Grandcafé en Partycentrum de Kooi

Zevenhuizerstraat 1 3751 LC Bunschoten-Spakenburg Nederland Kaart

Over restaurant Grandcafé en Partycentrum de Kooi

Eten, feesten en loungen

Op één locatie kunnen heel veel verschillende wensen worden vervuld. Je kunt er loungen, lunchen, dineren, feesten en vergaderen. Voor de kleine gasten is er behalve een aparte kaart ook een speciaal aangelegde kinderweide met trampoline, skelters en loopfietsen. In De Kooi geniet je van het mooie polderuitzicht. De inrichting is verrassend, je kijkt je ogen uit bij de glazen plaat waardoor je zicht hebt op de biertanks. De ruime parkeergelegenheid maakt het plaatje helemaal af.

Meer informatie over restaurant Grandcafé en Partycentrum de Kooi

• : Parkeerplaats

• Af te huren , Airconditioning , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Lilo2013 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Voor de tweede keer hier gegeten ( 3 pers ) en dat was beduidend minder. Het restaurant zat zo goed als vol en dan blijkt het toch moeilijk voor de bediening te zijn ; ze liepen er met z'n tweeën , duidelijk te weinig ! Op de drankjes moesten we ook erg lang wachten. Ze hadden een nieuwe kaart maar als je daar iets over vroeg , moesten ze het eerst bij de kok gaan vragen ; heel raar !
Het eten ( spare-ribs en iets met pasta en kalfsstoof , ( wat dat precies was konden ze ook niet vertellen ) was matig en lauwwarm en het duurde ook wel even , en er zat geen enkele groente bij of iets wat er ook maar op leek. En dat voor 19€ voor een portie spare-ribs , zou beter kunnen.
De conclusie na twee keer eten in deze zaak....ga er eten op een rustige doordeweekse avond ; dan is het prima te doen !
Marissa K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Het restaurant ziet er leuk uit en het eten was heerlijk! Een goede prijs. Ook een erg lekkere zoete wijn! Het is dicht bij de escape room :)
Wim Z.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
We vierden hier ons 40 jarige huwelijk. Het was allemaal top: een prachtige locatie, een heerlijk buffet en attente en betrokken bediening. En aanrader!
Bonheiden .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Ter gelegenheid van de 64ste verjaardag hebben we hier gezellig met de familie gegeten. De kleinkinderen hebben zich goed vermaakt, terwijl wij gezellig genoten van een heerlijk diner. De bediening was heel attentvol en hebben ons op onze wenken bedient. We raden deze gelegenheid ten stelligste aan, want we hadden het echt naar onze zin.
Lilo2013 .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Zeldzaam mooi uitzicht op dit terras , en je zit achter een glazen wand dus weinig last van wind ed. De binnen inrichting is ook geweldig mooi , helemaal van deze tijd !
Goede vlotte bediening ( terras zat niet vol ) gerechten allemaal meer dan goed , o.a vitello tonato , spare-ribs en mosselen. Erg veel spare-ribs op het bord ( had beter geen voorgerecht kunnen nemen ) maar ook heerlijk van smaak.
De witte wijn die geschonken werd was een chardonnay van Salentein en die is erg aan de prijs ...nl 6€ per glas !
De volgende keer even vragen welke wijnen ze nog meer per glas schenken , want hoewel de wijn erg lekker was , verslik je je toch behoorlijk als je de prijs op de rekening ziet .
Al met al , wel een locatie om zeker terug te komen !
Cjvdbusse .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
eten en bediening uitstekend,ik heb een verbeterpunt bij binnenkomst niet wijzen waar je je jas
kan ophangen maar naar de klant toekomen en deze aannemen.
Francis V.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Was een heerlijk etentje met een fantastisch uitzicht! Het is gewoon een toplocatie en het personeel super vriendelijk. Aandachtspunt voor IENS: je kunt er niet met je AMEX kaart betalen alhoewel IENS dit wel aangeeft op haar site.
Ceesstrijk1963 S.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Vooraf had ik de proeverij, 3 gerechten die stuk voor stuk goed zijn klaargemaakt, als hoofdgerecht had ik Hert, een heerlijk stuk mals vlees en als nagerecht een proeverijtje 3 kleine nagerechten. Kortom een goede reden om nog een keer terug te komen. Nog 1 aandachtspuntje: de kleding mag wel wat aandacht hebben.
