Grandcafe Eemland

Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 01:00
Voordelig
Niels V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Uitstekende plek voor een ontspannen lunch, diner of een borrel. Perfecte prijs-kwaliteit verhouding en een constant niveau. Leuke gerechten en prettige bediening.
Meriam V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer. Wij komen hier geregeld en raden iedereen aan eens aan te schuiven. De bediening is gastvrij en je voelt je hier nog echt gast. De ambiance is authentiek en verzorg.
Kham .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Wij hadden een lunch via Groupon hier, belabberd slecht was het en zeker niet voor herhaling vatbaar. Na 45 min wachten op de soep kwam ineens alles tegelijk op tafel = een zeer zoute soep ongedefinieerd van smaak (het zou paprikasoep moeten zijn van €6,50!!!), een erg mini salade in een klein kommetje met een erg smerige dressing en de apart bestelde friet. Hoe verzin je het om zo te serveren - de loei hete soep, de salade met de warme kippendaijen erop en de friet? Totdat je de soep op hebt is de rest koud! Na een gesprek met de eigenaressen hierover reageerde ze met 'veel mensen komen hier snel lunchen, vandaar, en deze manier van serveren ga ik dus niet veranderen.' Punt! Als klant heb je dus erg weinig te zeggen tegen de jonge dame die de nieuwe eigenaar is. De smaak? Die viel tegen, ze hebben blijkbaar een zeer slechte kok, want de soepen waren ontzettend zout en smaakten nergens na, de paprikasoep smaakte niet naar paprika, de tomatensoep smaakte niet naer tomaten. De salade was van niet goed bij elkaar passende smaken en de friet was van een belabberde kwaliteit, de slechtste die je kan eten in een snackbar. Kortom, het was een zeer teleurstellende ervaring, hier zouden wij dus noooooooooit meer komen, zeker niet zolang deze eigenaressen zo'n beleid blijft voeren. Ze zei dat ze een klanttevredenheidsonderzoek gedaan had en heel hoog gescoord had. Wie waren de klanten dan, familie en vrienden?
Simone F.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Al meerdere malen hier gegeten en elke keer is het top!
De bediening is uitstekend, komen geregeld even vragen of alles naar wens is. Echt een restaurant naar ons hart. Ga zo door, tot de volgende keer.
Augie V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
via een deal hier terecht gekomen. Werden vriendelijk ontvangen.
De zaak straalt warmte uit, knus en gezellig druk.
Voorgerecht slakken die ik lang niet meer had gegeten. Waren in een woord super. Hoofdgerechten vis van de dag en een kippertje.( zeg gerust maar kip.) alle twee de gerechten waren zeer lekker klaargemaakt en ook de opmaak was een lust voor het oog.
Allebei heerlijk gegeten en komen zeker snel terug.
Nogmaal dank voor alle vriendelijkheid en service.
jebentwatjeeet .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Super gegeten bij een mooie locatie. Heerlijk zonnetje en aardig + spontaan personeel.

Hier terecht gekomen via een deal.
Carpaccio was verrukkelijk. De biefstuk ook, met een goede saus, salade en frites.
Desserts waren Dame Blanche & Eemnesser Wafel.

Kende dit restaurant niet, maar komt graag terug!
Yolande G.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Samen met tafelgenoot gebruik gemaakt van een Social Deal: drie gangen diner met keuze uit een voor deze aanbieding aangepast menu. Tafelgenoot had vooraf de Franse uiensoep en ik de carpaccio Eemland met pestodressing. Daarna hadden we allebei de Hollandse dikbilbiefstuk met champignons, uitjes, salades, frites en roquefortsaus. We sloten eensgezind af met een Dame blanche.

We zaten heerlijk buiten op het terras (dat recentelijk een 58e plek heeft behaald in de terras top100 van horecavakblad Misset) en de bediening was redelijk vlot en vriendelijk. En het eten? Eigenlijk zijn we daar nogal neutraal over: het was niet slecht, maar het sprong er ook niet uit. De uiensoep was nogal zout, de carpaccio nogal flauw. De biefstuk was prima, de op het bord geserveerde warme saus bestond uit een samenvoegsel van gebakken champignons, ui en roquefort (wat ik persoonlijk jammer vind van de roquefort). De Dame blanche viel positief op, omdat deze nog echt, zoals het hoort, met een warme chocoladesaus werd gereserveerd.

