Over restaurant Grandcafé Fanfare

Dineren met live muziek

Een dagje uit in Giethoorn? Dan kan je daarna voor een lekkere lunch, borrel of diner terecht bij Grand café Fanfare! Fanfare is werkelijk van alle markten thuis, want het café organiseert het hele jaar door allerlei leuke activiteiten. Het zou zo maar eens kunnen dat je onder genot van een maaltijd luistert naar live-muziek! Kortom: de mogelijkheden zijn oneindig en iedereen is welkom.

Meer informatie over restaurant Grandcafé Fanfare

Dinsdag 11:00 - 21:00
Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 11:00 - 21:00

Trudybakker67 .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
John V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Super gegeten. Bediening was goed. 3 gangen verrassingsmenu erg lekker. De gereserveerde tijd hebben we naar voren kunnen schuiven zonder enig probleem.
Jacob B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Uitstekende lokatie. Fijne vlotte bediening. Heerlijk laten verwennen door een verrassingsmenue. Kwalitatief prima. Portie vlees hoofdmenue kon iets minder.

Jacob en Gea
Jongedeklaas .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
De bediening was zeer vriendelijk en attent. De sfeer in het restaurant was heel leuk. Het eten was lekker en ruim voldoende.
Arend T.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
mooie gelegenheid, goed eten vriendelijke bediening in het mooie giethoorn gastvrij DE kok deed goed zijn best om ons om een goed produkt te koken
Greet V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Wij kozen voor verrassing menu, eerlijk eten, vlotte en vriendelijke bediening, gezellige sfeer. Alleen dranjes zijn prijzig. Verder een aanrader!
Ineke.vandaatselaar .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
wij vonden het eten lekker aan te raden verrassing van de chef,het was meer dan genoeg.
de locatie natuurlijk super daar in giethoorn
MareenAmaya .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
het is elke keer weer een feestje om bij Fanfare te eten: de sfeer, van vroeger door de herinnering aan de fil Fanfare, en van nu wordt gekoppeld tot een heel prettige ambiance, lekker eten, mooi opgediend en een erg vriendelijk bediening! Super!
Opa Joop J.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Gezellig met de familie hier kunnen eten, leuke bediening en de sfeer was ook goed. Alleen de parkeerplaats mag wel verlicht worden.
Helenenbob T.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Extra genomen van de ah 37.50 pp erg weinig salade aardappel uit de oven zeer weinig voor 3 pp vlees erg taai viel dit keer erg tegen
Fedde.mast .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Op mooie dinsdag naar Giethoorn geweest. Daarbij de bonnen van de ah actie gebruikt. Het actie menu was vrij bescheiden. Vooraf champignons in kruidenboter gehad. Erg lekker en leuk op een plank geserveerd. Als hoofdgerecht zalm en fries kruidvarken. Daarbij een eenvoudige salade en aardappelgratin. Ook dit smaakte proma. IJs als desert, niets op aan te merken.
Als laatste de bediening, die was erg vriendelijk.
Fransgia .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Wij hebben een heerlijk 3 gangen menu genomen,verrassing van de kok,in een woord,verrassing was het zeker,heerlijke zalm en rib eye,en het dessert is iedereen aan te raden,Top bediening en service
Arnold N.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Vroeg een gerecht zonder champignonsaus en kreeg champignonsaus. Gerecht terug en nadat het sausje ervan afgeschraapt was, kreeg deze weer retour met champignons erbij
Arjo.loesmarie .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Heerlijk gegeten met de AH bonnen met een groep van 8. Gezellige bediening en prima keuze van gerechten. Alles keurig voor iedereen tegelijk op tafel. Van de broodjes vooraf tot en met het ijsje hebben we genoten.
Marliesp .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Menu van de chef gegeten en alles zag er prima verzorgd uit en smaakte heel erg lekker.

De bediening maakte er echt een leuke avond van

Wijnen per glas zijn zeer lekker en betaalbaar

zeer aan te raden

Gert.veld .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Het eten, de bediening/service was prima. Idem m.b.t. het decor. De porties groente en de gratiné waren erg klein en er werd ook niet gevraagd of het voldoende was en of we meer wilden.
Grietha .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
een tochtje over het Giethoornse water afsluiten met een etentje met de AH dinerbon: allervriendelijkst personeel. heerlijk eten en lekker buiten kunnen zitten. Wat hebben we nog meer te wensen?
Forcaa .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
hier op zondag 28/08 gegeten. Hadden om half 9 gereserveerd, maar mochten om 8 uur al aanschuiven als we wilden. Op dat moment waren de meeste eters net vertrokken, want een half uur eerder zat de tent nokvol. Tot half 10 kwamen er nog steeds mensen naar binnen voor een drankje of een hapje. Personeel was enthousiast, energiek, beleefd en vooral spontaan. al voorgerecht gebakken champignons. geweldig mooi geserveerd, en verukkelijk van smaak. een ware smaakexplosie. Als hoofdgerecht fries speenvarken, nog nooit eerder gegeten maar de smaak was precies zoals de omschrijving. Als nagerecht een aantal heerlijke toetjes als een soort mini proeverij. We hebben het goed naar ons zin gehad, met een prachtig uitzicht. eetcafe maar qua eten overduidelijk een restaurant uit de hogere regionen. Puntje van kritiek: de bediening mocht wat sneller, we werden pas na 20 minuten opgemerkt. zeer zeker een aanrader dit restaurant!
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
De bediening is fantastisch. Wij waren zondag met AH restaurant actie, met ons 6-en.
Iemand wou geen nagerecht maar vroeg daarvoor in de plaats een koffie met likeur. Dit was geen probleem en stond niet op de bon vermeld. Bij het chefs menu vonden wij de schaaltjes sla wel heeeeel erg klein en kregen er 2 maar konden wel gewoon bijbestellen!
MareenAmaya .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
We waren op de avond van de jaarlijkse gondelvaart in Giethoorn en aten bij Fanfare. het was een super avondje uit! Ondanks de drukte had het personeel alle aandacht voor ons en hielp ons, waar nodig (mijn man zit in een rolstoel).
Het eten was heerlijk, mooi opgediend en meer dan voldoende!
Kortom: alle hulde aan de mensen van Fanfare