Meer informatie over restaurant Grandcafé De Oude Stoep

Vrijdag en Zaterdag 15:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Grandcafé De Oude Stoep

W S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Een weekeind op Vlieland geweest.
De eerste avond De Oude Stoep gekozen om daar lekker te gaan eten. Nu de keuze was goed, inderdaad lekker eten.
Kleine kaart met voldoende keuze en variatie. Wij als visliefhebbers vielen met onze neus in de boter. Naast de vriendelijke bediening ook een leuke entourage in het restaurant en met heerlijke muziek op de achtergrond. Prijs kwaliteit is prima. Vergeleken met collega restaurants op het eiland ook nog de enige redelijk betaalbare.
Zo goed bevallen dat we de zaterdag en zondag ook weer de keuze op De Oude Stoep hebben laten vallen. We hadden gereserveerd dus was er gelukkig een fijne tafel voor ons!!. Top.
Echt een aanrader.
Groeten van Wim en Diana.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Net terug van een diner met twee personen. Het was zeker de moeite waard, lekker en sfeervol! Bediening was heel vriendelijk. Er was in eerste instantie maar een persoon voor de bediening maar ondanks de drukte bleef zij erg attent en vriendelijk.
yvonne P.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
11 oktober 2017
Eerste keer op Vlieland,
Heerlijk gegeten zowel vis als vlees en niet onbelangrijk
een zeer vriendelijke bediening.
Kortom een huiselijke sfeer en gaan wij weer een keer naar
Vlieland dan hoeven wij niet te zoeken naar een (goed) restaurant.
Lucia D.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Lekker knus weer
Bij de oude stoep was het weer net zo gezellig als vorig jaar. Het is er prachtig ingericht: de sfeer van een bruin café met brocante spullen. We kregen de tafel die wij hadden gereserveerd en de bediening was gezellig vriendelijk. Hoewel er genoeg anders te kiezen was (nou ja, niet veel vegetarisch) namen we de spareribs. Erg lekker. En ook de tegen een rioja aanliggende wijn smaakte goed. Toen een ander drankje niet aanwezig bleek, werd er veel moeite gedaan het alsnog te laten verschijnen.
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Goed bereide kabeljauw, prima frieten en salade. Broodmand vergeten. Koffie helaas uit een automaat. Toilet wat rommelig. Zeer vriendelijke bediening.
pat911 .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Gisterenavond hebben wij gegeten bij dit leuke restaurant. Fijne bediening, en bovenal heerlijk gedineerd. Als aperitief een Sauvignon Blanc en daarna de mosterdsoep vergezeld van een mooie rode Spaanse wijn , wat een aanrader! Daarna de hele zeebaars, een heerlijk visje met wat salade en friet...verschillende toetjes werden uitgeprobeerd Cranberry Blondie en Peren sorbet, het viel in de smaak! Kortom ben je in Vlieland, is dit restaurant een aanrader!
rob_w .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Bij ons vorig bezoek aan Vlieland waren we hier al eens eerder geweest. Lekker rustig. Dit keer was het erg druk. Zowat alle tafeltjes zaten vol. We hadden niet gereserveerd en hadden geluk dat er net een tafeltje vrijkwam.
Ondanks de drukte was er voldoende aandacht voor de gasten en heerste er, mede door de leuke bediening, een gezellige sfeer. Ook het eten was prima en de bijgerechten waren voldoende uitbundig en smaakvol. Zeker de salade.
Volgende keer weer.
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Twee keer in een week hier gegeten. Bediening zeer kundig en prettig. Alle gerechten zijn lekker. Ribeye, zeebaars, kogelbiefstuk. Allemaal lekker. Je eet er snel en goed. Zeker reserveren anders ga je voor niks.
Wim H.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Tijdens een week Vlieland hebben we twee keer gegeten in "De Oude Stoep". De eerste keer was het restaurant bijna vol en de tweede keer op zondag was het erg rustig. Dat had geen enkele invloed op de bediening. Dat was beide avond goed. Ook de tijd tussen de verschillende gangen werd goed ingedeeld.
We hebben o.a. als voorgerecht makreel en warme geitenkaas gehad en als hoofdgerecht o.a. kogelbiefstuk, zalm, rib eye en varkenshaas gegeten. In combinatie met wokgroente, patat en rauwkost was het geheel op beide dagen erg lekker.
Het gezellige interieur, de prima wijn( Cabaletta ) dessert en de koffie met likeur zorgde ervoor dat we op beide avonden een gezellig avondje "uit eten" hebben gehad.
Mulder T.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
We aten een zeebaars. Heerlijk!!
De rauwkost voegde niet veel toe, maar de gewokte groente en de frieten waren heerlijk!
Lekkere wijn en lekkere koffie.
Prijs/kwaliteit helemaal goed! Een gezellig restaurant!
Lucia D.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
De Oude Stoep is gezellig binnen en bij mooi weer ook fijn buiten. De inrichting en aankleding van het restaurant geven al snel een gezellig effect. Niveauverschillen in de vloer, trappetje hier, hoekje daar, iets boven straatniveau; leuk allemaal. De bediening is vriendelijk en adequaat. Wij eten - ondanks de stevige wandeling van die middag - alleen een hoofgerecht: een hele gebakken schol die naturel is gelaten met peterselie-limoenboter en lekkere (gewokte?) groentes en een rib eye met bearnaisesaus. Daar kwamen nog patatjes en salade bij. Wij hebben er heerlijk gezeten en het eten was prima. Heus nog weer eens bezoekje waard.
Philip V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Biefstuk was goed qua hoeveelheid alsook smaak

