Grandcafe Eemland

Laarderweg 74 3755 AR Eemnes Nederland Kaart

Over het restaurant Grandcafe Eemland

Bij Grandcafé Eemland in het Utrechtse Eemnes, aan de rand van 't Gooi, geniet je in een gezellige sfeer van culinaire hoogstandjes en regionale specialiteiten.

Met de open keuken kun je zien hoe een kundig en enthousiaste keukenbrigade smaakvolle gerechten klaarmaakt: je bent getuige van de bereiding van je eigen gerecht waarbij verschillende aroma's je tegemoet komen!

Met een uitgebreide en gevarieerde menukaart is er voor ieder wat wils. De gerechten, gemaakt van de lekkerste ingrediënten, zorgen voor een perfecte smaakbeleving! Maak je diner compleet met één van de bijpassende wijnen, bieren of cocktails.

Met drie multifunctionele zalen, is Grandcafé Eemland uitermate geschikt voor verschillende evenementen voor zowel grote als kleine gezelschappen. Van huwelijksfeesten en verjaardagen tot vergaderingen en congressen. Alle ruimtes hebben een uniek karakter en zijn met veel liefde en vakmanschap naar authentiek design ingericht. Daarnaast zijn de zalen standaard voorzien van klimaatbeheersing en heetf elke zaal zijn eigen barfaciliteiten.

Kom in een ongedwongen sfeer genieten van heerlijk kopje koffie of thee, een borrel, lunch of uitgebreid diner bij Grandcafé Eemland in Eemnes!

Meer informatie over restaurant Grandcafe Eemland

Maandag t/m Donderdag 10:30 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 01:00

Jouw recensie over het restaurant Grandcafe Eemland

Elly K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Zeer klein hompje biefstuk. Dame Blanche : ijs in soes met chocolade uit een flesje, geen slagroom( is dat te duur)? Was in het verleden beter gewend.
Carolien K.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Gezellig en informele sfeer. Wel wat Staandaard eten, maar wel van goede kwaliteit. De bediening is heel vriendelijk en je wordt snel geholpen.
Maurice M.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Lekkere vlotte vriendelijke en spontane bediening. No nonsense. Gerechten prima bereid tegen goede prijs. Bijpassende goede wijnen ook per glas te bestellen.
Rob J.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
Aangenaam zitten en lekker eten. Mooie indeling van de ruimte, redelijke afstand van de tafels. Goede kaart, lekkere gerechten, goed bereid.
Ineke N.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
We hebben heerlijk gegeten, prima kwaliteit, prima omgeving. Schroom niet, maar kom ook eens gezellig en....lekker lunchen in Eemland!
Gerard A.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
De Skrei, kabeljauw, die tussen december en april naar NW Noorwegen trekt om te paaien, was heel vers en goed gegaarde.. De mosterdsoep was fijn van smaak, maar de Dame Blanche á la Eemland viel na het voor- en hoofdgerecht wat tegen.
Hats F.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Voorgerecht en hoofdgerecht waren lekker alleen heel weinig groente bij de gerechten en de groenten die erbij was was hard Peugeot 16 doe iets van salade bijvoorbeeld sperzieboontjes met een stukje spek eromheen groeten M majoor
M. J.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Hier al vaker wezen eten.
Een zeer gezellig en mooie eet gelegenheid.
Bediening is vlot en leuk.
Gerechten zijn prima en voor elk wat wils.
Ageeth V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
We hebben een gezellige avond gehad en heerlijk gegeten! Zoals we gewend zijn. Zeker voor herhaling vatbaar. En van buiten is het ook een plaatje om te zien met al die lichtjes????
Dirk W.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
We werden vriendelijk welkom geheten. Ik had in mijn reservering via IENS aangegeven dat we een romantisch tafeltje wilden omdat we onze huwelijksdag kwamen vieren. Dat was prima gelukt qua tafeltje. Eten was op zich goed. Mijn vrouw vond haar uiensoep wel erg zout. Mijn biefstuk was prima, maar ik had er liever groenten bij gehad dan een slaatje(!). Bij het ijsje van mijn vrouw werd een prachtig stukje begaals vuur meegeleverd. Erg leuk dat hier aandacht aan besteed werd en ook werden we door 2 dames hartelijk gefeliciteerd met onze trouwdag. Super. Prijs voor het diner was redelijk. Al met al hebben we een gezellige avond gehad in Eemland.
Pieter S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Tijd niet geweest. Tevreden over bezoek/service/menu. Kunnen Eemland zonder meer aanbevelen. Dat is alles wat we kunnen zeggen maar U vraagt minstens 120 recensie-tekens, dus voegen we eraan toe dat het een aan te bevelen locatie is waar wij zeer binnenkort wederom verschijnen voor, nu, een avond afspraak.
Ton M.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Gezellige ronde tafel. Akoestiek slecht. Eten was over het algemeen prima. Jammer dat het broodje Eemnes te lang in de oven heeft gestaan. Hierdoor was het broodje toast geworden en het vleesbeleg uitgedroogd.
Leny V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
het restaurant is echt in kwaliteit voor ruit gegaan .
de kaart was veel beter als in g
het begin .
Ga zo door fam. de wit.
Alma T.
Hartelijke ontvangst, sfeervol,
We konden nog even napraten zonder dat er steeds iemand aan onze tafel stond.
We komen zeker terug.

Alleen de hal waar de jassen hingen was erg koud, waardoor de jassen ook koud aanvoelden.
Linda W.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Leuk eetcafé, prima sfeer, lekker eten en prima bediening. Aanrader dus! Ik had het Eemlands kaasje, heerlijk vega gerecht!
Arnold V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Evenals voorgaande bezoeken hebben wij heerlijk gegeten voor een redelijke prijs, in een ongedwongen sfeer.
Vriendelijk personeel.
HannekePerier .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Prima restaurant, zeer vriendelijke bediening, eten erg lekker en goeie sfeer!
Wij komen hier regelmatig en het valt eigenlijk nooit tegen.
Hilbert V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Restaurant Eemland is een leuk & gezellig restaurant. Modern ingericht, de ruimte tussen de tafels zijn voldoende om privacy te waarborgen. Het eten en drinken is goed en wordt door vriendelijk en attent personeel uitgeserveerd. Echt TOP.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Voor en hoofgerecht waren erg lekker. Het toetje viel alleen tegen. Goede wijn en de service was ook prima!
Marianne B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Gisteren hier heerlijk gegeten. Bediening prima en inrichting gezellig. Wel een wat gehorige ruimte. Geeft wat gezelligheid en levendigheid, maar af en toe wat moeite om elkaar te verstaan. Al met al een goede keuze.