Grandcafe Eemland

Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 01:00

Jouw recensie over het restaurant Grandcafe Eemland

Pieter S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Tijd niet geweest. Tevreden over bezoek/service/menu. Kunnen Eemland zonder meer aanbevelen. Dat is alles wat we kunnen zeggen maar U vraagt minstens 120 recensie-tekens, dus voegen we eraan toe dat het een aan te bevelen locatie is waar wij zeer binnenkort wederom verschijnen voor, nu, een avond afspraak.
Ton M.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Gezellige ronde tafel. Akoestiek slecht. Eten was over het algemeen prima. Jammer dat het broodje Eemnes te lang in de oven heeft gestaan. Hierdoor was het broodje toast geworden en het vleesbeleg uitgedroogd.
Leny V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
het restaurant is echt in kwaliteit voor ruit gegaan .
de kaart was veel beter als in g
het begin .
Ga zo door fam. de wit.
Alma T.
Hartelijke ontvangst, sfeervol,
We konden nog even napraten zonder dat er steeds iemand aan onze tafel stond.
We komen zeker terug.

Alleen de hal waar de jassen hingen was erg koud, waardoor de jassen ook koud aanvoelden.
Linda W.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Leuk eetcafé, prima sfeer, lekker eten en prima bediening. Aanrader dus! Ik had het Eemlands kaasje, heerlijk vega gerecht!
Arnold V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Evenals voorgaande bezoeken hebben wij heerlijk gegeten voor een redelijke prijs, in een ongedwongen sfeer.
Vriendelijk personeel.
HannekePerier .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Prima restaurant, zeer vriendelijke bediening, eten erg lekker en goeie sfeer!
Wij komen hier regelmatig en het valt eigenlijk nooit tegen.
Hilbert V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Restaurant Eemland is een leuk & gezellig restaurant. Modern ingericht, de ruimte tussen de tafels zijn voldoende om privacy te waarborgen. Het eten en drinken is goed en wordt door vriendelijk en attent personeel uitgeserveerd. Echt TOP.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Voor en hoofgerecht waren erg lekker. Het toetje viel alleen tegen. Goede wijn en de service was ook prima!
Marianne B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Gisteren hier heerlijk gegeten. Bediening prima en inrichting gezellig. Wel een wat gehorige ruimte. Geeft wat gezelligheid en levendigheid, maar af en toe wat moeite om elkaar te verstaan. Al met al een goede keuze.
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Gisteren hier tijdens een fietstocht een lunch-stop gemaakt. De ontvangst was bijzonder vriendelijk. We zaten op het gezellige terras, dat de hoogste punten scoorde bij de terrassen-test van De Gooi- en Eemlander. Mijn vrouw koos voor het broodje 'Eemnes', terwijl ik voor de uitsmijter ging. Dit alles vergezeld van een heerlijke Colombard-Sauvignon. We hebben genoten van beide keuzes, vooral het uitgebakken ontbijtspek was een plezierige bijkomstigheid. Het prachtige weer completeerde het geheel. We komen hier snel weer.
Jos P.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Een wandelarrangement geboekt via Social Deal. Gestart met thee en overheerlijk appeltaartje. Na wandelroute Nesserpad, gelunched van een leuke kleine kaart: soep en broodje. Gewoon lekker. Sfeer van een echt Grand Café met een mooi terras en super vriendelijke bediening. We komen zeker nog eens terug, ook zonder wandelarrangement.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Gisteren Gegeten in dit grand cafe. Bediening was prima, en werden hartelijk ontbangen. Ballonen van rode harten aan de stoelen, prachtig gedaan. Brood plantkje vooraf is (meer dan)genoeg met tapenade, aioli en kruidenboter. Salade met geitenkaas prima in orde. spare-ribs ruime portie ,et knoflook en cocktailsaus.
Carmond .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
2 weken geleden geweest met zaken relatie, we hadden allebei weinig tijd. Dus dit aangevend, zeer correct behandeld met dagschotel en goede bieren van de tap. Dagschotel eenvoudig maar goed, zeker een aanrader. Goede prijs/kwaliteit en alert personeel!
Niels V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Uitstekende plek voor een ontspannen lunch, diner of een borrel. Perfecte prijs-kwaliteit verhouding en een constant niveau. Leuke gerechten en prettige bediening.
Meriam V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer. Wij komen hier geregeld en raden iedereen aan eens aan te schuiven. De bediening is gastvrij en je voelt je hier nog echt gast. De ambiance is authentiek en verzorg.
kham .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Wij hadden een lunch via Groupon hier, belabberd slecht was het en zeker niet voor herhaling vatbaar. Na 45 min wachten op de soep kwam ineens alles tegelijk op tafel = een zeer zoute soep ongedefinieerd van smaak (het zou paprikasoep moeten zijn van €6,50!!!), een erg mini salade in een klein kommetje met een erg smerige dressing en de apart bestelde friet. Hoe verzin je het om zo te serveren - de loei hete soep, de salade met de warme kippendaijen erop en de friet? Totdat je de soep op hebt is de rest koud! Na een gesprek met de eigenaressen hierover reageerde ze met 'veel mensen komen hier snel lunchen, vandaar, en deze manier van serveren ga ik dus niet veranderen.' Punt! Als klant heb je dus erg weinig te zeggen tegen de jonge dame die de nieuwe eigenaar is. De smaak? Die viel tegen, ze hebben blijkbaar een zeer slechte kok, want de soepen waren ontzettend zout en smaakten nergens na, de paprikasoep smaakte niet naar paprika, de tomatensoep smaakte niet naer tomaten. De salade was van niet goed bij elkaar passende smaken en de friet was van een belabberde kwaliteit, de slechtste die je kan eten in een snackbar. Kortom, het was een zeer teleurstellende ervaring, hier zouden wij dus noooooooooit meer komen, zeker niet zolang deze eigenaressen zo'n beleid blijft voeren. Ze zei dat ze een klanttevredenheidsonderzoek gedaan had en heel hoog gescoord had. Wie waren de klanten dan, familie en vrienden?
Simone F.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Al meerdere malen hier gegeten en elke keer is het top!
De bediening is uitstekend, komen geregeld even vragen of alles naar wens is. Echt een restaurant naar ons hart. Ga zo door, tot de volgende keer.
Augie V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
via een deal hier terecht gekomen. Werden vriendelijk ontvangen.
De zaak straalt warmte uit, knus en gezellig druk.
Voorgerecht slakken die ik lang niet meer had gegeten. Waren in een woord super. Hoofdgerechten vis van de dag en een kippertje.( zeg gerust maar kip.) alle twee de gerechten waren zeer lekker klaargemaakt en ook de opmaak was een lust voor het oog.
Allebei heerlijk gegeten en komen zeker snel terug.
Nogmaal dank voor alle vriendelijkheid en service.
jebentwatjeeet .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Super gegeten bij een mooie locatie. Heerlijk zonnetje en aardig + spontaan personeel.

Hier terecht gekomen via een deal.
Carpaccio was verrukkelijk. De biefstuk ook, met een goede saus, salade en frites.
Desserts waren Dame Blanche & Eemnesser Wafel.

Kende dit restaurant niet, maar komt graag terug!