Over het restaurant Grandcafé Fanfare

Dit is echt een bruin, grand café. Op een prachtige locatie in Giethoorn waar je het gevoel krijgt dat je hier ook met laarzen of klompen welkom bent! Authentiek houten meubilair, eenvoudig maar warm. Dat je hier ook nog lekker kan eten is een geweldige ontdekking. Precies waar je zin in hebt: tapas, uitgebreide lunch of een goed samengesteld diner met veel seizoensgerechten en verrassende gerechten. Maar voor een kop koffie of thee ben je hier ook zeker welkom!

Meer informatie over restaurant Grandcafé Fanfare

Lijn 70 vanuit Steenwijk
  • Kom je met de auto?
    Afslag Giethoorn Centrum-dorp, rechts afslaan op de t-splitsing, aan het einde van de weg links afslaan en doorrijden tot u het bord Fanfare ziet
  • : Gratis parkeren in de buurt & een eigen parkeerplaats

Maandag t/m zondag 12:00 - 21:00 uur

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Bar , Catering , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Kookcursus , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Per boot te bereiken , Shows - Optredens , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Lex V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Leuke zaak memorabele locatie
Prettig personeel, vlotte bediening , prima eten.

Locatie is prachtig en kan t iedereen aanbevelen
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
hier 15-6-2017 samen gegeten heerlijk weer voor terras vriendelijk ontvangen gezellig uitzicht
de sfeer was gezellig rustig en ongedwongen hele fijne bediening
voor het eten een dikke pluim ,de VIS was ook goed, wel iets aan de duurdere kant als we zonder ah bon hadden gegeten maar zeker de moeite waard.
we komen hier zeker nog een x terug.
J.B. uit Urk
Jeannet M.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Er was een ongedwongen sfeer met aardige bediening en we hebben lekker gegeten van mooi opgemaakte gerechten. Bij opdienen was de pasta afgekoeld maar deze werd direct weer opgewarmd.
Karin O.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Prima restaurant waar je lekker kunt eten!
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Onderdeel ontvangst en service: zeer chagrijnige onplezierige vrouw bij ontvangst. We waren met 6 mensen. Bestelling van de 1e persoon werd opgenomen met: "wat wil je hebben". De rest werd opgenomen met"een hoofdknik" zo van en jij!! Geen welkomstgevoel, geen warmte. Kortom deze persoon is totaal niet geschikt voor de horeca!!
genek W.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Altijd een feestje om bij de Fanfare te eten. Prima sfeer, goede bediening en lekker eten. Ook de wijnen zijn top.
Kom graag hier terug.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Afgelopen maandag na diverse keren met veel plezier gegeten te hebben bij de Fanfare een regelrechte afknapper gehad door toedoen van een ongeïnteresseerde puber die in de bediening liep. Deze meid kwam de bestelling met een chagrijnige blik opnemen, 2 eenvoudige drankjes. Toen we dit hadden doorgegeven draaide ze zich zonder iets te zeggen om. Dat was alvast 2 minpunten. Na 5 minuten wachten (en het was serieus niet druk) kwamen de drankjes waarvan 1 verkeerde. derde minpunt. Daarna nog een keer een radler besteld. Na nog 5 minuten werd er door deze chagrijnig kijkende meid verteld dat de radler op was. Dan maar een colaatje. Nog 5 minuten later maar eens gaan vragen waar de cola bleef. Die was ze vergeten. Bah bah bah...We waren hier zo flauw van, en nog niet eens vanwege alle foutjes maar de opeenstapeling van deze totaal onvriendelijke en zwaar opgemaakte puber die niet echt zin in haar werk scheen te hebben, dat we voor deze avond de gok maar niet hebben genomen om te blijven eten. Een volgende keer zullen we eerst kijken of zij aan het werk is, anders lopen we maar door en gaan we bij de overburen eten. Dat werd helaas wat lastig op maandag maar daar zit het normaal gesproken net zo leuk. De Fanfare kan beter eieren voor haar geld kiezen en haar goede naam proberen hoog te houden door dit soort wezens eruit te gooien anders zijn we echt voor het laatst geweest. Heel jammer van deze anders zo gastvrije en gezellige gelegenheid!
Jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Vanavond hier gegeten met de AH-actie. Vlak na het parkeren ontdekten we dat we de AH-bon vergeten waren mee te nemen. Bij binnenkomst hebben we dit gelijk gemeld. We kregen gelijk te horen dat het geen probleem was. We kregen een visitekaartje mee en het verzoek de AH-bon op te sturen! Top service! We hebben hier heerlijk en gezellig gegeten, bedankt!
MareenAmaya .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
het is elke keer weer een prettige plek om gezellig met elkaar te eten: de oude tijden van de film Fanfare gecombineerd met heerlijk eten en attente bediening
Ineke J.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Fijne bediening heerlijk gegeten en een goed wijn advies.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
De Fanfare is een leuke plek om te komen. Eten was lekker. Niet hoog culinair, maar enthousiast klaargemaakt. Het duurde een beetje lang. Gezellige bediening, maar niet allemaal even oplettend.
Nelleke T.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten in het restaurant, wat voor ons net iets meer heeft, dan een andere eetgelegenheid. Fanfare is voor ons erg persoonlijk, dus extra fijn, dat het eten prima voor elkaar is.
Rommy K.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Bediening was goed maar het vlees was niet te eten, erg taai. Mijn partner kreeg nieuw vlees maar was van binnen nog rauw. Het is een leuk cafe om een kop koffie te drinken maar niet om te eten. Het was er ook erg tochtig
herma.jongerling J.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het eten was lekker, wij hadden het ah menu, maar hadden wel het idee dat we zo snel mogelijk weg moesten. Wij waren er om 19.00 en hadden om 20.00 al weer buiten gestaan, als het aan hun had gelegen.
We gaven aan dat het wel wat rustiger mocht, maar de mannen hadden hun koffie al terwijl wij nog op ons ijs moesten wachten. De rekening kregen we al voordat ik mijn cappuccino had.
Het is helaas niet voor herhaling vatbaar.
AA G.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Ik vond het erg gezellig ..Gezellig druk en het personeel waren heel aardig en gezellig .. Het eten was heerlijk !!!!!!!! heb er geen andere woorden voor ... Als ik weer in de buurt bent kom ik zeker terug...
hloostland .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
De inrichting als nostalgisch café draagt erg bij tot een gezellige intieme sfeer. De keuken biedt zeer goede gerechten. De tafels voor twee personen zijn niet erg royaal van afmeting. Daarentegen heeft men een originele manier van opdienen van het voorgerecht bedacht. Het personeel doet er alles aan om het je naar de zin te maken.
g.s.visser1 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We waren met ons vieren on kozen het Chef's verrassingsmenu. In één woord: fantastisch!
Van voorgerecht tot het eind heel bijzonder.Ook eens doen, dus!
Dineke V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We hadden een chef's menu. De voor- en nagerechten hiervan waren afwisselend en lekker. Ook het hoofdgerecht was van goede kwaliteit. De bediening was prettig
akroeze .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Hadden gebruik gemaakt van AH-actie. Gezellig restaurant, vlotte bediening en prima eten.
En vanaf 20.00 uur nog live muziek ook doordat een mannenkoor hier op dinsdagavond zijn oefenavond heeft. Gezellige muziek, dus leuk!
paulellwanger .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Leuke en gezellige "bruin" restaurant. Leuke en vlotte bediening. Voldoende keuze, ook voor een eter met glüten allergie. De porties waren ruim voldoende en onderwijl werd geïformeerd of gerechten aangevuld moesten worden. Aanrader