Grandcafe Eemland

Laarderweg 74 3755 AR Eemnes Nederland Kaart

Over het restaurant Grandcafe Eemland

Bij Grandcafé Eemland in het Utrechtse Eemnes, aan de rand van 't Gooi, geniet je in een gezellige sfeer van culinaire hoogstandjes en regionale specialiteiten.

Met de open keuken kun je zien hoe een kundig en enthousiaste keukenbrigade smaakvolle gerechten klaarmaakt: je bent getuige van de bereiding van je eigen gerecht waarbij verschillende aroma's je tegemoet komen!

Met een uitgebreide en gevarieerde menukaart is er voor ieder wat wils. De gerechten, gemaakt van de lekkerste ingrediënten, zorgen voor een perfecte smaakbeleving! Maak je diner compleet met één van de bijpassende wijnen, bieren of cocktails.

Met drie multifunctionele zalen, is Grandcafé Eemland uitermate geschikt voor verschillende evenementen voor zowel grote als kleine gezelschappen. Van huwelijksfeesten en verjaardagen tot vergaderingen en congressen. Alle ruimtes hebben een uniek karakter en zijn met veel liefde en vakmanschap naar authentiek design ingericht. Daarnaast zijn de zalen standaard voorzien van klimaatbeheersing en heetf elke zaal zijn eigen barfaciliteiten.

Kom in een ongedwongen sfeer genieten van heerlijk kopje koffie of thee, een borrel, lunch of uitgebreid diner bij Grandcafé Eemland in Eemnes!

Meer informatie over restaurant Grandcafe Eemland

• Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Heerlijk gegeten,vriendelijke bediening
Annalies M.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. Lekker toetje van omgekeerde appeltaart. Lekkere kaasfondue
vriendelijk personeel.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
het eten was GOED en bediening zeer attent we gaan gouw weer. de stemming in de zaal was gezellig en je kan zelf bepalen hoe snel je je eten op tafel kreeg
Henriette H.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
We hebben fantastisch lekker gegeten , gezellige sfeer en goede bediening
Saskia P.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Lekker gegeten in gezellige omgeving met fijn gezelschap
hjwalter .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Alles was echt prima, zoals wij dat gewend zijn bij het Grandcafe Eemland. Deze keer zaten wij echter wegens het goede weer buiten op het terras, waar de verkeersherrie vanaf de weg soms oorverdovend was. Maar ja, dat heb je nou eenmaal met terrassen en zou dehalve niet als een echt negatief punt gezien moeten worden, vooral ook omdat wij vooraf hadden kunnen kiezen om binnen plaats te nemen.
Wij hebben samen in elk geval wederom kunnen smullen en zullen beslist weer eens teruggaan.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Maaltijd was goed en ook de bediening. Omgeving buiten op het terras zeer aangenaam. Wel duurde het te lang voordat de maaltijd geserveerd werd.
Walter B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heerlijk gegeten zoals altijd bij Eemland. Daarnaast goede sfeer en prettige bediening. Een aanrader als je lekker en gezellig wilt eten.
Walter Bout (Laren N.H.)
Tiny R.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Leuk sfeertje, en heerlijk gegeten, bediening heel prettig.we waren met 7 personen, en dan zie je ook hoeveel keus er is, we hadden bijna allemaal iets anders gekozen, ook lunch nagerechten viel in de smaak.
M.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Wij hebben opnieuw heerlijk gegeten in grand-cafe Eemland!
We kozen vandaag voor de dikbil-biefstuk. Dat bleek een juiste keuze.
Netty D.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Voor het eerst in tijden hier weer eens gegeten. Ontvangst wat onverschillig. Gereserveerd? Ja? Naam werd doorgestreept en met handbeweging: zoekt u maar een tafeltje uit.
Kwaliteit eten was goed. Voorgerecht fantasievol: etagère met heerlijke gevarieerde hapjes. Hoofdgerecht (spareribs) was prima in orde. Goed gaar, twee sausjes en coleslaw. Wel vonden wij de frietjes wat vettig. Dat kan beslist beter! Bediening was vriendelijk en alert. Bij de vraag om een glas water bij de wijn werd meteen een karaf kraanwater gebracht. Super.
ageeth1962 .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Heerlijk gegeten in een perfect tempo. We hadden aangegeven hoelaat we klaar wilden zijn voor een activiteit en dat was precies goed getimed. Vriendelijk personeel.
Arnout V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
te veel lawaai, muziek
sharon C.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Elke keer super kwalitatief eten! Wij komen erg graag. Enige minpuntje is de iets wat verouderde aankleding. Buiten is het knus en goed vertoeven.
Neeltje V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, vlotte en vriendelijke bediening. Geen lange wachttijden tussen de gerechten.
Dit restaurant kunnen we aanbevelen!!
Sanne B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijk restaurant. Al meerdere keren gegeten en altijd goed
nickhvh .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
prima gegeten en met een vriendelijke en goede bediening. we komen zeker terug. ............................................
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
De vrouwelijke ober was niet erg vriendelijk, het leek alsof ze er geen zin in had. Het voorgerecht vistrio was tamelijk fantasieloos.
De rekening van ruim 92 euro vonden wij niet in verhouding met het diner voor twee personen.
Erik-Simon1960 B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Al vele malen gegeten bij Grand cafe Eemland, deze keer met vrienden.
Als vegetariër is het altijd afwachten wat er op de kaart staat, als voorgerecht werden wij verrast door een proeverijtje, dit was erg lekker, smaakvol en gevarieerd.
Als hoofdgerecht konden wij kiezen tussen kaasfondue of flammkuchen, kaasfondue maak ik zelf als beste, dus dan maar de flammkuchen, deze was met paddenstoelen en gorgonzola.
Ik heb een goede smaak, maar de gorgonzola heb ik niet geproefd, over het algemeen was de flammkuchen heel vlak van smaak.
Ik weet dat er erg goede koks in dit restaurant werken, daarom hoop ik dat zij beseffen dat vegetariërs van smaak houden en dat wij graag meer keuze mogelijkheden hebben als wij uit eten gaan.
Komen hier graag nog een keer eten, en we blijven hopen op verrassende gerechten.
José L.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Goed eten voor een goede prijs.Voldoende ruimte/privacy. Geluidsniveau goed. Vrijdagmiddag lunchtijd is nogal druk.we hebben rustig kunnen bijkletsen zonder dat we overstelpt werden met de vraag of we nog iets wilden gebruiken. Klasse!