Over het restaurant Grandcafé Fanfare

Dit is echt een bruin, grand café. Op een prachtige locatie in Giethoorn waar je het gevoel krijgt dat je hier ook met laarzen of klompen welkom bent! Authentiek houten meubilair, eenvoudig maar warm. Dat je hier ook nog lekker kan eten is een geweldige ontdekking. Precies waar je zin in hebt: tapas, uitgebreide lunch of een goed samengesteld diner met veel seizoensgerechten en verrassende gerechten. Maar voor een kop koffie of thee ben je hier ook zeker welkom!

Meer informatie over restaurant Grandcafé Fanfare

Lijn 70 vanuit Steenwijk
  • Kom je met de auto?
    Afslag Giethoorn Centrum-dorp, rechts afslaan op de t-splitsing, aan het einde van de weg links afslaan en doorrijden tot u het bord Fanfare ziet
  • : Gratis parkeren in de buurt & een eigen parkeerplaats

Maandag t/m zondag 12:00 - 21:00 uur

Roeland D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
JacquelinevDrunen .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten maar de bediening was erg chaotisch. Het duurde allemaal erg lang en er zat duidelijk heen lijn in. Naar mijn idee veel te weinig personeel.
zoyagirl .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Was super bij jullie. Het beste vrolijkste personeel van Giethoorn! We komen zeker weer terug! Super locatie en heel erg gezellig!
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Op terras gegeten leuke accomodaties aan het water. Vlotte bediening, aardig personeel. Hadden chefsmenu (verrassingsmenu) besteld.
Kregen een etagere met verschillende voorgerechten, hoofdgerecht met vlees en vis en een desert- plateau met ijs..... heerlijk.
Echt een aanrader!
Grietje D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
In het begin verliep alles vlot, maar hebben lang op hoofdgerecht moeten wachten. Jammer dat de arretjescake bij de koffie op was.
Fred H.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Gezellig restaurant met lekker eten voor een prima prijs (zeker met de AH aanbieding) en wij hadden een heerlijke rode wijn voor een mooie prijs. Wat ons allen echter vooral op viel was de professionaliteit en vriendelijkheid van het bedienend personeel. Mijn vrouw wilde graag een speciaal biertje proeven, echter geen groot glas maar een fluitje" en hoewel dit niet op de kaart stond regelde de serveerster dit toch. Geweldige service.
janxtruus .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Wij waren met vrienden uit Amerika in Giethoorn. Dat was voor hun al een belevenis. Toen naar de Fanfare om te eten. Wij hebben met z'n vieren ons laten verrassen met het Chef's menu. Wat een belevenis!!!! De presentatie en de smaak....heel bizonder. Een aanrader. Dit doen wij nog wel weer.!! KLASSE!!!!
karinw4562 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Gezellige eetgelegenheid met leuk terras, vriendelijke bediening. Wij hadden het Chefs menu wat absoluut een aanrader is. Zeer afwisselend
Jude R.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Een heel leuk decor om te gaan eten. Het mooiste is als je buiten kan eten. Zalig aan de water kanalen! En daar doen ze alles aan om het mogelijk te maken ook bij minder goed weer. Ventilators als het te warm is, verwarming bij minder warm weer en grote parasols bij regen. Wanneer we binnen zouden moeten gaan zitten was voor ons de binneninrichting te 'zwaar' geweest. Binnen is een echte cafe inrichting met heel de plafond gedecoreerd met ijzeren 'nummerplaten'. Leuk concept maar niet onze smaak.
Ze hebben apartere menu's die heel lekker zijn. Maar ook gewone snacks die naar een hoger niveau zijn gebracht en daardoor nog lekkerder. Aanraders zijn: huisgemaakte ijsthee, de oesters, de steak tartaar en de kip met pinda saus.
Bediening ging vlot en ook de hond werd van een fris bakje water voorzien. Weet dat je natuurlijk niet met de auto voor de deur kan parkeren en dat je er een kleine leuke wandeling over de waterkanalen voor over moet hebben.
Beste Jude, bedankt voor uw recensie. Goed om te horen dat u het naar uw zin heeft gehad. Het is trouwens wel mogelijk om bij ons achter te komen met de auto. Dan is het nog een minuut lopen naar het terras. Hopelijk tot een volgende keer.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
De ontvangst verliep rommelig, er zeten diverse personeelsleden aan de bar maar werden niet direct verwelkomt. Aan de tafel waar ons bordje stond met gereserveerd zaten al andere mensen en kregen wij na enig zoeken een andere tafel aangewezen. Na ons voorgrecht konden we alsnog naar de andere tafel maar door deze ontvangst duurde het even voor we echt ontspannen konden genieten.
Het eten maakte gelukkig veel goed, lekkere en leuke gerechten die prima smaakten.
familiehageman .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Eten was goed maar geen topper.De prijs is te hoog voor de kwaliteit,heel gewoon geen hoogstandjes.
Hadden chef s menu,op zich heel leuk idee en leuk gepresenteerd.
Lex V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Leuke zaak memorabele locatie
Prettig personeel, vlotte bediening , prima eten.