Natuurlijk ook even een blik op de gangbare menukaart geworpen. Het prijsniveau is zoals je van een locatie als deze kunt verwachten, voor vegetariërs (dus géén vlees- en viseters) is de keuze heel erg beperkt.
Marian1000 .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Ronduit zeer aangenaam terras met vriendelijke bediening. Zeer goede prijs/kwaliteit en ruime keuze aan gerechten! Ook was het geen probleem om rekening te houden met dieetwensen. Voor de kinderen hebben ze een leuk speeltuintje en ze kregen een heel kleurpakket die meegenomen mag worden naar huis. Gezellige sfeer en goede service!
Oes82 .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Met een groot gezelschap (20 pers )bij Eemland gegeten. Het was zeer aangenaam dat we in een aparte ruimte konden eten (op eigen voorstel, nadat we zagen dat de mogelijkheid er was). De bediening was vriendelijk, maar wist weinig van de kaart en vergat ons regelmatig door de aparte ruimte waarin we zaten.
Het eten was matig. Risotto erg zompig, zalm te droog en garnaal nog bevroren. Vooral op dit laatste was de reactie van de bediening lauw. Er werd een nieuwe garnaal gebracht op een kaal schoteltje.
Het is natuurlijk een eetcafe, dus geen hoge culinaire verwachtingen, maar voor obs geen plek om terug te keren.
Marije N.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Dit keer geluncht. Vorige keer gedineerd maar dat was niet helemaal goed bevallen. Wij hadden een clubsandwich, broodje warm vlees en bittergarnituur besteld, fijn dat het nog kon want het was al half vijf geweest. Daarnaast een paar glazen wijn besteld en we kregen ook kraanwater geserveerd in een leuke karaf. Hier doen ze ook helemaal niet moeilijk over.
Broodje warm vlees was goed belegd alleen viel de satesaus niet in de smaak maar dat komt waarschijnlijk omdat wij aan de smaak van Wijcko satesaus gewend zijn. Jammer alleen dat de clubsandwich echt heel erg droog was en erg dun belegd. De friet die bij de clubsandwich hoorde was bijna rauw! Beetje jammer, als er iets makkelijk te maken is zou je toch denken dat het friet is.... Ze moeten echt zorg voor dragen dat dit soort standaard en makkelijke gerechten altijd goed zijn. Bediening was prima, vrolijk meisje.
Nienkeol .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Wij zijn heel enthousiast over onze avond bij Grandcafe Eemland. Persoonlijke ontvangst en goeie bediening. Het eten was heerlijk, we hadden alle drie iets anders, maar alles was heerlijk. Het was een drukke avond maar we hadden genoeg privacy. Ik vind het er heel sfeervol uitzien en ik wens het team heel veel succes met dit nieuwe restaurant. Wij komen sowieso snel terug.
Marionne B.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Bij binnenkomst werden we naar een tafeltje gebracht na een kwartier kwamen ze de kaart brengen. Toen we vroegen of we ook nog iets konden bestellen om te drinken werd ons gezegd : o heeft u dat nog niet gedaan ja daar kan ik niets aan doen want ik was eten. De uiensoep was goed van smaak maar lauw en en stukje brood met kaas was niet doormidden te krijgen. De spare rib was goed maar van salade met ossehaaspuntjes konden ze toch wel iets meer van maken zowel qua smaak als presentatie. De bediening is echt droevig, en dat vooral het oudere personeel. De jonge meisjes brachten het eten op een correcte manier rond. Daar kan het andere personeel nog wat van leren.
Lianne B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Gezellige ruimte maar verschil tussen ene tafel of andere, sommige plekken zijn ronduit donker, andere licht bij het raam; open haard geeft huiselijke sfeer; bediening attent en klantgericht; eten (salades) goede prijs/kwaliteit verhouding; niets bijzonders. Prettig dat er een parkeerplaats naast is.
Lauradb .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Ik heb erg lekker en gezellig gegeten bij Eemland en het restaurant ziet er erg mooi en verzorgd uit. Vooral de witte huiswijn en de kaasfondue vond ik smakelijk! Het bedienend personeel is attent en ondanks dat het druk was, totaal niet gehaast.