Grandcafe Eemland

Laarderweg 74 3755 AR Eemnes Nederland Kaart

Over het restaurant Grandcafe Eemland

Bij Grandcafé Eemland in het Utrechtse Eemnes, aan de rand van 't Gooi, geniet je in een gezellige sfeer van culinaire hoogstandjes en regionale specialiteiten.

Met de open keuken kun je zien hoe een kundig en enthousiaste keukenbrigade smaakvolle gerechten klaarmaakt: je bent getuige van de bereiding van je eigen gerecht waarbij verschillende aroma's je tegemoet komen!

Met een uitgebreide en gevarieerde menukaart is er voor ieder wat wils. De gerechten, gemaakt van de lekkerste ingrediënten, zorgen voor een perfecte smaakbeleving! Maak je diner compleet met één van de bijpassende wijnen, bieren of cocktails.

Met drie multifunctionele zalen, is Grandcafé Eemland uitermate geschikt voor verschillende evenementen voor zowel grote als kleine gezelschappen. Van huwelijksfeesten en verjaardagen tot vergaderingen en congressen. Alle ruimtes hebben een uniek karakter en zijn met veel liefde en vakmanschap naar authentiek design ingericht. Daarnaast zijn de zalen standaard voorzien van klimaatbeheersing en heetf elke zaal zijn eigen barfaciliteiten.

Kom in een ongedwongen sfeer genieten van heerlijk kopje koffie of thee, een borrel, lunch of uitgebreid diner bij Grandcafé Eemland in Eemnes!

Meer informatie over restaurant Grandcafe Eemland

Maandag t/m Donderdag 10:30 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 01:00

Jouw recensie over het restaurant Grandcafe Eemland

ageeth1962 .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Heerlijk gegeten in een perfect tempo. We hadden aangegeven hoelaat we klaar wilden zijn voor een activiteit en dat was precies goed getimed. Vriendelijk personeel.
Arnout V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
te veel lawaai, muziek
sharon C.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Elke keer super kwalitatief eten! Wij komen erg graag. Enige minpuntje is de iets wat verouderde aankleding. Buiten is het knus en goed vertoeven.
Neeltje V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, vlotte en vriendelijke bediening. Geen lange wachttijden tussen de gerechten.
Dit restaurant kunnen we aanbevelen!!
Sanne B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijk restaurant. Al meerdere keren gegeten en altijd goed
nickhvh .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
prima gegeten en met een vriendelijke en goede bediening. we komen zeker terug. ............................................
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
De vrouwelijke ober was niet erg vriendelijk, het leek alsof ze er geen zin in had. Het voorgerecht vistrio was tamelijk fantasieloos.
De rekening van ruim 92 euro vonden wij niet in verhouding met het diner voor twee personen.
Erik-Simon1960 B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Al vele malen gegeten bij Grand cafe Eemland, deze keer met vrienden.
Als vegetariër is het altijd afwachten wat er op de kaart staat, als voorgerecht werden wij verrast door een proeverijtje, dit was erg lekker, smaakvol en gevarieerd.
Als hoofdgerecht konden wij kiezen tussen kaasfondue of flammkuchen, kaasfondue maak ik zelf als beste, dus dan maar de flammkuchen, deze was met paddenstoelen en gorgonzola.
Ik heb een goede smaak, maar de gorgonzola heb ik niet geproefd, over het algemeen was de flammkuchen heel vlak van smaak.
Ik weet dat er erg goede koks in dit restaurant werken, daarom hoop ik dat zij beseffen dat vegetariërs van smaak houden en dat wij graag meer keuze mogelijkheden hebben als wij uit eten gaan.
Komen hier graag nog een keer eten, en we blijven hopen op verrassende gerechten.
José L.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Goed eten voor een goede prijs.Voldoende ruimte/privacy. Geluidsniveau goed. Vrijdagmiddag lunchtijd is nogal druk.we hebben rustig kunnen bijkletsen zonder dat we overstelpt werden met de vraag of we nog iets wilden gebruiken. Klasse!
Caroline S.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Zoals altijd lekker gegeten, hoewel ik blij zou worden van iets meer vegetarische opties
Super vriendelijk personeel, zelfs op een drukke vrijdagavond!
ron O.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
Na een heerlijke wandeling lekker geluncht bij dit gezellige en gemoedelijke grand café.Zowel het eten en de bediening waren top voor een zeer schappelijke prijs.Ga hier nog eens terug komen en zeker een aanbeveling waard.nogmaals dank voor het eten en de service
I G.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
We hebben hier met vrienden een leuke avond gehad! Gezellig en vriendelijk. Mooie plek met leuke inrichting. Schoon. Lekker eten, smaak is goed. Wat mij betreft mag er wel wat minder zout in. Lekkere dagverse maaltijden buiten de kaart om. Bediening was goed, prima tijd tussen de gangen door. Voor herhaling vatbaar!
Elly K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Zeer klein hompje biefstuk. Dame Blanche : ijs in soes met chocolade uit een flesje, geen slagroom( is dat te duur)? Was in het verleden beter gewend.
Carolien K.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Gezellig en informele sfeer. Wel wat Staandaard eten, maar wel van goede kwaliteit. De bediening is heel vriendelijk en je wordt snel geholpen.
Maurice M.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Lekkere vlotte vriendelijke en spontane bediening. No nonsense. Gerechten prima bereid tegen goede prijs. Bijpassende goede wijnen ook per glas te bestellen.
Rob J.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
Aangenaam zitten en lekker eten. Mooie indeling van de ruimte, redelijke afstand van de tafels. Goede kaart, lekkere gerechten, goed bereid.
Ineke N.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
We hebben heerlijk gegeten, prima kwaliteit, prima omgeving. Schroom niet, maar kom ook eens gezellig en....lekker lunchen in Eemland!
Gerard A.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
De Skrei, kabeljauw, die tussen december en april naar NW Noorwegen trekt om te paaien, was heel vers en goed gegaarde.. De mosterdsoep was fijn van smaak, maar de Dame Blanche á la Eemland viel na het voor- en hoofdgerecht wat tegen.
Hats F.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Voorgerecht en hoofdgerecht waren lekker alleen heel weinig groente bij de gerechten en de groenten die erbij was was hard Peugeot 16 doe iets van salade bijvoorbeeld sperzieboontjes met een stukje spek eromheen groeten M majoor
M. J.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Hier al vaker wezen eten.
Een zeer gezellig en mooie eet gelegenheid.
Bediening is vlot en leuk.
Gerechten zijn prima en voor elk wat wils.