Kip besteld met tijm
Ben niet snel teleurgesteld maar 150 gram kip is wel beetje weinig voor volwassene en prijstechnisch ook niet hetgeen wat je zou mogen verwachten
Patat was net genoeg voor 1 persoon maar was voor twee personen
Rauwkost bietjes met komkommer; even proeven denk ik ; was flauw , niet pittig (uitje er in ) ook niet zoet ( zou ook kunnen )

Al met al mooie locatie met zicht op Waddenzee
Bediening aardig en snel
ricksteen .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Mooi terras in de zon, leuk buiten gegeten met uitzicht op de waddendijk. Lekkere spare ribs en vriendelijke bediening. Groente en patat mocht gewoon kosteloos bijbesteld worden. Goede service!
Antonus S.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Hoort zeker in de top 3 van Vlieland, twee keer wezen eten, met name de rode poon is zeer aan te raden, en ook de varkenshaas heeft me prima gesmaakt. Verder veel lekkere wijnen op glas. De gerechten worden geserveerd met lekkere frieten en een erg goed gevulde salade, heel anders dan de sla blaadjes die je bij de concurrent als salade krijgt.
Koffie kan met diverse likeuren besteld worden, welke ruim in de koffie geschonken worden. Betere optie dan een toetje, wat toch wat minder is dan de hoofd en voorgerechten.
Kom vroeg, want als het wat drukker wordt laat de bediening wel eens wat steekjes vallen.
Lauriencock .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Heerlijk gegeten met een ontzettend hartelijke en professionele bediening. We hebben genoten van de Schotse biefstuk en de varkenshaasjes. Ter afsluiting een perfecte irish coffee en coupe ijs.
R B.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Mijn ribeye was prima en de zalmmoot van mijn vrouw was ook dik in orde. Bijgerechten waren zowel qua kwaliteit en kwantiteit niet top, maar wel oké.

De Oude Stoep is een soort bruin café. De kaart is daar ook naar, maar de prijzen niet. Je betaalt vrij veel voor gerechten met weinig fantasie.
Renate B.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Gezellig bruin eetcafé met zeer vriendelijke bediening en goede kaart waar voor iedereen iets lekkers op te vinden is.
Wij hebben genoten van een goede ribeye en lekkere maiskip.
Gewoon goede prijs/kwaliteitverhouding en gezellig. Aanrader!
Marcel L.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2016
Gezellig, sfeervol restaurant. Goede uitgebreide kaart, voor elk wat wils. Uitstekende bediening. Het smaakt naar meer....
Mariekje65 .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
Gezellig restaurant, deze week twee keer gegeten. Heerlijke visgrechten met voldoende groente en salade en natuurlijk frietjes. Vriendelijke bediening en lekkere wijn. Kortom een aanrader!
Ferry V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Vanavond weer heerlijk zitten eten met mijn lief bij De oude Stoep. Wat een heel mooi warm restaurant en een geweldige bediening! Mijn vrouw had wederom de Heekfilet met de witte wijnsaus, waar ook weer helemaal niets mis mee was. Ik had de Kalfsentrecote. Iets buiten de kaart om, maar wat hebben ze dat in de keuken mooi bereid! Dank je wel daarvoor! Het was weer heerlijk genieten in ons favoriete restaurant! Tot juni!