Grandcafe De Wheem

Donderdag t/m Zaterdag 11:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Herman B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2015
Een zakenlunch bij De Wheem. Aangeprezen als 'grand café', maar dat is een groot woord. Het is toch meer een eetcorner achter een modezaakje. Gelukkig vergeet je dat snel, want de bediening is uitermate attent en vriendelijk, en het eten was goed.
Wij hebben ons beperkt tot een zalmsalade en een ceasarsalade. Allebei prima klaargemaakt: lekkere dressing, verse ingrediënten en goed knapperig brood daarbij. De caesarsalade is volgens mij niet helemaal volgens het boekje, maar een kniesoor die daarop let.
Jeanet D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Het eten was heerlijk alleen we kregen niet alles bij de high tea omdat ze verkeerd besteld hadden. Dat was wel jammer..

De service had beter gekund duurde heel lang voordat drinken bijgevuld werd en een uur voor sluitingstijd bleven ze maar zeggen hoe laat ze gingen sluiten onderling met het personeel... dat voelde heel erg alsof we weg moesten.. de sfeer was gezellig en ze waren voor de rest wel vriendelijk.

We hebben zeker genoten van een lekkere hight tea met lekkere hapjes.
Lucy M.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2013
We hebben lekker gelucht bij De Wheem. De combinatie schoenen/kledingzaak met een grand cafe is leuk. Lunch kaart is gevarieerd, maar er staat niet teveel op, zodat kiezen makkelijk is.
Dineren is ook mogelijk en ook die kaart ziet er ook goed uit. Betaalbaar en leuke arrangement.
Hanna S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2012
Al meerdere keren gegeten, super van kwaliteit en bijzondere gerechten. De bediening is altijd zeer vriendelijk, en alles kan. Daarnaast weten ze de wijnen goed met gerechten te combineren. Het restaurant heeft een leuke sfeer en een knusse uitstraling.