Over het restaurant Grandcafé Fanfare

Dineren met live muziek

Een dagje uit in Giethoorn? Dan kan je daarna voor een lekkere lunch, borrel of diner terecht bij Grand café Fanfare! Fanfare is werkelijk van alle markten thuis, want het café organiseert het hele jaar door allerlei leuke activiteiten. Het zou zo maar eens kunnen dat je onder genot van een maaltijd luistert naar live-muziek! Kortom: de mogelijkheden zijn oneindig en iedereen is welkom.

Meer informatie over restaurant Grandcafé Fanfare

Dinsdag 11:00 - 21:00
Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 11:00 - 21:00

Nelleke T.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten in het restaurant, wat voor ons net iets meer heeft, dan een andere eetgelegenheid. Fanfare is voor ons erg persoonlijk, dus extra fijn, dat het eten prima voor elkaar is.
Rommy K.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Bediening was goed maar het vlees was niet te eten, erg taai. Mijn partner kreeg nieuw vlees maar was van binnen nog rauw. Het is een leuk cafe om een kop koffie te drinken maar niet om te eten. Het was er ook erg tochtig
herma.jongerling J.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het eten was lekker, wij hadden het ah menu, maar hadden wel het idee dat we zo snel mogelijk weg moesten. Wij waren er om 19.00 en hadden om 20.00 al weer buiten gestaan, als het aan hun had gelegen.
We gaven aan dat het wel wat rustiger mocht, maar de mannen hadden hun koffie al terwijl wij nog op ons ijs moesten wachten. De rekening kregen we al voordat ik mijn cappuccino had.
Het is helaas niet voor herhaling vatbaar.
AA G.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Ik vond het erg gezellig ..Gezellig druk en het personeel waren heel aardig en gezellig .. Het eten was heerlijk !!!!!!!! heb er geen andere woorden voor ... Als ik weer in de buurt bent kom ik zeker terug...
hloostland .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
De inrichting als nostalgisch café draagt erg bij tot een gezellige intieme sfeer. De keuken biedt zeer goede gerechten. De tafels voor twee personen zijn niet erg royaal van afmeting. Daarentegen heeft men een originele manier van opdienen van het voorgerecht bedacht. Het personeel doet er alles aan om het je naar de zin te maken.
g.s.visser1 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We waren met ons vieren on kozen het Chef's verrassingsmenu. In één woord: fantastisch!
Van voorgerecht tot het eind heel bijzonder.Ook eens doen, dus!
Dineke V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We hadden een chef's menu. De voor- en nagerechten hiervan waren afwisselend en lekker. Ook het hoofdgerecht was van goede kwaliteit. De bediening was prettig
akroeze .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Hadden gebruik gemaakt van AH-actie. Gezellig restaurant, vlotte bediening en prima eten.
En vanaf 20.00 uur nog live muziek ook doordat een mannenkoor hier op dinsdagavond zijn oefenavond heeft. Gezellige muziek, dus leuk!
paulellwanger .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Leuke en gezellige "bruin" restaurant. Leuke en vlotte bediening. Voldoende keuze, ook voor een eter met glüten allergie. De porties waren ruim voldoende en onderwijl werd geïformeerd of gerechten aangevuld moesten worden. Aanrader
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Vriendelijk personeel.
Veel last van tocht.
Varkensvlees erg taai, werd meegenomen maar was daarna nog taai.
Jammer weinig gegeten.
Betsie T.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Was erg duur voor wat men kreeg.
We hadden het 3 gangen menu van 36 euro.
1Klein stukje vlees en 3 gamba's aan prikker . Geen verse salade een klein kommetje appelmoes en aardappelgranite .
Na gerecht ook erg weinig kon 1. Persoon wel op.
Weinig eten voor 4. Personen .
Doen we niet weer.
Wel goed eten
ton H.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Mijn partner en ik kregen ook de keuze voor het menu chef, dat was zeergoed,alles bij elkaar het was zeer smaakvol.
het personeel was zeer vriendelijk,een compliment.
Berend H.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
We hebben lekker en smakelijk gegeten. Bediening heel goed. Veel vlees en dat paste goed bij mij. Het was leuk dat er een film gedraaid werd van de fanfare. We komen zeker weer terug.
Bé P.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een leuke ambiance! De gerechten waren verrassend. De bediening was attent, vriendelijk en gastvrij. We komen zeker een keer terug.
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Het eten is daar perfect. Het enige minpunt is dat de gangen te snel achter elkaar komen.misschien een puntje om wat mee te gaan doen. Verder prima om daar te eten.
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We hadden gereserveerd met de AH-restaurantactie. Helaas was de ruimte voorin bezet door een groepsbijeenkomst en moesten wij plaats nemen in de ruimte achterin. Deze ruimte is weliswaar wat minder sfeervol dan het café zelf, maar werd ruimschoots goed gemaakt door de uiterst vriendelijke bediening. We waren met zijn vieren en kozen voor het verrassingsmenu van de chef. De gerechten werden feestelijk opgediend en de variatie verraste ons inderdaad in positieve zin. We hebben genoten. De drankjes zijn prijzig.
Winfried L.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
We hebben met de restaurant actie van ah hier een 3 gangen menu gegeten. In ieder geval ook vegetarische opties: lekker pittige curry soep en een flink bord tagliatelle met paddestoelen. De vis en friet was ook goed. Prettige bediening.
admas .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
De gerechten waren prima. De entourage is nogal rommelig en rumoerig. De ontvangst was uitermate vriendelijk. Zeer slecht verlichte parkeerplaats en bijna niet te vinden met de auto. Heb nog moeten vragen waar de ingang naar het restaurant was. Een bord aan het begin van de parkeerplaats zou geen luxe zijn.
dorretdoeven .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Hartelijke ontvangst. We hebben voor het duurderer menu gekozen, wat zeer smakelijk was, m.n. het toetje was een plaatje ! We hebben genoten.
trudybakker67 .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Wij waren met zn vieren enhadden vooraf gevraagd om een specifieke tafel,dit was super geregeld!Wij hadden gekozen voor het iets duurdere menu,de verrassing van de chef.Het voorgerecht was leuk uitgevoerd,we misten hier wel een mandje met brood,al was het maar een paar stukjes....Het hoofdgerecht was goed maar hier was het jammer van de stroganoffsaus uit een pakje .Ook hadden wij graag wat meer variatie in de groente gezien.Het was vooral veel sla als garnering en sla in een bakje.Het nagerecht was top!!Al met al een aanrader die met een paar kleine aanpassingen super kan worden!