Over het restaurant Grandcafé Fanfare

Dit is echt een bruin, grand café. Op een prachtige locatie in Giethoorn waar je het gevoel krijgt dat je hier ook met laarzen of klompen welkom bent! Authentiek houten meubilair, eenvoudig maar warm. Dat je hier ook nog lekker kan eten is een geweldige ontdekking. Precies waar je zin in hebt: tapas, uitgebreide lunch of een goed samengesteld diner met veel seizoensgerechten en verrassende gerechten. Maar voor een kop koffie of thee ben je hier ook zeker welkom!

Meer informatie over restaurant Grandcafé Fanfare

Lijn 70 vanuit Steenwijk
  • Kom je met de auto?
    Afslag Giethoorn Centrum-dorp, rechts afslaan op de t-splitsing, aan het einde van de weg links afslaan en doorrijden tot u het bord Fanfare ziet
  • : Gratis parkeren in de buurt & een eigen parkeerplaats

Maandag t/m zondag 12:00 - 21:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Grandcafé Fanfare

S.F. D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Anne Marie K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We hebben een verrassingsmenu gegeten en vonden het verrassend lekker. Prettige bediening. Het was helemaal oké. We hebben een gezellige avond gehad.
Tonny W.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het was erg gezellig, iets te lang wachten tussen de gangen. Kreeg de indruk dat we werden vergeten. Het dessert werd gebracht voor het hoofdgerecht, daarna werd ons dessert vergeten.
avanechten .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Het was fantastisch. Een echte aanrader. Ik moet meer schrijven maar goed is goed, dus waarom 120 tekens. Het is blijkbaar nog niet voldoende. Prima tent, gezellig, en lekker.
Nelleke T.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Lekker gegeten. Fanfare is één van onze favoriete restaurants en we zijn deze keer voor de Duivelse Scampi's gegaan. Een aanrader.
Piet A.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
We voelden ons welkom en werden vriendelijk ontvangen. Het eten was lekker en werd mooi opgediend .
We hebben genoten van een gezellige avond met onze vrienden en genoten van het lekkere eten.
caroline S.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Kwam wat amateuristisch over. Tijdens het opdienen liep de saus van het bord, daar werd niets aan gedaan. Met de koffie plonsde de koffie over het kopje, ook daar werd niets aan gedaan. Mooie locatie
Evert V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
goede ontvangst,prima presentatie van de gerechten uit het aangeboden ah menu.Gekozen voor het eveneens gepresenteerde chefs verrassingsmenu.Prima keuze bleek achteraf
Pieter K.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
De bediening was niet geweldig. Schijnbaar vielen we niet op want mensen die na ons kwamen werden eerder geholpen. Maar goed, kan gebeuren. De locatie is verder prima en het terras ook. Mijn partner koos voor het 12 uurtje. Een paar hapjes die haastig op het bord waren gesmeten. Zag er echt niet uit. De carpaccio bestond uit een paar dikke plakken vlees, wat natuurlijk geen carpaccio is.
Gerda D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
We hebben heel erg lekker gegeten. Het was fantastisch. We waren positief verrast. De chef's keuze is een topper. De manier waarop de gerechten geserveerd werden is heel erg mooi. Dat ziet er zo leuk uit en dan komt er nog de goede smaak bij. Fantastisch.
Hugo D.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Een gezellig restaurant met lekker eten en een goede bediening.
Een aanrader als je in de buurt bent

Het restaurant is ingericht met veel foto's en herinneringen aan de film Fanfare uit de jaren zestig.

Voor iemand die in die tijd veel naar de bobioscoop ging een erg fijne herinnering
Andre D.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Prima restaurant met heerlijk en goed verzorgde gerechten. De bediening was vriendelijk en deed gezellig mee. Al met al goed eten voor een redelijke prijs.
John D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
De jonge man van de bediening kwam erg nonchalant over. Het duurde 20 minuten voordat we de menukaarten kregen. Het eten is prima, alleen jammer dat de houding van de bediening dit verpest.
EstherG52 .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
9/9 een bedrijfsfeest gehad , eten prima , vermaak prima , bediening prima allemaal goed naar onze zin gehad en veel gelachen .
Arie Willem en de Fanfare crew bedankt.
A. K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Goed eten, gezellige ambience, voorgerecht en hoofdgerecht wel praktisch tegelijkertijd op tafel.
Corrie E.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Prima Gegeten 11111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111
Velianni O.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Goede prijs kwaliteit verhouding, wij hebben via ah restaurant daar gegeten, best snelle bediening, wij kwammen iets te vroeg, maar ze vinden geen probleem.
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Heerlijk gegeten met de AH bonnen en super vriendelijk personeel daarna nog een keer geweest voor een borr el en ook super vriendelijk erg leuk weekend gehad
Mede door het personeel van de Fanfara
I H.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
heerlijk gegeten met familie, gezellig terras met heaters, vriendelijk personeel, wachttijd iets te lang maar mooi weer dus niet echt storend...
Roeland D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Op de vrijdagavond voor het drijf-in-bluesfestival gaan we altijd in Giethoorn uit eten. De Fanfare was ons al bekend en ook dit jaar was het weer goed toeven daar.