krijg je gewoon een snelle hap (schnitzel niet zelf gepaneerd vermoedelijk kant en klaar)
Krahn F.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2015
Het restaurant zit op een toeristische locatie en de kaart is daar op afgestemd. Basic eetcafe gerechten (uitsmijters, tosti's, saté friet etc.) Verwacht geen culinaire hoogstandjes, je komt hier voor een zonnig terras vlak aan het klimduin. We zijn in deze week zowel voor de lunch als het diner geweest. Eten is op zich wel okee, het personeel is aardig en in het zonnetje is alles leuk. Wel meer iets voor de lunch op het terras, binnen is het redelijk 'stijf' ingericht.
Carryboer .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Wij hebben met z'n vieren gegeten bij Gnap.
Fantastisch wat een smaakervaring!!!!!
Alle gerechten van het vijfgangendiner waren echt te gek.
En een heel vriendelijk en correct personeel. Zij weten nog hoe het hoort!!
Wij komen zeker terug als wij in de buurt zijn.
Jan en Carry Boer. Nieuw Beijerland
Tom_Angelique .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2014
Als je een groep krijgt met kleine kinderen, zou je verwachten dat je de bedrijfsformule, van eerst een paar drankjes en dan pas het eten op komen nemen even los laat. Na 1 uur en 15 minuten stonden de pannenkoeken en overige lunchgerechten pas op tafel. Waar de drankjes vlot werden opgenomen, was het erg jammer dat we zo lang op het eten moesten wachten. De pannenkoeken waren oké, maar wel erg dik. Achteraf hadden we beter naar een pannenkoekenrestaurant kunnen gaan met de hele familie. Bediening was wel vriendelijk en locatie aan de klimduin was mooi.
Bambi72 .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2014
Van de entree tot het afscheid een zeer welkom gevoel. Voorgerecht geitenkaas en carpacio verzorgt en goed qua hoeveelheid. Hoofdgerecht duinpan verrassend. Geen stoofpan, maar een hete ronde grillpan met houten onderzetter met 4 soorten vlees. Een aanrader. De varkenshaas met saus ook mals. Salade patat en geb. Aardappels als aanvulling goed en veel. Het nagerecht..do i need to say more... bijzondere ervaring dat van a tot z alles eens meer dan goed was. Toptent. Vriendelijk personeel. Meer dan goed eten. Moet je een keer geweest zijn!!
Rei .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2014
We hebben hier genoten van een verrukkelijk 5 gangen menu. Zeer persoonlijke bediening met goede uitleg van alle gerechten. Vooral de Red Snapper was overheerlijk. Grappig tussengerecht: Proseco met sorbet. Uitstekende Chardonnay voor een bescheiden prijs. Van harte aanbevolen en we komen terug.
Elsblauw .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2013
Via groupon hier gegeten. Het eten was erg simpel. Smaak op zich goed. Het interieur zag er gezellig uit. Bediening was matig. Werd niet gevraagd of er nog diëten waren of iets wat je absoluut niet lust. Werd ook geen uitleg gegeven toen de gerechten op tafel kwamen. De nota klopte niet. 2 wijn teveel gerekend.
Bea67 .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2013
We hebben hier voor de tweede maal heerlijk gegeten, nu met 4 personen en via groupon en zijn heel gezellig bediend.
We vierden een verjaardag en het 5-gangenmenu werd afgesloten met een feestelijke vuurfontein. We zijn verrast door de mooi opgemaakte gerechten en kunnen het iedereen aanbevelen.