Locatie is prachtig en kan t iedereen aanbevelen
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
hier 15-6-2017 samen gegeten heerlijk weer voor terras vriendelijk ontvangen gezellig uitzicht
de sfeer was gezellig rustig en ongedwongen hele fijne bediening
voor het eten een dikke pluim ,de VIS was ook goed, wel iets aan de duurdere kant als we zonder ah bon hadden gegeten maar zeker de moeite waard.
we komen hier zeker nog een x terug.
J.B. uit Urk
Jeannet M.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Er was een ongedwongen sfeer met aardige bediening en we hebben lekker gegeten van mooi opgemaakte gerechten. Bij opdienen was de pasta afgekoeld maar deze werd direct weer opgewarmd.
Karin O.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Prima restaurant waar je lekker kunt eten!
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Onderdeel ontvangst en service: zeer chagrijnige onplezierige vrouw bij ontvangst. We waren met 6 mensen. Bestelling van de 1e persoon werd opgenomen met: "wat wil je hebben". De rest werd opgenomen met"een hoofdknik" zo van en jij!! Geen welkomstgevoel, geen warmte. Kortom deze persoon is totaal niet geschikt voor de horeca!!
genek W.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Altijd een feestje om bij de Fanfare te eten. Prima sfeer, goede bediening en lekker eten. Ook de wijnen zijn top.
Kom graag hier terug.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Afgelopen maandag na diverse keren met veel plezier gegeten te hebben bij de Fanfare een regelrechte afknapper gehad door toedoen van een ongeïnteresseerde puber die in de bediening liep. Deze meid kwam de bestelling met een chagrijnige blik opnemen, 2 eenvoudige drankjes. Toen we dit hadden doorgegeven draaide ze zich zonder iets te zeggen om. Dat was alvast 2 minpunten. Na 5 minuten wachten (en het was serieus niet druk) kwamen de drankjes waarvan 1 verkeerde. derde minpunt. Daarna nog een keer een radler besteld. Na nog 5 minuten werd er door deze chagrijnig kijkende meid verteld dat de radler op was. Dan maar een colaatje. Nog 5 minuten later maar eens gaan vragen waar de cola bleef. Die was ze vergeten. Bah bah bah...We waren hier zo flauw van, en nog niet eens vanwege alle foutjes maar de opeenstapeling van deze totaal onvriendelijke en zwaar opgemaakte puber die niet echt zin in haar werk scheen te hebben, dat we voor deze avond de gok maar niet hebben genomen om te blijven eten. Een volgende keer zullen we eerst kijken of zij aan het werk is, anders lopen we maar door en gaan we bij de overburen eten. Dat werd helaas wat lastig op maandag maar daar zit het normaal gesproken net zo leuk. De Fanfare kan beter eieren voor haar geld kiezen en haar goede naam proberen hoog te houden door dit soort wezens eruit te gooien anders zijn we echt voor het laatst geweest. Heel jammer van deze anders zo gastvrije en gezellige gelegenheid!
Jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Vanavond hier gegeten met de AH-actie. Vlak na het parkeren ontdekten we dat we de AH-bon vergeten waren mee te nemen. Bij binnenkomst hebben we dit gelijk gemeld. We kregen gelijk te horen dat het geen probleem was. We kregen een visitekaartje mee en het verzoek de AH-bon op te sturen! Top service! We hebben hier heerlijk en gezellig gegeten, bedankt!
MareenAmaya .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
het is elke keer weer een prettige plek om gezellig met elkaar te eten: de oude tijden van de film Fanfare gecombineerd met heerlijk eten en attente bediening