Grandcafé Fanfare

Binnenpad 68 8355 BV Giethoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Grandcafé Fanfare

Dit is echt een bruin, grand café. Op een prachtige locatie in Giethoorn waar je het gevoel krijgt dat je hier ook met laarzen of klompen welkom bent! Authentiek houten meubilair, eenvoudig maar warm. Dat je hier ook nog lekker kan eten is een geweldige ontdekking. Precies waar je zin in hebt: tapas, uitgebreide lunch of een goed samengesteld diner met veel seizoensgerechten en verrassende gerechten. Maar voor een kop koffie of thee ben je hier ook zeker welkom!

Meer informatie over restaurant Grandcafé Fanfare

Lijn 70 vanuit Steenwijk
  • Kom je met de auto?
    Afslag Giethoorn Centrum-dorp, rechts afslaan op de t-splitsing, aan het einde van de weg links afslaan en doorrijden tot u het bord Fanfare ziet
  • : Gratis parkeren in de buurt & een eigen parkeerplaats

Maandag t/m zondag 12:00 - 21:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Grandcafé Fanfare

Frans N.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Buiten op terras gezeten, inrichting binnen is gezellig, terras mooi gelegen bij het water maar beetje gedateerd, sfeer en aankleding terras staat niet verhouding tot het restaurant en de kwaliteit en de prijs van het eten.
Kristiaan K.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Mooie ligging langs kanaaltje, lekker eten in een sfeervolle zaak!
Eric K.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Locatie, uitstekend
Bediening, niets op aan te merken
Drankjes, dik in orde
Eten, over de breedte genomen te matig en fantasie loos.
Rob P.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
wij hadden iemand met gluten en daar werd veel zorg aan besteed ook door de kok zelf en de rest was ook lekker rustig en gemoedelijke sfeer
Tiny W.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
De kwaliteit van het eten was ronduit slecht. De zalm en gamba's waren kurkdroog en moesten met een slok wijn weggespoeld worden. Het potje met wild zwijn was verlept en smakeloos. De rabarbercompote en stamppotje van de dag, die bij de hoofdgerechten geserveerd zou worden, waren vervangen door sloffe, gefrituurde aardappelpureerondjes uit de diepvries. De salade bestond uit enkel rauwe sla, zonder dressing met een paar croutons erop.
J.F.V. B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
De weg naar het restaurant was erg donker en smal...best eng! Parkeerplaats werd helaas door een aantal a-sociale mensen bezet die twee auto's op 4 plaatsen parkeren! Wij namen het Chef's menu. Erg lekker, vis (dun gesneden paling, makreelsalade en gerookt zalm), vlees (chorizo, salami en carpaccio stukjes) plus twee heerlijke zachte Thaise kokosmelk curry soepje. Het hoofdgerecht was een beetje teleurstellend en niet echt uniek, een biefstukje en zalm uit de oven met een spinazie/aardappel gerechtje en rabarber compote. Ter afsluiting een plank met allerlei leuke en smakelijke nagerechten. Beide vonden het wel lekker, maar beetje bedroevend voor een chef's menu.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Eten was niet op temperatuur. Na klacht is het nogmaals opgewarmd. Daardoor was de biefstuk te doorbakken. Kok kwam later aan de tafel om het na gerecht te brengen. Maakte geen excuses over zijn gemaakte fout.
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten!! Het eten was super, bediening vriendelijk en met leuke vrienden, dus goed gezelschap een geslaagd uit eten!
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
het was een gezellige drukte, lekker gegeten, miste wel de frietjes...de aardappelgratin was lekker. We hadden het menu van de chef.
haasjes4 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het eten was goed en vanwege we er waren met de AH restaurant actie was de prijs/kwaliteit redelijk. Het plaatselijke mannenkoor speelde het er, wat het wel heel gezellig maakte.
Helaas 1 domper/nadeel en zeker een tip voor de eigenaar, kom niet achteraf met allerlei regeltjes bij de afrekening, maar meld het vooraf en dan is het aan de klant om te besluiten welke keuze hij maakt. Voor degene die met AH bonnen boekt. Denk na wat je doet. Voor ons eens en nooit meer!!!
J. R.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Zullen de volgende keer niet voor dit restaurant kiezen. Rommelig restaurant, weinig sfeer en foutjes bij bestelling. Slecht bereikbaar.
Charlotte .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Leuke plek om te eten. Het was er niet druk omdat we buiten het seizoen waren
josewollersheim .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten van Chefs menu!!!
Vriendelijke bediening, leuke ambiance en verrassende gerechtjes! Een aanrader.
Helaas is het AH diner seizoen ten einde.
S.F. D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Voorgerecht (zalm) grote portie en (soep) smakelijk ! Hoofdgerecht, zowel varken, als scampi's als vegetarisch niet lekker en viel dus erg tegen. Keuze in hoofdgerechten ook niet bijzonder met 2x taglitelli. Nagerecht ijs, was prima; de arretjeskoek was weinig (aangekleed) met de te grote hoeveelheid slagroom. Al met al is het ons (4 pers.) wat tegengevallen. Is misschien de reden, de AH-actie ? Dat je hiervoor minder je best hoeft te doen ? Toch een gemiste kans. Wij komen uit Sint Jansklooster en gaan wekelijks uit eten in de regio. Jammer, van de mooie ambiance en de toch wel vriendelijke bediening.
Henri-Pieter G.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het was heerlijk eten bij Fanfare. Eten in het café is altijd warm, knus en gezellig. De chefs keuze is zeker aan te raden en de bediening is goed en gezellig.
Anne Marie K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We hebben een verrassingsmenu gegeten en vonden het verrassend lekker. Prettige bediening. Het was helemaal oké. We hebben een gezellige avond gehad.
Tonny W.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het was erg gezellig, iets te lang wachten tussen de gangen. Kreeg de indruk dat we werden vergeten. Het dessert werd gebracht voor het hoofdgerecht, daarna werd ons dessert vergeten.
avanechten .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Het was fantastisch. Een echte aanrader. Ik moet meer schrijven maar goed is goed, dus waarom 120 tekens. Het is blijkbaar nog niet voldoende. Prima tent, gezellig, en lekker.
Nelleke T.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Lekker gegeten. Fanfare is één van onze favoriete restaurants en we zijn deze keer voor de Duivelse Scampi's gegaan. Een aanrader.
Piet A.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
We voelden ons welkom en werden vriendelijk ontvangen. Het eten was lekker en werd mooi opgediend .
We hebben genoten van een gezellige avond met onze vrienden en genoten van het lekkere eten.