Over het restaurant Grandcafé Fanfare

Dineren met live muziek

Een dagje uit in Giethoorn? Dan kan je daarna voor een lekkere lunch, borrel of diner terecht bij Grand café Fanfare! Fanfare is werkelijk van alle markten thuis, want het café organiseert het hele jaar door allerlei leuke activiteiten. Het zou zo maar eens kunnen dat je onder genot van een maaltijd luistert naar live-muziek! Kortom: de mogelijkheden zijn oneindig en iedereen is welkom.

Meer informatie over restaurant Grandcafé Fanfare

Dinsdag 11:00 - 21:00
Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 11:00 - 21:00

Bé P.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een leuke ambiance! De gerechten waren verrassend. De bediening was attent, vriendelijk en gastvrij. We komen zeker een keer terug.
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Het eten is daar perfect. Het enige minpunt is dat de gangen te snel achter elkaar komen.misschien een puntje om wat mee te gaan doen. Verder prima om daar te eten.
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We hadden gereserveerd met de AH-restaurantactie. Helaas was de ruimte voorin bezet door een groepsbijeenkomst en moesten wij plaats nemen in de ruimte achterin. Deze ruimte is weliswaar wat minder sfeervol dan het café zelf, maar werd ruimschoots goed gemaakt door de uiterst vriendelijke bediening. We waren met zijn vieren en kozen voor het verrassingsmenu van de chef. De gerechten werden feestelijk opgediend en de variatie verraste ons inderdaad in positieve zin. We hebben genoten. De drankjes zijn prijzig.
Winfried L.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
We hebben met de restaurant actie van ah hier een 3 gangen menu gegeten. In ieder geval ook vegetarische opties: lekker pittige curry soep en een flink bord tagliatelle met paddestoelen. De vis en friet was ook goed. Prettige bediening.
admas .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
De gerechten waren prima. De entourage is nogal rommelig en rumoerig. De ontvangst was uitermate vriendelijk. Zeer slecht verlichte parkeerplaats en bijna niet te vinden met de auto. Heb nog moeten vragen waar de ingang naar het restaurant was. Een bord aan het begin van de parkeerplaats zou geen luxe zijn.
dorretdoeven .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Hartelijke ontvangst. We hebben voor het duurderer menu gekozen, wat zeer smakelijk was, m.n. het toetje was een plaatje ! We hebben genoten.
trudybakker67 .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Wij waren met zn vieren enhadden vooraf gevraagd om een specifieke tafel,dit was super geregeld!Wij hadden gekozen voor het iets duurdere menu,de verrassing van de chef.Het voorgerecht was leuk uitgevoerd,we misten hier wel een mandje met brood,al was het maar een paar stukjes....Het hoofdgerecht was goed maar hier was het jammer van de stroganoffsaus uit een pakje .Ook hadden wij graag wat meer variatie in de groente gezien.Het was vooral veel sla als garnering en sla in een bakje.Het nagerecht was top!!Al met al een aanrader die met een paar kleine aanpassingen super kan worden!
John V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Super gegeten. Bediening was goed. 3 gangen verrassingsmenu erg lekker. De gereserveerde tijd hebben we naar voren kunnen schuiven zonder enig probleem.
Jacob B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Uitstekende lokatie. Fijne vlotte bediening. Heerlijk laten verwennen door een verrassingsmenue. Kwalitatief prima. Portie vlees hoofdmenue kon iets minder.

Jacob en Gea
jongedeklaas .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
De bediening was zeer vriendelijk en attent. De sfeer in het restaurant was heel leuk. Het eten was lekker en ruim voldoende.
Arend T.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
mooie gelegenheid, goed eten vriendelijke bediening in het mooie giethoorn gastvrij DE kok deed goed zijn best om ons om een goed produkt te koken
Greet V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Wij kozen voor verrassing menu, eerlijk eten, vlotte en vriendelijke bediening, gezellige sfeer. Alleen dranjes zijn prijzig. Verder een aanrader!
ineke.vandaatselaar .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
wij vonden het eten lekker aan te raden verrassing van de chef,het was meer dan genoeg.
de locatie natuurlijk super daar in giethoorn
MareenAmaya .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
het is elke keer weer een feestje om bij Fanfare te eten: de sfeer, van vroeger door de herinnering aan de fil Fanfare, en van nu wordt gekoppeld tot een heel prettige ambiance, lekker eten, mooi opgediend en een erg vriendelijk bediening! Super!
Opa Joop J.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Gezellig met de familie hier kunnen eten, leuke bediening en de sfeer was ook goed. Alleen de parkeerplaats mag wel verlicht worden.
Helenenbob T.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Extra genomen van de ah 37.50 pp erg weinig salade aardappel uit de oven zeer weinig voor 3 pp vlees erg taai viel dit keer erg tegen
fedde.mast .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Op mooie dinsdag naar Giethoorn geweest. Daarbij de bonnen van de ah actie gebruikt. Het actie menu was vrij bescheiden. Vooraf champignons in kruidenboter gehad. Erg lekker en leuk op een plank geserveerd. Als hoofdgerecht zalm en fries kruidvarken. Daarbij een eenvoudige salade en aardappelgratin. Ook dit smaakte proma. IJs als desert, niets op aan te merken.
Als laatste de bediening, die was erg vriendelijk.
fransgia .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Wij hebben een heerlijk 3 gangen menu genomen,verrassing van de kok,in een woord,verrassing was het zeker,heerlijke zalm en rib eye,en het dessert is iedereen aan te raden,Top bediening en service
Arnold N.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Vroeg een gerecht zonder champignonsaus en kreeg champignonsaus. Gerecht terug en nadat het sausje ervan afgeschraapt was, kreeg deze weer retour met champignons erbij
marliesp .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Menu van de chef gegeten en alles zag er prima verzorgd uit en smaakte heel erg lekker.

De bediening maakte er echt een leuke avond van

Wijnen per glas zijn zeer lekker en betaalbaar

zeer aan te raden