Ziva .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Erg lekker gegegeten bij de Kooi. Vooraf de tomatensoep en grana,en in tomatensaus, die erg smakelijk waren. Mijn man vond de sate de lekkerste die hij ooit had gegeten. Ik had de tournedos die was erg lekker en ook leuk die frituurmandjes waarin de aardappeltjes geserveerd worden.
Enige minpuntjes, ze waren de champignons vergeten bij de tournedos maar die werden vlot na gebracht. En we liepen de deur uit zonder dat we gedag gezegd werden, dat was ook wel een beetje vreemd.
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Zondagmiddag kwamen wij vrij vroeg aan bij dit restaurant. Het was er nog lekker rustig. Wat je van buiten niet verwacht als je deze schaapskooi c.q. schuur ziet staan, verrast je als je binnen binnenkomt. Wat een fijne uitstraling. Een modern en industrieel interieur, maar tegelijkertijd ook warm en knus. Er zijn allerlei hoekjes gemaakt om te loungen, met kaarsen een sfeerhaarden. Na een drankje te hebben gedaan in een van die hoeken kregen we een tafeltje aan het raam voor twee met een schitterend weids uitzicht over de polder. De bediening is attent en vriendelijk doch niet overdreven. Het voorgerecht viel tegen. De courgettecakjes waren geen cakejes maar een plakkerig prutje met een zeer overheersende oosterse smaak. Er lag wat naanbrood bij en het bord zag er plezierig uit maar de smaak viel erg tegen. Het waren eigenlijk allemaal losse items op het bord en niet een geheel. Het hoofdgerecht was een bloemkoolcurry. Prachtig geserveerd in een heerlijke en knapperige papadum. De bloemkool was lekker en beetgaar. De curry ook weer vrij overheersend van smaak. Het gerecht vormde geen geheel. Op het bord stond bijvoorbeeld een torentje van rijst. Dat zag er leuk uit maar voegde niets toe aan het gerecht. Wij hebben een paar heerlijke uurtjes doorgebracht in de Kooi. We zouden voor de sfeer en entourage zeker nog eens aangaan als we in de buurt zijn.
Jeffrey O.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Afgelopen zondag, op een van de laatste mooie zomer dagen, hebben we zoals vaker, weer heerlijk gegeten! Dit keer waren we met z'n 3e. Vorige keer met de hele familie voor een lunch, ook een aanrader! We begonnen binnen omdat het terras vol zat. Binnen is het super mooi ingericht en bij de open geschoven pui zaten we prima! Nadat we het eten hadden besteld besteld werd er nog gevraagd of we buiten wilde plaats nemen maar dat aanbod sloegen we af omdat we zo lekker zaten! De cannelloni was heerlijk en de opmaak uitermate proffesioneel! Je kunt zien dat de keuken getraind is en mee gaat met de trends! De porties waren ruim voldoende! De kooi staat hoog in ons favorieten lijstje!!
Gerco .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Ik begrijp de slechte recensies niet goed want onze ervaring was helemaal top (vandaar ook de hoge cijfers). Misschien is er geluisterd naar de kritiek waardoor nu een avond bij De Kooi echt een uitje is.
De ontvangst was goed. De locatie is mooi; je kijkt prachtig weg over de omliggende weilanden. In het ruime restaurant zijn knusse zitjes gemaakt waar je voordat je aan tafel gaat eerst een drankje kunt drinken. De kaart is origineel met enkele verrassende gerechten. De makreel smaakte heerlijk. Porties zijn goed en de bij het hoofdgerecht serveerde aardappeltjes smaakten voortreffelijk. De wijnkaart is uitgebreid en veel heerlijke wijnen zijn per glas te bestellen. De bediening is jong, vriendelijk en snel. Al met al een fantastische ervaring en zeker de moeite waard om een keer te proberen.
De Kooi is ook prima geschikt om te lunchen (bij mooi weer op het grote terras uit de wind) en om even bij te komen van een inspannende fietstocht.
Guus200000 .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
We gaan hier nooit meer heen!!! De bediening was slecht. We hadden om de kaart gevraagd. een half uur later waren ze nog steeds niet komen vragen wat we wilden bestellen. Ook het eten werd veel te laat op tafel gezet. Het was ondanks alles prima te eten. Het decor zag er goed uit. Kortom, heel slecht restaurant!
Marcel C.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Een ervaring rijker om niet meer heen te gaan naar dit Grandcafe. Na binnenkomst laat het personeel je het zelf uitzoeken ook al hadden wij gereserveerd, dus zelf maar tafel uitgezocht waar gedekt was voor het aantal waarmee we kwamen eten. Het personeel was niet echt op zijn best wat humeur betreft, weinig kennis van de kaart. Tafel werd niet tussen door afgeruimd wat drankflesjes betreft. Van de bestelde gerechten was het brood, club sandwich en uitsmijter, veel te dik. Als je een proeverij voor 2 besteld dan mag je aannemen dat er 2 plakken carpaccio op liggen en niet 1 grote, erg droog ook! De in een kom neer gelegde (gegooide) zoet beleg en boter erg onverzorgd, normale ham en simpele brie, soepje was geen hoogstandje. De kooiburger vanaf de Green Egg leek geen verse hamburger. Leek qua structuur op een diepvriesburger.
Zeer onprofessioneel gedrag vanuit de keuken toen er een mooie dame langs liep dat te beantwoorden met fluiten.
Ondanks de mooie ruimte was de rest beneden peil.
Geen aanrader....
Anouk D.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2015
Wij gaan nooit meer naar de kooi. De bediening is te amicaal en niet wat je verwacht van dit restaurant. De tomatensoep was veel te peperig; ze waren denk ik uitgeschoten met de peperbus. Het broodje hamburger was rauw van binnen en de tournedos was niet mals maar taai. Wij gaven aan dat de tomatensoep niet goed was, meer dan de helft van de soep had ik laten staan, hij zou het doorgeven aan de keuken niks meer van gehoord. Wij hadden het helemaal gehad. Voordat de tafel afgeruimd was zijn we gaan betalen en hebben we thuis een lekker kopje koffie gedronken.
Wilmavandijk .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
17 april jl. hebben wij onze receptie avond gevierd ter eren van ons 40 jarig huwelijk, alles klopte en was zoals we hadden afgesproken, " Helemaal super" ook de bereidwilligheid van het personeel en vlotte bediening, een dikke pluim.
Namens al onze gasten HARTELIJK DANK.
Jaap en Wilma van Dijk de Graaf.
Erik H.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2015
We waren met een groep ui eten en de kwaliteit van het eten was zeer wisselend. Een aantal gerechten was prima, maar er waren ook gerechten ver onder de maat. Toen we dit aangaven deed de bediening hier verder niets mee. De sfeer is wel goed en het is leuk ingericht. Almet al vond ik het behoorlijk duur voor zeer wisselende kwaliteit van het eten.
Gwagter .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2015
We hebben er zojuist gegeten met 2 volwassenen, 2 kids en een baby. We vonden het heerlijk zitten bij de haard. De bediening was super vriendelijk, de wijn en het eten lekker en de kids vonden het super want de tv ging gelijk voor ze aan. Ik heb niet eerder een recensie geschreven op Iens maar ik vond de negatieve reacties echt niet terecht. Ik vind het een super aanwinst en ben blij dat het zo lekker dicht bij Vathorst ligt. Wij komen nog vaak! (alleen de lunch vonden we een beetje aan de dure kant). We vertelden de serveerster dat we enthousiast waren en dat bleek toevallig een van de eigenaresses te zijn. Leuke & nuchtere dame, we wensen haar veel succes! ps: mijn man had niet eerder zulke malse spareribs op.
Bewiroja .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Wat een mooi decor, modern en super gemaakt.
Vriendelijk ontvangen, en snel onze drankjes gekregen.
Aangenaam geprijsde lekkere rode huiswijn.
Carpaccio bestelt met helaas wat veel mayo erop, dit overheerst dan behoorlijk de vleessmaak.
Daarna de steak van de gril, door mij uitdrukkelijk medium bestelt, kwam behoorlijk doorbakken op mijn bord.
Een open blik in de keuken vind ik altijd zeer goed, apart was dat er een grote plastik pot met rode aardbeien snoepjes prominent in zicht stond, en de bediening die wel erg lekker vond.
Als de keuken nog iets meer geconcentreerd werkt, en ook het eigen eten proeft dan word het cijfer voor eten snel een 8.
Wat mij niet bevalt is dat de bediening niet mooie bedrijfskleding heeft. Iedereen heeft zijn eigen straatkleding aan. Het is een kleine moeite en maakt dan een goede professionele indruk.
Ook een chef de service mis ik. Iemand die duidelijk de leiding geeft aan de bediening en ervoor zorgt dat de bediening attent blijft naar de klanten.
Wel was het personeel vriendelijk maar niet persoonlijk.
De prijsen zijn aan de hoge kant, maar het ambiente is het waard.
Wij komen zeker terug om te kijken hoe dit restaurant zich ontwikkelt.

JaapJan V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Groot op de kaart zetten dat je gerechten van de big green egg komen terwijl bij navraag bleek dat deze niet eens aan stond. teleurstellende kwaliteit tegen een hoge prijs.
Bediening en entourage prima maar eten van snackbar niveau. Eens maar nooit weer